Nuori söpö nainen kyselee, että pitääkö mun toyotassa olla moottoriöljyä, jonka öljykanisterissa lukee toyota?
Mistäs se öljy tietää, että minkä auton moottorissa on ja auton moottori, että kanisterissa lukee toyota.
Mitä tapahtuu, jos laittaa jotain muuta öljyä, eikö auto starttaa vai meneekö moottori rikki?
Autohuollossa olen öljyt vaihtanut, mutta sais muutaman euron säästöä, jos ostais öljyt itse.
Merkkiliikkeen öljyissä on varmaan se merkkiliikkeen lisä.
Jos kiltti palstasetä vastailis.
Öljy autoon
10
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hoida itse omat asiasi, minä hoidan itse itseni.
- palstasetä.- Anonyymi00002
Viestiikö palstasetä, että tulet vaihtamaan öljyt autooni vai ajanko palstasedän luo ?
- Anonyymi00003
Söpö nainen😄 ompa hauska trolli
Hauska video, öljynvaihto vaimon tapaan. Kun vaimot hieman keppostelevat. 😁🚗
Mies, miten itse toimisit, jos vaimosi/ tyttöystäväsi auttavaisesti vaihtaisi auton öljyt, vaikka rypsi-, avokado-, tai oliiviöljyyn? Kiittäisitkö kauniisti? 😆
https://www.youtube.com/shorts/inipkzxj9ToMummielestä on ihan selvää, et söpössä autossa tarvii käyttää niiku säpöö moottorioljuu. Muilla autoil eioo niin välii.
- Anonyymi00004
Määää en jaksa alkaa värkkäämään auton öljynvaihdoilla.
A: pitäisi ryömiä auton alle
B: pitäisi avata öljypohjan pultti ja meikäläisen tuurilla avaan vaihdelaatikon pultin ja vaihdelaatikon öljyt on sitten laskettu pois.
C: pitäs ruuvata vanha öljynsuodatin pois ja se on varmana niin tiukassa, ettei
lähde irti ja sit uusi tilalle ja meikäläisen tuurilla se jää vuotamaan.
D: vien auton autokorjaus putiikkiin, jossa vaihtavat öljyt. - Anonyymi00005
Kyllä pitää lukeavähintään se toyota. Ja API -luokitus pitää olla oikein. Lisäksi SAE pitää olla sopiva. Ja synteettisessä öljyssä toyotan omat vaatimukset pitää täytyyä.
Kalleinkin synteettinen öljy on korkeintaan muutaman kympin litra. Moottorin vaihdosta rikkoutumistapauksessa ei muutamalla kympillä per mutteri selviä!
Huomautan lisäksi, että ei asentajakaan hae jakopään tiivisteitä naisten toiletin kaapista vaan oikeasta varaosahyllystä.
Mies 65 - Anonyymi00006
Tojo- hojossa oil- vaihtoväli: 600.000 km.
- Anonyymi00007
Ei siitä varmaan haittaakaan olisi. Motonetissä edullista Toyota-öljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602