Ennnen juhannusta on vielä yksi viikonloppu. Me viinamiehet käytämme senkin hyväksi ja lähdemme baariin juomaan ja tapaamaan naisia. Raitis mies on taas yksin kotona ilman naisseuraa.
t. viinamies
Viikonloppuna naisia tapaamaan
13
215
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hienoa! Me raittiit miehet olemme töissä viikonloppuna. Pidä hauskaa! :)
- Anonyymi00002
Palauta kuitenkin se Puljun mitali. Baarien munahaukat voit pitää hyvänäsi.
- Anonyymi00003
Muista että tuijottaa ei saa.
Tulevana viikonloppuna on runsaasti tapahtumia. Ei välttämättä tarvitse lähteä ryyppäämän. Tarjolla on paljon hauskaa tekemistä.
Perjantaina 12.6. on Helsinki-päivä. Useita ilmaisia tapahtumia ja konsertteja pitkin stadia.
https://www.stadissa.fi/tapahtumat/35637/helsinki-paiva
Lauantaina 13.6. Sambakarnevaalien kulkue lähtee Senaatintorilta klo 15.
Unioninkatua, Espaa pitkin Manskulle ja sieltä Aleksille.
https://www.helsinkisambacarnaval.fi/
(vain muutama mainitakseni...)Jaa Helsinki päivä. No on meilläkin Hattula päivä.
Mikä muuten ihmisiä ajaa sinne Helsinkiin? Työttömyysprosentti kun on siellä noin 13 ja Hattulassa 7,9.JeroP kirjoitti:
Jaa Helsinki päivä. No on meilläkin Hattula päivä.
Mikä muuten ihmisiä ajaa sinne Helsinkiin? Työttömyysprosentti kun on siellä noin 13 ja Hattulassa 7,9.En osaa sanoa. Junantuomia on kyllä riittävästi, sitä ei voi kieltää..
Itse satuin syntymään täällä.
Tää stadi on mun hima. 😆🩷
Vaikka olen joskus seikkaillut maailmalla, olen silti aina palannut lähtöpisteeseen.tosi.typy kirjoitti:
En osaa sanoa. Junantuomia on kyllä riittävästi, sitä ei voi kieltää..
Itse satuin syntymään täällä.
Tää stadi on mun hima. 😆🩷
Vaikka olen joskus seikkaillut maailmalla, olen silti aina palannut lähtöpisteeseen.Juu, mun kummi täti on kans syntyny helsingissä. Vaari asu sillon sielä. Ja pienen kierroksen jälkeen palas helsinkiin. Asu siis lähes koko ikänsä 90 vuotta helsingissä. Siks mäkin oon lapsuudessa aika paljon sielä kierrelly, mutta ei tosiaan koskaan oo tehny mieli muuttaa sinne.
- Anonyymi00004
Tiiäppä vaikka viinamieskin löytäis vierelleen MIEHEN
- Anonyymi00005
Hän on tullut takaisin, hienoa että näin on!
-viinapoika - Anonyymi00006
Vedä vaan vaikka kaksinkäsin ja käy sitten baarin viimeiselle seinäruusulle sönkään mennäänkö panee, jos hän nyt sönkkäyksestäsi mitään selvää saa.
- Anonyymi00007
Naisen kanssa vietän juhannusta mökissä tässä aika lähellä. Kai sitä jotain alkoholiakin juodaan mutta enemmän me naidaan.
- Anonyymi00009
No mut se on vasta Jussina, joten mitä te teette sitä ennen?
- Anonyymi00008
Niin paljon toivon että joku pyytäisi mua mukaansa jonnekin, tai että tulis vaikka väkisin mut kotoolta hakemaan ihmistenilmoille. . . .
Joku, mies tai nainen. . Tai muunsukupuolinen.
Tollasiin edellä mainittuihin mulla ei ole ketään tiettyä henkilöä mielessä, koska en mä tarkoita tolla kuitenkaan että haluaisin jotakin sutina meininkiä ihan kenen tahansa kanssa. Ihan siks vaan mainitsin ennen kuin joku väittää muuta..
Toki joku sutinameininki olisi oikein mukavaa (:
Tonne stadin juttuihin olis oikein mukava mennä mutta ei kuitenkaan yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483