Koska nainen katsoo kuka on kuka talossa

Anonyymi-ap

Milloin tai koska nainen rupeaa katsomaan kuka on kuka talossa tai parisuhteessa monensillako treffeillä vai täytyykö olla jo saman katon alla

38

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En minä ainakaan ikinä.

      • Anonyymi00002

        Mutta sinä oletkin mies


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Mutta sinä oletkin mies

        Sinulla on sitten ihan omat määritelmät sukupuolille. Normaalien biologisten määritelmien mukaan olen nainen.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Sinulla on sitten ihan omat määritelmät sukupuolille. Normaalien biologisten määritelmien mukaan olen nainen.

        Mutta miehet ei katso kuka on kuka talossa mutta naiset katsoo


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mutta miehet ei katso kuka on kuka talossa mutta naiset katsoo

        Olen nainen, en katso. Kukaan tuntemani nainen ei myöskään harrasta moisia typeriä kukonpoikien temppuiluja.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Mutta miehet ei katso kuka on kuka talossa mutta naiset katsoo

        Ja naiset katsovat myös sen tositarkasti kenen kanssa he voisivat olla ystäviä! Ei vanhempi nainen halua ystäväkseen koskaan oman lapsensa ikäistä miestä! Hyi olkoon!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ja naiset katsovat myös sen tositarkasti kenen kanssa he voisivat olla ystäviä! Ei vanhempi nainen halua ystäväkseen koskaan oman lapsensa ikäistä miestä! Hyi olkoon!

        Pidä omat ongelmasi ja patoumasi ihan ominasi. Eivät ne muita kosketa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ja naiset katsovat myös sen tositarkasti kenen kanssa he voisivat olla ystäviä! Ei vanhempi nainen halua ystäväkseen koskaan oman lapsensa ikäistä miestä! Hyi olkoon!

        Eihän ystävyydessä ikä ole se juttu, vaan asiat, harrastukset, jne.
        Ihme rajoituksia ihmiset laittavat itselleen.
        Koira ok. Nuorempi mies ei? Hassua.
        Vilma


    • Ihan vaan vinkiksi, tuo alkaa jo kumppanin valinta- ja harkinta tilanteessa.
      Jos elämä on yhtä taistelua, miksi edes valita sopimaton kumppani?
      Parisuhde vaatii luottamusta, joustavuutta ja yhteisten päämäärien tavoittelua.

      En suosittele köydenvetoa eri suuntiin. Paremmat parisuhteen onnistumisen mahdollisuudet on samaan suuntaan vetämällä ja yhteisiä tavoitteita kohti.

      Itse en jaksaisi parisuhdetta, joka olisi jatkuvaa säätöä ja jossa pitäisi hakata päätä seinään 24/7 (otetaan vielä vauhtia). Ei kiitos!

      • Anonyymi00005

        Aloitus tarkoittaa että koska nainen katsoo kumpi määrää suhteessa eli katsoo kaapin paikan tai kumpi on ns vähän enemmän pomomaisempi suhteessa eli silti vetävät yhtä köyttä


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Aloitus tarkoittaa että koska nainen katsoo kumpi määrää suhteessa eli katsoo kaapin paikan tai kumpi on ns vähän enemmän pomomaisempi suhteessa eli silti vetävät yhtä köyttä

        Ei kukaan nainen koskaan katso mitään tuollaista.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Aloitus tarkoittaa että koska nainen katsoo kumpi määrää suhteessa eli katsoo kaapin paikan tai kumpi on ns vähän enemmän pomomaisempi suhteessa eli silti vetävät yhtä köyttä

        Ei kenenkään tarvitse pomottaa suhteessa. Tuo on lapsellista. Parisuhteessa keskustellaan ja sovitaan yhteisistä asioista. Molemmilla on mahdollisuus tuoda oma mielipiteensä ja näkemyksensä esille. Sieltä valitaan paras vaihtoehto, tilanteen ja tarpeen mukaan.

        Parisuhde ei kaipaa diktaattoria, vaan vahvaa yhteispeliä!


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei kukaan nainen koskaan katso mitään tuollaista.

        No onhan se noin mies se päätöksen tekee mihin tulee sohva ja mihin tv ja miten päin ja mihin seinälle sänky tulee ja miten päin keittiöpöytä tulee keittiöön ja missä kukin istuu ehkä nainen voi yrittää esim että saisi päättää tai määrätä miten päin wc paperi laitetaan wc paperitelineeseen


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei kukaan nainen koskaan katso mitään tuollaista.

        Mutta ei tässä nyt kyse ollukkaan normaaleista miehistä vaan kyse tohvelisankari miehistä olen kuullut että niitäkin on


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        No onhan se noin mies se päätöksen tekee mihin tulee sohva ja mihin tv ja miten päin ja mihin seinälle sänky tulee ja miten päin keittiöpöytä tulee keittiöön ja missä kukin istuu ehkä nainen voi yrittää esim että saisi päättää tai määrätä miten päin wc paperi laitetaan wc paperitelineeseen

        Eli mies yrittää selvittää tuota "kuka on kuka". Täysin tyhjänpäiväistä touhua, johon naiset eivät ryhdy.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mutta ei tässä nyt kyse ollukkaan normaaleista miehistä vaan kyse tohvelisankari miehistä olen kuullut että niitäkin on

        Minä puhuinkin naisista ja aloitus oli naisista. Naiset eivät tuollaiseen rupea ja mies, joka tuollaista harrastaa, menettää naisen alta aikayksikön.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Aloitus tarkoittaa että koska nainen katsoo kumpi määrää suhteessa eli katsoo kaapin paikan tai kumpi on ns vähän enemmän pomomaisempi suhteessa eli silti vetävät yhtä köyttä

        En ainakaan minä vedä köyttä kenenkään kanssa, koska en halua edes sellaista suhdetta, jossa ystävät asuvat yhdessä!


      • Anonyymi00017
        tosi.typy kirjoitti:

        Ei kenenkään tarvitse pomottaa suhteessa. Tuo on lapsellista. Parisuhteessa keskustellaan ja sovitaan yhteisistä asioista. Molemmilla on mahdollisuus tuoda oma mielipiteensä ja näkemyksensä esille. Sieltä valitaan paras vaihtoehto, tilanteen ja tarpeen mukaan.

        Parisuhde ei kaipaa diktaattoria, vaan vahvaa yhteispeliä!

        Minulle riittää noin 30v kestänyt parisuhde, joka loppui aloitteestani jo noin 20v sitten! Jo silloin päätin, etten enää koskaan asu yhdessä yhdenkään miehen kanssa!


    • Anonyymi00012

      Minä en enää koskaan halua asua kenenkään muun kuin oman lähisukulaiseni kanssa! Pelkkä ystävyys riittää minulle samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa ja voi kestää kauankin ennen kuin samoin ajattelevan vanhemman miehen löydän! Mutta ei se minua haittaa. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa ja liikun yksin niin kauan kunnes 70v mies löytyy ystäväkseni!

    • Anonyymi00013

      En todellakaan alennu moiseen. Ukko känisköön jatkossa yksikseen, jos tuollaista kaipaa.

    • Anonyymi00018

      Meillä tuo tehtiin selväksi kai jo suhteen alussa, nainen saa pitää omat mielipiteensä kuten mieskin voi. Olisipa ikävää jos omaa itseään ei parisuhteessa voisi enää toteuttaa.

      AV

    • Anonyymi00019

      Ai, minä ainakin naisena kaipaan, että mies on suhteessa mies, muuten rupean ”kapinoimaan” ja tulen tyytymättömäksi ja hermot menee. Haluan olla se ”nainen.”

      • Anonyymi00020

        Minäkin haluan, että mies on mies. Se tosin ei tarkoita sitä, että mies päsmäröisi yhtään. Hoitaa omansa ja sovitut, ei puutu minun juttuihini lainkaan. Sellainen on tosimies.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Minäkin haluan, että mies on mies. Se tosin ei tarkoita sitä, että mies päsmäröisi yhtään. Hoitaa omansa ja sovitut, ei puutu minun juttuihini lainkaan. Sellainen on tosimies.

        Näin se tosielämässä myös menee, nainen saa päättää omaan elämäänsä liittyvistä asioista. Yhdessä asuen se kai tarkoittaa kaikkea mikä naisen elämään miehen kanssa liittyy?!
        Nainen lähti nyt lomalle, se oli ilmoitusluonteinen asia johon mielipidettäni ei tarvinnut edes kysyä. Miksi olisi pitänyt? Hänen lomasta oli kysymys:)

        AV


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Näin se tosielämässä myös menee, nainen saa päättää omaan elämäänsä liittyvistä asioista. Yhdessä asuen se kai tarkoittaa kaikkea mikä naisen elämään miehen kanssa liittyy?!
        Nainen lähti nyt lomalle, se oli ilmoitusluonteinen asia johon mielipidettäni ei tarvinnut edes kysyä. Miksi olisi pitänyt? Hänen lomasta oli kysymys:)

        AV

        Niin sen kuuluisikin mennä. Se on sitten toki pariskunnan yhdessä sovittavissa, että mikä pitää sopia ja mistä voi vain ilmoittaa. Ongelmia syntyy aina, jos nuo määritelmän eivät jostain syystä ole samat molemmilla.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Niin sen kuuluisikin mennä. Se on sitten toki pariskunnan yhdessä sovittavissa, että mikä pitää sopia ja mistä voi vain ilmoittaa. Ongelmia syntyy aina, jos nuo määritelmän eivät jostain syystä ole samat molemmilla.

        Mielestäni ei edes sanoja tarvita, kysymys on persoonallisuuksista ja siitä että vastapuoli ymmärtää toisen ominnaisen luonteen ja käyttäytymisen. Harvoin toista kannattaa muuttaa, parempi on vain tukea sitä näkemystä joka ihmisellä itsestään on. Jos se sointuu yhdessäoloon soljuvasti, siitä on vain hyötyä.

        Tosin tämä loma-aika on pakostakin sellainen jossa ei voi naisen kanssa oikein päivääkään lomaa viettää. Pienten lasten vanhemmilla kun on pieni ongelma loma-ajan ajankäytössä. Lapsilla on lomaa yli 2 kuukautta, ja vanhemmalla vain kuukausi. Kyllä se jo rajaa sen ajan jonka voi lomailla yhdessä.

        Tämä on tietysti lapselle rikasta aikaa, saa miettiä mitä se äiti olisi loman ajalle keksinyt ja mitä taasen isä olisi loihtinut, tai jättänyt loihtimatta.

        Luulen kaikkien olevan loppujen lopuksi ihan tyytyväisiä.

        AV


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mielestäni ei edes sanoja tarvita, kysymys on persoonallisuuksista ja siitä että vastapuoli ymmärtää toisen ominnaisen luonteen ja käyttäytymisen. Harvoin toista kannattaa muuttaa, parempi on vain tukea sitä näkemystä joka ihmisellä itsestään on. Jos se sointuu yhdessäoloon soljuvasti, siitä on vain hyötyä.

        Tosin tämä loma-aika on pakostakin sellainen jossa ei voi naisen kanssa oikein päivääkään lomaa viettää. Pienten lasten vanhemmilla kun on pieni ongelma loma-ajan ajankäytössä. Lapsilla on lomaa yli 2 kuukautta, ja vanhemmalla vain kuukausi. Kyllä se jo rajaa sen ajan jonka voi lomailla yhdessä.

        Tämä on tietysti lapselle rikasta aikaa, saa miettiä mitä se äiti olisi loman ajalle keksinyt ja mitä taasen isä olisi loihtinut, tai jättänyt loihtimatta.

        Luulen kaikkien olevan loppujen lopuksi ihan tyytyväisiä.

        AV

        Tuollainen lähestymistapa saattaa hyvin sopia teidän suhteeseenne. Kaikkien ihmisten suhteisiin se ei kuitenkaan sovi. Hienoa, että teillä kaikki ovat tyytväisiä tuohon. Meillä yhteinen loma on kaikille tärkeää, joten täytyy keksiä muuta.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Tuollainen lähestymistapa saattaa hyvin sopia teidän suhteeseenne. Kaikkien ihmisten suhteisiin se ei kuitenkaan sovi. Hienoa, että teillä kaikki ovat tyytväisiä tuohon. Meillä yhteinen loma on kaikille tärkeää, joten täytyy keksiä muuta.

        Niin, meillä arki on jo aikaa jossa nautitaan keskinäistä yhteistä aikaa.
        Loma eroaa ja poikkeaa siitä vain ajallisesti kuinka monta tuntia yhdessä ollaan. Toki lomallakin ollaan yhdessä muutamia tunteja päivässä. Kyllä siinä kerkee paljon tekemään, jos yhdessä jotain haluaa tehdä. Ainut rajoite on pidemmät lomamatkat, kyllä lapselle maailmaa tulee näyttää, jos ei kaksin niin sitten yksin.

        AV


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Niin, meillä arki on jo aikaa jossa nautitaan keskinäistä yhteistä aikaa.
        Loma eroaa ja poikkeaa siitä vain ajallisesti kuinka monta tuntia yhdessä ollaan. Toki lomallakin ollaan yhdessä muutamia tunteja päivässä. Kyllä siinä kerkee paljon tekemään, jos yhdessä jotain haluaa tehdä. Ainut rajoite on pidemmät lomamatkat, kyllä lapselle maailmaa tulee näyttää, jos ei kaksin niin sitten yksin.

        AV

        Niin meilläkin myös arki on sitä. Arkena sitä yhteistä aika vain on selvästi vähemmän kuin lomalla. Lomamatkat eivät ole meillä mikään rajoite.

        Edelleen, kuten jo aiemmin todettua, tuo toimii teillä ja se on hienoa. Kaikille se ei kuitenkaan toimi. Jotkut aikuisetkin viihtyvät yhdessä kumppaninsa kanssa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Niin meilläkin myös arki on sitä. Arkena sitä yhteistä aika vain on selvästi vähemmän kuin lomalla. Lomamatkat eivät ole meillä mikään rajoite.

        Edelleen, kuten jo aiemmin todettua, tuo toimii teillä ja se on hienoa. Kaikille se ei kuitenkaan toimi. Jotkut aikuisetkin viihtyvät yhdessä kumppaninsa kanssa.

        Kyllä, ilman lomateeskentelyäkin:)

        AV


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Kyllä, ilman lomateeskentelyäkin:)

        AV

        Ikävä kyllä vielä täysiaikaisesti työssä käyville ihmisille loma ei ole teeskentelyä, vaan silloin aivan tosiasiallisesti on enemmän vapaa-aikaa ja yhteistä aikaa.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Ikävä kyllä vielä täysiaikaisesti työssä käyville ihmisille loma ei ole teeskentelyä, vaan silloin aivan tosiasiallisesti on enemmän vapaa-aikaa ja yhteistä aikaa.

        Täysin liiottelematta silloin on lähes 10 tuntia päivässä enemmän potentiaalista yhteistä aikaa.


    • Anonyymi00023

      Alkaa siitä hetkestä kun saman katon alla tämän kanssa asut ei ymmärretä että ei eletä enää omaa elämää yksin vaan saman katon olla asuu kaksi ihmistä joilla on elämänsä johon se toinen pitäisi jotenkin sisällyttää meni v ituiksi jo siinä kohti jos yhtäkään salaisuutta turha vaiva niin sanotusti kuinka historia vaikuttaa parisuhteeseen yleensä negatiivisesti jos historiassa on jotain mitä toiselta tietoisesti salaa

    • Ei mulle ole mitään "kuka on kuka talossa" -vaihetta. Parisuhteen on aina oltava tasa-arvoinen.

    • Onhan se hänen hyvä kattoa, että kuka kukin on. Vähän että tietää kuka siellä esim ruokaa tekee ja sellasta. Tehtäväthän pitää jakaa tasan. Yksi hoitaa kunnostustöitä. Toinen hoitaa puutarhaa, kolmas siivousta, neljäs keittiössä. Mutta sitten puolin toisin tarjotaan apua.

    • Anonyymi00029

      Tuli mieleen vinksahti jutusta: lyö päätä seinään ja ottaa vauhtia oikein kuin pikajuoksija ja törmää päällä seinään.

      Ampiaiset yrittävät joskus päästä näkymättömän esteen läpi, ikkunalasin läpi: ottamalla kova ja lentämällä kovaalasia kohti.

      Ampiainen ei ymmärrä läpinäkyvyyttä, no eivät kyllä linnutkaan...hahahhahahahha

    • Anonyymi00030

      Menisi paljon energia hukkaan, jos olisi jatkuvaa taistelua kuka on kuka.
      Vilma

    • Anonyymi00032

      Ei ole mitään "kuka on kuka"-vaihetta. Parisuhteen pitää pohjautua tasavertaisuudelle alusta asti. Molemmilla on suhteessa yhtäläinen oikeus mielipiteisiin ja näkemyksiin, omaan tilaansa, omaan elämäänsä.. Yhdessä sitten mietitään, miten kaikki saadaan asettumaan ja jos ollaan riittävän samoilla linjoilla, niin ei tämä aiheuta sen suurempaa draamaa.

      Aletheias

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe