Kas kun ei kaljut ja kauniit. Yks kirjain eroa. En mä sitä seuraa mut nyt kattelin tota yhtä jaksoa. Siinä oli jännächädejä jotka jakeli iskuja 👊. Täysin epärealistista että irl jännächädin muija muka pakenis jätkältään heti kun se jätkä kajoaa toiseen mieheen. Kajoamisella tarkoitan 👊. Kyllä jännisten toilailuja vaan kattellaan sormien läpi. Crazy world, so to say 🤷♂️. -💊-.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Taas yritys vähätellä kaljuja. Sinä et voi sille mitään, että maailman seksikkäimmät miehet ovat olleet myös kaljuja.
- Anonyymi00002UUSI
Mä kunnioitan enemmän kaljuja kuin hippilettejä. En tiiä mistä toi käsitys sulle muodostui. Jos naamassa ei kasva karvat niin kaljuna oleminen saa miehen näyttämään kynityltä. Silloin pitää kiinnittää huomiota testotasoihin. -💊-.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mä kunnioitan enemmän kaljuja kuin hippilettejä. En tiiä mistä toi käsitys sulle muodostui. Jos naamassa ei kasva karvat niin kaljuna oleminen saa miehen näyttämään kynityltä. Silloin pitää kiinnittää huomiota testotasoihin. -💊-.
Aika säälittävää tekstiä. Taidat olla munaton.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Karvat nyt kasvaa naamassa liikaakin.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aika säälittävää tekstiä. Taidat olla munaton.
Taidat olla kateellinen :)🖕. Ja trolli 👹. Ei kummassakaan hiustyylissä mitään vikaa oo, pääasia että ne sopii kantajalleen. Osa voi näyttää aivan liha-päiltä kaljuina mikä on aina miinusta. -💊-.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taidat olla kateellinen :)🖕. Ja trolli 👹. Ei kummassakaan hiustyylissä mitään vikaa oo, pääasia että ne sopii kantajalleen. Osa voi näyttää aivan liha-päiltä kaljuina mikä on aina miinusta. -💊-.
Kateellinen mistä? Minulla on ollut miehiä kaljuista rock pörröihin. Minulle ei päänpöheikkö ole minkään arvoinen kuin esim sinulle. Popsi sinä vaan nappejasi ja elä harhoissasi. Hyvää joulua🥱.🤷♀️
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin tuo on niin totta. Jos se sopii kantajalleen. Hiukseton on myös paljon vaativampi olomuoto, koska se paljastaa paljon selkeämmin esim. silmät, kasvot, nenän, kaulan, koska ei ole runsaita hiuksia viemässä huomiota pois noista asioista. Siksipä ”ruma” mies on todella ruma varsinkin kaljuna.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kateellinen mistä? Minulla on ollut miehiä kaljuista rock pörröihin. Minulle ei päänpöheikkö ole minkään arvoinen kuin esim sinulle. Popsi sinä vaan nappejasi ja elä harhoissasi. Hyvää joulua🥱.🤷♀️
Mua pikemminkin hymyilyttää kuin tuntisin provoutuvani seteistäsi. Jos olit tosiaan toi naisemoji jo aiemmin niin ymmärrän ylisuoran tekstityylisi. No hard feelings. Käyttämäni kunnioitus-termi triggeröi selvästikin sua. Vielä ei ole joulu, ei lähellekään. P.S. Mä oon Cannonballin kalju johtajaukko 💪🏻. -💊-.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin tuo on niin totta. Jos se sopii kantajalleen. Hiukseton on myös paljon vaativampi olomuoto, koska se paljastaa paljon selkeämmin esim. silmät, kasvot, nenän, kaulan, koska ei ole runsaita hiuksia viemässä huomiota pois noista asioista. Siksipä ”ruma” mies on todella ruma varsinkin kaljuna.
Ruma mies kaljuna on kuin kaljurotta. Lookissa pitää olla karismaa. Kalju ei tarvitse olla paitsi jos kaljuuntuu. Useimmiten kaljuuntuminen johtuu silti testosteronista jolloin miehellä pitäisi kasvaa viikset ja parta. En ymmärrä kaljuutta jos se ei johdu kaljuuntumisesta. Useimmille miehille sopii joka tapauksessa lyhyet hiukset. Hipeille ja jeesuksille pitkät. -💊-.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ruma mies kaljuna on kuin kaljurotta. Lookissa pitää olla karismaa. Kalju ei tarvitse olla paitsi jos kaljuuntuu. Useimmiten kaljuuntuminen johtuu silti testosteronista jolloin miehellä pitäisi kasvaa viikset ja parta. En ymmärrä kaljuutta jos se ei johdu kaljuuntumisesta. Useimmille miehille sopii joka tapauksessa lyhyet hiukset. Hipeille ja jeesuksille pitkät. -💊-.
Kyllä, naisilla pitkät hiukset voivat pelastaa paljon eli näyttämään hänet paljon kauniimmalta kun päähuomio kiinnittyy hyvin hoidettuihin hiuksiin.
- Anonyymi00008UUSI
Tuon ohjelman alkuperäinen nimi on Vanhat ja Rumat, on suomennettu väärin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1821060- 80707
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48682- 81591
- 39549
- 46540
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä39531- 106530
- 23513
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan39507Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288504Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko42454Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va153449Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26430Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka25423- 21422
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415