Tämä kesä ja syksy.

Anonyymi-ap

Sitten luovutan kokonaan

34

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mutta voi! Miks noon surullista taas?

    • Anonyymi00001

      Anna ensin pin ppiä. Pliis! Tuntuisi pahalta jäädä ilman.

      • Anonyymi00003

        Etköå kykene ikinä ajattelemaan yhtään mitään muuta kun vain omia haluasi mies?
        Ihan niiku aikuisten oikeasti
        .
        On hyväkin että kuljin aivan muualle
        Tai meistä ei tullut mitään
        Kun liha ja seksi oli ainoa syyksi olla yhteyksissä.
        Ymmärrän sen nyt...
        Sinulla oli aina aina joku muu jota rakastit
        Vaikka joskus muuta sanoit ..
        Taisi olla valhetta sekin 🥲
        Naiselta


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Etköå kykene ikinä ajattelemaan yhtään mitään muuta kun vain omia haluasi mies?
        Ihan niiku aikuisten oikeasti
        .
        On hyväkin että kuljin aivan muualle
        Tai meistä ei tullut mitään
        Kun liha ja seksi oli ainoa syyksi olla yhteyksissä.
        Ymmärrän sen nyt...
        Sinulla oli aina aina joku muu jota rakastit
        Vaikka joskus muuta sanoit ..
        Taisi olla valhetta sekin 🥲
        Naiselta

        Pelkkää sitä olen halunnut kokoajan. Samalla tavalla kuin sinäkin ajatellut vain omia halujasi.


      • Anonyymi00010

        Etköhän saa sitä muiltakin


    • Anonyymi00002

      Luovutus ei välttämättä tee yhteistyötä silloin kun sitä haluaisi..

      • Anonyymi00004

        Juu ei!


    • Anonyymi00005

      Itse en laita mitään aikarajaa. Ei toimi minulle niin. Eilen halusin hänet, tänään haluan hänet ja varmasti huomenna, sekä sitä seuraavana päivänä. Vaikea nähdä asian muuttuvan.

      • Anonyymi00011

        Muttet minua


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Muttet minua

        Kukaan ei tiedä kuka sinä edes olet.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Muttet minua

        En nyt tunnista tuosta. Vastaisit siihen viestiini?


    • Anonyymi00007

      23.6 kesäkuuta niin talven tuleminenkin alkaa, yöt alkavat pimenemään jo eennen kuijn Eino-Inkeri ehtii pieraistakaan..

      mutta mitä on kovat piipussa sotilasdpoliiseja jos yrittää tunkeutua armeijasn alueelle jotain... oletko CIA, FBI ei haittsasa tapamme kuulaa kallon varmuuden vuoksikin

    • Anonyymi00008

      Hyvin on kuunneltu.Kyllä näin on,suunnitelmat pysyy silti samoina.Paikan vaihto ei muuta mitään.
      Vanhaan ei palata ikinä.
      Rakastan viiltäjä Jack tarinaa.

      • Anonyymi00009

        Jack oli mies kuka ei tykännyt H*orista.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jack oli mies kuka ei tykännyt H*orista.

        Jack oli siinä yhdessä kirja ketjussa mukana.


    • Anonyymi00012

      Luovutin eilen.

      • Anonyymi00013

        Miksi eilen


    • Anonyymi00015

      Minä luovutin eilen. Työnnän nää halvatun tunteet niin syvälle, että ne tulee ulos Kiinassa. Sitten ei enää ahdista ja voi ihastua muihinkin paremmin.

      • Anonyymi00016

        Jaa


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Jaa

        Ei kannata omia. Ei ole sinulle tai muillekaan täällä.


      • Anonyymi00030

        Sun boksereis lukee "Made in China"?


    • Anonyymi00020

      Luovuta ihan suosiolla jos tämä on sitä sinun yrittämistä.

    • Anonyymi00021

      Ookoo. Mä luovutan joskus 2039 paikkeilla, en ole varma vielä vuodenajasta. Voi olla kesä tai syksy.

    • Anonyymi00022

      Mieheltä naiselle? Tunnistasko kun oot ehdotuksessani? S

      • Anonyymi00023

        Sinä oot ollut jo kauan mun 😉


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sinä oot ollut jo kauan mun 😉

        Siis mistäs mä sut tunnistaisin? Miten määritellään kauan ja siis myös sun ehdotuksissasi?? 🤭


    • Anonyymi00024

      Joo tää oli mulle.

      • Anonyymi00025

        Ei ollut.


    • Anonyymi00026

      Kiva tietää tämä!

    • Anonyymi00027

      Annetaan tonin päättää ketkä saa olla yhdessä eiks se niin oo aina menny

    • Anonyymi00028

      Miksi puhua luovuttamisesta, kun voisi puhua toimimisesta tavoitteen eteen?

    • Anonyymi00031

      Älä vedä tuntemattomia tähän!!

    • Anonyymi00032

      Niin mites se menikään, teen mitä haluan .Ei se menee juurikaan niin,helevetti sukupolvelta toiselle,v:ttu

      • Anonyymi00034

        Kertoisitko, mitä tarkoitat?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe