Kaikki kehuu että on niin hyvi
Katsustus ei men läpi kun ei huoltoja tehdä
Kuinka usein teslaa korjataa keskimäärin. Kait kerra kuukaudessa
Onko teillä paljon bikaa noissa paristovehkeissä
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
2019 model 3, ajettu reilu 120 tkm. Kerran korjattu alustan nivel takuuna 75 tkm kohdalla, samalla tehty huolto. Huolto maksoi 312€. Siinä kaikki kohta 7 vuotiaassa autossa, itse vaihtanut pyyhkijöitä ja sisäilman suodattimet parin vuoden välein, kesärenkaat uusittu kerran.
- Anonyymi00003
Siis kerran menneet jo kesärenkaat kulutaapa paljon renkaita näköjään
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis kerran menneet jo kesärenkaat kulutaapa paljon renkaita näköjään
Miten niin kuluttaa paljon? Kulutus on tietenkin kiinni ajotavoista.
Kuinka monta kilometriä mielestäsi kesärenkaiden pitäisi kestää?
- Anonyymi00002
Uskotko itse tuohon tuubaan? Ai kuvittelet että yhtä suosituinta sähköautoa (tesla model 3) korjataan kuukausittain? Mieti hetki ihan omilla aivoilla.
- Anonyymi00004
Aloittajan kirjoitustaitoon viitaten voi tuo ajattelukin olla vaikeaa. Mikäli hän nyt paristovehkeillä tarkoitti sähköautoja niin ihan ensimmäiseksi sähköautoja on muitakin kuin Tesla. Itse ajanut nyt 160 000 km ja määräaikaishuoltoja tehty 5 kertaa ja maksanut 1240 €. Sekä kesä- että talvirenkaat uusittu kerran koska haluan huolehtia omasta sekä kanssa-autoilijoiden turvallisuudesta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloittajan kirjoitustaitoon viitaten voi tuo ajattelukin olla vaikeaa. Mikäli hän nyt paristovehkeillä tarkoitti sähköautoja niin ihan ensimmäiseksi sähköautoja on muitakin kuin Tesla. Itse ajanut nyt 160 000 km ja määräaikaishuoltoja tehty 5 kertaa ja maksanut 1240 €. Sekä kesä- että talvirenkaat uusittu kerran koska haluan huolehtia omasta sekä kanssa-autoilijoiden turvallisuudesta.
Ei tuolle avaajalle kannata mitään vastailla, ei ainakaan toteutuneita asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522