Ihanuudelle. Miten sinusta meillä menee? Minun mielestäni hyvin. Tuntui että hetken oli tilanne sekasin, mutta nyt on palautunut ja ehkä pientä etenemistä tapahtunut. Ehkä tarvitsit hetken aikaa miettiä tilannetta ja se sopii minulle. Turha tärkeissä asioissa on ryntäillä. Kun saa olla rauhassa ja on aikaa miettiä uudelleen se voi tehdä ihmeitä omille ajatuksille. Olet fiksu ja lämminhenkinen. Mietit paljon mitä sanoa ettet loukkaa minua. Samaa yritän minäkin. Luulen että tiedät ajatukseni mutta et rohkene laittaa sanoja oikeaan järjestykseen?
Haleja ja pusuja prinsessalle 🩷.
Hyvää syyspäivää
7
214
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Sanoisin, että tosi hyvin meillä menee. Koen, että olet panostanut meihin enemmän kuin aiemmin. Se on tuonut turvaa ja tasapainoa. Ylimääräisiä ihmisiä on myös karsiutunut kuvioista pois. Tiiäks, että sanat ovat silti jatkossakin oudossa järjestyksessä. Kyllä tästä hyvä tulee. Ja tää oli sille miehelle joka toivotti mulle henkilökohtaisella viestillä viimeyönä, että ”hyvää yötä prinsessalle” ja jonka kanssa pikaisesti aamulla nähtiin 🌹 …jäin miettii, että oli se hyvä kun kekkaloit aamulla nakuna isojen ikkunoitteni edessä niin naapuritkin tietää että tää naaras kuuluu tuommoiselle alfalle 😂
- Anonyymi00002
Kiva sulle mutta meni ohi.
- Anonyymi00003
Kuka hän on?
- Anonyymi00004
Todella ihanalle vaaleatukkaiselle söpöliini prinsessalle tiedoksi että palsta on täynnä trolleja ja irl on varmasti oikeat tunteet. Olet aina minun center of my universe ja tiedät ettei täällä voi kaikkea sanoa, mutta voit antaa vinkkiä meidän numerostamme jossain paikkaa.
Love & care
Ap- Anonyymi00005UUSI
Annatkos itse vähän vinkkiä tuosta lopusta, tai silleen jotenkin. Kiitos.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos tarkoitat tuota numeroa niin se oli täällä palstalla ja tiesit sen oikein.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä annan sinulle vinkkiä narratiivin metsästäjä-keräilijä ihan hattaraa guben aivot on on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1821060- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 23513
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39507Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288504Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va153449Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka25423- 21422
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415