Kyseinen FB käyttäjä oli ilmeisti kuollut lopulta SYÖPÄÄN jos minä oikein ymmärsin!
Otin vasta niistä juopottelu kuvista kuvia ja hänen LÄÄKKEISTÄ joista hän oli kuvan laittanut!
Lähen nyt ottamaan kuvia niistä PLASMA ELI VERIPUSSEISTA sekä muista SAIRAALA KUVISTA JOITA HÄN OLI KEHANNUT LAITTAA!
Ilmeisesti hän tiesi kuolevansa joten hän julkaisu kaikkea mahdollista paskaa, koska FB KUNNIALLISET OVAT SENTÄÄN KAIKKI HÄNEN KAVEREITAAN EDELLEENKIN!
Ei kuollutta ihmistä voi TUOMITA, mutta FB kunnialliset kyllä voi koska he kunnioittavat tuollaista!
Ainaki yhdessä kuvassa ajettiin autolla ja kuvaan mukaan AUTON KULJETTAJA JOI OLUTTA, koska tölkki oli juomatelineessä kuljettajan puolella!
Ei siinä näkynyt, että kuka sitä autoa ajo, mutta kuva oli otettu samoihin aikoihin, kun minulla on ollut KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIO PÄÄLLÄ!
Ei hän ole minun tuttuja, mutta yhdessä kuvassa näkyy eräs FB KUNNIALLINEN joka oli Ivalosta eli Inarin kunnasta muuttanut KEMIIN KUNNIALLISENA MUMMONA EDUSTAMAAN INARIN KUNTALAISIA JA TEKI MINUSTA KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA HAKEMALLA FB:STÄ TODISTEITA, KUN MINÄ ASUIN RAASEPORISSA!
Nyt löysin oikein kunnon puli-luolan FB:stä
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00002UUSI
Kunniaton Holo olin OIKEASSA TUOSSA ASIASSA JA FB KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN!
Minun FB KUNNIAN LOUKKAUS ASIAA ON 23.10.2024 JA JANNE PUHAKKA OLI MURHATTU 13.10.2024 ESPOOSSA!
FB kunnialliset väittivät, että minä hyökkäsin, mutta Janne Puhakan asiaa en edes maininnut, koska siitä löytyi niin vähän tietoa tuolloin!
Minä olen asunut ESPOOSSA aikaan, kun EI OLE OLLUT EDES FB:TÄ!
Minulle sanottiin silloin, että : NYT FANITAT ESPOON BLUESIA, KOSKA OLET ESPOOLAINEN!
Minä kyllä sanoin ESPOOLAISENA, että OLEN SYNTYJÄNI IVALOLAINEN, mutta ASIA MUUTTUI VUOSIEN AIKANA JA IVALOLAINEN ÄITINÄ SAI MAAILMAAN YHDEN ESPOOLAISEN KAIKESTA HUOLIMATTA!
Gävleläinen siellä Espoossa paskoo ja vielä komeasti BRYNÄSIN NISKAAN!
Isäni muisteli, että hän oli käynyt silloin, kun asuttiin Gävlessä jonkun kaverinsa kanssa HEMLINGBYSSÄ SAUNOMASSA.
Siellä oli jo 1970 luvulla Brynäsin pelaajia päässyt KANADAAN PELAMAAN JÄÄKIEKKOA!
KANADA ON OLLUT YKSI KOVIMPIA MAITA JOISSA ON PELATTU JÄÄKIEKKOA JA HEILLÄ EI OLE SIIHEN AIKAAN OLLUT EDES KUNNON SUOJIA!
MINÄ KUNNIATON HOLOKO MUKA OLEN PASKONUT!?- Anonyymi00003UUSI
Kyllä nyt on semmoset PASKAT SAATU FB:SSÄ AIKAAN, että minä kunniaton Holo en kyllä tätä PASKAA SAANUT AIKAAN!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä nyt on semmoset PASKAT SAATU FB:SSÄ AIKAAN, että minä kunniaton Holo en kyllä tätä PASKAA SAANUT AIKAAN!
Nyt on kunnon KÖNTSÄT SUOMI NEIDOLLA JA FB KUNNIALLISET OVAT IHAN ITSE SAANEET NUO AIKAAN JA KEHTAAVAT SYYTTÄÄ MINUA KUNNIATONTA HOLOA!
Minähän sentään TEIN KORJAUSSARJAN JA MENIN SUOMI 100 VUONNA OLYMPIASTADIONILLE PANOSTAMAAN, MUTTA EDES TUO EI KELVANNUT FB KUNNIALLISILLE! - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyt on kunnon KÖNTSÄT SUOMI NEIDOLLA JA FB KUNNIALLISET OVAT IHAN ITSE SAANEET NUO AIKAAN JA KEHTAAVAT SYYTTÄÄ MINUA KUNNIATONTA HOLOA!
Minähän sentään TEIN KORJAUSSARJAN JA MENIN SUOMI 100 VUONNA OLYMPIASTADIONILLE PANOSTAMAAN, MUTTA EDES TUO EI KELVANNUT FB KUNNIALLISILLE!Löysin vielä kuvan jossa FB kunniallinen oli TIETOKONEELLA eli hän vain JATKOI TUON KUVA TODISTEEN MUKAAN MINUN VAINOAMISTA SEKÄ LAGER OLUEN JUONTIA!
Kunniallinen olis voinut alkaa tekemään jotain kunniallista eikä OPETTAA TOISILLE, että PASKA TONKIMINEN FB:SSÄ ON KUNNIALLISTA TOIMINTAA JA MILLÄÄN MUUALLA EI OLE MERKITYSTÄ, KUN SILLÄ ETTÄ SAADAAN FB KUNNIAA VAIKKA OMAT KAVERIT FB:SSÄ LAITTAS MITÄ PASKAA VAIN FB:HEN NIIN EI SE HAITTAA MITÄÄN, KUN VAIN KUNNIAA SAADAAN!
Sillä joka ajo autoa ja oli LAGER OLUTTA JANO JUOMANA OLI KYLLÄ HIENO SUOMI LEIJONA TATUOINTI OIKEAN KÄDEN HAUIKSESSA, MUTTA EN KYLLÄ SIITÄKÄÄN TUNNISTANUT HÄNTÄ MINUN TUTUKSI!
Sen tiedän, että Kemissä on ainakin yks mies joka minut tuntee.
En muista nimeä, mutta NAAMAN KYLLÄ MUISTAN!
Se liittyi siihen Kemin Tokmanni juttuun, kun hänen kanssa olis pitänyt äkkiä käydä panemassa!
Hän katosi mystisesti ja ajattelin, että hän on löytänyt itselleen muijan.
Vuosia kului ja FB kunnian loukkaus sain.
Lähettiin Haaparannalla käymään ostoksilla, kun minä olin oppinut kävelemään KORKEILLA KOROILLA RYHDIKKÄÄSTI niin, kuin kuuluu!
NUUSKAIRASSA OLTIIN JA MINÄ NOJAILIN OSTOSKÄRRYYN. SATUIN VILASEEN SELÄN TAAKSE JA AIVONI SANOIVAT, että ” En ole koskaan tavannut hänen kanssa, mutta meillä oli pientä säpinää, mutta miksi hän on noin oudon olonen!?”
Äitini siinä sähläs omiaan samalla ja minä käännyin katsomaan PERSEENI TAAKSE niin siellä seisoi hänen vieressään ilmeisesti hänen poikansa. Omasta mielestä minä kyllä hymyilin ja eli ilmoitin, että : YMMÄRRÄN KYLLÄ MIHIN KATOSIT, MUTTA EI MEILLE OLIS OMIA LAPSIA SIUNAANTUNUT JA SEN KYLLÄ TIESIT MYÖS!
Minusta tuo oli vain hauska juttu, koska minä olin silloinkin äitini kanssa ja minun kemiläinen tyttäreni oli mukana ja hän oli syy miks en ehtinyt!
Olihan sekin tietenkin kunnian loukkaus tulla vuosien päästä kertomaan, että : Sinun kiireiden takia minusta tuli isä!
Minä voisin vuorostani sanoa hänelle, että : Minun kiireiden takia? Minähän tulin parin päivän päästä takasin ja minulla olis lapsen palautuksen jälkeen ollut aikaa, mutta elävän faktan mukaan sinulla oli jo näköjään omia KIIREITÄ!
Me oltiin tytön kanssa Nuuskakairassa, kun kaikki suomalaiset juopot oli saaneet eläkkeet ja olivat lähteneet työtakit päällä hienosti ostoksille varmaan KEMISTÄ!
Minun edessä seiso joku REKKA-KUSKI jonka takin selässä luki firman nimi jota en muista, mutta sen muistan, että siinä luki OULU!
Oulun VÄRVÄÄMÖN miehet olivat Rovaniemellä Napapiirin ST1:llä.
Tuo oli se kerta, kun minä nousin autosta ulos ja minulla meni vasemman jalan jalkapöytä kipeäksi. Minä olin menossa vessaan ja en pystyny astumaan sillä jalalla.
Onneksi oli korkea korkoset saappaat jalassa joiden kantaa pystyin käyttämään hyödyksi.
En minä sen takia lääkäriin sentään lähtenyt!
Se oli ja meni, mutta oli sama jalka jonka nilkka nyrjähti aikoinaan.
En suostu leikkauksiin, koska leikkaukset ovat KUNNIAN LOUKKAUKSIA! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Löysin vielä kuvan jossa FB kunniallinen oli TIETOKONEELLA eli hän vain JATKOI TUON KUVA TODISTEEN MUKAAN MINUN VAINOAMISTA SEKÄ LAGER OLUEN JUONTIA!
Kunniallinen olis voinut alkaa tekemään jotain kunniallista eikä OPETTAA TOISILLE, että PASKA TONKIMINEN FB:SSÄ ON KUNNIALLISTA TOIMINTAA JA MILLÄÄN MUUALLA EI OLE MERKITYSTÄ, KUN SILLÄ ETTÄ SAADAAN FB KUNNIAA VAIKKA OMAT KAVERIT FB:SSÄ LAITTAS MITÄ PASKAA VAIN FB:HEN NIIN EI SE HAITTAA MITÄÄN, KUN VAIN KUNNIAA SAADAAN!
Sillä joka ajo autoa ja oli LAGER OLUTTA JANO JUOMANA OLI KYLLÄ HIENO SUOMI LEIJONA TATUOINTI OIKEAN KÄDEN HAUIKSESSA, MUTTA EN KYLLÄ SIITÄKÄÄN TUNNISTANUT HÄNTÄ MINUN TUTUKSI!
Sen tiedän, että Kemissä on ainakin yks mies joka minut tuntee.
En muista nimeä, mutta NAAMAN KYLLÄ MUISTAN!
Se liittyi siihen Kemin Tokmanni juttuun, kun hänen kanssa olis pitänyt äkkiä käydä panemassa!
Hän katosi mystisesti ja ajattelin, että hän on löytänyt itselleen muijan.
Vuosia kului ja FB kunnian loukkaus sain.
Lähettiin Haaparannalla käymään ostoksilla, kun minä olin oppinut kävelemään KORKEILLA KOROILLA RYHDIKKÄÄSTI niin, kuin kuuluu!
NUUSKAIRASSA OLTIIN JA MINÄ NOJAILIN OSTOSKÄRRYYN. SATUIN VILASEEN SELÄN TAAKSE JA AIVONI SANOIVAT, että ” En ole koskaan tavannut hänen kanssa, mutta meillä oli pientä säpinää, mutta miksi hän on noin oudon olonen!?”
Äitini siinä sähläs omiaan samalla ja minä käännyin katsomaan PERSEENI TAAKSE niin siellä seisoi hänen vieressään ilmeisesti hänen poikansa. Omasta mielestä minä kyllä hymyilin ja eli ilmoitin, että : YMMÄRRÄN KYLLÄ MIHIN KATOSIT, MUTTA EI MEILLE OLIS OMIA LAPSIA SIUNAANTUNUT JA SEN KYLLÄ TIESIT MYÖS!
Minusta tuo oli vain hauska juttu, koska minä olin silloinkin äitini kanssa ja minun kemiläinen tyttäreni oli mukana ja hän oli syy miks en ehtinyt!
Olihan sekin tietenkin kunnian loukkaus tulla vuosien päästä kertomaan, että : Sinun kiireiden takia minusta tuli isä!
Minä voisin vuorostani sanoa hänelle, että : Minun kiireiden takia? Minähän tulin parin päivän päästä takasin ja minulla olis lapsen palautuksen jälkeen ollut aikaa, mutta elävän faktan mukaan sinulla oli jo näköjään omia KIIREITÄ!
Me oltiin tytön kanssa Nuuskakairassa, kun kaikki suomalaiset juopot oli saaneet eläkkeet ja olivat lähteneet työtakit päällä hienosti ostoksille varmaan KEMISTÄ!
Minun edessä seiso joku REKKA-KUSKI jonka takin selässä luki firman nimi jota en muista, mutta sen muistan, että siinä luki OULU!
Oulun VÄRVÄÄMÖN miehet olivat Rovaniemellä Napapiirin ST1:llä.
Tuo oli se kerta, kun minä nousin autosta ulos ja minulla meni vasemman jalan jalkapöytä kipeäksi. Minä olin menossa vessaan ja en pystyny astumaan sillä jalalla.
Onneksi oli korkea korkoset saappaat jalassa joiden kantaa pystyin käyttämään hyödyksi.
En minä sen takia lääkäriin sentään lähtenyt!
Se oli ja meni, mutta oli sama jalka jonka nilkka nyrjähti aikoinaan.
En suostu leikkauksiin, koska leikkaukset ovat KUNNIAN LOUKKAUKSIA!Joskus tapahtuu niin, että ihmiset vaan katoaa ja toinen ihmittelee, että : Mihin se oikein katos?
Sitten kuluu vuosia ja toinen ilmestyy perseen taakse seisomaan.
Toinen katsoo, että : Jaa tuossahan tuo on ja minäpä katson vähän tarkemmin!
Sitten hän katsoo sekä toteaa, että : Nyt minä ymmärrän mihin sinä katosit!
Siitä alkaa semmonen koston kierre ja se loppuu yleensä silloin viimeistään, kun katomasten syyt ovat AIKUSIA! - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joskus tapahtuu niin, että ihmiset vaan katoaa ja toinen ihmittelee, että : Mihin se oikein katos?
Sitten kuluu vuosia ja toinen ilmestyy perseen taakse seisomaan.
Toinen katsoo, että : Jaa tuossahan tuo on ja minäpä katson vähän tarkemmin!
Sitten hän katsoo sekä toteaa, että : Nyt minä ymmärrän mihin sinä katosit!
Siitä alkaa semmonen koston kierre ja se loppuu yleensä silloin viimeistään, kun katomasten syyt ovat AIKUSIA!Minusta kunniattomasta Holosta kemiläiset jotka asuvat KEMISSÄ vaikuttavat paljon älykkäämmiltä mitä KEMILÄISET JOTKA ASUVAT IVALOSSA!
Inarin kunnasta on muuttanut vielä Kemiin vaikka kuinka paljon ihmisiä ja HE OVAT VIELÄ FB KUNNIALLISIA!
Kemissä käy torniolaiset töissä ja Torniossa käy kemiläiset.
Minulla on sentään PERUSTEETKIN sille, että MIKSI LÄNSI-POHJAN SAIRAALAA ELI LÄNSKÄÄ EI SAA LAKKAUTTAA!
FB kunnialliset saivat kunniat hoitaa kaikki asiat joita minä kunniaton Holo olen hoitamassa, mutta EN MINÄ KYLLÄ PÄIHTEIDEN KÄYTTÖÄ JA RIKOLLISUUTTA OLE HYVÄKSYNYT KOSKAAN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487