Koittakaa nyt ymmärtää tämä, että "viihdejututkaan" ei ole täysin harmittomia. Jos te ette tunne kateutta, kun toisilla menee elämässä "liiankin hyvin", älkää yleistäkö. Todennäköisesti teillä itselläkin menee elämässä vähintäänkin "tarpeeksi hyvin".
Hyvin vaikea on olla miettimättä, kun julkisuudessa näkee hyvännäköisiä ihmisiä, että kelpaako itse ja mitä tosiaan vaaditaan, että kelpaa.
Miksi se tosiaan menee näin, että joillekin miehille 20-30 iässä on äärimmäisen vaikeaa "saada" naisia edes "tilapäisesti",
Jaahas, en taaskaan malttanut, vaan sorruin jälleen tekemään uuden aloituksen, kun alkoi ottaa päähän tuo vinoilu "viihdejutuista". Olen kuitenkin tässä myös vastaillut näihin vanhoihinkin aloituksiin. Ehkä voisi paremminkin, mutta kuitenkin jotakin.
Todellavaikeeta
Mua kritisoidaan kovasti palstalla "viihdejuttujen" takia
7
90
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Melko sekava aloitus. Mutta älä vaivu itsesääliin. Kyllä vakka kantensa löytää. Ihan oikeasti jopa sinullekin on jossain tuo mielitietty.
Olet monesti puhunut kateudesta. Ehkä siksi se vaatii sulla työstämistä tullaksesi ehjemmäksi.
Semmonen määrätynlainen hyvä olo näkyy ihmisestä ulospäin ja kiehtoo kyllä muita ihmisiä, jolloin on helpompi löytää kumppani.
Enkä sitä sano, että se on helppoa siltikään, mutta auttaa asiassa, kateuden työstäminen siis. :)
Muista kuitenkin, että tämä on vain mun mielipide asiasta, itse tiedät sen parhaiten.- Anonyymi00002
Tee elämällesi jotain, älä kadehdi. Mikään ei muutu paremmaksi kadehtimalla ja kyräilemällä muita, saati sitten pyrkimällä rajoittamaan muiden elämää täysin perusteettomasti.
- Anonyymi00003
Eikä itsensä työstäminen mitään helppo puuhaa ole, kenellekään. Silti välttämätöntä, jos aikoo koskaan elämäänsä parantaa.
- Anonyymi00004
En minä ainakaan sinua niistä kritisoi. En vain todellakaan ymmärrä ketä aikuistaa ihmistä ne jaksavat noin kovasti kiinnostaa. Mä vielä ymmärtäisin, jos olisit kateellinen vaikka rikkauksiin ja maineeseen syntyneille tai sellaisille, jotka ovat vain olleet joskus oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja hyötyneet siitä ehkä vähän kohtuuttomastikin. Sen sijaan olet katellinen jollekin tyhjänpäiväisyyksille. No kuka mitäkin kadehtii.
- Anonyymi00005
"Miksi se tosiaan menee näin, että joillekin miehille 20-30 iässä on äärimmäisen vaikeaa "saada" naisia edes "tilapäisesti""
En osaa vastata. En kuitenkaan pysty tuntemaan minkäänlaista empatiaa erityisesti miehiä kohtaan, koska itsellenikin oli vaikeaa löytää rakkautta juuri tuon ikäisenä.
En usko lainkaan, että kyseessä olisi erityisesti miesten ongelma. Jokin muu kuin sukupuoli on selittävä seikka.
Saat sinä toki puhua vain miesten ongelmasta, mutta minä uskon faktoja enemmän kuin sinua.
🦄 - Anonyymi00006
Tunnustan - olen aina "saanut naisia" tuosta vain. Älä huoli, suurin osa heistä on tyhjäpäitä. Epäkiinnostavia ja tylsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398