Mitä olet mieltä Venäjän viime aikaisista tapahtumista?

Anonyymi-ap

Millaisia huomioita olet tehnyt?

17

82

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Putin the Häviäjä on päässyt griittiseen vaiheeseen maansa ruinaantijonaantijoisuujessa. Niin, tialnteeksen täätyy olla griittinen ainakin kun Venäjäksen poliitikoile kun alkavat puhujoimaan tottalaisuutta samalla kun tajuavaksivat että kansa haluu ammuttaa heijät pois kissan päiviltä , tämäkkäänPutinin pöytävierastoneiston hurmaavuusarvojen laskijessa ittelle omaisuusrahaisuuksii ahnehtijessa , joka on vastuuksisuuvessa Venäjän talousvellillisestä tuhoutuamuksesta .

Senmosta se on. Raamatustahan sen voi päätellä että Venäjä köyhtyy ja se on pääsyy siihen että aikanaan osallistuu hyökkeemmään Israjelliin, tämä käynniksessä oleva sotallisuujen ajaksisuus köyhyttää koko ajan köyhynmäksi Venäjää, ja Karhun leuvat tulevat lukituiksi ja se männöö Israjelin vuorille tuhoutumaalisoitumaan, joutuu maksoomaan Israejelliin kirouksellisuuvesta ynnä muusta pahuuvesta itte kukin niin kansaisena kuntanaisena kuin yksilöisinämme, kuka vaan ei Israjellii ällyy siunoo, lenpeitä asijoisiita puhua Israjelliist.

Ei kai oo muutakaan mahjollisuutta kuin kohjata tojellisuus. Wäts wots is coing on.

Tyytyväisenäisenä sällimiehenä seinämöisenä huokaistellisoijes,

Selef Urge

• Anonyymi00013

onko sulla jotain Venäjää vastaan? mikä siinä nyt niin on huonoa? miksi osallistut tällaiseen keskusteluun?

miksi et mene Ukrainaan eturintamalle sotimaan?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

onko sulla jotain Venäjää vastaan? mikä siinä nyt niin on huonoa? miksi osallistut tällaiseen keskusteluun?

miksi et mene Ukrainaan eturintamalle sotimaan?

Venäjän viimeaikaiseiset tapahtumat ja Russisiaanisen Goog Prinssi johtoisen maan sisäisellinen kehityksellisyys herättävöivät laajaiksista kansainvälillistä huolta ja seurantaa, sillä ne vaikuttavat suoraan Euroopan turvallisuustilanteeseen,etenkin Suomessa on siihen syytänsäkin, tarkoitan 1-2 mopilisointisuutta, joka toteutunee, ja sillä määräksellä Venäjä voi voittaa soan Ukrainassa ja se innostaa Googin Prinssiä Puuttinija erilaisten asijaintuntijoiden ja uutisraportoija-asijantuntijoitten keskeisekkäät havaintoiset Googin nykytilakkaasta ja sen seuraavaisista sotakkaisista siirroista.

Halujaisin tässä yhteyvessä tehjä päivityksen heitäitä varten, kutkat ovat tämän muistavaisija, että minä olen nähnyt pääni näyksekkyytenä kuinka Venäjän puolelta hyökättiin Suomeen, taivas oli täynnä ohjukseisija matkalla kohti Suomessä kököttäväisijä kohteita.

Muistaaksein loppukesällisenä 2025 kerroin arvijoivani Venäjän hyökkäävän keväällä 2026 Suomeeseen, koska unessa on eräs ajoituksenpaljastin, nimittäin se että äitini asui Venäjän hyökätessä Suomeen maaseuvullaansa ja minä Helsinkiin seuvullaani, äitini piti muuttaa 2025 syksyn alus Helsinkiiseen, mutta eipä muuttanut, sanoi viime vuonna muuttavaakseensa Helsinkiiseen 2026 syksyllä, mutta nyt ilmoitti ettei olekaan vielä muuttamassa tänä syksynäkään Helsinkiin, koska haluaa asua maaseuvullla, kun on tottunut siellä piehtaroimaan monessa mukavassa puuhakseessa.

Siinä se. Seuraava uninävyksen ajanmäärityksellinen mahjollisuus Googin Prinssin hyökkäykseen on pinttyneen vuojenaikaisuus arvijointini mukaan 2027 alkuvuuen ajankohtaisuus, silloin kun Helsikissä on lumisohjoisuutta ja Helsinkin länpötila arvijoiselta n. 5 astetta plussalla, päättelöillen siitä mitä unekseessa kattoin ikkunasta Helsinkiläässä pihakseikkaalle ja kiinnitin huomijoo pieneeseen lumisohjoisuuteen.

Huommijo! Voi olla että kyse voi olla ajankohjasta loppuvuojessa jossain lokakuussa/marraskuussa n +5 asteessa, mutta mielestäni sen mittee näin näytti minusta enemmän talven lopulle kuin talven alulle, mutta 100 varma en voi olla asijasta, mutta ihmisten ja asunnsta katsomaiseni näkeisemäisyyteni mukaan takana oli just talvehjittu talvi loppunykimyksessäänsä.

Näyn sain nähjä 30.4.2022 ja mulla on toteutuneet vastaavat unekkaat 100 prossaisesti, siksi mulla on keskimääräist suuroisenpi luotto siihen että tää uni toteutuloituu, mutta jollei niin on sitten eka näkyisyyteni joka jää toteutumatta, niistä näysíst, joita mulle on näytetty ennen kuin net ovat toteutuneellisoituneet, ja koska niitä on sen verran useita jo toteutunut ja toteutumisprosentti ollunna tasan 100 niin se on syy miks mä tämän teille kerroin. Äitini tietää tämän tojekkaaksi, ja mieluusti kuuntelee mitä kerrottavaista mulla on unikkaistainEn oo mitään ennakoivaa nähnyt 1.5.2022 jälkeen, jolloin näin ylöstenpaus unekkaan, joka ajoittui nävyssäin syksyyn. Olin silloinkin siinä unekkaassa Helsinkissä. Kyllä, erikoista jotenkin että näjen kaksi "sellaista voimaksata" uninäkyä peräkkäisinteisin päivin ja sitten nävykset loppuneeksineet.

Toki ajoittaisija unija oon nähnyt, mutta niissä ei ole profetaaliseksi ymmärtämääni "messagee" vaan niissä korostuu Jumalan suuruus, josta on vaikea saaha ymmärrykselläni kiinni, mutta olen saanut nähä sitä suurta taitavuuttaan, ja se on ollut mukavaa, sieluvain hoitavaa.

Jeesus on mun Herra.

Selef Urge

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Venäjän viimeaikaiseiset tapahtumat ja Russisiaanisen Goog Prinssi johtoisen maan sisäisellinen kehityksellisyys herättävöivät laajaiksista kansainvälillistä huolta ja seurantaa, sillä ne vaikuttavat suoraan Euroopan turvallisuustilanteeseen,etenkin Suomessa on siihen syytänsäkin, tarkoitan 1-2 mopilisointisuutta, joka toteutunee, ja sillä määräksellä Venäjä voi voittaa soan Ukrainassa ja se innostaa Googin Prinssiä Puuttinija erilaisten asijaintuntijoiden ja uutisraportoija-asijantuntijoitten keskeisekkäät havaintoiset Googin nykytilakkaasta ja sen seuraavaisista sotakkaisista siirroista.

Halujaisin tässä yhteyvessä tehjä päivityksen heitäitä varten, kutkat ovat tämän muistavaisija, että minä olen nähnyt pääni näyksekkyytenä kuinka Venäjän puolelta hyökättiin Suomeen, taivas oli täynnä ohjukseisija matkalla kohti Suomessä kököttäväisijä kohteita.

Muistaaksein loppukesällisenä 2025 kerroin arvijoivani Venäjän hyökkäävän keväällä 2026 Suomeeseen, koska unessa on eräs ajoituksenpaljastin, nimittäin se että äitini asui Venäjän hyökätessä Suomeen maaseuvullaansa ja minä Helsinkiin seuvullaani, äitini piti muuttaa 2025 syksyn alus Helsinkiiseen, mutta eipä muuttanut, sanoi viime vuonna muuttavaakseensa Helsinkiiseen 2026 syksyllä, mutta nyt ilmoitti ettei olekaan vielä muuttamassa tänä syksynäkään Helsinkiin, koska haluaa asua maaseuvullla, kun on tottunut siellä piehtaroimaan monessa mukavassa puuhakseessa.

Siinä se. Seuraava uninävyksen ajanmäärityksellinen mahjollisuus Googin Prinssin hyökkäykseen on pinttyneen vuojenaikaisuus arvijointini mukaan 2027 alkuvuuen ajankohtaisuus, silloin kun Helsikissä on lumisohjoisuutta ja Helsinkin länpötila arvijoiselta n. 5 astetta plussalla, päättelöillen siitä mitä unekseessa kattoin ikkunasta Helsinkiläässä pihakseikkaalle ja kiinnitin huomijoo pieneeseen lumisohjoisuuteen.

Huommijo! Voi olla että kyse voi olla ajankohjasta loppuvuojessa jossain lokakuussa/marraskuussa n 5 asteessa, mutta mielestäni sen mittee näin näytti minusta enemmän talven lopulle kuin talven alulle, mutta 100 varma en voi olla asijasta, mutta ihmisten ja asunnsta katsomaiseni näkeisemäisyyteni mukaan takana oli just talvehjittu talvi loppunykimyksessäänsä.

Näyn sain nähjä 30.4.2022 ja mulla on toteutuneet vastaavat unekkaat 100 prossaisesti, siksi mulla on keskimääräist suuroisenpi luotto siihen että tää uni toteutuloituu, mutta jollei niin on sitten eka näkyisyyteni joka jää toteutumatta, niistä näysíst, joita mulle on näytetty ennen kuin net ovat toteutuneellisoituneet, ja koska niitä on sen verran useita jo toteutunut ja toteutumisprosentti ollunna tasan 100 niin se on syy miks mä tämän teille kerroin. Äitini tietää tämän tojekkaaksi, ja mieluusti kuuntelee mitä kerrottavaista mulla on unikkaistainEn oo mitään ennakoivaa nähnyt 1.5.2022 jälkeen, jolloin näin ylöstenpaus unekkaan, joka ajoittui nävyssäin syksyyn. Olin silloinkin siinä unekkaassa Helsinkissä. Kyllä, erikoista jotenkin että näjen kaksi "sellaista voimaksata" uninäkyä peräkkäisinteisin päivin ja sitten nävykset loppuneeksineet.

Toki ajoittaisija unija oon nähnyt, mutta niissä ei ole profetaaliseksi ymmärtämääni "messagee" vaan niissä korostuu Jumalan suuruus, josta on vaikea saaha ymmärrykselläni kiinni, mutta olen saanut nähä sitä suurta taitavuuttaan, ja se on ollut mukavaa, sieluvain hoitavaa.

Jeesus on mun Herra.

Selef Urge

" tarkoitan 1-2 mopilisointisuutta, joka toteutunee,"

Lisäyksellisyys!

tarkoitan 1-2 miljoonan sotilaakseen mopilisointisuutta, joka toteutunee,

Selef Urge

• Anonyymi00002

Venäjän takana odottaa ja katselee Kiina.

• Anonyymi00003

Venäjän kansanmurha meni keturalleen.

Toisilla onnistuu paremmin.

• Anonyymi00009

Muslimijen koittamainen juutalaisiinkohjistuvainen kansanmurha ei tuu koskaan onnistumaan.

Kiitos siitä ja kunnija kuuluu yksillisesti Jumalalle!

Eläköön Jumala!

Nyt huuveksitaan kiitost ja kunnijaata Jumalalalle!

Eläkköön! Eläkköön! Eläkköön!

Selef Urge

• Anonyymi00004

Saavat mitä ansaitsevat. Kusipäitä ovat suurin osa. Uktrainalaisten murhaamisen hyväksyy suurin osa kansaa, jos on uskominen 70 prosentin Putinin tukilukuihin n. vuosi sitten.

Itse en välttämättä luota noihin lukuihin, mutta eräs asiantuntijana esiintyvä väitti sen totuudeksi ja JOS niin tosiaan on niin venäläiset ovat todella pahantahtoinen ihmismassa.

• Anonyymi00005

BULLY NATION RUSSIANS MURDERDOGS ARE MURDERING UKRAINIANS AND TRUMP LIKES PUTIN. OR LIES LIKING PUTIN. WHAT AN ASSHOLE.

• Anonyymi00006

Venäjä on ikuinen alisuorittaja huonon hallinnon ja kansanluonteen vuoksi. Tämä on tietysti hyvä asia ihmiskunnan kannalta

• Anonyymi00007

Trumpin pitäisi ratkaista nyt Irani kriisi, sillä muutoin saattaa tulla todella pula öljystä kun Venäjä ei sitä Ukrainan pommituksista johtuen kykene toimittamaan ulkomaille kun sitä ei riitä edes omalle kansalle. Ja jos viljasato jää korjaamatta, puuttuu viidennes maailman viljasta.

Meillekin voi tulla vielä hätä käteen.

• Jos Venäjä tuhoutuu, homotus etenee.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi00010

Uskon että Venäjä on Vanhan Testamentin Baabelin kaltainen ruoska Jumalan käsissä syntistä länttä vastaan. Lopulta kohtaa Venäjääkin tuomio, kuten Baabelia kohtasi. Harmagedonilla ken ties se tapahtuu.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Uskon että Venäjä on Vanhan Testamentin Baabelin kaltainen ruoska Jumalan käsissä syntistä länttä vastaan. Lopulta kohtaa Venäjääkin tuomio, kuten Baabelia kohtasi. Harmagedonilla ken ties se tapahtuu.

Sama näkemys mullakin Karhulle määrätyksöijyst tulevast tehtäväst, Ukrainan sotan Karhun maan köyhjyttävänä tapahtumana , näjen sen alku emona Karhun melkoiselisen pijan alkavaisille tulevaisille petomaisuuksille kun se Raamatuksen ilmoituksen mukaan lähtee ihanaa Israjelija ryöstämään koukut leuvoissaan kiinni ja niistä veettynä myös sinne maajilmaisen mahtikkuuteensa menettäjen, kun Herra auttaa Israjelija sen totetessa Jeesuksen ensin Kuninkahaakseheekseensa Messijaakseensa ja sen sensenmoiseeksoituneensa juutalaiselle kansalle.

Sen aattelu jännittää määrin jossain , mikäisä onkaanka se mylläkkäisyys onkaan pijan eessä tapahtuvoituu, ikään kuin suuhun muojustuu jännityksentensijoituneinen huutoksintaisuus , joka on iik.

Selef Urge

• Anonyymi00008
    • Anonyymi00012

Ei ole kyllä Putinen rukouksia Jumala kuullut kun sen kansanmurhan yritys menee aivan mäntyä ja iskee päänsä Ukrainan droneihin.

Tietenkin hyvä että emme ole sellaisia hirviöitä jotka kannattavat kansanmurhia.

Silloin höpötyksillämme olisi surkuhupaisa sävy.

• Anonyymi00014

Nyt aika huono homma kuin erityisoperaatio saanut sellaisen sävyn ettei oman maan kansalaisille riitä polttoainetta. Alkaa olla jo aika erikoinen operaatio.

Pitää vain huolehtia siitä Moskovassa hienostoalueella riittää katumaastureihin polttoainetta millä ajella hienoihin kauppoihin ostoksille.

Ja että netti pelaa.

Muutoin Putin menettää päänsä ja se tuodaan vadilla Moskovan torille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1552
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      934
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      658
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      602
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      493
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80