Viikonloppuna naisia tapaamaan

Anonyymi-ap

Ennnen juhannusta on vielä yksi viikonloppu. Me viinamiehet käytämme senkin hyväksi ja lähdemme baariin juomaan ja tapaamaan naisia. Raitis mies on taas yksin kotona ilman naisseuraa.

t. viinamies

13

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hienoa! Me raittiit miehet olemme töissä viikonloppuna. Pidä hauskaa! :)

    • Anonyymi00002

      Palauta kuitenkin se Puljun mitali. Baarien munahaukat voit pitää hyvänäsi.

    • Anonyymi00003

      Muista että tuijottaa ei saa.

    • Tulevana viikonloppuna on runsaasti tapahtumia. Ei välttämättä tarvitse lähteä ryyppäämän. Tarjolla on paljon hauskaa tekemistä.

      Perjantaina 12.6. on Helsinki-päivä. Useita ilmaisia tapahtumia ja konsertteja pitkin stadia.
      https://www.stadissa.fi/tapahtumat/35637/helsinki-paiva

      Lauantaina 13.6. Sambakarnevaalien kulkue lähtee Senaatintorilta klo 15.
      Unioninkatua, Espaa pitkin Manskulle ja sieltä Aleksille.
      https://www.helsinkisambacarnaval.fi/

      (vain muutama mainitakseni...)

      • Jaa Helsinki päivä. No on meilläkin Hattula päivä.

        Mikä muuten ihmisiä ajaa sinne Helsinkiin? Työttömyysprosentti kun on siellä noin 13 ja Hattulassa 7,9.


      • JeroP kirjoitti:

        Jaa Helsinki päivä. No on meilläkin Hattula päivä.

        Mikä muuten ihmisiä ajaa sinne Helsinkiin? Työttömyysprosentti kun on siellä noin 13 ja Hattulassa 7,9.

        En osaa sanoa. Junantuomia on kyllä riittävästi, sitä ei voi kieltää..
        Itse satuin syntymään täällä.

        Tää stadi on mun hima. 😆🩷

        Vaikka olen joskus seikkaillut maailmalla, olen silti aina palannut lähtöpisteeseen.


      • tosi.typy kirjoitti:

        En osaa sanoa. Junantuomia on kyllä riittävästi, sitä ei voi kieltää..
        Itse satuin syntymään täällä.

        Tää stadi on mun hima. 😆🩷

        Vaikka olen joskus seikkaillut maailmalla, olen silti aina palannut lähtöpisteeseen.

        Juu, mun kummi täti on kans syntyny helsingissä. Vaari asu sillon sielä. Ja pienen kierroksen jälkeen palas helsinkiin. Asu siis lähes koko ikänsä 90 vuotta helsingissä. Siks mäkin oon lapsuudessa aika paljon sielä kierrelly, mutta ei tosiaan koskaan oo tehny mieli muuttaa sinne.


    • Anonyymi00004

      Tiiäppä vaikka viinamieskin löytäis vierelleen MIEHEN

    • Anonyymi00005

      Hän on tullut takaisin, hienoa että näin on!

      -viinapoika

    • Anonyymi00006

      Vedä vaan vaikka kaksinkäsin ja käy sitten baarin viimeiselle seinäruusulle sönkään mennäänkö panee, jos hän nyt sönkkäyksestäsi mitään selvää saa.

    • Anonyymi00007

      Naisen kanssa vietän juhannusta mökissä tässä aika lähellä. Kai sitä jotain alkoholiakin juodaan mutta enemmän me naidaan.

      • Anonyymi00009

        No mut se on vasta Jussina, joten mitä te teette sitä ennen?


    • Anonyymi00008

      Niin paljon toivon että joku pyytäisi mua mukaansa jonnekin, tai että tulis vaikka väkisin mut kotoolta hakemaan ihmistenilmoille. . . .
      Joku, mies tai nainen. . Tai muunsukupuolinen.
      Tollasiin edellä mainittuihin mulla ei ole ketään tiettyä henkilöä mielessä, koska en mä tarkoita tolla kuitenkaan että haluaisin jotakin sutina meininkiä ihan kenen tahansa kanssa. Ihan siks vaan mainitsin ennen kuin joku väittää muuta..

      Toki joku sutinameininki olisi oikein mukavaa (:

      Tonne stadin juttuihin olis oikein mukava mennä mutta ei kuitenkaan yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe