Sinkkujen eteneminen ja mihin

hautaan ainakin?

Muuten, jos myönteistä suhtautumista jostain:

1. alkaa lottovoiton tms. odottelu
2. sitten parin vuoden totuttelu muiden normaali eloon että voi tunteilla elää kun riippumaton talous
3. katsotaan peiliin taas ja olo, taas pari vuotta lisää , salia ja muuta ehostusta
4. lopulta n. 5-10 vuotta mennyt lisää, katsotaan löytyykö enää sitä
joka suhtautui myönteisesti
5. myönteinen sanoo että se oli vain tinder tykkäys ja olen jo naimisissa..
2<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Voi edetä, kirjottaa vaikka kirjaa. Niin ku siinä biisissäki: lukee vaikka kirjaa. Mutta se olikin lukee, kirjottaa ei rimmaa minkään kanssa. Lotto voitolla ei tee mitään, mä oon käyttäny sitä vaan vertauksena parisuhteeseen. Että epätodennäkösiä molemmat. Rahaa tulee kuitenki töistä ja sitä jää aina yli ei tarvi lotota. Tietenki sen vois laittaa hyväntekeväisyyteen, mutta mikä ois luotettava? Sinne kun laitat viis miljoonaa, niin jo miljoona menee "keräyskuluihin".

Äänestä
  • Olet oikeassa, miljoona menee mainos kuluihin ym, hyvän tekijöillä on valtavia ne tv mainokset , joku ne maksaa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

hautaan ainakin?

Muuten, jos myönteistä suhtautumista jostain:

1. alkaa lottovoiton tms. odottelu
2. sitten parin vuoden totuttelu muiden normaali eloon että voi tunteilla elää kun riippumaton talous
3. katsotaan peiliin taas ja olo, taas pari vuotta lisää , salia ja muuta ehostusta
4. lopulta n. 5-10 vuotta mennyt lisää, katsotaan löytyykö enää sitä
joka suhtautui myönteisesti
5. myönteinen sanoo että se oli vain tinder tykkäys ja olen jo naimisissa..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu