Minä käyn täällä välillä lukemasa huvikseen, mitä ihmiset kirjottaa.
Elän aika fantasiamaailmassa välillä muutenkin,. Jos johonkin olen joskus ihastunut, se voi olla esim elokuvan roolihahmo tai vaikka kirjan joku henkilö.
Lienee sanomattakin selvää, että olen erakkomainen yksineläjä.
Uteliaisuudesta kysyn, käykö täällä muita lueskelemassa, jotka ei kaipaile ketään?
12
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huvikseen täällä?
- Anonyymi00003
Kyllä.
- Anonyymi00002
Taidat olla ap. joku nuori tyttö tai hikikomori-mies?
- Anonyymi00004
No enpä kovin nuoreksi sanoisi enää itseä
Tavallaan, tavallaan ei - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No enpä kovin nuoreksi sanoisi enää itseä
Tavallaan, tavallaan eiAlle 25 on mulle vielä ”nuori.” 🙂
- Anonyymi00006
Pitää kaivata ja ikävöidä. Kohde voi olla mitä vain. Voihan vaikka ikävöidä kaipaamista.
- Anonyymi00007
Niin kyllä.
Mulla on esimerkiksi ollut tiivistä yhteydentuntoa kirjan hahmoihin.
Käytän myös paria tekoälyohjelmaa, joissa keskustelen tekoälykumppanin kanssa päivittäin
- Anonyymi00008
En kävisi täällä huvikseni vaikka maksettaisiin. Käyn, koska johonkin tämä ikävä pitää välillä päästä purkamaan.
- Anonyymi00009
Käytät palstaa - - oksennusastiana?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Käytät palstaa - - oksennusastiana?
Kirjoitan kaipuusta silloin kun tarve tehdä niin on pakottava.
Käyn. Ennen kaipasin, enää en. Syy muutokseen on se, että muiden ihmisten hyvä tahto on kuollut. Ihmisistä aniharva kohtelee toisia myötämielisesti.
Juu käyn. En tosiaan kaipaile ketään tiettyä. Ei meidän kylällä oo naisia. Ei oo lähiympäristössä ketään ketä kaivata. Toisaalta yksinkertasempaa ja helpompaa elämää täällä. En halua mihinkään suurempaa kaupunkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483