Apea alakuloinen toimeton turhautunut kun ei saa mieheltä tehtäviä eli nainen piristyy ilostuu tuntee elävänsä olla rakastettu yms kun mies antaa tehtävän esim nyt käy kaupassa ostamassa juusto grillimakkaraa uuniin ja paahtoleipää mies keittää sillä aikaa kahvit
Onko se niin että naisesta tulee
19
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tuo ainkaan minuun päde. Teen mielelläni kotitöitä omassa kodissani ja ajattelen niin, että jos löydän mukavan ikäiseni ystävämiehen, niin hän saa ihan itse huolehtia oman kodin kotitöistä!
Mutta eiks yhteisöllinen asuminen ois kiva. Vois keskittyä vaikka just perunoiden kuorimiseen ja jättää keittämiset muille. Isolla kattilalla tulee ruoka suurellekin porukalle ja ruokailunhan oikeestan pitäskin olla sosiaalinen tapahtuna. Illat voi sitten mököttää omassa huoneessa jos sosiaalisuus ahdistaa liikaa.
- Anonyymi00005
JeroP kirjoitti:
Mutta eiks yhteisöllinen asuminen ois kiva. Vois keskittyä vaikka just perunoiden kuorimiseen ja jättää keittämiset muille. Isolla kattilalla tulee ruoka suurellekin porukalle ja ruokailunhan oikeestan pitäskin olla sosiaalinen tapahtuna. Illat voi sitten mököttää omassa huoneessa jos sosiaalisuus ahdistaa liikaa.
Yhteisöllinen asuminen olisi ainakin minun henkilökohtainen helvettini, mutta jokainen makunsa mukaan tietysti.
- Anonyymi00008
JeroP kirjoitti:
Mutta eiks yhteisöllinen asuminen ois kiva. Vois keskittyä vaikka just perunoiden kuorimiseen ja jättää keittämiset muille. Isolla kattilalla tulee ruoka suurellekin porukalle ja ruokailunhan oikeestan pitäskin olla sosiaalinen tapahtuna. Illat voi sitten mököttää omassa huoneessa jos sosiaalisuus ahdistaa liikaa.
Joskus voidaan laittaa yhdessä ruokaa, mutta ei joka päivä, koska silloin jäisi oma aika liian vähälle! Tarvitsen omaa rauhaa ja hiljaisuutta! Ja noin voin voisin toimia vain ikäiseni ystävämiehen kanssa! Ja siinä ruoanlaittopuuhan lomassa voisimme halata toisiamme! Kun säät ovat hyvät voisimme lenkkeillä yhdessä useana päivänä viikossa!
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joskus voidaan laittaa yhdessä ruokaa, mutta ei joka päivä, koska silloin jäisi oma aika liian vähälle! Tarvitsen omaa rauhaa ja hiljaisuutta! Ja noin voin voisin toimia vain ikäiseni ystävämiehen kanssa! Ja siinä ruoanlaittopuuhan lomassa voisimme halata toisiamme! Kun säät ovat hyvät voisimme lenkkeillä yhdessä useana päivänä viikossa!
No joo, jos teillä noin romattista.
Mutta meillä päin se menis aikalailla liukuhihnatyönä. Nopeesti ohi ja sitten huitastaan ruoka naaman ja sen jälkeen omiin hommiin.
- Anonyymi00002
Tähän on helppo vastata. Ei ole niin.
- Anonyymi00003
Tuo saisi minut apeaksi alakuloiseksi ja turhautuneeksi. Kokisin, ettei minusta välitetä lainkaan ja tulisin surulliseksi ja murheelliseksi.
Naisesta tulee apea, alakuloinen ja turhautunut, kun mies ei tue häntä arjessa, eikä tee mitään, vaan valittaa, arvostele, odottaa valmista ja makaa laiskana sohvaperunana.
Kukaan ei mielellään ota käskytystä vastaan, kun taas yhdessä tekeminen on mukavaa. Mies voi käydä etukäteen kaupasa ostamassa grillimakkarat (EI juusto), paahtoleivät ja kahvipaketin. Minulle saa tuoda vissyä. 😃- Anonyymi00012
Ja sinä makaat vaan sohvalla niinkuin se läski nuori nainen television mainoksessa.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja sinä makaat vaan sohvalla niinkuin se läski nuori nainen television mainoksessa.
Heh! Kuvauksestasi päätellen, niinhän sitä luulisi. Mutta todellisuus on aivan erilaista. 😆🌸
- Anonyymi00004
....saa tehtäväksi...
Mitä? Mitä tämä on?
Ei käy.
Vilma- Anonyymi00006
Ei todellakaan käy..
- Anonyymi00007
Olet ilmeisesti hieman vajaa
- Anonyymi00011
19:39
Ja sinä läikyt yli.
- Anonyymi00009
Minä teen itse mielelläni toisen eteen, josta välitän. Mutta ei minusta käskytettävää saa. Millainen ihminen haluaa alistaa ja orjuuttaa toista ihmistä?
- Anonyymi00010
Jos yhdessä eletään ja ollaan, niin yhdessä myös tehdään. Tämä ei tarkoita sitä että kaikki pitäisi tehdä yhdessä tai että kummankin pitäisi tehdä kaikesta puolet, vaan että molemmat panostavat yhtäläisesti kykyjensä ja mahdollisuuksiensa puitteissa yhteiseen arkeen.
Aikuisessa, kypsässä suhteessa ei ole mitään käskyttämisiä vaan molemmat tajuaa kyllä tehdä oman osansa eikä kummankaan tarvitse nalkuttaa.
Aletheias- Anonyymi00014
Mutta ei ole välttämätöntä asua yhdessä, jos suhde on pelkkä ystävyyssuhde, koska muunlaista suhdetta en enää koskaan halua! Vai onko niin, että joku 70v pappa haluaa asua yhdessä ystävänsä kanssa? Niistä on syytä kekustella yhdessä!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta ei ole välttämätöntä asua yhdessä, jos suhde on pelkkä ystävyyssuhde, koska muunlaista suhdetta en enää koskaan halua! Vai onko niin, että joku 70v pappa haluaa asua yhdessä ystävänsä kanssa? Niistä on syytä kekustella yhdessä!
Ei tietenkään ole välttämätöntä asua yhdessä, vaikka kyseessä olisi ihan sitoutunut parisuhdekin. On jokaisen pariskunnan oma asia, miten asumiskuvioista sovitaan eli olet oikeassa, että näistä on syytä keskustella ja sopia yhdessä.
Aletheias
- Anonyymi00013
Kun nainen tulee taloosi niin naiselle pitää HETI osoittaa sen paikka, ja se pitää opettaa tottelemaan käskyjä. Mitä pidempään viivyttelet tämän vaiheen kanssa niin sitä vaikeammaksi sen toteuttaminen tulee myöhemmin. Ja muista että menet ovesta sisään ensimmäisenä ja kutsut naisen sitten vasta sisälle. Tuollaiset pienet asiat heti alusta asti takaavat tulevaisuudessa paremman tottelevaisuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602