Mäkin oon ihmetelly tota rakuten nappia telkkarissa, mutten oo koskaan painanu. Taidan kuiteskii pysyä tuola ruotsin kanavilla. Ikävä kyllä sielläkään ei oo kaikki ruotsia.
0Äänestä
Anonyymi00003
Valikosta löytyy kieli- ja teksitysvalinnat.
0Äänestä
Anonyymi00004
kun ei ole sitä valikkoa, ei ainakaan elokuvan ole mahdollista, ei edes äänen voimakkuuttakaan säätämään :)
ainoat toiminnot: katsoa, pausettaa ja kelailla elokuvaaa..
Jos se on television kaukosäätimissä jollain siis kuin netflix
ei kuulu mulle
tietokone kautta rakuten aina toimii ja Paremmin kun adguard mainosesto !
0Äänestä
Anonyymi00006
Korealainen palvelu ja ainakin LG:n töllöissä on. Itse katson satunnaisesti vain IPTV kanavilta Rakutenia. Sovelluksesta taitaa tosin löytyä enemmän sisältöä, kuin livekanavilta.
Vastaukset 8
Vanhimmat
on kai siellä kaikissa , paljon olen katsellut sieltä
jos ei rekisteröidy niin jos silloin ole niitä valintoja, eikä olinpaikasta ole tietoa siis, ei tiedä minkä kielen tekstityksen se laittaisi.
Mäkin oon ihmetelly tota rakuten nappia telkkarissa, mutten oo koskaan painanu. Taidan kuiteskii pysyä tuola ruotsin kanavilla. Ikävä kyllä sielläkään ei oo kaikki ruotsia.
Valikosta löytyy kieli- ja teksitysvalinnat.
kun ei ole sitä valikkoa, ei ainakaan elokuvan ole mahdollista, ei edes äänen voimakkuuttakaan säätämään :)
ainoat toiminnot: katsoa, pausettaa ja kelailla elokuvaaa..
Ei tämä nyt niin vaikea ole.
https://www.google.com/search?sca_esv=1c7700a06ebccd4e&sxsrf=APpeQnvaYLaOMGUwB0eeothotoX2ATIHsQ:1782323006358&udm=2&fbs=ABfTbFUloxOsAJIjw0ye0_u_FriAMpauu-HiPN4VTx0qR2xVQVZdwtOHBYzxyjl0Cy3AUejKNrLpHF07ki0t4qCN1L0H0SryAIhQVIOh4_Ca3qicULxaFQCsCebDWPL-b1hhWGmes6ADfaPYJtxPDVn87gYJrENuxazXjdPnSfojXFsigSFDj9-8TAqNhIkqsraro9jBYmb-&q=rakuten+kieli-+ja+teksitysvalikko&sa=X&ved=2ahUKEwjezqzNtqCVAxV2FxAIHWEnO4AQtKgLegQIFxAB&biw=1280&bih=678&dpr=2
Jos se on television kaukosäätimissä jollain siis kuin netflix
ei kuulu mulle
tietokone kautta rakuten aina toimii ja Paremmin kun adguard mainosesto !
Korealainen palvelu ja ainakin LG:n töllöissä on. Itse katson satunnaisesti vain IPTV kanavilta Rakutenia. Sovelluksesta taitaa tosin löytyä enemmän sisältöä, kuin livekanavilta.