Paavali julisti ja opetti Jeesuksen Kristuksen evankeliumia! (1)
(S24-kristinusko)
ALUKSI
Tällä palstalla näkyy krooninen agenda, jossa mm. apostoli Paavali on pantu tikun nokkaan!
1) ”Kirjoitusten kieroon vääntäjät!”
Jo apostolien toiminta-aikana oli liikkeellä niitä paholaisen palvelijoita, joiden missio oli ”eksyttää”, harhauttaa tai koettaa romuttaa Jeesuksen uskovien uskoa!
PIETARI, 2 Piet 3:15-16
• ”...ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut; niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat
- vääntävät kieroon -
niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”
PAAVALI, Gal 1:6-9
• ”Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin, joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet,
• - hän olkoon kirottu.”
”Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet,
- - hän olkoon kirottu.
• ”Jos joku ei pidä Herraa rakkaana, hän olkoon kirottu! Maran ata.” ( 1 Kor 16:22).
2) Valheprofeetat, harhaopettajat, horjuvien sielujen viekoittelijat! (Kirotut)
-------------------------------------------------------------------------------
• ”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. "
• ”Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän;
he ovat kirouksen lapsia.”
• "Himokkain silmin he katsovat naisia eivätkä saa synninteosta kyllikseen. He viekoittelevat ihmisiä, jotka eivät vielä ole varmalla pohjalla. . . ( 2 Piet 2:14, KR1992)
- Nuo kirotut!
2. Piet. 2:1-3, 14
3) Yhteenveto 1-2
UT:n, Paavalin, Pietarin, Juudaan - kaikki kirjoitetut tekstit ( joista edellä vain osa) lausuvat lahjomattoman ankarasti: Kirjoitusten kieroon vääntäjät ovat ”kirouksen lapsia”, kirottuja. Sellaisen olotilan he ovat ITSE itselleen hankkineet, tilanneet!
Kun näin asiat olivat jo kristikunnan alkuaikoina, kuka kuvitteli, että nyt yli 2000 vuotta sitten tilanne olisi ”jalostuneempi”?
Jokainen totinen; hengellinen Jeesuksen seuraaja, hereillä oleva, valvova sellainen - tajuaa, että taistelu ”sielujen” omistuksesta käy yhä kiivaampana. Paholaisen agentit ovat päivä päivältä röyhkeämpiä. He eivät kaihda pilkata Herraamme Jeesusta ”syntiseksi”, lainrikkojaksi, jne.
He röyhkeydessään nostavat itsensä Tuomarin Korokkeelle, ja paukuttelevat omatekoisia ja pimeitä ”tuomioita” jopa Jeesuksen päälle! Uskomatonta julkeutta!
Mikään ei ole heille ”pyhää” ja kunnioitettavaa, koska heidän mielensä on likainen, turmeltunut, saastainen. Pimeässä ei loista Sanan valo! Omassa turmeltuneessa mielessään nämä harhaopettajat lukevat kuin ”piru Raamattua” ( kuten vanha sanonta lausuu). Ja näitä pimeitä (Sanan) valheväännöksiään he koettavat tarjoilla. Kuin pilaantunutta, kontaminoitunutta menua, jossa valheen virukset muhivat. Karttakaa sellaisia! ( Tiit 3.10-11, 1 Kor 5:5)
Aloitus jatkuu
( lainaus )
Apostoli Paavali
446
466
Vastaukset 446
- Anonyymi00001
Jatkoa aloitukseen: Paavali julisti ja opetti Jeesuksen Kristuksen evankeliumia! (1)
4) Paavali julisti ja opetti Jeesuksen Kristuksen evankeliumia! (1)
--------------------------------------------------------------------------------
Nyt aloituksen otsikkoon!
Apostoli Paavali oli Jeesuksen itsensä kutsuma ja asettama ”pakanain apostoli”.
( Apt 16: 2-4, Apt 18:5, 9-10, Apt 20: 18- 38, Apt 26:12-25,
Hän julisti:
• Ristin evankeliumia
(1. Kor 2: 1-5, Gal 6:14, Filipp 3:8-14, Gal 2:19-20, 1 Tim 2: 5-7, 1 Kor 1:17-18)
• Sovituksen sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta; lähettiläs ”Kristuksen puolesta”!
( 1 Kor 5: 19-21, Room 3:23-25, Room 10: 9-13, 17, 1 Tim 1:12-16, 1 Tim 2:5,
• Kristuksen tervettä oppia!
( Efe 2:20-22, 4: 11-15)
Tällä kertaa jätän kirjoittamatta; toistamatta noita em. UT.n tekstejä. Argumentoiduista syistä. Koska on ilmeistä, että valitettavan monilla ns. uskovilla on liian hatara Raamatun sisällön tuntemus? Osataan ulkoa jokunen jakeenpätkä. Mutta kokonaistuntemus on jäänyt heikoille?
Mitä sellaisesta? Herramme Jeesus tahtoo; tahtoisi ja toivoisi tätä? Jos Hän on Sinulle rakas Mestari ja Opettaja - Sinun ykkösasiasia on oppia tuntemaan Hänet, Hänen sanansa! Se menee ehdottomasti edelle kaiken-maailman-netti-saarnoja ja tuhansia YouTubeja. Niiden sisältö on omiaan vain sotkemaan päänuppisi! Yksi on yhtä mieltä, toinen toista, kolmas on kavala eksyttäjä!
Miten siinä käy? Jos et tunne MITÄ Jeesus opetti – olet villin viidakon syövereissä?
Kirkas Sanan Valo ei olekaan enää auktoriteetti!
Miksi minä nyt tätä kirjoitan? On syyni. Lähestymme nimittäin kovaa vauhtia sellaisia aikoja kohden, että Raamatun Sana kielletään. Keksitään, että se on ”laiton kirja”… Mitä siitä ja sitten?
Jos uskonelämäsi perustus on niin hataralla pohjalla, että et TUNNE Raamatun sisältöä?
Muistat muutamia jakeita?
Miten luulet selviäväsi – kun yhä julkeammat antikristilliset hyökkäykset käyvät kristittyjä vastaan? Sinulle tuputetaan muka ”Jeesuksen opetuksena” - ”Paavalin nimissä” täyttä valhesoopaa. (= Jollaisista tälläkin palstalla on iljettävää esimerkkiä!)
”Te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia ja Jumalan voimaa!” ( Matt 22:29)
Nyt? Koen hyväksi lausua tämän: Ota prioriteettien ykkösasiaksi opetella ja opiskella Raamatun Sanan sisältöä. Ensin Uusi Testamentti, sitten VT. Raamatun sisällön laajuus huomioiden se ei ole ”pika-maratoni”. Se ottaa aikaa. Kun tutkii ja rukoillen tahtoo oppia Herran ”pyhiä asioita”!
Mutta sitten kun – jos tulee vastaan JOKU, joka väittää, että
- ”näin lukee Raamatussa” - osaat heti sanoa, onko niin vai eikö ole! Mutta se edellyttää, että tunnet Raamatun sisältöä hyvin! ( Joh 14: 26, 16:13)
Vielä toistaiseksi Raamatun Sanaa on tarjolla netissä. Mutta on vain hetken kysymys, että nettiä ei voikaan hyödyntää! Siksi jokaisella kristityllä on hyvä olla ihan perinteinen Raamattu. Kansissa oleva….
Eli? Näistä perustelluista syistä jätin tässä tapauksessa tuomatta jakeiden; tekstin sisältöä. Pyydän ystävällisesti, että ITSE otat ja luet nuo Raamatun Sanat! Luettuasi voit sitten kommentoida, paremmin!
Siunattua syksyistä päivää! Olet siunattu sinä – joka rakastat ja kunnioitat Jumalan Sanaa!
- aloittaja- Anonyymi00215
Miksi minä nyt tätä kirjoitan? On syyni. Lähestymme nimittäin kovaa vauhtia sellaisia aikoja kohden, että Raamatun Sana kielletään. Keksitään, että se on ”laiton kirja”… Mitä siitä ja sitten?
Nyt sitten perusteluja tälle väittämälle? Kuka, missä ja milloin tulee kieltämään Raamatun? - Anonyymi00255
Anonyymi00215 kirjoitti:
Nyt sitten perusteluja tälle väittämälle? Kuka, missä ja milloin tulee kieltämään Raamatun?Joku on nostanut tämän aloituksen, joka oli vuosia sitten toisella S24-palstalla.
- Anonyymi00326
Anonyymi00255 kirjoitti:
Joku on nostanut tämän aloituksen, joka oli vuosia sitten toisella S24-palstalla.
Amen
- Anonyymi00346
Anonyymi00215 kirjoitti:
Nyt sitten perusteluja tälle väittämälle? Kuka, missä ja milloin tulee kieltämään Raamatun?amen
- Anonyymi00435
Anonyymi00215 kirjoitti:
Nyt sitten perusteluja tälle väittämälle? Kuka, missä ja milloin tulee kieltämään Raamatun?Tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä ( = hengellistä ) tehdä.
- Anonyymi00002
Nyt on vaan niin, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen, joita oli vain 12 miestä, Apt.1
Paavali ei heidän joukkonsa kuulu.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00003
Jokainen Raamattua tunteva ihminen käsittää, että Juuutalaisten pyhien miesten joukkosurmiin osallistunut mies ei voi olla mikään oikea Jeesuksen apostoli.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa, - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jokainen Raamattua tunteva ihminen käsittää, että Juuutalaisten pyhien miesten joukkosurmiin osallistunut mies ei voi olla mikään oikea Jeesuksen apostoli.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa,Kannattavathan uskovatkin nyt kansanmurhia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa,Teuvo poloinen! Et siis osaa lukea Raamatusta apostolien teoista, kuinka Paavali pelastui ja Jeesus lähetti hänet evankeliumia julistamaan? Oletko sinä repinyt sen kohdan Raamatustasi pois?
- Anonyymi00037
Anonyymi00006 kirjoitti:
Teuvo poloinen! Et siis osaa lukea Raamatusta apostolien teoista, kuinka Paavali pelastui ja Jeesus lähetti hänet evankeliumia julistamaan? Oletko sinä repinyt sen kohdan Raamatustasi pois?
Paavalin opetus oli kattavaa ja selkeää. Lukutaitoiselle.
- Anonyymi00060
Paavali oli Jeesuksen erityisapostoli. Ootko kateellinen
- Anonyymi00216
Sama paska alkaa taas. Ensin Paavalin ylistys ja sitten normi jatkumo. Lopuksi käy ilmi, että Paavali olikin alunperin saatanan apuri joka hyppäsi Jeesuksen kelkkaan. Sekin on väärä väittämä vailla perustetta. Molemmat ovat uskoltaan harhoissa.*
- Anonyymi00234
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannattavathan uskovatkin nyt kansanmurhia.
Sinä näköjään tykkäät valehdella.
- Anonyymi00004
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.- Anonyymi00007
Luovu siis murhanhengestäsi Teuvo!
- Anonyymi00447
Anonyymi00007 kirjoitti:
Luovu siis murhanhengestäsi Teuvo!
Aivan!
- Anonyymi00008
Paavalin herjaaminen on vain jatkumo sotahulluudelle, jossa kaikki käännetään päälaelleen. Rakkaus vihaksi ja pahan tekeminen siunattavaksi hurskaudeksi.
Kuvastaa hyvin tätä lopun aikaa. - Anonyymi00009
Saulus Tarsolainen ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa tämän eläissä maan päällä. Eikä kuullut Jeesuksen opetuksia ollenkaan.
- Anonyymi00010
Paavali: Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan, koska oli Rooman hirmuvallan palveluksessa.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00022
Kannattaa siis huomioida, mitä Jeesus sanoi Paavalista ennemmin kuin mitä Paavali sanoi itsestään tai Jeesuksesta.
Paavali tärväsi itsensä sanoillaan ja tuomittiin tekojensa mukaan. Teot ja pahat sanat otettiin talteen, jotta tuomio kävisi ilmeiseksi.
- Anonyymi00011
Paavali oli valehtelija! Se tietäkää!
- Anonyymi00448
Hän julisti Jeesusta, siksi saata-nan omat häntä pilkkaa.
- Anonyymi00012
Aivan uskon ydintä.
Herätys on lähellä, lähempänä kuin koskaan, paatuneinkin ateisti tulee uskoon kun tämän kuulee.- Anonyymi00014
Totuus tekee vapaaksi, ei Juutalaisten pyhien miesten murhamiesten tarinat.
- Anonyymi00013
Paavali yritti kiemurrella vapaaksi kaikella valheen voimalla lain merkityksestä, koska oli osallinen Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista.
- Anonyymi00016
Paavali oli Jumalan mies!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oli? Onko niille tullut avioero, sepä ikävää.😯
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei Jumala lähetä murhamiehiä omiansa tappamaan.
Paavali: Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Raamatun mukaan Paavalissa oli Saatanan enkeli. "The messenger of Satan", Saatanan enkeliruhtinas, viestinnän ammattilainen.
- Anonyymi00436
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aamen. Jumala muutti hänet!
- Anonyymi00015
Herra on tosiaan lähellä ja hyvä
Jutut sellaisia. - Anonyymi00018
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia.
Kehitti ihan omia oppeja ja tekeytyi apostoliksi Korintossa, vaikka ei sitä oikeasti ollut.- Anonyymi00019
Vain pieni porukka Korintossa piti Paavalia omana apostolinaan, ei kaikki sielläkään
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
Paavali repi ja hajotti seurakuntia, ei yhdistänyt.
Luuk. 11:23
Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
- Anonyymi00023
Paavali oli valheveikko, jossa asusteli Saatanan enkeli, demoniruhtinas, mitä ei otettu miehestä pois rukouksista huolimatta.
- Anonyymi00024
"The messenger of Satan" väkevä henkiolento, Saatanan enkeliruhtinas
King James
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
- Anonyymi00025
Ei lakihenkiselle ole muuta tietä kuin herjata Paavalia.
Se on lopulta aika monen synti, vaikka ei sitä tunnusta, mutta monelle omahyväiselle tekopyhälle käy mainiosti Paavalin herjaaminen.- Anonyymi00027
Matt. 5:17
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00079
Anonyymi00028 kirjoitti:
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.”Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.”
Matt 24:35
- Anonyymi00026
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Valheen moni nielaisee huomaamattaan kahden tosiasian välissä.
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.- Anonyymi00035
Ajatteletko, että kelvollinen osuus on Jeesuksen kuoliaaksi kiduttaminen ja kiroaminn tosi Jumalana?
- Anonyymi00029
Lakihenkisyys on hulluuden yksi aste.
- Anonyymi00030
Jumalan ikuisten lakien ja käskyjen kieltäminen ja vastustamien on kapinointia Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.
Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jumalan ikuisten lakien ja käskyjen kieltäminen ja vastustamien on kapinointia Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.Roistot ja murhamiehet julistaa lait kumotuksi ja kuopatuiksi, koska se tarkoittaisi sitä, ettei olisi enää syntiäkään, mistä he joutuvat tilille.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Roistot ja murhamiehet julistaa lait kumotuksi ja kuopatuiksi, koska se tarkoittaisi sitä, ettei olisi enää syntiäkään, mistä he joutuvat tilille.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.Minkä Jumalan?
- Anonyymi00032
Sitten vain Paavalia herjaamaan, niin lain täyttymys tulee.
- Anonyymi00034
Minkä lain?
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Minkä lain?
Niin täyttyy kaikki kymmenen käskyä, niin ei ole laittomuuden tekijä, vaan Herran peloton soturi, joka taistelee totuuden puolesta ihmisiä ja lähimmäisiä vastaan.
Harhaopiksikin sanotaan. - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Niin täyttyy kaikki kymmenen käskyä, niin ei ole laittomuuden tekijä, vaan Herran peloton soturi, joka taistelee totuuden puolesta ihmisiä ja lähimmäisiä vastaan.
Harhaopiksikin sanotaan.Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu, ei niitä tarvi noudattaa.
Se tarkoittaisi sitä, että heitä ei voitaisi tuomita synneistä, koska synti tarkoittaa Jumalan lain rikkomista.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee
Jumalan lain rikkomista. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu, ei niitä tarvi noudattaa.
Se tarkoittaisi sitä, että heitä ei voitaisi tuomita synneistä, koska synti tarkoittaa Jumalan lain rikkomista.
Jumalan lain rikkomista.Jeesusta meidän on uskominen, ei ketään muuta.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu, ei niitä tarvi noudattaa.
Jumalan lain rikkomista.<<Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu, ei niitä tarvi noudattaa.<<
Opetus on saatanasta. Jeesus sydämessä noudattaa lain, rakkaus on lain täyttymys, se vapauttaa laista Hengen kuljetettavaksi. - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
<<Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu, ei niitä tarvi noudattaa.<<
Opetus on saatanasta. Jeesus sydämessä noudattaa lain, rakkaus on lain täyttymys, se vapauttaa laista Hengen kuljetettavaksi.Moni kristitty kyllä pahoittaa mielensä ja tuntee pistoa sydämessään Jeesuksen nimen häpäisemisestä, mutta he eivät tiedä, miten vastata viisaasti ja rauhallisesti. Pelko siitä, että sanoo jotain väärin tai pahentaa tilannetta, lukitsee suun.
- Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
<<Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu ja kuopattu, ei niitä tarvi noudattaa.<<
Opetus on saatanasta. Jeesus sydämessä noudattaa lain, rakkaus on lain täyttymys, se vapauttaa laista Hengen kuljetettavaksi.Kyllä Jumalan lait käskyt on konkretia ja koskee jokaista ihmistä käytännön elämän tekojen tasolla. Ei lakien velvoittavaa merkitystä käytännössä voi millään korulauseilla ja hurskastelulla ohittaa.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
- Anonyymi00038
>Gal: 1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
Tämä on armon evankeliumi ei siinä ole ihmisen ansioita yksin Jeesuksen ansio, Jeesus lahjoittaa oman vanhurskautensa uskovalle ja se muuttaa ihmisen sisäisesti, syntyy uusi luomus ja se ei ole ihmisten mukaista. Omat ansiot pois, se antaa taivaalliset uudet arvot.
1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;- Anonyymi00043
Paavali oli Roomanvallan palveluksessa olevan paha mies, joka ei tehnyt koskaan todellista parannusta, ei voinut koska häneen oli lähetetty Saatanan enkeli uudeksi henkioppaaksi.
Valehteli ja hurskasteli tarvittaessa, kehui siitä Roomaan kavereilleen lähettämässä kirjeessä.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Paavali oli Roomanvallan palveluksessa olevan paha mies, joka ei tehnyt koskaan todellista parannusta, ei voinut koska häneen oli lähetetty Saatanan enkeli uudeksi henkioppaaksi.
Valehteli ja hurskasteli tarvittaessa, kehui siitä Roomaan kavereilleen lähettämässä kirjeessä.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?Jeesus ei hyväksy Paavalia omaksi apostolikseen.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Kristuksen oikeiden 12 apostolin nimet mainitaan Apt1 kohdassa. - Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jeesus ei hyväksy Paavalia omaksi apostolikseen.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Kristuksen oikeiden 12 apostolin nimet mainitaan Apt1 kohdassa.Paavali oli Juutalaisten joukkomurhamies, eikä murhmiehet voi periä Jumalan valtkauntaa, jotain kiertoteitähän he kyllä yrittää keksiä.
Jumalan sana on totuus, ei mitkään lahkolaisten hurskastelut.
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Paavali oli Juutalaisten joukkomurhamies, eikä murhmiehet voi periä Jumalan valtkauntaa, jotain kiertoteitähän he kyllä yrittää keksiä.
Jumalan sana on totuus, ei mitkään lahkolaisten hurskastelut.
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.Lukkojen taakse Rooman mafian murhamiehet olisivat kuuluneet.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Lukkojen taakse Rooman mafian murhamiehet olisivat kuuluneet.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Ilmestyskirjassa Jeesus ei lupaa murhamiehille eikä valehtelijoille mitään taivaspaikkoja.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ilmestyskirjassa Jeesus ei lupaa murhamiehille eikä valehtelijoille mitään taivaspaikkoja.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
- Anonyymi00050
<<Jeesus ei hyväksy Paavalia omaksi apostolikseen.<<
Jeesus kutsui Paavalin pakanoiden apostoliksi, ei tunneta evankeliumia, saatana silloin valtaa sielun ja ottaa palvelijakseen, eikä palvelija tajua mitään. Tekee hyvin pahaa
Rohkeus seistä totuuden puolella
Oikea moraali poistaa ihmisarkuuden ja hiljaisuuden vääryyden edessä. Ihminen, jonka elämän referenssipiste on asetettu Jumalan puhtauteen, ei enää pelkää maailman pilkkaa tai leimaamista. Hän saa rohkeuden avata suunsa ja puolustaa Jeesuksen nimeä ja totuutta silloinkin, kun se on epäsuosittua.- Anonyymi00052
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen. Se on factatieto, ei mikään mielipide tai tulkinta.
Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
- Anonyymi00051
<<Room. 3:7: Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?<<
Apostoli Paavalin kirjeessä roomalaisille esiintyvä jae on luonteeltaan puhdasta argumentatiivista proosaa, jossa käytetään aikakaudelle tyypillistä väittelytekniikkaa.
Tässä nimenomaisessa kohdassa kirjoittaja ei suinkaan esitä omaa vakaumustaan, vaan hän asettuu hetkeksi kuvitteellisen vastustajansa asemaan haastaakseen tämän ajattelun. Kyseessä on retorinen keino, jossa esitetään ihmismielen taipumus vääristää asioita ja oikeuttaa omat virheensä. Vastaväitteen mukaan ihmisen valheellisuus vain korostaisi Jumalan totuutta ja pyhyyttä, jolloin synnin tekeminen kääntyisi näennäisesti Jumalan kunniaksi.
Paavali nostaa tämän ontuvan logiikan esiin osoittaakseen sen järjettömyyden. Heti seuraavassa jakeessa hän tyrmää ajatuksen täysin ja tekee selväksi,
ettei pahaa voi tehdä siksi, että siitä seuraisi jotain hyvää. Raamatullisena proosana tämä jae ei siis ole tarkoitettu kirjaimelliseksi toimintaohjeeksi, vaan se on osa laajempaa, loogisesti etenevää pohdintaa siitä, kuinka kukaan ei voi puolustella syntejään Jumalan edessä.
ettei pahaa voi tehdä siksi, että siitä seuraisi jotain hyvää. kuinka kukaan ei voi puolustella syntejään Jumalan edessä.
Kierous kolahtaa Paavalin häpäisijöille. Mitä Jeesus niistä sanoi: kyykäärmeen j.n.e. - Anonyymi00053
Paavali valehteli tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, eikä syntinä.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
Svenksa Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen, eikä ihminen sille mitään mahda. Vanhemmiten ne ominaisuudet vain pahenevat..- Anonyymi00054
Paavali oli heitetty Saatanan haltuun , eikä demonia otettu miehestä pois rukouksista huolimatta. Ei mies pystynyt edes tekemään mitään todellista parannusta siitä tilassa.
Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastan. Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi. Jota ei otettu miehestä pois ollenkaan. Roomassa se viimeisteli tekonsa. Paha äkkikuoema, ei siihen liittynyt mitään armoa.
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Joh. 3:20
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
- Anonyymi00055
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
The messenger of Satan =Saatanan enkeliruhtinas, Saatanan viestinnän ammattilainen, paha demoni, jolle Paavali ei mahtanut yhtään mitään. - Anonyymi00056
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen taivaaseen menon jälkeen ilmestyvistä damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä hävittämässä.
Maatt.24:24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.
Jeesus on taivaassa, ei hiippaile henkiolentona missään Damaskontien eikä Arabian hiekkaerämaissa murhamiesten porukoissa, vaan tulee takaisin maan päälle vasta ajastaan, kuten hän oikeille apostoleilleen ilmoitti.
Ap. t. 1:11
Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.- Anonyymi00057
Saulus piilotteli väärällä nimellä Arabian erämaassa monta vuotta ettei olisi tunnistettu ja saatu kiinni Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista Jerusalemissa.
Gal. 1:17
enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
- Anonyymi00058
Matteuksen mukaan autuuttaan ei kannata perustaa mihinkään tarinaan ryövärin armosta.
Molemmat ryövärit pilkkasivat Jeesusta ja joutuivat kuumille kiville. Eikä silloin enää mitäään paratiisia ollut olemassakaan, se oli hävitetty aikoja sitten.
Matt. 27:44
Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan. - Anonyymi00059
<Paavali valehteli tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, eikä syntinä.: Room. 3:7<<
Väite Paavalin valehtelusta perustuu väärinymmärrykseen, sillä kyseisessä jakeessa hän vain jäljittelee vastustajansa ontuvaa logiikkaa paljastaakseen sen järjettömyyden. Paavali ei itse hyväksynyt valhetta, vaan hän tuomitsi ankarasti ajatuksen siitä, että pahoja tekoja voisi puolustella hyvällä lopputuloksella.
Sairasta Paavalin häpäisyä ja valhtelua.
Miksi kritityt vaikenee valheen edessä?- Anonyymi00061
Paavali oli valheveikko. Tekeytyi sekä apostoliksi että nasiiriksi, vaikka ei ollut kumpaakaan.
Paavalissa asui Saatanan enkeli, joka oli taitava valeltelija. Oikein pääpirun viestinnän ammatilainen "The messenger of Satan" demoni, joka kulki Paavalin mukana lähetysmatkoilla.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi00062
Paavali kehui valehteluaan, murhiaan, fyysisiä voimiaan ja nyrkkeilijän lahjojaan.
- Anonyymi00063
Jos mies olisi rehellinen ollut, niin olisi mennyt ja tunnustanut murhatyönsä ja ottanut siitä säädetyn rangaistuksen vastaan.
Eikä vedonnut Rooman kansalaisuuteen ja mafian jäsenyyteen.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00064
Mies pullisteli lihaksillaan ja pelotteli ihmisiä nyrkkeilijän lahjoillaan. Siksi monet miehet samaistuu Paavaliin.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. - Anonyymi00065
Paavali määräsi Korinton naisille huntu- ja burkapakon, uhkasi naisia kunniaväkivallalla.
Meno oli kuin AlHolin leirillä.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi00066
Joissakin kiihkolahkoissa jopa naisten kunniamurhia puolustellaan Paavalin opeilla.
- Anonyymi00067
No, mitä pahaa ei olisi tehty ja oikeutettu kristinuskolla, mikä on Paavalin oppia?!
- Anonyymi00069
Paavali ja kunniamurhat, jos viittaat islamiin, eivät liity yhteen, mutta kristinuskon juutalaisuuteen perustuva sama Mooseksen Jumala, joka on ilmestyskirjan luvun 13 puhuva Pedon kuva, kyllä liittyy.
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Paavali ja kunniamurhat, jos viittaat islamiin, eivät liity yhteen, mutta kristinuskon juutalaisuuteen perustuva sama Mooseksen Jumala, joka on ilmestyskirjan luvun 13 puhuva Pedon kuva, kyllä liittyy.
Naisten kunniamurhia tehdään kristinuskon nimissäkin.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Naisten kunniamurhia tehdään kristinuskon nimissäkin.
Ensin naiset alistetaan ja vaiennetaan...
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Tai nyrkki heilahtaa...
- Anonyymi00068
Paavali puhuu omista valheistaan, ei mistään teoreettisista ja retorisista valheista, vaan omista konkreettisista valheistaan, mies oli luonteeltaan epärehellinen..."min lögnaktighet."
Svenska Bibeln v. 1917
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
Mutta jos MINUN VALHEELLISUUTENI vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?- Anonyymi00073
Edelleen - KOKO KRISTINUSKO PERUSTUU VAIN PAAVALIN OPPII.
- Anonyymi00074
"Miksi minut tuomittaisiin syntisenä", on outo kohta, koska syntisyys ei ole tuomioasia, vaan juutalaisuuteen liittyvä ihmisen ominaisuus. Onko joku suomentaja, tai kirjoittaja ollut ymmärtämätön, vai onko kyseessä jokin vihje?!
- Anonyymi00076
Anonyymi00074 kirjoitti:
"Miksi minut tuomittaisiin syntisenä", on outo kohta, koska syntisyys ei ole tuomioasia, vaan juutalaisuuteen liittyvä ihmisen ominaisuus. Onko joku suomentaja, tai kirjoittaja ollut ymmärtämätön, vai onko kyseessä jokin vihje?!
Synti on tuomion peruste, Jokainen tuomitaan synneistään eli teoistaan lakien perusteella.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Jumalan lakien vastustaminen on kapinaa ja niskoittelua Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. - Anonyymi00105
Anonyymi00076 kirjoitti:
Synti on tuomion peruste, Jokainen tuomitaan synneistään eli teoistaan lakien perusteella.
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Jumalan lakien vastustaminen on kapinaa ja niskoittelua Jumalaa vastaan, mistä ei hyvää seuraa.
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki.Synti ei edelleenkään ole teko, vaan perisynnillä sisäinen ominaisuus.
Jos se olisi teko, ei Jeesus-urilla voisi pelastua edes tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa (Room.7) YKSIN USKOSTA. - Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Synti ei edelleenkään ole teko, vaan perisynnillä sisäinen ominaisuus.
Jos se olisi teko, ei Jeesus-urilla voisi pelastua edes tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa (Room.7) YKSIN USKOSTA.Miettikää nyt loogisesti.
- Anonyymi00070
Jos mies tekee Juutalaisten murhiakin, niin kyllä sellainen tyyppi valehteleekin.
- Anonyymi00075
Niin, haluatko nyt sanoa, että KOKO KRISTINUSKO on valehdeltu, vai mitä?
Mikä sitten olisi totuus, mihin sitä verrataan valheeksi? - Anonyymi00077
Mikä ero on tappaa juutalaisia tai tappaa israelilaisia?!
- Anonyymi00078
Anonyymi00075 kirjoitti:
Niin, haluatko nyt sanoa, että KOKO KRISTINUSKO on valehdeltu, vai mitä?
Mikä sitten olisi totuus, mihin sitä verrataan valheeksi?On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
Raamattua pitää lukea muualtakin kuin Paavalin opetuksia. - Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
Raamattua pitää lukea muualtakin kuin Paavalin opetuksia.Mitä konreettisesti valehteli.
Vai valehteliko muuta kuin, että vajavaisen ihmisen valheitten kautta tulee Jumalan totuus julki. - Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Mitä konreettisesti valehteli.
Vai valehteliko muuta kuin, että vajavaisen ihmisen valheitten kautta tulee Jumalan totuus julki.Sekö ainut valhe.
Ei silläprosentit vielä täyty.
Tavattomasti pitäisi olla. - Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Mitä konreettisesti valehteli.
Vai valehteliko muuta kuin, että vajavaisen ihmisen valheitten kautta tulee Jumalan totuus julki.Kumman Jumalan totuudesta juutalaisena puhuu - juutalaisten Jumalan vai Israelin Jumalan?! Tämä on tosi epäselvä kohta.
- Anonyymi00083
Epäselvyys ei ole valehtelua.
Se lukijan tyhmyyttä. - Anonyymi00084
Paavali alisti naisia. Ei se ole mitään tervettä kristinuskoa.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
Teidän vaimonne pitää seurakunnissa ääneti oleman; sillä ei heille ole sallittu puhua, vaan että he ovat alamaiset, niinkuin myös laki sanoo. - Anonyymi00085
Vähän faktaa, fiktioiden sijaan!!!
Jokainen joka on lukenut Raamatusta, UT:sta enemmän kuin nuo Paavalin sanat, 1. Kor 14:34-35
- tietää (jos lukutaito pelittää, ja luetun ymmärryskin?) MITÄ tuo Paavalin ohjeistus sisälsi.
Se selittyy täysin asiayhteydellä. Kontekstista.
Jokainen joka tuntee tuon ajan historiallisia ja kulttuuriasioita tietää myös että sen ajan kreikkalainen kulttuuri poikkesi suuresti muuan muassa juutalaisesta.
Juutalaisilla oli uskonnolliset perinteet ja käytös Pyhien asioiden yhteydessä. Pakanallisissa kreikkalaisissa puitteissa ei. Kreikkalainen kulttuuri oli vapaamielinen.
Tuossa tekstiyhteydessä, 1 Korintt 14. luvun loppupuolella – käy täysin selvästi ilmi, että kyse ei ollut mistään ”naisten puhumisesta” yleensä! Vaan häiriköivästä käytöksestä.
”Olkoon vaimot vaiti”.
Sana oli osoitette vaimoille, ei naisille yleensä. Nämä ”vaimot” puhuivat kesken seurakunnan kokousmenojen. Kysyivät vieressä istuvilta miehiltä selitystä puheeseen.
Siksi Paavali puuttui asiaan. ”Kysykööt kotona omilta miehiltään”! Hän neuvoo. Kyseessä oli häpeällinen käytösmalli.
Kreikankielen sana tuossa, ”heidän ei ole lupa puhua” ? Puhua sana on ”laleo” joka suomeksi tarkoittaa supinaa, mutinaa, lörpöttelyä! Puhumiselle ja puheen pitämiselle on erilaiset sanat.
Koko tuo 14. luku kyseisestä kirjeestä onkin opetusta siitä MITEN hengellisen kokoontumisen järjestys tulisi olla. Luvussa on 40 jaetta (KR) ja paljon asiaa!
Kuten myös Suomessa. Puhua sanalla on monta erilaista ilmaisua. Kaikilla sanoilla on semantiikkaa.
Tuollainenen häritssevä käytös kesken Pyhien kokousten? Ei sellainen tulisi edelleenkään kysymykseen kirkoissa, hengellisissä tilaisuuksissa. Siihen on Lakikin: uskonrauhan rikkominen.
Joten tämä "häpeälliseksi" luokiteltava naisten tykitys: Olkoot hiljaa... Ei saa MITÄÄN tukea noista 1 Korintt 14:34 >>> sanoista.
ELI? Ne mihet, joilla vallanhimo on alistaa ja sortaa naisia, eivät saa Paavalin tekteistä tukea!- Anonyymi00086
Siinäpä oli paljon sanoja peräkkäin.🥱
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Siinäpä oli paljon sanoja peräkkäin.🥱
Ei oo pakko lukee jos ei maistu...🥱
- Anonyymi00089
Nyrkki heilahti, jos naiset eivät olleet hiljaa. Paavalissa oli väkevä demonihenki.
- Anonyymi00088
Mitä se sitten loppupelissä valehteli,
- Anonyymi00090
Paavali oli Romanvallan palkkamurhaaja, jossa asusti Saatanan enkeli koko ajan lähetysmatkoilla.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.- Anonyymi00091
Sellaiset murhamiehet olisivat kuuluneet lukkojen taakse.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Sellaiset murhamiehet olisivat kuuluneet lukkojen taakse.
Joka hyväksyy Juutalaisten palkkamurhaajan omaksi idolikseen, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Joka hyväksyy Juutalaisten palkkamurhaajan omaksi idolikseen, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan.
Väärintekijät saavat kerran tuomionsa, syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
Herra ohjaa omiensa tietä, mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon.
Paha äkkikuolema Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään armoa.
Eikä se jatkuva Jeesustelu takaa mitään oikeata uskoa.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00094
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. - Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.Juutalaiset ovat Jeesuksen veljiä.
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle. - Anonyymi00108
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sen tyylisiä raamatunjakeita täällä on hoettu jonkun muun asian hyväksymisen yhteydessä.
- Anonyymi00096
Paavali ei siis valehdellut mitään?
Harhaoppisten kuvittelua.- Anonyymi00097
Paavali oli valheveikko, jonka henkiopas oli Saatanan viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" enkeliruhtinas.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
Paavali oli valheveikko, jonka henkiopas oli Saatanan viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" enkeliruhtinas.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Valheet oli niin taitavia, siksi niillä ihminen sidotaan valheiden verkkoon, josta on vaikea päästä irti. Paavalin valheellisten väiteiden perusteleminen Paavalin omilla väitteillä johtaa päättymättömiin kehäpätelmiin.
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Valheet oli niin taitavia, siksi niillä ihminen sidotaan valheiden verkkoon, josta on vaikea päästä irti. Paavalin valheellisten väiteiden perusteleminen Paavalin omilla väitteillä johtaa päättymättömiin kehäpätelmiin.
Hes. 13:20
Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Minä käyn käsiksi teidän taikasiteisiinne, joilla olette pyydystäneet sieluja niinkuin lintuja, ja revin ne teidän käsivarsistanne ja lasken ne sielut irti-sielut, jotka te olette pyydystäneet-niinkuin linnut. - Anonyymi00101
Anonyymi00098 kirjoitti:
Valheet oli niin taitavia, siksi niillä ihminen sidotaan valheiden verkkoon, josta on vaikea päästä irti. Paavalin valheellisten väiteiden perusteleminen Paavalin omilla väitteillä johtaa päättymättömiin kehäpätelmiin.
Mutta jos MINUN VALHEELLISUUTENI vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavali puhuu omasta valheellisuudestaan. Ei pitänyt sitä pahana olenkaan, saatikka syntinä, jos sen tarkoitusperät ovat hyvät.
Jesuiitat ottivat sen periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot. - Anonyymi00117
Anonyymi00097 kirjoitti:
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Aika erikoinen se Paavalin "uskoontulo" on täytynyt olla, koska miehestä ei olettu Saatanan demonia pois ollenkaan.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
- Anonyymi00100
Raamattu varoittaakin Paavalin synnyttämistä, perisynnin ja lait kieltävistä ja kumoavista ns. vapaista suunnista, niihin sotkeentumasta.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.- Anonyymi00102
Perisynti ja Jumalan lait eivät ole mihinkään hävinneet Jeesuksen opetuksen mukaan.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
- Anonyymi00103
Oikeasti Paavali ei siis valehdellut mitään muuta kuin sen, että valehtelee.
Outo usko harhaoppisilla.- Anonyymi00104
Ei, Paavali ei valehdellut, uskojan olisi pitänyt ymmärtää, että myös Saatanasta voidaan käyttää Jumalan nimeä.
Lukeehan jo 1.Moos.3:22, että ihminen tuli jumalien kaltaiseksi, kun söi tiedon puusta - luomaan sanan voimalla - viittaahan se jumala-sanana jo useampaankin vaihtoehtoon. - Anonyymi00107
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ei, Paavali ei valehdellut, uskojan olisi pitänyt ymmärtää, että myös Saatanasta voidaan käyttää Jumalan nimeä.
Lukeehan jo 1.Moos.3:22, että ihminen tuli jumalien kaltaiseksi, kun söi tiedon puusta - luomaan sanan voimalla - viittaahan se jumala-sanana jo useampaankin vaihtoehtoon.Eikö Paavali valehdellut sitäkään, että valehtelee?
Oliko oikein rehellisyyden perikuva? - Anonyymi00110
Anonyymi00107 kirjoitti:
Eikö Paavali valehdellut sitäkään, että valehtelee?
Oliko oikein rehellisyyden perikuva?Raamattu on tarinakokoelma, jonka kirjoituksia voi väännellä aina omia väittetään tukevaksi, tilanteen mukaan. Eilen sitä, tänään tätä, ja huomenna sitä sun tätä!😀
- Anonyymi00114
Anonyymi00107 kirjoitti:
Eikö Paavali valehdellut sitäkään, että valehtelee?
Oliko oikein rehellisyyden perikuva?Miehen oikea nimi oli Saulus, mutta vaihtoi sen "Paavaliksi" ettei olisi saatu kiinni Juutalaisten joukkosurmista.
enkä heti lähtenyt Jerusalemiin tapaamaan niitä, joista oli tullut apostoleja jo ennen minua. Sen sijaan menin Arabiaan ja palasin sieltä takaisin Damaskokseen. - Anonyymi00197
Anonyymi00110 kirjoitti:
Raamattu on tarinakokoelma, jonka kirjoituksia voi väännellä aina omia väittetään tukevaksi, tilanteen mukaan. Eilen sitä, tänään tätä, ja huomenna sitä sun tätä!😀
Näille riittää kyllä ihan pelkkä kopiointi, kun ei ole edes aivosuja väännellä.
- Anonyymi00109
<<Paavali oli valheveikko. Tekeytyi sekä apostoliksi että nasiiriksi, vaikka ei ollut kumpaakaan.<<
”Miten he kehtaavatkin antaa Paavalista väärää informaatiota ja tehdä hänestä jonkinlaisen rikollisen, vaikka hän on pakanoiden apostoli ja ensimmäinen teologi?
Heillä ei ole sydäntä, vaan he ovat demonien vallassa. He kyllä tietävät totuuden, mutta eivät toimi Jumalan tahdon mukaisesti.
Se on säälittävää, sillä heillä ei ole pelastuksen tuomaa rauhaa. He vain vääristelevät totuutta, eikä heiltä tule ainuttakaan hyvää sanaa. Kaikki on pahan vallassa, ja heidän elämänsä on täyttä pahuutta. He vain tuomitsevat, eivätkä he tunne katumusta.”- Anonyymi00198
Ajatella, eikö olekin hirveää!!!!
- Anonyymi00111
Korintossa Paavali tekeytyi sekä apostoliksi että nasiiriksi, vaikka ei ollut kumpaakaan.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] - Anonyymi00112
Juutalaisten pyhien miesten surmaaja, jossa on Saatanan enkeli asuvaisena, ei ole mikään apostoli eikä nasiiri.
- Anonyymi00113
The messenger of Satan, Saatanan viestintuoja. - Anonyymi00115
Aika raju "nasiiri" oli, kun osallistui Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmiin
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.]- Anonyymi00116
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
Mutta ei huolen häivää, koska mies nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan. - Anonyymi00119
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
Mutta ei huolen häivää, koska mies nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta mafiamiesten tapaan.Pahuutta pahuutta tulee vaan! Se on sydämen tila, tehe käännös,
sarvet vaan kasvaa, tunnistettu valheesi on!
- Anonyymi00118
1.Timoteuksen kirje:6:3 Jos joku muuta oppia opettaa eikä pitäydy meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen terveisiin sanoihin eikä siihen oppiin, joka on jumalisuuden mukainen,
6:4 niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja,
6:5 alituisia kinastuksia niiden ihmisten kesken, jotka ovat turmeltuneet mieleltään ja totuuden menettäneet ja jotka pitävät jumalisuutta keinona voiton saamiseen.- Anonyymi00120
Mitähän sinä yrität selittää?!
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Tekoäly poimii kohtia raamatusta ja on keskustelissa mukana, niinkö?
- Anonyymi00124
Anonyymi00120 kirjoitti:
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia. Joutui keksimään omia oppejaan, joilla sai Korintossa seuraajia, mutta ei juurikaan muualla.
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
Paavali oli valeapostoli, joka tekeytyi Kristuksen apostoliksi, vaikka ei sitä ollut.
- Anonyymi00122
Te - jos sellaisia on - jotka ymmärsitte, että mitä kirjoitin tieteestä - jos te ette nyt kauhistu näistä kirjoituksista ja kopioinneista, te ette ole ymmärtäneet.
- Anonyymi00123
Lisäystä - tämä ei ole vain keskustelua raamatusta, vaan kertoo ihmisen älyn tasosta.
- Anonyymi00126
Anonyymi00123 kirjoitti:
Lisäystä - tämä ei ole vain keskustelua raamatusta, vaan kertoo ihmisen älyn tasosta.
Lue ja ymmärrä!
1.Korinttolaiskirje:
13:1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. >> Jakeen lisätiedot
13:2 Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
13:3 Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
13:5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
13:6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
13:7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
13:8 Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
Turhaan ponistelet toimimattomalla älyllä Pyhyyttä vastaan. Ja häpäiset Pyhää Paavalia.
- Anonyymi00125
Miksi saatana vääristelee Jeesuksen evankeliumia jota Paavali julistaa henkensä edestä?
(Paavali valehteli tarvittaessa, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan, eikä syntinä.: Room. valhetta)
Sairasta Paavalin häpäisyä ja valhtelua.
Miksi kritityt vaikenee valheen edessä?
Väite Paavalin valehtelusta perustuu väärinymmärrykseen, sillä kyseisessä jakeessa hän vain jäljittelee vastustajansa ontuvaa logiikkaa paljastaakseen sen järjettömyyden. Paavali ei itse hyväksynyt valhetta, vaan hän tuomitsi ankarasti ajatuksen siitä, että pahoja tekoja voisi puolustella hyvällä lopputuloksella.- Anonyymi00127
Mikähän vitsi tämä on?!
- Anonyymi00129
Anonyymi00127 kirjoitti:
Mikähän vitsi tämä on?!
Missä on älykkyys?
- Anonyymi00131
Paavali, oikealta nimeltään Saulus oli valheveikko, puhuu omasta valheellisuudestaan, mitä kehuu Roomalaisille kavereilleen, koska oli Roomanvallan agentti.
Paavali: "Mutta jos MINUN VALHEELLISUUTENI vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
- Anonyymi00128
Selitys - viestin sisältöön ei riitä älykkyysosamäärä, millä olisi kyky pystyä kirjoittamaan.
- Anonyymi00130
Kirjain kuolettaa mutta Henki tekee eläväksi.
ei siisa pidä mollata
Pyhää Paavalia! - Anonyymi00133
Anonyymi00130 kirjoitti:
Kirjain kuolettaa mutta Henki tekee eläväksi.
ei siisa pidä mollata
Pyhää Paavalia!Miehessä oli Saatanan enkeli (The messenger of Satan) mukana lähetysmatkoilla. Pyhyydestä ei ole niin takeita.
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Miehessä oli Saatanan enkeli (The messenger of Satan) mukana lähetysmatkoilla. Pyhyydestä ei ole niin takeita.
- Anonyymi00132
Svenksa Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet...eikä ihminen sille mitään mahda, vanhemmiten ne luonteenpiirteet vain korostuvat.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?- Anonyymi00136
Merkitykset ja käännöksetLögnaktighet (substantiivi): valheellisuus, valehtelutaipumus
Substantiivi. 1. det att ljuga av vana; det att vara lögnaktig se, että valehtelee tavasta; se, että on valheellinen.
- Anonyymi00135
On todistettu, että Paavalin kirjoittamiksi väitettyjä kirjeitä on kirjoitettu hänen kuolemansa jälkeen.
Mitä höpöt tähän sanoo?- Anonyymi00140
Paavalilla oli tukiryhmä, joka kirjoitteli kirjeitä hänen nimissään. Ja täydestä meni.
Paavalin kirjeitä kopioitiin ja leviteltiin laajalti. Antiikin maailman tyyliin tämä antoi monille kirjoittajille kimmokkeen laatia niin sanottuja pseudepigrafisia kirjeitä eli kirjoittaa omia tekstejään kuuluisamman Paavalin nimissä.[4] - Anonyymi00142
Anonyymi00140 kirjoitti:
Paavalilla oli tukiryhmä, joka kirjoitteli kirjeitä hänen nimissään. Ja täydestä meni.
Paavalin kirjeitä kopioitiin ja leviteltiin laajalti. Antiikin maailman tyyliin tämä antoi monille kirjoittajille kimmokkeen laatia niin sanottuja pseudepigrafisia kirjeitä eli kirjoittaa omia tekstejään kuuluisamman Paavalin nimissä.[4]Muuttuneet olosuhteet vaativat lisäopastusta ja niinpä Paavalin nimissä laadittiin uusia teoksia. Tätä kirjallisuutta kutsutaan Paavalin koulukunnan kirjallisuudeksi eli deuteropaavalilaiseksi kirjallisuudeksi. Antiikin aikana toisen nimissä julkaiseminen eli pseudepigrafia oli täysin hyväksyttävää eikä se vaikuttanut tekstin arvovaltaan. Todennäköisesti lukijat usein tiesivät, että kyse ei ollut aidoista historiallisista teksteistä. Niitä luettiin mikäli tekstin kirjoittajaksi mainittiin arvovaltainen henkilö, ja mikäli teksti oli vakuuttavaa.[35]
- Anonyymi00137
Valheapostoleita ilmaantui heti Jeesuksen kuoleman jälkeen ja he alkoivat julistamaan sitä evankeliumia.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi00138
Oikeita Kristuksen apostoleita on vain 12 miestä, joiden nimet mainitaan Apt.1 kohdalla.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
- Anonyymi00139
Kaksitoista Kristuksen apostolia
Pietari (Simon Pietari)Andreas (Pietarin veli)Jaakob Sebedeuksen poikaJohannes Sebedeuksen poikaFilippusBartolomeusTuomas (Judas Didymos Tuomas)MatteusJaakob AlfeuksenpoikaTaddeus (tai Juudas Jaakobin poika)Simon Kananeus / kiivailijaJuudas Iskariot, joka petti Jeesuksen ja korvattiin myöhemmin Mattiaalla. - Anonyymi00141
<<Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.<<
”Mitä tarkoittaa käytännössä se, että kaikki kristityt ovat veljiä keskenään? Taivaallinen valta on huolenpitoa, aivan kuten Jeesus osoitti pesemällä opetuslastensa jalat.”- Anonyymi00143
Kristuksen apostolit elivät Jeesuksen kanssa ja kuulivat opetuksen suoraan häneltä itseltään.
Heille Jeesus puhalsi suustaan lupaamansa Totuuden Hengen.
Heille Jeesus opetti kaiken mahdollisen,mitä kristityn tulee tietää ja noudattaa.
Mitä siihen jälkikäteen valeapostolit ovat lisänneet, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. - Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Kristuksen apostolit elivät Jeesuksen kanssa ja kuulivat opetuksen suoraan häneltä itseltään.
Heille Jeesus puhalsi suustaan lupaamansa Totuuden Hengen.
Heille Jeesus opetti kaiken mahdollisen,mitä kristityn tulee tietää ja noudattaa.
Mitä siihen jälkikäteen valeapostolit ovat lisänneet, se on pahasta.
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen. Se on factatietoa.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00145
Veljellä Jeesus tarkoitti toista Juutalaista. Juutalaiset on Jeesuksen veljiä.
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Veljellä Jeesus tarkoitti toista Juutalaista. Juutalaiset on Jeesuksen veljiä.
Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä. - Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.Jeesus oli uskoltaan Juutalainen loppuun asti.
Luuk. 4:16
Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
- Anonyymi00148
Jeesus ja hänen kanssaan kulkeneet oikeat apostolit puhuivat keskenään äidinkielenään arameankielen galilean murretta, mistä heidät tunnettiin.
Matt. 26:73
Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut".
Uusi Testamentti on käännetty kreikankielelle heidän käännyttämiseksi tehty kirja. Siinä on jo kaikenalaisia mulkkauksia sitä varten. Esim. Jeesuksesta on tehty Jumala, ei vain Jumalan Poika, koska Kreikkalaisten oman uskonnon mukaan kaikki heidän omat suurmiehet ovat jo Jumalan poikia niin siksi Jeesus ei olisi erottunut heistä mitenkään.- Anonyymi00149
Mark. 10:18
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
- Anonyymi00150
Yksittäisillä kreikankielen sanoilla kikkailu ei ole viisasta. Vaikka siten ihmisiä voidaan eksyttää.
Esim. luomistyöstä VT ja Juutalaisten Pyhät kirjoitukset sanoo, että Jumala yksin
loi taivaan ja maan. Jeesuksesta ei puhuta mitään siinä yhteydessä, mutta Uuteen Testamenttiin sellainen lisäys on tehty.
1. Moos. 1:1
Alussa loi Jumala taivaan ja maan.
Jes. 44:24
Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, hän, joka jo kohdussa muovasi sinut: -- Minä olen Herra, olen tehnyt kaiken! Yksinäni minä leväytin auki taivaan, muovasin maan kenenkään auttamatta.- Anonyymi00151
Saatanahan siellä paratiisissa hääri ja yllytti ihmisiä perisyntiin.
- Anonyymi00152
”Ellei ihminen muutu sisäisesti totaalisesti, ei muutosta voi tapahtua ulkoisesti, ja taivaan valtakunnan tavat jäävät oppimatta. Jeesus ja Paavali opettivat ihmisiä taivaan valtakunnan tavoille.
Paavali koki täydellisen sisäisen muutoksen kohdatessaan Jeesuksen Damaskoksen tiellä.
Täällä nämä vääristelijät koettavat vain saada itselleen irtopisteitä tiedoillaan ja vääristelyllään. Se on todella syntistä toimintaa, eivätkä he ole kristittyjä.”- Anonyymi00154
Paavalissa oli Saatanan enkeli, paha demoni koko ajan, mikä esti sen todellisen parannuksen teon.
"The messenger of Satan" = Saatanan viestintuoja, henkiopas lähetysmatkoilla ja puheissa ja kirjeiden kirjoittamisessa mukana koko ajan.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi. - Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
Paavalissa oli Saatanan enkeli, paha demoni koko ajan, mikä esti sen todellisen parannuksen teon.
"The messenger of Satan" = Saatanan viestintuoja, henkiopas lähetysmatkoilla ja puheissa ja kirjeiden kirjoittamisessa mukana koko ajan.
Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.2. Kor. 12:7
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00156
Jeesus meni taivaaseen, ei hiippaile haamuna missään murhamiesten porukoissa hiekkareämaissa.
Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte. - Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Jeesus meni taivaaseen, ei hiippaile haamuna missään murhamiesten porukoissa hiekkareämaissa.
Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.Joh.3: 13
"Ei astu kenkään ylös taivaasen, vaan joka taivaasta astui alas, Ihmisen Poika,
joka on taivaassa." - Anonyymi00345
Anonyymi00154 kirjoitti:
Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.Voi sinua herjaajaa Teuvo!
- Anonyymi00153
”Jokainen viesti on lähtöisin aivotoiminnasta. Siitä aivotoiminnasta voikin päätellä, millaisella motivaatiolla mikäkin viesti on lähetetty ja millaisesta maaperästä se kumpuaa – onko se puhdasta vai saastaista. Samalla se paljastaa, mitä aivotoiminta sisältää sekä mikä on neuroverkkojen ja tunteiden tila.”
- Anonyymi00158
Jeesus lupasi maan päällä eläissään tulla mukaan, jos kaksi tai kolme hänen oikeata apostolia sitä häntä pyytää. Mutta nyt tilanne on toisenlainen, kun Jeesus meni ihmisen hahmossa taivaaseen ja istuu Isän Jumalan oikella puolella ja sieltä tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleita. Mutta se tapahtuu vasta joskus tulevaisuudessa.
Ei Jeesus-nimen hokeminen tuo Jeesusta paikalle, vaikka sata ihmistä sitä kuorossa huutaa.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00161
Juu tämä on pointiksi kirjoitettu, kun Apostolien tekojen 19. luvun mukaan Paavali kastaa JEESUKSEN NIMEEN, josta tulee uskoa Jeesukseen, eikä uskoa Jeesusta, ja mikä luku kumoaa koko ylösnousemuksen, paitsi kun todellisuudessa selvisi ylipäätään hengissä, jos edes sekään koskaan tapahtui.
Koko raamatun tarinalla ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että se on tehty kristinuskon huijaukseen, kun juutalaiset vaihtoivat Baal-jumalan Israelin Jumalan tilalle, ja varastivat israelilaisten identiteetin, millä huijauksella saivat vielä 1948 oman valtionkin toisten mailta. - Anonyymi00162
Anonyymi00161 kirjoitti:
Juu tämä on pointiksi kirjoitettu, kun Apostolien tekojen 19. luvun mukaan Paavali kastaa JEESUKSEN NIMEEN, josta tulee uskoa Jeesukseen, eikä uskoa Jeesusta, ja mikä luku kumoaa koko ylösnousemuksen, paitsi kun todellisuudessa selvisi ylipäätään hengissä, jos edes sekään koskaan tapahtui.
Koko raamatun tarinalla ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että se on tehty kristinuskon huijaukseen, kun juutalaiset vaihtoivat Baal-jumalan Israelin Jumalan tilalle, ja varastivat israelilaisten identiteetin, millä huijauksella saivat vielä 1948 oman valtionkin toisten mailta.Ja se mikä on mielenkiintoista, että miten tuo huijaus on tehty myös löydettäväksi, että koko uskonto voidaan tuhota.
- Anonyymi00163
Anonyymi00161 kirjoitti:
Koko raamatun tarinalla ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että se on tehty kristinuskon huijaukseen, kun juutalaiset vaihtoivat Baal-jumalan Israelin Jumalan tilalle, ja varastivat israelilaisten identiteetin, millä huijauksella saivat vielä 1948 oman valtionkin toisten mailta.Jeesus luopui sen nimen käytöstä, koska antikristukset ottivat Jeesus nimen käyttöönsä.
Jeesus kehotti rukoilemaan suoraan Isääns ,Isä meidän, joka olet taivaissa...
Jeesus käski oikeita apostoleitaan kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Paavali ei siihen joukkoon kuulu.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
18 Då trädde Jesus fram och talade till dem och sade: »Mig är given all makt i himmelen och på jorden.
19 Gån fördenskull ut och gören alla folk till lärjungar, döpande dem i Faderns och Sonens och den helige Andes namn,
18 And Jesus came and spake unto them, saying, All power is given unto me in heaven and in earth.
19 Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost:
Kristittyjen Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä ovat.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi00170
Anonyymi00163 kirjoitti:
Jeesus luopui sen nimen käytöstä, koska antikristukset ottivat Jeesus nimen käyttöönsä.
Jeesus kehotti rukoilemaan suoraan Isääns ,Isä meidän, joka olet taivaissa...
Jeesus käski oikeita apostoleitaan kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. Paavali ei siihen joukkoon kuulu.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
18 Då trädde Jesus fram och talade till dem och sade: »Mig är given all makt i himmelen och på jorden.
19 Gån fördenskull ut och gören alla folk till lärjungar, döpande dem i Faderns och Sonens och den helige Andes namn,
18 And Jesus came and spake unto them, saying, All power is given unto me in heaven and in earth.
19 Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost:
Kristittyjen Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä ovat.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.Valejeesukset hiippailee eksyttämässä ihmisiä pelkkää Jeesus-nimeä käyttäen.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat....
- Anonyymi00159
Ei Jeesus hiippaile haamuna missään murhamiesten porukoissa erämaissa.
Matt. 24:26
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.- Anonyymi00160
Ja kukahan kirjoitti liki 2000 vuotta sitten?
- Anonyymi00164
Anonyymi00160 kirjoitti:
Ja kukahan kirjoitti liki 2000 vuotta sitten?
Markuksen evankeliumin lopun ns. "lähetyskäskyn" on täysin tuntematon huijari kirjoittanut keskenään riitaista kirkolliskokousta varten satojen vuosien perästä.
Asiasta on varoitus -92 painoksen kohdassa Mark.16:9
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
Markuksen evankeliumin lopun ns. "lähetyskäskyn" on täysin tuntematon huijari kirjoittanut keskenään riitaista kirkolliskokousta varten satojen vuosien perästä.
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]-92 käännös on kaikista paras ja rehellisin Raamattu, koska siellä viitetiedoissa paljastetaan niitä aikaisempien käännösten virheitä ja puutteita. Siksi sitä painosta vihataan, koska monet eksytykset perustuvat juuri niihin manipuloituihin kohtiin ja lisäyksiin.
Esim. hoviherran uskontunnustuksen kasteen ehdoksi ovat lahkolaiset lisänneet sinne jälkikäteen. Asiasta on varoitus Apt.8:37 kohdassa, -92 painoksessa. Siksi sitä painosta vihataan uudestikastajien lahkoissa.
Apt.8:37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.] - Anonyymi00166
Anonyymi00164 kirjoitti:
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]Mistä sinä tiedät, vaikka kaikki olisi huijattu vasta toisella vuosituhannella.
- Anonyymi00167
Anonyymi00165 kirjoitti:
-92 käännös on kaikista paras ja rehellisin Raamattu, koska siellä viitetiedoissa paljastetaan niitä aikaisempien käännösten virheitä ja puutteita. Siksi sitä painosta vihataan, koska monet eksytykset perustuvat juuri niihin manipuloituihin kohtiin ja lisäyksiin.
Esim. hoviherran uskontunnustuksen kasteen ehdoksi ovat lahkolaiset lisänneet sinne jälkikäteen. Asiasta on varoitus Apt.8:37 kohdassa, -92 painoksessa. Siksi sitä painosta vihataan uudestikastajien lahkoissa.
Apt.8:37 Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista.]Ks. myös KR/33/38 ko. kohta Apt.8:37
- Anonyymi00168
Anonyymi00166 kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, vaikka kaikki olisi huijattu vasta toisella vuosituhannella.
Kyllä 2000 vuotta on sen verran pitkä aika, että mitenkähän vakavasti nyt edes kuvittelette, että ylipäätään teksteihin voi suhtautua?!
- Anonyymi00177
Anonyymi00168 kirjoitti:
Kyllä 2000 vuotta on sen verran pitkä aika, että mitenkähän vakavasti nyt edes kuvittelette, että ylipäätään teksteihin voi suhtautua?!
Jenkkilahkoilla on kaikilla omat "raamatut" ja pyhät kirjat, novumit, lehdet ja traktaatit.
- Anonyymi00169
<<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<
Hebrealaiskirjeen vakava opetus muistuttaa, että Kristuksen ristintyön ja armon vähättely tai korvaaminen omilla ansioilla sulkee ihmisen tietoisesti pelastuksen ulkopuolelle.
”Et vieläkään ole oppinut, mitä tämä tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä, että ihminen ei ole ottanut Kristuksen työtä ja armoa vastaan.”
Jeesus antoi Golgatalla. Kun Heb: kirjeen kirjoittaja puhuu liiton veren pitämisestä halpana tai epäpyhänä, hän viittaa sellaiseen asenteeseen, jossa Jeesuksen vuodatettua verta ei pidetä minään – sitä vähätellään tai sen rinnalle yritetään rakentaa omia ansioita ja tekoja. Armon Hengen pilkkaaminen puolestaan tarkoittaa sitä, että ihminen torjuu sen pyhän kutsun ja rakkauden, jota Jumala tarjoaa täysin lahjaksi ilman ihmisen omia ansioita.
Missä on järki ja ymmärrys kun ei toimi?- Anonyymi00190
Missähän vaiheessa sinulle olisi syytä tehdä nyt lobotomia?!
- Anonyymi00171
Mooseksen lain rikkomisesta seurasi armoton kuolemanrangaistus, Kristuksen sovitustyön vähättely ja Golgatan liiton veren pitäminen epäpyhänä tuo ihmisen ylle vielä moninkertaisesti ankaramman tuomion.
Tällaiset eksyttäjät saattavat ulkoisesti esiintyä uskovina, mutta sydämessään he pilkkaavat armon Henkeä ja elävät laittomuudessa.
Viimeisellä tuomiolla heidän tekonsa paljastuvat, ja Jeesus ajaa heidät luotaan ilmoittamalla, ettei Hän ole koskaan heitä tuntenut, koska heillä ei ollut elävää suhdetta Vapahtajaan.- Anonyymi00172
Jeesus: "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."
Lait ja käskyt on ikuisia, ne on oikeudenmukaisia Jumalan säädöksiä, jotka sitovat ihmisiä tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Roistot ja murhamiehet yrittävät kumota lait ja käskyt, koska heillä ei ole puhtaat paperit ja sisällä on valheen ja murhan henki. - Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
Jeesus: "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."
Lait ja käskyt on ikuisia, ne on oikeudenmukaisia Jumalan säädöksiä, jotka sitovat ihmisiä tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Roistot ja murhamiehet yrittävät kumota lait ja käskyt, koska heillä ei ole puhtaat paperit ja sisällä on valheen ja murhan henki.Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
- Anonyymi00174
<<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<
Siinä puhutaan Raamattuun kirjoitettujen lakien rikkomisesta.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
Isä, Poika ja Pyhä Henki yhdessä ovat ja ovat sitoutuneet samoihin Raamattuun kirjoitettuihin lakeihin.
Ei ole erikseen mitään lievempiä Pojan lakeja tai Hengen lakeja. - Anonyymi00175
Tietenkin Mooseksen laki on kumottu jos sen rikkomisesta ei seuraa kuolemanrangaistusta. Kun rangaistus on kumottu, niin pakko on olla lainkin kumottu.
Joskaan ei kaikista lain rikkomisesta tuomittu kuolemaan. Oli laki että henki hengestä, hammas hampaasta sekä siihen tyyliin. Vain muutamat lait olivat vähän outoja, kuten sapattilaki, että liiasta ahkeruudesta tapettiin. Ei niin enää tehdä. - Anonyymi00176
Nyt eletään uuden liiton aikaa:armon aikaa.
Uuden liiton aikakausi on Jumalan täydellisen ja puhtaan armon aikaa, jolloin ihmisen ei tarvitse enää yrittää ansaita pelastustaan vanhan liiton lakien tai omien suoritustensa kautta. Tämä nykyinen armon aika perustuu täysin siihen, että Jeesus Kristus täytti lain vaatimukset ja kantoi ihmiskunnan synnit kerran kaikille Golgatan ristillä.
Tässä uudessa liitossa Jumala ei lähesty ihmistä vaatien ja tuomiten, vaan Hän tarjoaa anteeksiantoa ja iankaikkista elämää ilmaisena lahjana jokaiselle, joka suostuu ottamaan sen uskossa vastaan.
Armon aika merkitsee sitä, että tie Isän luokse on pysyvästi auki, ja Jumalan Hengen vaikuttama rakkaus muuttaa ihmisen sydämen sisältäpäin sellaiseksi, joka haluaa vaeltaa uuden liiton tavoilla.
Laki ei kumottu se on täytetty ristillä.
Jumalan Hengen vaikuttama rakkaus muuttaa ihmisen sydämen sisältäpäin sellaiseksi, joka haluaa vaeltaa uuden liiton tavoilla.
et ede ymmärrä mistä on kysymys. vääristele tästäkin kuin jumalaton sen tekee. - Anonyymi00178
Ei Mooseksella mitään omaa lakia ole.
Jumala on ikuisten lakien takana.
Aabraham ja Jeesus kehottavat uskomaan Moosesta.
Luuk. 16:31
Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"
Joh. 5:46
Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.
Mooseksella oli Pyhä Henki.
Jes. 63:11
Silloin hänen kansansa muisti muinaisia päiviä, muisti Moosesta: Missä on hän, joka toi heidät ylös merestä, heidät ynnä hänen laumansa paimenen? Missä on hän, joka pani tämän sydämeen Pyhän Henkensä. - Anonyymi00179
Lait on ikuisesti voimassa.
Ei usko, Henki tai armo tai mikään muu selitys, ei kumoa Jumalan lakeja.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi00180
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan, vaan noudattamaan."
Tottakai Paavalin kaltaiset roistot ja murhamiehet yrittävät kiemurrella lakien kanssa, etteivät tulisi tuomituksi pahoista teoistaan.- Anonyymi00181
Jeesus puhuu Raamattuun kirjoitetuista Jumalan laeista ja käskyistä, mitkä ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle. Leijona ja lammas ovat vierekkäin jne.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Jeesus puhuu Raamattuun kirjoitetuista Jumalan laeista ja käskyistä, mitkä ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle. Leijona ja lammas ovat vierekkäin jne.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.MAA JA TAIVAS = luonnonlait, jotka katosivat sata vuotta sitten, kun ne todettiinkin vain tilastollisiksi todennäköisyyksiksi = mahdollistaa ihmeet.
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
MAA JA TAIVAS = luonnonlait, jotka katosivat sata vuotta sitten, kun ne todettiinkin vain tilastollisiksi todennäköisyyksiksi = mahdollistaa ihmeet.
Lisäystä - saatananhullupölvästitjaidiootit.
- Anonyymi00184
Anonyymi00181 kirjoitti:
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.Ja se KAIKKI LIHA (MATERIA) muodostuu samasta aineksesta kuin ajatukset.
Olemme hieman edenneet 2000 vuodessa tieteellisestikin.
Ja nyt kaikki onkin muuttunut "hengeksi", mitä kutsutaan tietoisuuden suureksi yhtenäiskentäksi, mistä kaikki muodostuu. - Anonyymi00185
Anonyymi00184 kirjoitti:
Ja se KAIKKI LIHA (MATERIA) muodostuu samasta aineksesta kuin ajatukset.
Ja nyt kaikki onkin muuttunut "hengeksi", mitä kutsutaan tietoisuuden suureksi yhtenäiskentäksi, mistä kaikki muodostuu.Enään ongelmana on vain se, kun teidän JUMALA ONKIN TARINAN SAATANA.
- Anonyymi00187
Anonyymi00185 kirjoitti:
Enään ongelmana on vain se, kun teidän JUMALA ONKIN TARINAN SAATANA.
Teidän pitäisi nyt ymmärtää, että Jeesuksen puhuma Jumala on täysin eri, kuin Mooseksen juutalaisten tulivuorijumala, joka 5.Mooseksen kirja, luku 4:10 sylkäisee parit laavakivitaulut laeksi kraateristaan ja käskee pelkäämään itseään, koska Paavali juuri tappoi Jeesuksen tuon pahan Jumalan vastustamisesta, jota Joh.8 sanoo Saatanaksi. Ja on itse nyt se kuoliaaksi kidutettu ja kirottu uhri kristinuskossa opettamanaan hyvänä Jumalana uhrilahjaksi sille pahalle Jumalalle.
- Anonyymi00188
Anonyymi00184 kirjoitti:
Ja se KAIKKI LIHA (MATERIA) muodostuu samasta aineksesta kuin ajatukset.
Ja nyt kaikki onkin muuttunut "hengeksi", mitä kutsutaan tietoisuuden suureksi yhtenäiskentäksi, mistä kaikki muodostuu.Ja tämä suuri, yhtenäinen tietoisuuden kenttä, mistä kaikki materia muodostuu, on se Jeesuksen puhuma taivasten valtakunta - meidän todellisuutemme.
- Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Ja tämä suuri, yhtenäinen tietoisuuden kenttä, mistä kaikki materia muodostuu, on se Jeesuksen puhuma taivasten valtakunta - meidän todellisuutemme.
Ja teidän on nyt syytä vihdoinkin lopettaa sinne synnin, pahuuden, demoneiden ja kirousten sekä saatananne tunkeminen, koska se on YHTENÄINEN, yksi, sama asia kuin vesilasiin tiputtaisi mustepisaran, se värjää koko veden. Ottakaa vastuu omista teoistanne!
- Anonyymi00212
Anonyymi00182 kirjoitti:
MAA JA TAIVAS = luonnonlait, jotka katosivat sata vuotta sitten, kun ne todettiinkin vain tilastollisiksi todennäköisyyksiksi = mahdollistaa ihmeet.
Jeesus puhuu Raamattuun kirjoitetuista Jumalan säätämistä laista ja käskyistä, jotka ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Roistot ja murhamiehet valehtelee, että lait ei koske heitä, älä usko niitä valheita.
- Anonyymi00186
Raamatun mukaan tällainen mies oli rakas Paavalinne
Ap. t. 16:38
Oikeudenpalvelijat veivät Paavalin vastauksen hallitusmiehille, ja nämä säikähtivät, kun kuulivat miesten olevan Rooman kansalaisia.
Paavali oli Rooman teloituskomppanian päällikkö. Hän hyväksyi murhat ja riitti kun hän vartioi tilannetta.
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'
Paavali kehui, mikä miekka on paras tappoase. Lyhyt pistomiekka "galadius"- Anonyymi00196
Juu kuoli jo 2000 vuotta sitten, jos koskaan elikään. Ei kuulu tähän päivään.
- Anonyymi00207
Anonyymi00196 kirjoitti:
Juu kuoli jo 2000 vuotta sitten, jos koskaan elikään. Ei kuulu tähän päivään.
Paavalin saama demoni tappoi hänet Roomassa. Paha äkkikuolema, ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi00191
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00192
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00195
Anonyymi00192 kirjoitti:
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.Hölöhölöhölöhölöhölö.
- Anonyymi00193
Murhamiesten porukoihin ei pidä mennä, vaikka olisivat kovia Jeesustelijoita. Eikä sellaisiin lahkoihin, joissa murhamiehet ovat porukan eliittiä.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.- Anonyymi00194
Hölöhölöhölöhölö.
- Anonyymi00199
Nämä aivottomat raamattukopioijat on ensimmäisenä siivottva - olin tyhmä kun vastustin raamattujen hävittämistä.
- Anonyymi00200
Johtui siitä, että luulin ihmisillä olevan aivot.
- Anonyymi00201
Anonyymi00200 kirjoitti:
Johtui siitä, että luulin ihmisillä olevan aivot.
Siinäkin olin väärässä. Myös siinä, että vastustin maapallon hävittämistä.
- Anonyymi00202
Kun usko on riittävän idioottimaista, niin ei sitä voi edes vastustaa.
Ei enää riitä, että ateistit sanoo että mielikuvitustarinoita, kun omasta hulluudesta muutetaan Raamattu mielikuvitustarinoiksi, niin siinä menee jo ateistinkin sormi suuhun, että mitä tuosta nyt muka voi sanoa.- Anonyymi00218
Viisainta, kun ei sano mitään, jos ei ole tietoa.
- Anonyymi00203
Lahkot on hyviä piilopaikkoja nitä tarvitseville.
- Anonyymi00204
Murhamies Saulus Tarsolainen muutti nimensä Paavaliksi ja pakeni moneksi vuodeksi Arabian erämaahan.
- Anonyymi00206
enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
Piilotteli kolmisen vuotta Arabian erämaassa ja sitten seitsemän vuotta Damaskon kaupungissa, eikä kukaan tiedä, mitä siellä teki.
Kävi vain kerran pikaisesti Jerusalemissa, mutta heti takaisin. - Anonyymi00220
Anonyymi00206 kirjoitti:
Piilotteli kolmisen vuotta Arabian erämaassa ja sitten seitsemän vuotta Damaskon kaupungissa, eikä kukaan tiedä, mitä siellä teki.
Kävi vain kerran pikaisesti Jerusalemissa, mutta heti takaisin.Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta,missä oli käytössä talibaanien opit naisten alistamisesta. Sieltä ne opit ja asenteet on tuotu kristinuskoon. Ei Jeesus sellainen naisten alistaja ollut.
Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen kansalaisuuden sai poika Saulus, joka kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaa opiskelemassa Juutalaisuutta Gamalielin yksityisoppilaana.
- Anonyymi00205
Harhaoppiset lahkot tosiaan syöttää ihmisille mitä tahansa puppua.
Kaikki ei vain onneksi mene läpi vaikka miten hokee, jankuttaa ja toistaa samaa jaetta, niin kun ei uppoa, niin ei uppoa. - Anonyymi00208
Lahkopastorit aloittavat saarnansa kehumalla linnareissujaan ja murhiaan, jotta pelko saisi porukan hiljaiseksi.
- Anonyymi00209
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.
- Anonyymi00210
Älä mene hurmoslahkoon kaadettavaksi lattialle selälleen.
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.- Anonyymi00211
Tuo ohje oli juutalaisille ja jos alamme niitä noudattamaan, joudumme muuhunkin kuin jalkapuuhun harhaoppimme kanssa.
Harhaoppisia tosiaan kannattaa karttaa ja niiden itsetoistuvia mussutuksia. - Anonyymi00213
Anonyymi00211 kirjoitti:
Tuo ohje oli juutalaisille ja jos alamme niitä noudattamaan, joudumme muuhunkin kuin jalkapuuhun harhaoppimme kanssa.
Harhaoppisia tosiaan kannattaa karttaa ja niiden itsetoistuvia mussutuksia.Jumalan viha on pakanoiden päällä vielä paljon ankarampi kuin Juutalaisilla, koska pakanat tappoivat Jeesuksen.
Pakanoilla on Kainin merkki otsasssa.
Luuk. 18:32
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista." - Anonyymi00214
Anonyymi00213 kirjoitti:
Jumalan viha on pakanoiden päällä vielä paljon ankarampi kuin Juutalaisilla, koska pakanat tappoivat Jeesuksen.
Pakanoilla on Kainin merkki otsasssa.
Luuk. 18:32
Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."Harmagedonissa kuolee kolmas osa kaikista pakanoista.
- Anonyymi00217
Anonyymi00214 kirjoitti:
Harmagedonissa kuolee kolmas osa kaikista pakanoista.
Ilmestyskirjan luku 13. puhuvan Pedon kuvan ERÄÄN IHMISEN LUKU 666, niin se osuu raamattuhaulla kuningas Salomoon.
Ja jos katsot wikipedia Jahven, kristinuskon Jumalan, niin kuningas Salomo rakensi Jahvelle Jerusalemin temppelin.
Ensimmäisenä lähtevät siis kristityt - kuin kuppa Töölööstä - eli 2,4 MILJARDIA uskovaista.
Siitä on sitten hyvä jatkaa. - Anonyymi00219
Anonyymi00217 kirjoitti:
Ilmestyskirjan luku 13. puhuvan Pedon kuvan ERÄÄN IHMISEN LUKU 666, niin se osuu raamattuhaulla kuningas Salomoon.
Ja jos katsot wikipedia Jahven, kristinuskon Jumalan, niin kuningas Salomo rakensi Jahvelle Jerusalemin temppelin.
Ensimmäisenä lähtevät siis kristityt - kuin kuppa Töölööstä - eli 2,4 MILJARDIA uskovaista.
Siitä on sitten hyvä jatkaa.Kokolailla kolmasosa, kun maailman väestömäärä on noin 8 miljardia.
- Anonyymi00225
Anonyymi00217 kirjoitti:
Siitä on sitten hyvä jatkaa.Luste eli lahkot temmataan ufo-aluksiin, mutta kristityt jäävät maan päälle Jeesuksen häihin.
- Anonyymi00221
Paavalin mukaan se alkaa tempauksella, että Jeesuksen omat, Pyhän Henge n ihmiset temmataan yläilmoihin, eivätkä jää tänne mitään selvittelemään eikä heidän tarvitse mitään selvitellä. Mitään lukua siitä ei ilmoitettu, miten paljon heitä tulee olemaan, miten suuri osa maapallon väestöstä temmataan ilman kuolemaa taivaaseen.
Niin kuitenkin Paavali kirjoitti käyvän ja ajatteli että itse kuuluu siihen joukkoon ja kuten tiedämme, erehtyi tässä, ei tapahtunut vielä silloin tempausta, mutta ei se tarkoita sitä etteikö niin aikojen lopussa tapahtuisi, vaikka sitkeästi joku väittää että Paavali valehtelee aina.- Anonyymi00222
Mikäli juttu alkaa "paavalin mukaan" siihen on syytä suhtautua mitä suurimmalla varauksella!
- Anonyymi00223
Anonyymi00222 kirjoitti:
Mikäli juttu alkaa "paavalin mukaan" siihen on syytä suhtautua mitä suurimmalla varauksella!
Tsi Raamatun mukaan.
Pakko olla valetta ja itse keksii paremman valeen.
Niin epäuskon kylvö suoritetaan. - Anonyymi00226
Paavali valehtelee, ei ketään suoraan taivaaseen eikä mihinkän pilven päälle temmata, Jeesus tulee takaisin maan päälle, missä Jeesuksen häitä vietetään ja alkaa tuhatvuotinen valtakuntunta. Temppeli tulee maan päälle.
Nyt on vaan niin, että Jeesus ei tunnusta Paavali omaksi apostolikseen.
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän.
- Anonyymi00224
Epäuskon kylvöön se saatana juuri pyrkii ettei kukaan pelastuisi.
Se sen tehtävä ja palkkaa siihen väsymättömiä apureita.- Anonyymi00227
Kaikki sinetillä merkityt ovat Israelin heimon jälkeläisiä, ei mitään Jehovantodistajia tms. lahkolaisia.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:
Lait on voimassa, Temppelissä on tallessa alkuperäiset laintaulut.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
2. Moos. 34:29
Kun Mooses laskeutui Siinainvuorelta molemmat LIITON TAULUT käsissään, hänen kasvonsa säteilivät, koska hän oli puhunut Herran kanssa.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, SEKÄ LIITON TAULUT.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - Anonyymi00228
Anonyymi00227 kirjoitti:
Kaikki sinetillä merkityt ovat Israelin heimon jälkeläisiä, ei mitään Jehovantodistajia tms. lahkolaisia.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:
Lait on voimassa, Temppelissä on tallessa alkuperäiset laintaulut.
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
2. Moos. 34:29
Kun Mooses laskeutui Siinainvuorelta molemmat LIITON TAULUT käsissään, hänen kasvonsa säteilivät, koska hän oli puhunut Herran kanssa.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, SEKÄ LIITON TAULUT.
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]Pakkokasteet tulee käyttöön, jotta kaikilla olisi hääpuku päällä Jerusalemissa pidettävissä Jeesuksen häissä. Ei niitä missään pilven päällä pidetä, kuten Paavali unelmoi.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;
Jeesus ei enää käytä samaa miehen nimeä, koska eksyttäjät ja antikristukset ottivat sen käyttöönsä.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, JA OMAN UUDEN NIMENI.
- Anonyymi00229
Paavali ei kuullut tällaisia Jeesuksen opetuksia oikeille apostoleilleen "Galilean miehille".
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."- Anonyymi00230
Paavali tuli kuvioihin vasta paljon Jeesuksen kuoleman ja taivaaseen menon jälkeen.
Kehitti täysin uusia omia oppejaan, joita lähti junttaamaan Kreikan Korintossa.
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen". - Anonyymi00231
Jeesuksen ja hänen kanssaan kulkeineiden oikeiden apostolien äidinkieli oli arameankielen galilean murre. Ei mikään kreikan kieli, jolla monet kikkailee.
"Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut". - Anonyymi00232
Anonyymi00231 kirjoitti:
Jeesuksen ja hänen kanssaan kulkeineiden oikeiden apostolien äidinkieli oli arameankielen galilean murre. Ei mikään kreikan kieli, jolla monet kikkailee.
"Vähän sen jälkeen tulivat ne, jotka siinä seisoivat, ja sanoivat Pietarille: "Totisesti, sinä myös olet yksi heistä, sillä kielimurteesikin ilmaisee sinut".Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
- Anonyymi00233
Epäuskon kylvössä pitää olla ahkera, niin ateistit alkaa puhua mielikuvitusolioista.
Ei pidä antaa periksi eikä luovuttaa vaikka saman jankuttaminen onkin tylsää.- Anonyymi00235
Murhamiesten ennuste on heikko.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
- Anonyymi00236
Ryövärin armon varaan ei kannata liikoja luottaa.
Matt. 27:44
Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa.
Jeesus meni kuoltuaan Tuonelaan, ei minkään murhamiehen kanssa paratiisiin hengailemaan.
Eikä siinä vaiheessa enää mitään paratiisia ollut edes olemassakaan.- Anonyymi00237
Ryövärien armot on jälkikäteen tehtyjä lisäyksiä, joita vanhimmissa kirjoituksissa ei ole ollenkaan.
- Anonyymi00238
Anonyymi00237 kirjoitti:
Ryövärien armot on jälkikäteen tehtyjä lisäyksiä, joita vanhimmissa kirjoituksissa ei ole ollenkaan.
Murhamiehet halusivat turvata selustansa.
- Anonyymi00239
Anonyymi00238 kirjoitti:
Ei siinä ole mitään selustan turvaamista, jos Jeesuksen nimeen palvot Jumalaa kirottuna uhrina, pelastut tekemään pahaa yksin uskosta.
Siinähän uskotaan siihen, ettei Jeesuksen väittämä ole totta, että taivasten valtakunnan isä Jumala tietää jokaisen hiuksenkin putoamisen.
Ei siis ole mitään väliä millään moraalilla, kun Jumala on kirottu. - Anonyymi00240
Anonyymi00239 kirjoitti:
Ei siinä ole mitään selustan turvaamista, jos Jeesuksen nimeen palvot Jumalaa kirottuna uhrina, pelastut tekemään pahaa yksin uskosta.
Siinähän uskotaan siihen, ettei Jeesuksen väittämä ole totta, että taivasten valtakunnan isä Jumala tietää jokaisen hiuksenkin putoamisen.
Ei siis ole mitään väliä millään moraalilla, kun Jumala on kirottu.Tästä syystä juuri 'yksin uskosta' poistuu syyllisyyden kokemus ja murhamiehet tulevat vankiloissa uskoon. Kyse on psykologiasta.
- Anonyymi00242
Anonyymi00240 kirjoitti:
Tästä syystä juuri 'yksin uskosta' poistuu syyllisyyden kokemus ja murhamiehet tulevat vankiloissa uskoon. Kyse on psykologiasta.
Tampereella se tosiuskovainen tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen naisen.
- Anonyymi00243
Anonyymi00242 kirjoitti:
Tampereella se tosiuskovainen tappoi kadulla pienen lapsen kanssa kävelleen naisen.
Tosiuskovaisuus ei tarkoita, ettei tappaisi, vaan tarkoittaa, että Jeesus uhrina kantaa vastuun sinun teoistasi sijaiskärsijänä.
- Anonyymi00244
Anonyymi00243 kirjoitti:
Tosiuskovaisuus ei tarkoita, ettei tappaisi, vaan tarkoittaa, että Jeesus uhrina kantaa vastuun sinun teoistasi sijaiskärsijänä.
Saat siis puhtaan omantunnon teoistasi huolimatta = uskovaisten puhuma armo.
- Anonyymi00249
Anonyymi00240 kirjoitti:
Tästä syystä juuri 'yksin uskosta' poistuu syyllisyyden kokemus ja murhamiehet tulevat vankiloissa uskoon. Kyse on psykologiasta.
Lahkoissa jopa murhan voi saada selvitetyksi pelkällä käden vilkutuksella ja pastorin pään nyökkäyksellä. Siellä nousi käsi ja siellä, kaikki miehet peräpenkillä pelastui ja pääsi taivaaseen.
- Anonyymi00250
Anonyymi00243 kirjoitti:
Luehan tarkemmin, mikä on murhamiesten kohtalo. Jeesuksen mukaan yksikään murhamies ei pääse taivaaseen.
Ilmesyskirja on Jeesuksen viimeinen ilmoitus ihmisille.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00260
Anonyymi00238 kirjoitti:
Ryövärit on tehnyt lisäyksiä kirjoituksiin kirkolliskokouksessa.
9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.] - Anonyymi00282
Anonyymi00242 kirjoitti:
Nainen oli viimeisillään raskaana.
- Anonyymi00363
Anonyymi00242 kirjoitti:
Eikös se ollut helluntailainen?
- Anonyymi00241
Vaikka tämän ketjun aloittaja kirjoittaa väsymykseen asti Paavalin ylistystä hän on unohtanut sen, että Paavali oli juutalainen joiden uskon perusta on Abrahamissa johon perustuu myös kristinusko samoin kuin Islam. Kaikilla näillä kolmella eri uskonnolla on siis sama alkulähde joten kirjoittajan esittämä väite Paavalista on väärä hänen väittäessään Paavalin olleen alunperin saatanan apulainen.
Sen tähden hänen opetuksensa on kyseenalaista ja kiinnostaisi tietää mitä lahkoa hän edustaa. Opissa on todennäköisesti muitakin virheitä mitkä ei liity Paavalin olemukseen. Kyseinen henkilö ei ole kokenut Jumalan armoa koska hän tulkitsee Raamattua väärin.
Eipä tähän ketjuun ole muuta lisättävää.
Rakkautta kaikille näkemyksestä huolimatta.- Anonyymi00248
No, mutta kun ihan arkeologisin todistein on todistettu, että juutalaisuuden jumaluus on jo Jeesuksen Joh.8 sanoma Saatana eli Baal-jumala, kuningas Salomon Jumala.
Mikä tausta sitten on Jeesuksen opettaman Israelin Jumalan, joka sanoisi uhrikulttia iljetykseksi, en tiedä, mutta kuvataan Luojajumalaksi Jeesuksen sanoin meidän todellisuuden Luojana käsitteellä "taivasten valtakunta".
- Anonyymi00245
Paavalin rakkaus Aabrahamin perillisiin ilmenee Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmina, joista hän tykkäsi kovasti. Ei ihme ollenkaan, koska Raamatun mukaan miehessä oli Saatan enkeli, eikä sitä otettu pois pyynnöistä huolimatta.
Ilm. 11:13
Ja sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys, ja kymmenes osa kaupungista lankesi maahan. Ja siinä maanjäristyksessä tapettiin seitsemäntuhannen ihmisten nimi, ja ne muut hämmästyivät ja antoivat kunnian taivaan Jumalalle.- Anonyymi00246
Ei mikään pikkupiru, eikä mykkä henki, vaan pääpirun viestinnän ammattilainen, enkeliruhtinas "The messenger of Satan".
King James
- Anonyymi00247
Demoni ei saanut nousulupaa lentoon.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00251
Sitä ei tarkasti sanota, koska Paavali sai sen pirun demonin sisälleen. Mutta Paavalin teot ja puheet kertoo omaa kieltään, että se oli miehessä koko ajan traagiseen kuolemaan asti Roomassa.
- Anonyymi00257
Niinhän se on nähtävä. Aamen!
- Anonyymi00252
Paavalin vihaaja on antiseministinen juutalaisten halventaja, joka ei hyväksy sitä että juutalainen mies kääntyi kristinuskoon.
- Anonyymi00253
Anti = vastustaa, semitismi = kielitiede, puhutuin seemiläinen kieli arabia, juutalaiset eivät puhu seemiläistä kieltä - jiddis on saksaan perustuva, puhuu muistaakseni 4 miljoonaa juutalaista äidinkielenään tällä hetkellä.
- Anonyymi00254
Anonyymi00253 kirjoitti:
Anti = vastustaa, semitismi = kielitiede, puhutuin seemiläinen kieli arabia, juutalaiset eivät puhu seemiläistä kieltä - jiddis on saksaan perustuva, puhuu muistaakseni 4 miljoonaa juutalaista äidinkielenään tällä hetkellä.
Antisemitismi on arabian kielen vastustamista.
- Anonyymi00258
Jos Paavali olisi kääntynyt Kristinuskoon, niin toki demoni olisi ajettu ulos miehestä.
Paavali ei mahtanut mitään hänessä asuneelle väkevälle Saatanan demonille.
"The messenger of Satan" demoniruhtinas.
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi. - Anonyymi00262
Anonyymi00258 kirjoitti:
Jos Paavali olisi kääntynyt Kristinuskoon, niin toki demoni olisi ajettu ulos miehestä.
Paavali ei mahtanut mitään hänessä asuneelle väkevälle Saatanan demonille.
"The messenger of Satan" demoniruhtinas.
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.PAAVALI ITSE TEKI KRISTINUSKON.
- Anonyymi00256
Sitten Paavalin herjaaja on kaikkien natsien äiti kun vihaa juutalaista ja sanoo pahasti juutalaisesta.
- Anonyymi00259
Pentecostalismin Parhami oli antisemitisti..."Jewish boy"
The Sodomy of Charles Parham - James Attebury
James Attebury
https://jamesattebury.wordpress.com › ...
·
Käännä tämä sivu
9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy. - Anonyymi00263
Anonyymi00259 kirjoitti:
James Attebury
·
Käännä tämä sivu
9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.Paavalin herjaaja vihaa kristinuskoa, koska se on Paavalin oppi, mitä hän herjaam
- Anonyymi00268
Anonyymi00263 kirjoitti:
Paavalin herjaaja vihaa kristinuskoa, koska se on Paavalin oppi, mitä hän herjaam
Paavali oli murhamies. Se sanotaan ihan selvästi Raamatussa. Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmissa mukana.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00274
Anonyymi00259 kirjoitti:
James Attebury
·
Käännä tämä sivu
9.7.2025 — On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.Helluntailiikkeen perustaja Parhami oli vapaamuurari, KuKluxKlaanin jäsen ja antisemitisti.
- Anonyymi00291
Anonyymi00268 kirjoitti:
Paavali oli murhamies. Se sanotaan ihan selvästi Raamatussa. Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmissa mukana.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Kaikki oikeat 12 Kristuksen apostolia elivät Jeesuksen kanssa, näkivät Jeesuksen tekemät ihmeet, ristiinlaulitsemisen, kuoleman, hautaamisen, ylösnousemuksen ja taivaaseen astumisen.
Saulus Tarsolainen (Paavali), Tarsolainen murhamies ei siihen joukkoon kuulu.
- Anonyymi00261
Lahkolaisten kannattaisi miettiä oman lahkonsa gurujen toimintaa.
- Anonyymi00264
Kristinusko on kaikkien gurujenkin oppi.
- Anonyymi00265
Anonyymi00264 kirjoitti:
Kristinusko on kaikkien gurujenkin oppi.
Lahkot on kristllisistä kirkoista eronneita harhaoppisia lahkolaisia, Jehovat,Hellari,Mormonit,Adventistit jne.
- Anonyymi00266
Paavali tappoi Juutalaisia Jumalanmiehiä.
Paavali ei tehnyt mitään todellista parannusta,ei voinut, koska mies oli heitetty Saatanan haltuun, eikä pahaa pirun demonia otettu miehestä pois, se viimeisteli tekonsa Roomassa, paha äkkikuolema, ei siihen siittynyt mitään armoa. - Anonyymi00267
Kristinusko kannattaa perustaa ja ankkuroida Jeesuksen opetuksiin ja hänen kanssaan kulkeneiden oikeiden Kristuksen apostoleiden opetukseen.
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00269
Kristinuskossa Jeesuksen julistamaksi käskemä evankeliumi ON KIROTTU, VAIKKA SITÄ LAUSUISI ENKELI TAIVAASTA.
Vai ehdotitko, että raamattu kirjoitettaisiin uudelleen? - Anonyymi00270
Anonyymi00269 kirjoitti:
Kristinuskossa Jeesuksen julistamaksi käskemä evankeliumi ON KIROTTU, VAIKKA SITÄ LAUSUISI ENKELI TAIVAASTA.
Vai ehdotitko, että raamattu kirjoitettaisiin uudelleen?Toinen puoli ottaa faktana Jeesuksen evankeliumin ja toinen puoli Paavalin evankeliumin, ja Paavalin toiveen mukaan he repivät demonien turmelemat silmänsä himoiten toistensa päästä. Amen.
- Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Toinen puoli ottaa faktana Jeesuksen evankeliumin ja toinen puoli Paavalin evankeliumin, ja Paavalin toiveen mukaan he repivät demonien turmelemat silmänsä himoiten toistensa päästä. Amen.
Sitten voittekin alkaa taas poistelemaan minun viestini, että saatte pidettyä palstalla luomanne kauhun tasapainon - sehän voi vaikka totuudesta järkkyä.
- Anonyymi00272
Anonyymi00271 kirjoitti:
Sitten voittekin alkaa taas poistelemaan minun viestini, että saatte pidettyä palstalla luomanne kauhun tasapainon - sehän voi vaikka totuudesta järkkyä.
Yksi ainoa sairasmielinen ihminen voi pitää palstan vankinaan kirjoittamalla molemmat puolet ja poistamalla muut viestit.
- Anonyymi00273
Anonyymi00272 kirjoitti:
Yksi ainoa sairasmielinen ihminen voi pitää palstan vankinaan kirjoittamalla molemmat puolet ja poistamalla muut viestit.
On helppoa nähdä, että tästä osiosta on totuus kadonnut jo kauan sitten, ja keskustelusta - tai siis "keskustelusta" - on tullut torahanpainen irvikuva.
- Anonyymi00275
Anonyymi00273 kirjoitti:
On helppoa nähdä, että tästä osiosta on totuus kadonnut jo kauan sitten, ja keskustelusta - tai siis "keskustelusta" - on tullut torahanpainen irvikuva.
Factatietoa.
Paavali oli paha murhamies, eikä murhamiehet peri Jumalan valtakuntaa. - Anonyymi00276
Anonyymi00275 kirjoitti:
Factatietoa.
Paavali oli paha murhamies, eikä murhamiehet peri Jumalan valtakuntaa.1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi. - Anonyymi00277
Anonyymi00276 kirjoitti:
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.Murhaa ei voi millään hurskasteluilla kuitata.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00278
Anonyymi00277 kirjoitti:
Murhaa ei voi millään hurskasteluilla kuitata.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Joka tappaa toisia ihmisiä, niin sellainen ihminen myös valehtelee.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - Anonyymi00292
Anonyymi00275 kirjoitti:
Factatietoa.
Paavali oli paha murhamies, eikä murhamiehet peri Jumalan valtakuntaa.Riippuu kenestä Jumalasta puhut - Jeesuksen puhuma Jumala Luojajumalana on eri, kuin Paavalin Jumala tulesta puhuvalla Mooseksen äänellä.
- Anonyymi00293
Anonyymi00292 kirjoitti:
Riippuu kenestä Jumalasta puhut - Jeesuksen puhuma Jumala Luojajumalana on eri, kuin Paavalin Jumala tulesta puhuvalla Mooseksen äänellä.
Toisessa Jumalan valtakunnassa kasvaa puita ja toisessa Jumalan valtakunnassa palaa tuli - totta kai kumpaankin Jumalaan uskovat - Jeesuksen puhumaan tai Paavalin puhumaan - perii sen Jumalan valtakunnan.
- Anonyymi00279
Jos Ananiaan ja Safiiran murhia olisi tutkittu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut yksi pääepäilty siihen tekoon. Mies kun oli niissä puuhissa siihen aikaan.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00280
Paavali oli paatunut murhamies, jota ei saatu vastuuseen yhtään mistään.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00281
Anonyymi00280 kirjoitti:
Paavali oli paatunut murhamies, jota ei saatu vastuuseen yhtään mistään.
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.Saatanan enkeli asui miehessä loppuun asti.
- Anonyymi00283
Anonyymi00281 kirjoitti:
Saatanan enkeli asui miehessä loppuun asti.
Noin siellä Raamatussa lukee.
- Anonyymi00294
Anonyymi00283 kirjoitti:
Noin siellä Raamatussa lukee.
No tämä juuri liittyy siihen Paavalin Jumalaan, joka asuu tulessa.
- Anonyymi00284
Paavali oli murhamies lukee Raamatussa.
Murhamiehet eivät mene taivaaseen, sanoo Jeesus.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.- Anonyymi00285
Tuosta höpinästäkö sinun sielusi pyyhittyy ja nouset korkeammalle moraaliselle tasolle ja rakkaus pursuaa sinussa kaikille lähimmäisille?
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Tarvisee omistaa Jeesuksen lahjavahurskaus: armon sovitus ristin veressä, kiitos Jeesuksen. - Anonyymi00295
Anonyymi00285 kirjoitti:
Tuosta höpinästäkö sinun sielusi pyyhittyy ja nouset korkeammalle moraaliselle tasolle ja rakkaus pursuaa sinussa kaikille lähimmäisille?
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Tarvisee omistaa Jeesuksen lahjavahurskaus: armon sovitus ristin veressä, kiitos Jeesuksen.Tämä on se Paavalin oppi tulessa asuvalla Jumalalla.
- Anonyymi00286
Paavali tekeytyi Korintossa sekä apostoliksi että Juutalaisten nasiiriksi.
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] - Anonyymi00287
Näin se vaan on, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi00288
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00289
Anonyymi00288 kirjoitti:
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Vai että vääristelemällä, toi kertoo jo sielun tilasta. kännykät jo räjähtelee, kelle mieleen, se onko rakkautta?
- Anonyymi00290
Ei Jeesus hyväksy Juutalaisten murhamiehiä omiksi apostoleikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi00296
Kaksi eri Jumalaa, Jeesuksen puhuma Luojajumala ja Paavalin juutalaisen Baal-jumalan oppi, joka asuu tulessa.
- Anonyymi00297
'''Baalin palvonta oli paljon ennen Paavalin aikaa. Elian aikana.
Paavalin henkiopas oli Saatanan viestintuoja "The messenger of Satan" (King James)
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi00298
Anonyymi00297 kirjoitti:
Paavalin henkiopas oli Saatanan viestintuoja "The messenger of Satan" (King James)
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Saatana on tuhansien juonien mestari. Puhui Jeesuksellekin täysin kirjoituksien mukaan.
"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen." - Anonyymi00299
Anonyymi00297 kirjoitti:
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Niinpä, 5000 vuotta vanha Jumala, on hyvä huomata, että myös Elia suoritti uhrausta, kun Israelin Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi.
Se että Jahve on Baal, selvisi arkeologisista piirtokirjoituslöydöksistä, joissa luki "Jahve ja hänen Aseransa". - Anonyymi00300
Anonyymi00299 kirjoitti:
Niinpä, 5000 vuotta vanha Jumala, on hyvä huomata, että myös Elia suoritti uhrausta, kun Israelin Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi.
Se että Jahve on Baal, selvisi arkeologisista piirtokirjoituslöydöksistä, joissa luki "Jahve ja hänen Aseransa".Sitä ei enää pitänyt edes olla, ja sitten se olikin. Ilmestyskirja 13. luku.
- Anonyymi00301
Anonyymi00300 kirjoitti:
Sitä ei enää pitänyt edes olla, ja sitten se olikin. Ilmestyskirja 13. luku.
Kyseessä on siis arkeologisesti vahvistettu fakta.
- Anonyymi00302
Anonyymi00301 kirjoitti:
Kyseessä on siis arkeologisesti vahvistettu fakta.
Lisäystä - teidän olisi syytä päivittää tietonne.
- Anonyymi00303
Anonyymi00299 kirjoitti:
Niinpä, 5000 vuotta vanha Jumala, on hyvä huomata, että myös Elia suoritti uhrausta, kun Israelin Jumala sanoo uhrikulttia iljetykseksi.
Se että Jahve on Baal, selvisi arkeologisista piirtokirjoituslöydöksistä, joissa luki "Jahve ja hänen Aseransa".Asera on siis Baal-jumalan äiti, myöhemmin vaimo, mistä tiedetään, että Baal-jumala oli nimetty uudelleen vain Jahveksi.
- Anonyymi00304
Anonyymi00303 kirjoitti:
Asera on siis Baal-jumalan äiti, myöhemmin vaimo, mistä tiedetään, että Baal-jumala oli nimetty uudelleen vain Jahveksi.
Myös siitä, että kuningas Salomo rakensi juutalaisten Jahvelle Jerusalemin temppelin, ja luku 666 on Salomon luku (ilmestyskirjan 13 puhuva Pedon kuva). Löytyy 2.kuningasten kirja luku 23, kun kuningas Salomon rakentamia lasten uhrauspaikkoja särjetään.
- Anonyymi00305
Anonyymi00304 kirjoitti:
Myös siitä, että kuningas Salomo rakensi juutalaisten Jahvelle Jerusalemin temppelin, ja luku 666 on Salomon luku (ilmestyskirjan 13 puhuva Pedon kuva). Löytyy 2.kuningasten kirja luku 23, kun kuningas Salomon rakentamia lasten uhrauspaikkoja särjetään.
Ovat siis Baal-jumalalle Moolokin palvontaan.
- Anonyymi00306
Anonyymi00304 kirjoitti:
Kristinuskolla ollaan suoraan Paavalin opilla Baalin lasten uhrauskultissa, joiden lasten syöntiriittiä ehtoollinen happamattomalla leivällä mukailee.
- Anonyymi00307
Hullut yrittää kaapata kristinuskon itselleen.
- Anonyymi00308
Hullut kristityt ovat ajautuneet paitsioon kirouksin ja ihmissyönnein Baalin palvontana, ja jos uskonnolla ei olisi varajärjestelmää Jeesuksen tienä takaisin paratiisiin, sitä ei kohta enää olisi.
On toinen asia, että voidaanko keksiä sille mitään hyvää syytä enää kutsua sitä edes kristinuskoksi, kun ei ole enää edes viatonta kuoliaaksi kidutettua ja kiroukseksi kirottua uhria tosi Jumalana. Jää nähtäväksi. - Anonyymi00309
Anonyymi00308 kirjoitti:
Hullut kristityt ovat ajautuneet paitsioon kirouksin ja ihmissyönnein Baalin palvontana, ja jos uskonnolla ei olisi varajärjestelmää Jeesuksen tienä takaisin paratiisiin, sitä ei kohta enää olisi.
On toinen asia, että voidaanko keksiä sille mitään hyvää syytä enää kutsua sitä edes kristinuskoksi, kun ei ole enää edes viatonta kuoliaaksi kidutettua ja kiroukseksi kirottua uhria tosi Jumalana. Jää nähtäväksi.Itse nämä innokkaat ihmissyöjät ovat kyllä olleet innolla kiroamassa yritystäkin siirtyä Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumin julistamiseen.
- Anonyymi00310
Anonyymi00309 kirjoitti:
Itse nämä innokkaat ihmissyöjät ovat kyllä olleet innolla kiroamassa yritystäkin siirtyä Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumin julistamiseen.
Mutta jos ilmestyskirja, Jeesuksen profeetia toteutuu, niin heitähän ei sitten kohta enää edes ole, joten sekin ongelma on ratkaistu.
- Anonyymi00311
Paavali oli paha mies, joka toi naisten alistamisen kulttuurin seurakuntaan. Siitä monet miehet tykkää kovasti ja ihailee ja korottaa Paavalia sen takia.
- Anonyymi00314
viestissä on paha tahto!
mistä se tulee? - Anonyymi00317
Anonyymi00314 kirjoitti:
viestissä on paha tahto!
mistä se tulee?Totuusko siitä tekee pahantahtoisen? Tunnistitko siitä kenties itsesi?
- Anonyymi00313
Matteus: 15:7 Te ulkokullatut, oikein teistä Esaias ennusti, sanoen:
15:8 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;
15:9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä'."
Mitä sanoo Molokin palvoja?
sydän on täysin hukassa, sitä saastaa sieltä levitetään. - Anonyymi00315
Helppo tietää mistä herjat tulee. Todella helppo.
- Anonyymi00316
Jumalan lait ja käskyt eivät ole ihmisoppeja, vaan Jumalan ikuista sanaa.
Roistot ja murhamiehet opettaa, että lait on kumottu, ei hätää mitään.- Anonyymi00318
<<Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]<<
Miten olet täyttänyt?
synnintunto puutuu täysin, heittelet toisia helvettiin, vaikka Jumala haluaa kaikki taivaaseen. Jumalan vastaisuus on syntiä! - Anonyymi00405
Anonyymi00318 kirjoitti:
<<Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]<<
Miten olet täyttänyt?
synnintunto puutuu täysin, heittelet toisia helvettiin, vaikka Jumala haluaa kaikki taivaaseen. Jumalan vastaisuus on syntiä!LUONNONLAIT - MAA JA TAIVAS.
- Anonyymi00406
Anonyymi00405 kirjoitti:
LUONNONLAIT - MAA JA TAIVAS.
Tämä harhaanjohtaminen eli antaa ymmärtää jotakin muuta, kuin mistä Jeesus puhuu, on eräs näppärin huijaus raamatussa.
- Anonyymi00407
Anonyymi00318 kirjoitti:
Miten olet täyttänyt?
synnintunto puutuu täysin, heittelet toisia helvettiin, vaikka Jumala haluaa kaikki taivaaseen. Jumalan vastaisuus on syntiä!Jumala ei halua ketään taivaaseen, kun tämä koko meidän todellisuus on se Jumalan luoma taivasten valtakunta - olet siinä jo, ellet perkaa sitä pois Paavalin käskystä ja vaihda sitä syntiin (Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7), ja jos perkaat, jäljelle jää vain helvetti.
- Anonyymi00319
Ei kukaan pysty laskemaan montako kertaa tuo jae ja kohta Raamatusta on lainattu.
Eikä kukaan koskaan ole selittänyt mitä se tarkoittaa.
Muuta kuin sitä, että sillä voi herjata muita, että ovat pahoja ihmisiä kun tuon jakeen vain lataisee ilmoille, niin heti muut ihmiset ovat kammottavan syntisiä ja itse on pyhimys.
Ja samaan hengenvetoon sitten herjataan Paavali.
On piirrot kohdallaan.- Anonyymi00408
Olen samaa mietä, tämä pelkkä raamatun kohtien typerä lainailu on syvältä, ilman selityksiä, ja jälleen selitin, vaan kuuleeko kukaan.
- Anonyymi00320
Ja voi vain arvailla montako kertaa vielä täytyy tuo lainata kun kukaan ei vielä tiedä että yksikään piirto ei katoa, kaikki pysyy tallessa. Toisaalta mihin ne voisi edes kadota kun ovat kirjoitettu ylös.
- Anonyymi00324
Lait ja käskyt ovat voimassa sitä varten, että niitä noudatetaan mahdollisimman hyvin.. Ei ne ole pelkkiä kuolleita kirjaimia jossain vanhoissa papereissa.
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan."
Jeesus lähetti lisää lainopettajia, mutta heitä kohdellaan huonosti.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
- Anonyymi00321
Kaikki lait ja käskyt ovat voimassa tuhat vuotta. Juutaisten Pyhä Temppeli laskeutuu taivaasta Jerusalemiin, siellä on tallessa laintaulut. Kaikki temppelimenot otetaan käyttöön tuhanneksi vuodeksi..
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut.- Anonyymi00322
Ei siellä mitään helluntailaisten telttoja ja kaatojonoja ole, eikä Ylivainio enää laske kokouksiensa kaatoprosentteja.
- Anonyymi00323
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00325
Miksi kannatat rasistioppia? se on itsensä ylentämistä!
Pelkää riidanhalua "alempia" kohtaan? saatanan ylpeyttä.
- Anonyymi00327
Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
Hebr. 9:14 kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa! - Anonyymi00328
nosto
- Anonyymi00329
Paavali julisti Jeesuksen evankeliumia
- Anonyymi00330
Apostoli Paavali ei kantanut mukanaan uutta filosofiaa tai ihmisviisauden oppeja, vaan yhtä ainoaa, palavaa tulta: evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta. Kun hän kulki halki antiikin maailman, yli pölyisten maanteiden ja läpi merten tyrskyjen, hänen huulillaan oli sanoma, joka järkytti valtakuntia ja muutti sydämiä. Hän ei julistanut itseään, vaan ristiinnaulittua ja ylösnoussutta Herraa, joka oli murtanut synnin ja kuoleman kahleet.
Paavalin puheissa Jeesus ei ollut vain kaukainen historian hahmo tai moraalinen opettaja, vaan elävä todellisuus – se taivaassa säädetty ainoa usko, josta jo Raamatun ensimmäiset lehdet profetoivat. Hän kohtasi kreikkalaiset viisaat Areiopagilla ja juutalaiset oppineet synagogissa, ja jokaiselle hän osoitti saman itsepäisen, rakkaudellisen totuuden: Golgatan ristillä käärmeen pää oli poljettu rikki, ja usko tähän voittoon oli tie vapauteen.
Tämä julistus ei ollut vain sanoja korville, vaan kutsu syvään, sisäiseen symbioosiin. Paavali opetti, että Kristus ei jäänyt hautaan, vaan muutti asumaan uskovan sydämeen, tehden Luojasta ja luodusta yhtä Pyhässä Hengessä. Kaiken muun uskonnollisen koreuden, säännöt ja ihmistekoiset viisaudet Paavali jätti taakseen epäolennaisena taikauskona. Hänelle elämä oli Kristus, ja sen puhtaan, armosta elävän evankeliumin puolesta hän oli valmis antamaan kaikkensa. - Anonyymi00332
Anonyymi00330 kirjoitti:
Apostoli Paavali ei kantanut mukanaan uutta filosofiaa tai ihmisviisauden oppeja, vaan yhtä ainoaa, palavaa tulta: evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta. Kun hän kulki halki antiikin maailman, yli pölyisten maanteiden ja läpi merten tyrskyjen, hänen huulillaan oli sanoma, joka järkytti valtakuntia ja muutti sydämiä. Hän ei julistanut itseään, vaan ristiinnaulittua ja ylösnoussutta Herraa, joka oli murtanut synnin ja kuoleman kahleet.
Paavalin puheissa Jeesus ei ollut vain kaukainen historian hahmo tai moraalinen opettaja, vaan elävä todellisuus – se taivaassa säädetty ainoa usko, josta jo Raamatun ensimmäiset lehdet profetoivat. Hän kohtasi kreikkalaiset viisaat Areiopagilla ja juutalaiset oppineet synagogissa, ja jokaiselle hän osoitti saman itsepäisen, rakkaudellisen totuuden: Golgatan ristillä käärmeen pää oli poljettu rikki, ja usko tähän voittoon oli tie vapauteen.
Tämä julistus ei ollut vain sanoja korville, vaan kutsu syvään, sisäiseen symbioosiin. Paavali opetti, että Kristus ei jäänyt hautaan, vaan muutti asumaan uskovan sydämeen, tehden Luojasta ja luodusta yhtä Pyhässä Hengessä. Kaiken muun uskonnollisen koreuden, säännöt ja ihmistekoiset viisaudet Paavali jätti taakseen epäolennaisena taikauskona. Hänelle elämä oli Kristus, ja sen puhtaan, armosta elävän evankeliumin puolesta hän oli valmis antamaan kaikkensa.Eikä Kristus ollut Paavalille vain tieto tai sana siitä että Jeesus on kuollut meidän syntieme edestä ja pelastaa, vaan Hän sai osakseen Jumalan voiman, Pyhän Hengen, jonka voimasta hän toi asioista esille kuten itsekin sanoi, ettei hänen sanomansa perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan tehdä asioita ihmisessä. Ei Paavali mennyt vain kertomaan Jeesuksesta, ei vain sanallisesti sanomaan siitä, vaan toi Pyhän Hengen mukanaan, hänestä vaistosi sen, että tuossa on Jumalan mies, jossa on jotain erikosita, jossa vaikuttaa elävä ja voimallinen Jumala. Jos Paavali olisi vain kertonut Jeesuksesta, sanonut, että kun teillä on näitä patsaista ja jumalia täällä nyt paljon, niin tässä teille vielä yksi lisää, yksi tarina muiden joukossa, niin silloin hän olisi vienyt vain teoreettista uskoa, teologiaa, mutta hän vei sen sanoman mukana elämän, Pyhän Hengen elämän itsessään ja siinä miten se valaisee ja muuttaa ihmisen.
Se ero on yhä olemassa siinä kerrommeko vain Jeesuksesta, vai onko Jeesus läsnä Pyhässä Hengessä. - Anonyymi00338
Anonyymi00332 kirjoitti:
Eikä Kristus ollut Paavalille vain tieto tai sana siitä että Jeesus on kuollut meidän syntieme edestä ja pelastaa, vaan Hän sai osakseen Jumalan voiman, Pyhän Hengen, jonka voimasta hän toi asioista esille kuten itsekin sanoi, ettei hänen sanomansa perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan tehdä asioita ihmisessä. Ei Paavali mennyt vain kertomaan Jeesuksesta, ei vain sanallisesti sanomaan siitä, vaan toi Pyhän Hengen mukanaan, hänestä vaistosi sen, että tuossa on Jumalan mies, jossa on jotain erikosita, jossa vaikuttaa elävä ja voimallinen Jumala. Jos Paavali olisi vain kertonut Jeesuksesta, sanonut, että kun teillä on näitä patsaista ja jumalia täällä nyt paljon, niin tässä teille vielä yksi lisää, yksi tarina muiden joukossa, niin silloin hän olisi vienyt vain teoreettista uskoa, teologiaa, mutta hän vei sen sanoman mukana elämän, Pyhän Hengen elämän itsessään ja siinä miten se valaisee ja muuttaa ihmisen.
Se ero on yhä olemassa siinä kerrommeko vain Jeesuksesta, vai onko Jeesus läsnä Pyhässä Hengessä.Paavalin henkiopas oli "The messenger of Satan" eli Saatanan viestintuoja, ei Pyhä Henki.
King James
- Anonyymi00333
kyllä
- Anonyymi00334
joo
- Anonyymi00335
Kun Jeesus tulee asumaan sydämeen, ihminen alkaa pikkuhiljaa kuolla synnille. Sitä kutsutaan pyhitykseksi. Ihminen saa synnintunnon ja alkaa näin välttää syntiä, koska Jeesus tunnistaa synnin ja opastaa häntä taivaan valtakunnan tavoille. Tätä oppia Paavali opetti, ja hän oli yhtä Jeesuksen kanssa. Kiitos, Jeesus.
- Anonyymi00336
Jumala pesee kerralla kaikki synnit pois ihmisen sisältä kristillisessä kasteessa, mukaanlukien perisynnin kadotustuomin (ei lahkokasteessa, mikä pelkkä vesikaste)
Ei Jeesus ihmisen sisälle tule, koska asuu taivaassa.
Kasteen lahja on Jumalan Pyhä Henki, joka on sinetti kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teille ja teidän lapsille tämä lupaus on annettu." - Anonyymi00337
Anonyymi00336 kirjoitti:
Jumala pesee kerralla kaikki synnit pois ihmisen sisältä kristillisessä kasteessa, mukaanlukien perisynnin kadotustuomin (ei lahkokasteessa, mikä pelkkä vesikaste)
Kasteen lahja on Jumalan Pyhä Henki, joka on sinetti kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teille ja teidän lapsille tämä lupaus on annettu."Matt.28
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi00339
Anonyymi00336 kirjoitti:
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Teille ja teidän lapsille tämä lupaus on annettu."Ei se kaste tiedä sitä kuka kastaa, vaan jos kaste niin tekee, niin se silloin tekee sen ilman erotusta. Ei voi olla niin, että kun minä kastan, kaikki höveli tulee mitä Raamattu lupaa, mutta kun joku toinen kastaa, niin se sama sana ei enää lupaa mitään, vaan perkele tulee asumaan.
Ei se ole niin, ei Jumalan sana valikoi eikä sitä voi tulkita omaksi edukseen muita herjata.
Ei sellainen edes ole uskoa. - Anonyymi00340
Anonyymi00339 kirjoitti:
Ei se kaste tiedä sitä kuka kastaa, vaan jos kaste niin tekee, niin se silloin tekee sen ilman erotusta. Ei voi olla niin, että kun minä kastan, kaikki höveli tulee mitä Raamattu lupaa, mutta kun joku toinen kastaa, niin se sama sana ei enää lupaa mitään, vaan perkele tulee asumaan.
Ei se ole niin, ei Jumalan sana valikoi eikä sitä voi tulkita omaksi edukseen muita herjata.
Ei sellainen edes ole uskoa.Lahkolaiset saa käännyttämällä aikaansaadussa uskoontulossa vieraan hurmoshengen, mikä on este ja tulppa oikean Pyhän Hengen saamiselle.
- Anonyymi00341
Anonyymi00340 kirjoitti:
Lahkolaiset saa käännyttämällä aikaansaadussa uskoontulossa vieraan hurmoshengen, mikä on este ja tulppa oikean Pyhän Hengen saamiselle.
Ei siitä tulpasta tai veneen tapista ole sanottu mitään Raamatussa kasteen yhteydessä.
Se on aivan omaa harhaoppista keksintöä kuten Paavalin herjaaminen, että nähdään Raamatussa sellaista mitä siellä ei ole eikä nähdä sitä mitä siellä on.
Omia harhaoppisia sepustuksia ja tulkintoja. - Anonyymi00342
Anonyymi00340 kirjoitti:
Lahkolaiset saa käännyttämällä aikaansaadussa uskoontulossa vieraan hurmoshengen, mikä on este ja tulppa oikean Pyhän Hengen saamiselle.
Harhaoppisesta esim.helluntailaisten lahkouskosta pitää luopua kokonaan pois, jotta voi seurata Jeesusta.
Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei voi olla Jeesuksen seuraaja. - Anonyymi00344
Anonyymi00342 kirjoitti:
Harhaoppisesta esim.helluntailaisten lahkouskosta pitää luopua kokonaan pois, jotta voi seurata Jeesusta.
Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei voi olla Jeesuksen seuraaja.Herjaamisesta pitäisi luopua, mutta se voi olla ylivoimainen tehtävä kun on niin paljon herjattavaa.
- Anonyymi00343
Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia, koska tarjolla oli vain syntisten katumuskaste.
Johannes kutsui uskovaisia lahkolaisia käärmeen sikiöiksi. - Anonyymi00347
Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat kun kyse oli naisten alistamisesta ja vaientamisesta.
Paavali: "naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, NIIN KUIN LAKIKIN SANOO".
Mutta kun tuli kyse Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmista, niin puhe kääntyi Jumalan rakkauteen ja armoon. - Anonyymi00348
Jeesuson elävä Henki. Kun ihminen avaa sydämensä ja ottaa vastaan taivaassa säädetyn uskon, tapahtuu näkymätön ihme: Jeesus muuttaa asumaan ihmisen sisimpään Pyhän Hengen kautta.
Tämä ei ole ulkoista uskonnollisuutta tai sääntöjen seuraamista, vaan syvä ja elävä symbioosi – mystinen liitto, jossa luotu ja Luoja tulevat yhdeksi.
Kun Jeesuksen Henki asettuu ihmisen sydämeen, Hän alkaa hiljaa ja lempeästi muuttaa sen tilaa. Aluksi herää synnintunto; ihminen alkaa nähdä maailman ja omat valintansa uudessa, puhtaassa valossa. Jeesus, joka tunnistaa synnin ja pimeyden, alkaa opastaa ihmistä taivaan valtakunnan tavoille. Se on sisäistä opetusta, joka puhuu omassatunnossa ja hiljaisissa hetkissä. Ihminen huomaa pikkuhiljaa kuolevansa vanhoille haluilleen ja himoilleen, ei omasta voimastaan pakottaen, vaan siksi, että Jeesuksen rakkaus vetää puoleensa voimakkaammin. - Anonyymi00349
Kun Jeesus tulee sydämeen asumaan, ei ihminen kirjaimellisesti kuole, vaan hänen arvomaailmansa muuttuu toisenlaiseksi, Jeesuksen kaltaiseksi. Hän kokee iloa ja yltäkylläisyyttä, niin kuin Herra on tarkoittanut?
- Anonyymi00350
Jeesus on taivaassa.
Kasteessa annetaan synneistä pestyyn sydämeen Jumalan Kolmas Persoona Pyhä Henki, ei Jeesusta.
- Anonyymi00351
Jeesus meni taivaaseen.
Varoitti oikeita apostoleita valejeesuksista, henkijeesuksista, joita ihmiset ottavat sisälleen vapahtajanaan ja jeesuksina.
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Älä mene mihinkään lahkolaisten telttoihin ottamaan vastaan mitään "jeesuksia". - Anonyymi00352
Oikea lääkäri tutki kaikki Ylivainion aikaiset helluntailaisten väittämät ihmeparanemiset Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa.
Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Suuri puhallus!- Anonyymi00353
Raamatullista kuten Paavalin valehtelu
- Anonyymi00354
Anonyymi00353 kirjoitti:
Raamatullista kuten Paavalin valehtelu
15 v. Ylivainion toiminnan jälkeen kaksi helluntailaista nuorta miestä Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmeparanemisista.
Senkin tutkimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: Kukaan ei oikeasti ollut parantunut yhtään mistään.
Kaikki oli suurta eksytystä.
- Anonyymi00355
Jenkkilahkot on tänne Amerikasta 100 vuotta sitten tuotu paha eksytys ja heresia. Niihin ei pidä mennä mitään Jeesuksia ottamaan vastaaan.
- Anonyymi00356
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
- Anonyymi00357
On tosiaan suuri eksytys väittää Paavalia valehtelijaksi. Silloin kukaan ei usko jos väittää olevansa Jeesus. Ei edes Trumpin uskottu olevan Jeesus vaikka teki itsestään tekoälykuvan. Ei muutoinkaan ole vielä paljon Jeesuksia ole tullut.
- Anonyymi00358
Ne on ihan eri persoonia. Ei Paavalia ja Jeesusta pidä sotkea keskenään.
Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jota ei saatu vastuuseen yhtään mistään.
Jeesus on Jumalan Poika, joka puhuu totta. - Anonyymi00361
Anonyymi00358 kirjoitti:
Ne on ihan eri persoonia. Ei Paavalia ja Jeesusta pidä sotkea keskenään.
Paavali oli Roomanvallan palkkamurhaaja, jota ei saatu vastuuseen yhtään mistään.
Jeesus on Jumalan Poika, joka puhuu totta.Ap. t. 26:10
- Anonyymi00359
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Svenska Bibeln
lögnaktighet = epärehellinen, taipumus valehdella - Anonyymi00360
Jeesus ei hiippaile henkiolentona missään lahkolaisten teltoissa ihmisiä nurin tönimässä.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. - Anonyymi00362
Jos ei usko Paavalia, niin miksi uskoa Jeesusta.
Samat tyyppit koonneet molemmat kirjoitukset.- Anonyymi00364
Paavalilla ja Jeesuksella ei ole mitään tekemistä keskenään.
Jeesus on Jumalan Poika, Paavali on pelkkä eksyttäjä. - Anonyymi00365
Anonyymi00364 kirjoitti:
Jeesus on Jumalan Poika, Paavali on pelkkä eksyttäjä.Paavalin henkiopas oli "The messenger of Satan" -demoniruhtinas.
2. Kor. 12:7-8
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. 8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00367
Anonyymi00365 kirjoitti:
Paavalin henkiopas oli "The messenger of Satan" -demoniruhtinas.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. 8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Yes, that's true!
- Anonyymi00369
Anonyymi00364 kirjoitti:
Jeesus on Jumalan Poika, Paavali on pelkkä eksyttäjä.Kenen Jumalan poika Jeesus oli?
- Anonyymi00366
"Niillä, jotka haukkuvat Paavalia, on agendanaan juutalainen salaliitto, jonka tarkoituksena on hallita maailmaa ja alistaa kaikki muut kansat orjikseen."
- Anonyymi00368
Niinkö, on se ihanaa miten vapaa maailma olikaan ennen tätä oivallusta juutalaisten syntiopilla. Mihin me joudummekaan, jos meitä ei enää pystytäkään alistamaan rahan vallalla?!
- Anonyymi00370
Paavalihan se tykkäsi olla Juutalaisten pyhien miesten tappohommissa. Sitä monet ylistää ja ihailee.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00371
Anonyymi00368 kirjoitti:
Niinkö, on se ihanaa miten vapaa maailma olikaan ennen tätä oivallusta juutalaisten syntiopilla. Mihin me joudummekaan, jos meitä ei enää pystytäkään alistamaan rahan vallalla?!
Edellä on lause "Paavali oli paha murhamies".
HÄN ON ITSE LUONUT KOKO KRISTINUSKON OPIN RAAMATUN MUKAAN, JA KERTOO SEN OMIN SANOIN. - Anonyymi00372
Anonyymi00371 kirjoitti:
Edellä on lause "Paavali oli paha murhamies".
HÄN ON ITSE LUONUT KOKO KRISTINUSKON OPIN RAAMATUN MUKAAN, JA KERTOO SEN OMIN SANOIN.Ja kun sanotte "Paavali oli paha" tai "Paavali oli hyvä", suhteuttakaa se myös tähän asiaan.
- Anonyymi00373
Anonyymi00372 kirjoitti:
Ja kun sanotte "Paavali oli paha" tai "Paavali oli hyvä", suhteuttakaa se myös tähän asiaan.
Loiko Paavali siis hyvän kristinuskon vai pahan kristinuskon?
- Anonyymi00374
<<Paavalihan se tykkäsi olla Juutalaisten pyhien miesten tappohommissa. Sitä monet ylistää ja ihailee.<<<
Sinähän edustat niitä jotka tappoivat Jeesuksen seuraajia. Kaikki sen tietää!
Valheesi jota koitat väkisin julistaa. - Anonyymi00375
Paavalin taivaasta saatua tekstiä uskosta missä uskon on valmistettu taivaassa jonka Jumala itse on valmistanut Jeesuksessa.
Roomalaiskirje:3:23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
3:24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
3:25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
3:26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.- Anonyymi00378
Niin Paavalin Jumala oli 5000 vuotta sitten ollut uhrikulttijumala Baal, ei Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan Jumala, Israelin Jumala, Luojajumala.
- Anonyymi00379
Anonyymi00378 kirjoitti:
Niin Paavalin Jumala oli 5000 vuotta sitten ollut uhrikulttijumala Baal, ei Jeesuksen opettama taivasten valtakunnan Jumala, Israelin Jumala, Luojajumala.
5.Mooseksen kirja, luku 13, tämä Jumala käskee surmaamaan ihmeidentekijän, joka houkuttelee toisen Jumalan luo.
- Anonyymi00376
Sapatismin oppiin ei vain käy Paavali, niin pakko sitä on herjata, ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin herjata Paavalia siitä että kumoaa juutalaiset lait sian syömisestä sekä muusta. Paavalista on pakko tehdä laittomuuden tekijä että lakihenkinen yleensä voi avata Raamattua.
- Anonyymi00377
Jeesus nimitti jotka haukkuu Paavalia ne on isästä Perkeleestä, valheen isä . Kuulutko samaan joukkoon?
- Anonyymi00380
Tekikö Paavali nyt hyvän kristinuskon vai pahan kristinuskon?
- Anonyymi00381
Anonyymi00380 kirjoitti:
Tekikö Paavali nyt hyvän kristinuskon vai pahan kristinuskon?
Hän kertoo kristinuskon luomisesta ja evankeliumistaan näin:
1.Korinttolaiskirje:
<<<4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä MINÄ TEIDÄT SYNNYTIN evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.<<<
Paavali ei synnyttänyt itseään, hän oli juutalainen loppuun asti.
2.Korinttolaiskirje:
<<<11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut TEIDÄT MIEHELLE, YHDELLE AINOALLE, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.<<<
Nyt on pyhyydet karisseet ja kyseessä on vain yksi mies. - Anonyymi00382
Anonyymi00377 kirjoitti:
Jeesus nimitti jotka haukkuu Paavalia ne on isästä Perkeleestä, valheen isä . Kuulutko samaan joukkoon?
No, perustelepa mikä on hyvä kristinusko?
- Anonyymi00383
Anonyymi00382 kirjoitti:
No, perustelepa mikä on hyvä kristinusko?
Etsipä raamatusta nyt kohta, kun tämä 'yksi mies'kehotta Paavalia asettamaan hänen eteensä puhtaan neitsyen, kiitän!
- Anonyymi00384
Anonyymi00377 kirjoitti:
Ja jos et löydä tuota kohtaa, että Jeesus olisi näin käskenyt Paavalin tehdä, niin kerropa MIKSI VALEHTELET?
- Anonyymi00385
Anonyymi00384 kirjoitti:
Ja jos et löydä tuota kohtaa, että Jeesus olisi näin käskenyt Paavalin tehdä, niin kerropa MIKSI VALEHTELET?
Paavali ei missään kohtaa anna edes kunniaa luomastaan kristinuskosta kenellekään muulle, kuten edeltä näet.
- Anonyymi00386
Anonyymi00385 kirjoitti:
Paavali ei missään kohtaa anna edes kunniaa luomastaan kristinuskosta kenellekään muulle, kuten edeltä näet.
Eihän Paavali luonut mitään, vaan Pyhä Henki. Se oli alkuseurakunnan idea, että Pyhä Henki johti sitä. Ja kun ei johtanut kun mentiin lihallisuuteen, lakihenkisyyteen, kiistelyyn ja riitoihin, siihen Paavali puuttui. Oppi oli se, että seurakuntaa ja ihmisiä johtaa Pyhä Henki eikä ihmisten pöhköpäiset opit.
- Anonyymi00387
Anonyymi00385 kirjoitti:
Mutta on tietysti mielenkiintoista miettiä, että mitä tämä 'yksi mies' ajattelee siitä, että mitä Paavali teki hänen kidutusmurhallaan ja hänen nimeensä koko maailmaan 45.000 eri kristinuskon haaralla, ja 2,4 miljardilla Paavalia uskoneella.
- Anonyymi00388
Anonyymi00387 kirjoitti:
Mutta on tietysti mielenkiintoista miettiä, että mitä tämä 'yksi mies' ajattelee siitä, että mitä Paavali teki hänen kidutusmurhallaan ja hänen nimeensä koko maailmaan 45.000 eri kristinuskon haaralla, ja 2,4 miljardilla Paavalia uskoneella.
Jopa niin vankasti, että se on ihan perleleestä, joka uskoikin Jeesusta.
- Anonyymi00389
Anonyymi00388 kirjoitti:
Jopa niin vankasti, että se on ihan perleleestä, joka uskoikin Jeesusta.
Ja lisäystä - koko uskontojuttu on sairasta, umpisairasta.
- Anonyymi00390
Anonyymi00389 kirjoitti:
Ja lisäystä - koko uskontojuttu on sairasta, umpisairasta.
Niin totisesti, totisesti on, kun siitä valehtelee.
- Anonyymi00393
Anonyymi00386 kirjoitti:
Eihän Paavali luonut mitään, vaan Pyhä Henki. Se oli alkuseurakunnan idea, että Pyhä Henki johti sitä. Ja kun ei johtanut kun mentiin lihallisuuteen, lakihenkisyyteen, kiistelyyn ja riitoihin, siihen Paavali puuttui. Oppi oli se, että seurakuntaa ja ihmisiä johtaa Pyhä Henki eikä ihmisten pöhköpäiset opit.
Rosvot ja murhamiehet opettaa että lait on kumottu, koska ne tietää, että kaikki tuomitaan kerran tekojen ja lakien mukaan.
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää. - Anonyymi00394
Anonyymi00390 kirjoitti:
Niin totisesti, totisesti on, kun siitä valehtelee.
Tästä syystä juuri on iso onni, että RAAMATTU KERTOO TOTUDEN, kuten Paavali itse luomastaan kristinuskosta, kun SYNNYTTI TEIDÄT.
1.Korinttolaiskirje:
<<<4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä MINÄ TEIDÄT SYNNYTIN evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa.<<<
Paavali ei synnyttänyt itseään, hän oli juutalainen loppuun asti.
2.Korinttolaiskirje:
<<<11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut TEIDÄT MIEHELLE, YHDELLE AINOALLE, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.<<< - Anonyymi00404
Anonyymi00386 kirjoitti:
Niin pyhä ei synny sanasta "pyhä".
Kyseessä on henki, joka nousee helvetistä, mihin Paavali kirosi Jeesuksen KIROUKSEKSI Gal.3:13, ja - kuten uskovaiset kertovat - uudestisyntymällä Pyhällä hengellä, he saavat demonit kimppuunsa.
Todellisuudessa se on Paha henki. - Anonyymi00409
Anonyymi00393 kirjoitti:
Rosvot ja murhamiehet opettaa että lait on kumottu, koska ne tietää, että kaikki tuomitaan kerran tekojen ja lakien mukaan.
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.Taas ja jälleen - TAIVAS JA MAA = LUONNONLAIT.
- Anonyymi00391
Paavalin henkiopas oli "The messenger of Satan" -demoniruhtinas.
Saatanan viestintuojana.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. 8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.- Anonyymi00392
Demoni oli koko ajan Paavalin mukana lähetysmatkoilla ja kirjeiden kirjoittamisen aikana. Demonia ei otettu pois pyynnöistä huolimatta, vaan se sai ihan vapaasti viestitellä apostoli Paavalissa.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00396
Anonyymi00392 kirjoitti:
Demoni oli koko ajan Paavalin mukana lähetysmatkoilla ja kirjeiden kirjoittamisen aikana. Demonia ei otettu pois pyynnöistä huolimatta, vaan se sai ihan vapaasti viestitellä apostoli Paavalissa.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Niin, kerrotaan ihan rehellisesti kaikki raamatussa, mutta ei uskota, kuten tämäkin, että mikä on Jumalana kristinuskossa:
Ilmestyskirja:
<<<13:15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin (Jumalan käskyt), ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.<<<
Näin lasketaan Pedon luku - laittamalla se raamattuhakuun:
1.Kuningasten kirja:
<<<10:14 Sen kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli SALOMOLLE, oli kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa<<<
2.Aikakirja:
<<<9:13 Kullan paino, mikä yhtenä vuotena tuli SALOMOLLE kuusisataa kuusikymmentä kuusi talenttia kultaa<<<
Ja näin tarkistetaan miten kuningas Salomo liittyy kristinuskoon:
<<<Jahven pohjalta muodostuivat JUUTALAISUUDEN lisäksi myös muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalaisten uskontojen, kuten KRISTINUSKON ja islamin, JUMALKÄSITYKSET.
Kuningas SALOMO rakensi Jahvelle temppelin Jerusalemiin 900-luvulla eaa<<<
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve
- Anonyymi00395
Hulluinta mitä tosiaan on uskonsaralla voi keksiä on väittää Paavalia valehtelijaksi ja murhaajaksi. Se onnistuu vain täysin harhaoppiselta, jolla ei ole muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi00397
Sen vuoksi onkin syytä tarkistaa oikea oppi, kun on niitä perkeleitä, saatanoita, demoneita ja kirouksia: kristinuskolla kumarretaan puhuvaa Pedon kuvaa.
- Anonyymi00398
Anonyymi00397 kirjoitti:
Sen vuoksi onkin syytä tarkistaa oikea oppi, kun on niitä perkeleitä, saatanoita, demoneita ja kirouksia: kristinuskolla kumarretaan puhuvaa Pedon kuvaa.
Puhuva Pedon kuva - kuningas Salomon Baal-jumala on kristinuskon Jumala Paavalin opilla.
- Anonyymi00399
Anonyymi00398 kirjoitti:
Puhuva Pedon kuva - kuningas Salomon Baal-jumala on kristinuskon Jumala Paavalin opilla.
Mutta on kyllä syytä olettaa, että uskovaiset on noiduttu saatanoineen ja demoneineen, koska kirouksia muinoin lukivat vain maagit tai noidat, ja Paavali Galatalaiskirje 3:13 kiroaa Jeesuksen KIROUKSEKSI, ja uskovaiset kertovat ottaneensa tämän kirouksen sydämeen - kuulevat jopa Jumalan puhuvan - Paavali oli siis noita/maagi. Heitä tuskin pystyy pelastamaan.
- Anonyymi00400
Anonyymi00399 kirjoitti:
Mutta on kyllä syytä olettaa, että uskovaiset on noiduttu saatanoineen ja demoneineen, koska kirouksia muinoin lukivat vain maagit tai noidat, ja Paavali Galatalaiskirje 3:13 kiroaa Jeesuksen KIROUKSEKSI, ja uskovaiset kertovat ottaneensa tämän kirouksen sydämeen - kuulevat jopa Jumalan puhuvan - Paavali oli siis noita/maagi. Heitä tuskin pystyy pelastamaan.
Paha noita varmaan tarjosi heille myrkytetyn omenan.
- Anonyymi00402
Anonyymi00400 kirjoitti:
Paha noita varmaan tarjosi heille myrkytetyn omenan.
Tämä toivottavasti auttaa teitä ymmärtämään, että miksi uskovaiset ovat sellaisia kuin ovat, ja miksi he ovat täysin immuuneja kaikelle raamatun totuudelle omine valheineen, mistä on hyvä esimerkki edelläkin.
- Anonyymi00410
Anonyymi00402 kirjoitti:
Tämä toivottavasti auttaa teitä ymmärtämään, että miksi uskovaiset ovat sellaisia kuin ovat, ja miksi he ovat täysin immuuneja kaikelle raamatun totuudelle omine valheineen, mistä on hyvä esimerkki edelläkin.
Ja itse tarinan ymmärtämistä auttaa, kun löytää raamatusta kohdan, kun juutalaiset tappavat Israelin heimon, saadakseen maat kuningas Salomon pojalle. Juutalaiset eivät ole edes koskaan olleet mitään israelilaisia, kuten Jeesus oli.
- Anonyymi00411
Anonyymi00410 kirjoitti:
Ja itse tarinan ymmärtämistä auttaa, kun löytää raamatusta kohdan, kun juutalaiset tappavat Israelin heimon, saadakseen maat kuningas Salomon pojalle. Juutalaiset eivät ole edes koskaan olleet mitään israelilaisia, kuten Jeesus oli.
Ja koko kristinuskon idea perustuukin siihen, että Jeesus on kirottu opettamanaan Israelin Jumalana, että juutalaiset saivat pahan Baal-jumalansa tilalle, ja uskottelivat, että tuo puhuva Pedon kuva olisi muka ollut muinaisen Israelin Jumala sekä varastivat israelilaisten identiteetin niin, että jopa tänä päivänä luullaan juutalaisten muinoin olleen israelilaisia. No eivät todellakaan olleet.
- Anonyymi00412
Anonyymi00411 kirjoitti:
Ja koko kristinuskon idea perustuukin siihen, että Jeesus on kirottu opettamanaan Israelin Jumalana, että juutalaiset saivat pahan Baal-jumalansa tilalle, ja uskottelivat, että tuo puhuva Pedon kuva olisi muka ollut muinaisen Israelin Jumala sekä varastivat israelilaisten identiteetin niin, että jopa tänä päivänä luullaan juutalaisten muinoin olleen israelilaisia. No eivät todellakaan olleet.
Ja maailman historian kannalta tämä raamatun huijaus on tietysti merkittävin asia.
- Anonyymi00419
Raamatussa ilmoitettu meille varoitukseksi, että Paavali oli kylmäverin murhamies ja valehteli kun katsoi sen tarppeelliseksi.
- Anonyymi00401
"Kuka voi olla Jumalan valintaa vastaan, kun Jumala on valinnut Paavalin pakanoiden apostoliksi? Sehän on syntiä Jumalan valintaa kohtaan ja turhentaa Jumalan tarkoitukset sekä Jumalan teot. Kirottu on se, joka tekee Jumalan teot turhiksi. Tuskin tämä kuitenkaan paatunutta koskettaa. Jeesuksen siunausta sinulle!"
- Anonyymi00413
Israelin Jumala ilmeisesti ihan teidän tuhoamismielessäkin on tätä vastaan. Löytyy ilmestyskirja 14. luku.
- Anonyymi00414
Anonyymi00413 kirjoitti:
Israelin Jumala ilmeisesti ihan teidän tuhoamismielessäkin on tätä vastaan. Löytyy ilmestyskirja 14. luku.
Nimittäin aikoo tunkea teidät puhuvine Peto jumalinenne tuliseen pätsiin niin, että veri nousee hevosten kuolaimiin asti.
- Anonyymi00415
Anonyymi00414 kirjoitti:
Nimittäin aikoo tunkea teidät puhuvine Peto jumalinenne tuliseen pätsiin niin, että veri nousee hevosten kuolaimiin asti.
Tämä on se kohta, josta olen sanonut, että teidän totisesti kannattaa toivoa, ettei Jumalaa ole olemassakaan.
- Anonyymi00403
"Puhdas usko on taivaassa, ja se on ollut valmiina jo ennen aikojen alkua. Ihminen ei voi sitä muuttaa. Se on kokonaan eri asia, miten se on otettu vastaan ja miten sitä on vääristelty, mutta oikea usko on Jeesuksessa Kristuksessa – muuta uskoa ei ole, ja kaikki muu on harhaa.
Jeesuksessa on objektiivinen usko. Jeesuksen nimessä ja veressä synnit ovat anteeksi, ja kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan, Hän antaa Jumalan voiman tulla Jumalan lapseksi."- Anonyymi00416
Niin, edelleenkin se taivasten valtakunta - Luojan luomana - on meidän todellisuus, jonka te Paavalin opilla perkaatte pois ja vaihdatte syntiin, että pelastitte vastaamasta itse pahoista teoistanne.
- Anonyymi00417
Mikä oli Jeesuksen usko, ja mikä Jeesuksen todistus, joka on profetian henki?
- Anonyymi00418
Anonyymi00417 kirjoitti:
Mikä oli Jeesuksen usko, ja mikä Jeesuksen todistus, joka on profetian henki?
Nämä liittyvät yhteen.
- Anonyymi00420
Anonyymi00418 kirjoitti:
Nämä liittyvät yhteen.
Eikös se Parhamin profeetta viety vankilaan v. 1907, ei niistä saa mitään puhuakaan.
- Anonyymi00421
Anonyymi00420 kirjoitti:
Eikös se Parhamin profeetta viety vankilaan v. 1907, ei niistä saa mitään puhuakaan.
"Älä edelleenkään levitä salaliittoteorioita, sillä ne ovat saatanan oppia. Katso, ne eivät ole taivaasta eivätkä Jumalasta, vaan itse perkeleestä. Mitä Jeesus sanoi perkeleestä ja sen opista? Se on valheiden isä. Miksi sinä niitä seuraat? Seuraa Jeesusta ja puhu Jeesuksen tavoin – samassa linjassa, jossa Jeesus puhuu. Siinä on rakkaus, ja siinä halutaan pelastaa syntinen, joka on saatanan vallassa.
Toimi sinä samoin äläkä levitä disinformaatiota. Jeesus yhdistää. Se on rakkautta ja totuutta, joka on oikeaa elämää Jeesuksen yhteydessä." - Anonyymi00422
Anonyymi00421 kirjoitti:
"Älä edelleenkään levitä salaliittoteorioita, sillä ne ovat saatanan oppia. Katso, ne eivät ole taivaasta eivätkä Jumalasta, vaan itse perkeleestä. Mitä Jeesus sanoi perkeleestä ja sen opista? Se on valheiden isä. Miksi sinä niitä seuraat? Seuraa Jeesusta ja puhu Jeesuksen tavoin – samassa linjassa, jossa Jeesus puhuu. Siinä on rakkaus, ja siinä halutaan pelastaa syntinen, joka on saatanan vallassa.
Toimi sinä samoin äläkä levitä disinformaatiota. Jeesus yhdistää. Se on rakkautta ja totuutta, joka on oikeaa elämää Jeesuksen yhteydessä."Valitettavasti nyt vain uskonto-opissa, jossa Jeesus on kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu Luojajumalana.
- Anonyymi00423
Anonyymi00422 kirjoitti:
Valitettavasti nyt vain uskonto-opissa, jossa Jeesus on kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu Luojajumalana.
Kerrotko minkä rakkauden ja minkä totuuden näet tässä? Ja mihin tämä tie raamatun mukaan vie - laitatko senkin kohdan.
- Anonyymi00424
Anonyymi00421 kirjoitti:
Toimi sinä samoin äläkä levitä disinformaatiota. Jeesus yhdistää. Se on rakkautta ja totuutta, joka on oikeaa elämää Jeesuksen yhteydessä."Vai saatanan oppia, tuo Saatana on kyllä teillä aina tiukasti messissä.
- Anonyymi00425
Anonyymi00422 kirjoitti:
Valitettavasti nyt vain uskonto-opissa, jossa Jeesus on kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu Luojajumalana.
Miksi tämän nimenomaan piti käydä näin?
Tämän polun oli oltava juuri näin radikaali ja ehdoton useasta syystä:Oikeudenmukaisuuden täyttyminen: Koska Jumala on täydellisen pyhä ja oikeudenmukainen, syntiä ei voitu vain katsoa sormien läpi. Rangaistus oli kärsittävä, ja Luojan oli itse astuttava luotunsa sijaan kantaakseen sen.
Lain vaatimuksen lunastus: Laki vaati täydellisyyttä, ja sen rikkomisesta seurasi kirous. Jeesus täytti lain moraalisen vaatimuksen elämällään ja lunasti ihmiset lain kirouksesta tulemalla itse kiroukseksi meidän edestämme.
Äärimmäisen rakkauden osoitus: Jotta ihmisen sydän voisi murtua ja ymmärtää Jumalan rakkauden syvyyden, Jumalan täytyi osoittaa se teolla, joka maksoi kaiken. Luojan kuolema luotujensa puolesta on suurin mahdollinen rakkauden osoitus.
Uuden luomakunnan aloitus: Aivan kuten kristinoppi on valmiina kuin luonnonlait, ylösnousemus asetti voimaan uuden hengellisen luonnonlain. Se avasi tien, jossa ihminen voi kuolla vanhalle synnin luonnolleen ja nousta Jeesuksen kanssa uuteen, pyhitettyyn elämään.
Tämä oli ainoa tie, jolla täydellinen pyhyys ja äärimmäinen armo voivat kohdata ilman, että kumpikaan joustaa. Kuolema nieltiin voittoon, ja risti, joka oli häpeän merkki, muuttui elämän ja vapauden symboliksi. - Anonyymi00428
Anonyymi00421 kirjoitti:
Toimi sinä samoin äläkä levitä disinformaatiota. Jeesus yhdistää. Se on rakkautta ja totuutta, joka on oikeaa elämää Jeesuksen yhteydessä."Juu, se Jeesuksen sanoma Saatana ja valheen isä Joh.8, on juuri se juutalaisten Baal-jumala.
- Anonyymi00429
Anonyymi00428 kirjoitti:
Juu, se Jeesuksen sanoma Saatana ja valheen isä Joh.8, on juuri se juutalaisten Baal-jumala.
Se on se ilmestyskirjan puhuva Pedon kuva, joka saa kaikki kumartamaan itseään, ja kaikki ne tapettiin, jotka eivät kumartaneet, kuten kristinuskon historia kertookin.
- Anonyymi00426
Näin se vaan on totuus, että Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi00427
Kannattaa jo heittää pyyhe kehään ja todeta, ettei tässä ole mitään järkeä eikä mitään tietoa Jumalasta.
- Anonyymi00430
Murhamiehet on epäluotettavia apostolin matkijoita.
- Anonyymi00431
Aina kun kohtaa murhamisapostolin tai pastorin, niin kannattaa olla varuillaan. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. - Anonyymi00432
Anonyymi00431 kirjoitti:
Aina kun kohtaa murhamisapostolin tai pastorin, niin kannattaa olla varuillaan. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi00433
Anonyymi00432 kirjoitti:
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Kuulostaa kristityiltä, jotka palvomalla Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana uhriksi Baal-jumalalle, Paavalin Roomalaiskirje 7 luvun mukaan pelastuivat palvelemaan lihalla synnin lakia ja tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaavat.
- Anonyymi00434
Kannattaa tosiaan luovuttaa tai ei ainakaan kellekään suositella samaa.
- Anonyymi00437
Edellä uskon saarnausta Luojumalan uhrilla rakkauden tekona.
Kerrotko, että miksi tässä rakkaudessa uskontunnustuksen mukaan Jumsla oli Jeesuksen nimeen vain rakkaudesta kirottava KIROUKSEKSI helvettiin?
Löytyy Gal.3:13- Anonyymi00438
Miten kiroamiset, kiroukset ja rakkaus sopivat yhteen, kun kirouksia luetaan Saatanan voiman avulla, mitä juuri tuo helvettiin kiroaminen kuvaa?
Löytyy tarkemmin Athanasioksen tunnustuksesta eli kolminaisuusopista, joka määrittelee juuri Jeesuksen tämän opettamaksi Luojajumalaksi. - Anonyymi00439
Anonyymi00438 kirjoitti:
Miten kiroamiset, kiroukset ja rakkaus sopivat yhteen, kun kirouksia luetaan Saatanan voiman avulla, mitä juuri tuo helvettiin kiroaminen kuvaa?
Löytyy tarkemmin Athanasioksen tunnustuksesta eli kolminaisuusopista, joka määrittelee juuri Jeesuksen tämän opettamaksi Luojajumalaksi.Nimittäin tuon tunnustuksen mukaan, jos helvetistä olisi tapahtunut Luojajumalan ylösnousemus, hän istuisi taivaassa itsensä vieressä. Tässä.
<<<<Yksi hän ei ole sen vuoksi, että luonnot olisivat sekoittuneet toisiinsa, vaan siksi, että hän on YKSI PERSOONA. Sillä niin kuin järjellinen sielu ja ruumis yhdessä ovat yksi ihminen, niin Jumala ja ihminen ovat yksi Kristus.
Hän on kärsinyt meidän pelastuksemme tähden, astunut alas helvettiin, noussut kuolleista, astunut ylös taivaisiin, ISTUNUT ISÄN OIKEALLE PUOLELLE.<<<<
https://fi.wikipedia.org/wiki/Athanasioksen_uskontunnustus - Anonyymi00441
Anonyymi00439 kirjoitti:
Nimittäin tuon tunnustuksen mukaan, jos helvetistä olisi tapahtunut Luojajumalan ylösnousemus, hän istuisi taivaassa itsensä vieressä. Tässä.
<<<<Yksi hän ei ole sen vuoksi, että luonnot olisivat sekoittuneet toisiinsa, vaan siksi, että hän on YKSI PERSOONA. Sillä niin kuin järjellinen sielu ja ruumis yhdessä ovat yksi ihminen, niin Jumala ja ihminen ovat yksi Kristus.
Hän on kärsinyt meidän pelastuksemme tähden, astunut alas helvettiin, noussut kuolleista, astunut ylös taivaisiin, ISTUNUT ISÄN OIKEALLE PUOLELLE.<<<<
https://fi.wikipedia.org/wiki/Athanasioksen_uskontunnustusKutsut tätä 'täydelliseksi pyhyydeksi' ja 'äärimmäiseksi armoksi'.
Selitätkö, että miten tästä - koko kristinuskon tärkein asia ja vähimmäivaatimus, kolminaisuusoppi, niille 45.000 kristinuskon eri haaralle - nyt näkyy se 'täydellinen pyhyys' ja 'äärimmäinen armo'? - Anonyymi00444
Anonyymi00441 kirjoitti:
Kutsut tätä 'täydelliseksi pyhyydeksi' ja 'äärimmäiseksi armoksi'.
Selitätkö, että miten tästä - koko kristinuskon tärkein asia ja vähimmäivaatimus, kolminaisuusoppi, niille 45.000 kristinuskon eri haaralle - nyt näkyy se 'täydellinen pyhyys' ja 'äärimmäinen armo'?Eikä tullut mitään vastausta - oli tätä uskovaisten hölöhölöä jälleen.
- Anonyymi00440
Kannattaa unohtaa koko usko.
- Anonyymi00442
Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.
- Anonyymi00443
Anonyymi00442 kirjoitti:
Gal.5:20...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.
mites ne SUVISEURAT?
- Anonyymi00445
Anonyymi00442 kirjoitti:
Raamatun mukaan teillä on ihan rakuuvarma paikka Paavalin Jumalan valtakunnassa uskollanne, siitä ei ole mitään epäselvyyttä.
- Anonyymi00446
Anonyymi00445 kirjoitti:
Raamatun mukaan teillä on ihan rakuuvarma paikka Paavalin Jumalan valtakunnassa uskollanne, siitä ei ole mitään epäselvyyttä.
Ja ihan kaikilla kristinuskon eri seurakuntien tai lahkojen uskojilla, ei ole mitään eroa, vain usko riittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99979Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?161950- 64740
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26702Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.49668- 50638
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.39590Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32582Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30577Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee489554Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20543- 31541
- 6506
- 74505
- 43493
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 44481
- 31475
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 365447