Minä olen. Oli se hassu reissu. Ajattelin vain pikaisesti käyväni hampilääkärillä. Noh joo. Lekuri lähettikin minut keskussairaalaan. Siellä totesivat, että leikata pitää, mutta oikeaa kirurgia ei ole saatavilla.
Matka siis jatkui eri kaupunkiin ja yliopistolliseen. Siellä hampilääkärikirurgi nukutti ja otti koko pään irti. Hirmu pitkä reissu. Onneksi en jättänyt keittoa hellalle odottamaan pikaista hampilääkärissä käyntiä.
>Simiti<
Oletteko koskaan menneet hampilääkäriin ja päätyneet yliopistolliseen sairaalaan?
13
173
Vastaukset
Kerran meinasin myöhästyä hammaslääkäristä, vaikka kuinka kiiruhdin. Ja oikeestaan myöhästyinkin, koska hammas oli jo kuollu.
- Anonyymi00002
Piditkö isotkin hautajaiset? Vähintään koppa kaljaa?
>Simiti<
- Anonyymi00001
Itseasiassa olen. Joskus kävi hammaslääkärissä niin, että menetin tajuni ja minulle soitettiin ambulanssi, joka minut sitten vei yliopistolliseen sairaalaan jatkotutkimuksiin.
Aletheias- Anonyymi00003
Huiii! Mitä lekuri teki, kun tajukin lähti! Suosittelen katsomaan dokkaria hampilääkäristä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hammaslääkäri_(elokuva)
>Simiti< - Anonyymi00005
Ei onnistu linkki. Vtun homotekniikka.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Huiii! Mitä lekuri teki, kun tajukin lähti! Suosittelen katsomaan dokkaria hampilääkäristä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hammaslääkäri_(elokuva)
>Simiti<Ei mitään ihmeempää, mutta minä en vain kestänyt jännitystä, joten päätin sammuttaa valot. Mitään fyysistä vikaa ei siis löytynyt, muuta kuin hieman herkkä mieli 😁
Aletheias - Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei onnistu linkki. Vtun homotekniikka.
😂😂😂
Olen itsekin todennut tuon tekniikan laadun tuossa tilanteessa.
Pidän luonnehdintasi biologisesti paradoksaalisesta mutta emotionaalisesti rehellisestä sävystä.
🦄
- Anonyymi00006
No en ole.
Jaa että pääkin otettiin irti? 😂
Mutta minulle on tehty loop-hoito, ja myöhemmin feminiinisestä onkalostani tuli ulos pieniä hiilen palasia. 🤔🖤🖤
Hpv lähti pois, joten en ainakaan vielä kuole! 🎉
🦄 - Anonyymi00008
Ei ole itselle käynyt, mutta kaverille kävi.
Oli joku hammasvaivasta lähtenyt mätäpaise joka oli kaulaa pitkin edetessään lähentelemässä jo pumppua.
Hampilääkäristä suoraan taysiin leikkaukseen, ettei henki lähtisi.
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Kamala ketju! 😱
Miten uskallan enää koskaan mennä hammaslääkäriin... 😯
🦄- Anonyymi00010
Ajoissa kannattaa mennä, ettei käy noin niin kuin kaverilleni.
Sinnitteli vaan ja sitten vasta kovassa kuumeessa hampilääkäriin.
-keinovaginamies- - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ajoissa kannattaa mennä, ettei käy noin niin kuin kaverilleni.
Sinnitteli vaan ja sitten vasta kovassa kuumeessa hampilääkäriin.
-keinovaginamies-Käyn yleensä kolmen vuoden välein ja kaikki on yleensä kunnossa.
🦄 - Anonyymi00013
Moni hammaslääkärissä käynyt on kuollut.
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602