Alkovin ikkuna oli jäänyt auki ja tuuli vei sen mennessään (olisi tietenkin pitänyt tarkistaa lasten jäljiltä, mutta...) Ikkuna saatiin talteen mutta kahdessa osassa.
Onko kellään kokemusta voiko pleksipalat liimata yhteen niin että kestää? Mikä liima olisi hyvä?
Kiitos avusta
haljennut ikkuna
8
1760
Vastaukset
- lahjomaton_
Tietäsköhän sellaiset autokorjaamot jotka "hitsaa" muovisia autojen puskureita!
- J.K.L
Käytä jotain pikaliimaa,mä olen itse käyttänyt Cascon Express Lim pikaliimaa,se on hyvää ja väritöntä,ja kyllä on monessa paikassa kestänyt hyvin,juuri äsken käytin sitä,se on sellasessa pienessä pulossa ja siinä on pieni pennsseli jolla sitä liimaa levitetään..
pleksi (= akryylimuovi) millään liimalla lujasti kiinni. Eihän tuo kokeilu kyllä paljoa maksane kuitenkaan.
- löytyy
Sen nimi on ARALDIT kaksoiskompponenttiliima. Kestää kuivua kauan mutta taatusti liimaus pitää ja pitää myös veden!
P.S. Kysele myös karavaanaritarvikkeita myyvistä liikkeistä josko löydät siihen tarvikeikkunan. - apua
Yritän ainakin ensin tuota liimausta.
Hyvää viikonloppua kaikille.- Ikkuna
Ei sitä liimaa millään siististi. Ei ne pikaliimat eikä ARALDIT siinä kauan kestä.Sama vaikka laitat POP niiteillä pellin siihen yhtä hyvä.
- halki
itse korjasin hljenneen ikkunan tangentilla ja on pysynyt se ikkuna ei ole pleksiä vaan polykarbonaattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289