en osta sähkö autoa ennenkuin sen sähkön voi maksaa ihan tavis pankki kortilla ja mule pitäis MAKSAA siitä että moisella humistimella mun eukko ajais!
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
jos moista pitäis uurin mäeltä hankkia niin sanoisin lasku hallitukselle se näitä haluaa!
- Anonyymi00013
Kielikouluun oppimaan kirjoitustaitoa.
- Anonyymi00002
Kiitos tiedosta. Tuo oli kovasti tärkeä ja merkityksellinen tieto meille muille…..
- Anonyymi00003
Sinun mielestäsi se varmaan pitäisi voida maksaa oravan nahoilla.
- Anonyymi00004
Kyllä lataamisen voi hyvin maksaa kortilla, mutta on helpompiakin tapoja.
- Anonyymi00005
Ja minä en osta ennenku lataus kestää 2min, ja sitte kestäis tunnin verran sellasta rasitusta mikä vie akun äärirajoille.
- Anonyymi00006
Naapuri taitaa humistella eukkoasi. Mitä taas sähkön maksamiseen tulee, se menee suoraveloitukseen samalla, kuin muutkin sähköt.
Tolloille tiedoksi 75% latauksista tehdään hidaslatauksissa kotona, työpaikoilla jne. loppu jää pikalatureille, siitä yli puolet lataavat taksit.
Esimerkki latauksen vaikeudesta..
Ajetaan parkkihalliin laitetaan 11 kw lataus käyntiin, siirrytään teatteriin. 3 tunnin kuluttua saavutaan parkkihalliin, johto irti ja ulos. Laskutukse hoituvat suoraan tililtä, helppoa ja kätevää.- Anonyymi00007
Toinen essimerkki latauksen vaikeudesta.
Kävimme viime viikolla Vihdistä Oulussa 650km. Y Teslalla, (tuttavan, itsellä on Polestar 2). Kesäkantama maantiellä reilusti yli 400 kilometriä, kahdella painalluksella oli tiedossa taukopaikka ja 150 kw supercharger. Tunnisti rekisterin ja laskuttaa suoraan. Ei juuri helpompaa voi olla. Niin helppoa, että vopi olla seuraava auto Tesla, pikkuakku Polestar vaikuttaa hiukan kesyltä. - Anonyymi00015
Että semmoista teatteria.
- Anonyymi00008
Onhan se eri asia laittaa iso kasi tulille kuin joku perkeleen Cylinda.
Niin kauan kuin bensa maksaa alle kympin litra niin ajan kasilla.- Anonyymi00009
Mutta sähköautot näköjään kiinnostaa kuitenkin.
- Anonyymi00014
No jos noista zetoreista tykkää, niin OK. Ovathan ne tietty harrastuksena mielenkiintoisia. Ja autot komeita…
Arkikäyttöön ja matkantekoon sähköauto on kuitenkin niin paljon mukavampi ja sujuvampi, kustannuksista nyt puhumattakaan…
- Anonyymi00010
Tavispankkikortilla voi maksaa lataukset.
Helpompia ja paljon helpompia tapoja kuitenkin on runsaasti tarjolla. Ja useisiin niistä liittyy vielä erilaisia alennuksia, etuja yms. Pieniä, mutta kuitenkin. - Anonyymi00012
Älä huoli, kyllä joku sinulle opettaa miten sähköauton voi ladata.
Yritä olla avoin, ettet kokonaan putoa kehityksen kelkasta ja ole avuton vanhus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 261263
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo200643On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398