Minä en enää koskaan halua asua muualla kuin tässä paikassa jossa asun!
0Äänestä
Anonyymi00005
Nukkumaan pian 😴
0Äänestä
Anonyymi-ap
Niin se on tehtävä. Öitä
0Äänestä
Anonyymi00008
Tärkein asia on se, että haluan projektin loppuvan mahdollisimman pian! Se ei ole koskaan saanut mitää hyvää aikaan, eikä tule koskaan saamaankaan! Olen inhonnut sitä jo todella kauan ja ei kai kukaan, voisi edes kuvitella että jojson jotain inhonnnut jo monen vuoden ajan, että se voisi siitä muka paremmaksi koskaan muuttua! Eikä se voisikaan olla mahdollista koskaan, koska yksikään ihminen ei minua kiinnosta millään tavalla!
0Äänestä
Anonyymi-ap
Toi on vain sinun ongelmasi, ei minun.
0Äänestä
Anonyymi00005
Mielessä sinä. Kun aamulla herään, olisiko viesti puhelimessa sinulta?
Jopas jotakin mikä sai sinut noin ajattelemaan. :))))
0Äänestä
Anonyymi00013
Anonyymi-ap kirjoitti:
Se etten ole tänne aloituksia enää tehnyt, koska niistä tulee vaan sanomista aina
0Äänestä
Anonyymi00008
Ainoa asia mielessäni on ollut jo kauan se, että projekti viimeinkin loppuisi ja saisin kulkea rauhassa aina ulkona liikkuessani ja kaupassa käydessäni! Joka ilta ajattelen sitä toivetta ja heitän mielessäni toiveen, että kunpa jo huomenna olisi se päivä!
0Äänestä
Anonyymi00018
Mietin, että ajattelikohan mies ja kaveri, että oon niin empaattinen, että ymmärrän, että pitäähän miehen nyt saada edes joltain 🤔
Vastaukset 19
Vanhimmat
Oisko sil vintti pimeenä 🤷🏼♂️
Sinä
Okei :)
Pimeää täällä maalla on, kun ei ole katuvaloja.
Se on kyllä tosi
Minä en enää koskaan halua asua muualla kuin tässä paikassa jossa asun!
Nukkumaan pian 😴
Niin se on tehtävä. Öitä
Tärkein asia on se, että haluan projektin loppuvan mahdollisimman pian! Se ei ole koskaan saanut mitää hyvää aikaan, eikä tule koskaan saamaankaan! Olen inhonnut sitä jo todella kauan ja ei kai kukaan, voisi edes kuvitella että jojson jotain inhonnnut jo monen vuoden ajan, että se voisi siitä muka paremmaksi koskaan muuttua! Eikä se voisikaan olla mahdollista koskaan, koska yksikään ihminen ei minua kiinnosta millään tavalla!
Toi on vain sinun ongelmasi, ei minun.
Mielessä sinä. Kun aamulla herään, olisiko viesti puhelimessa sinulta?
Joo. Käykö ääniviesti?
https://m.youtube.com/watch?v=V8405-Ga1VE
Haluatko että lähetän viestin puhelimeesi?
Aloitus ei ole minulta
Se etten ole tänne aloituksia enää tehnyt, koska niistä tulee vaan sanomista aina
Ainoa asia mielessäni on ollut jo kauan se, että projekti viimeinkin loppuisi ja saisin kulkea rauhassa aina ulkona liikkuessani ja kaupassa käydessäni! Joka ilta ajattelen sitä toivetta ja heitän mielessäni toiveen, että kunpa jo huomenna olisi se päivä!
Mietin, että ajattelikohan mies ja kaveri, että oon niin empaattinen, että ymmärrän, että pitäähän miehen nyt saada edes joltain 🤔
Lähetä mies minulle viesti puhelimeen ❤️