Lukekaas naiset tämä!

Ujo mies

Miten kaltaiseni kolmannellakymmenellä oleva ujo mies voisi iskeä itselleen seurustelukumppani? En tajua miten monilla kavereilla on jo pidempään ollut kumppani, vaikka he eivät ole yhtään komeampia, erikoisempia tai edes älykkämpiä kuin minä (sen verran itsetuntoa minulla on).
Itse asiassa he ovat vain niin häikäilemättömän rohkeita puhumaan ja tutustumaan ihmisiin. Itse olen todella ujo.
Ja mikä pahinta, kaverit kehuskelevat jätkien jutuilla ja sillä miten he saivat p***a viimeksi tytöltään. Miten sellaiset rääväsuiset "SE aina mielessä"-miehet seurustelevat???

Täytyy myöntää että olen heille kateellinen, mutta en jaksa uskoa, että naiset retkahtaisivat sellaisiin juntteihin.

Itse en ole mikään kotona nyhjöttäjä, ja käyn usein ihmistenkin nähtävänä paikallisessa katukuvassa. "Vapaallekkin" vaihdan silloin tällöin, mutta baareista en ole oikeastaan koskaan ketään varteen otettavaa löytänyt.

Uskon ja tiedän, että minussa on paljon sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, joita naiset arvostaisivat. Minussa ei varmaankaan ole mitään erikoista, mutta voin taata, että miehen paskamaisimmat puolet minusta puuttuu. En ikinä puhuisi tai tekisi pahaa kenellekään, kerskailisi tekemisilläni tai pitäisi naista esineenä jota voi kohdella miten haluaa.

Onko todella niin, että parhaat seurustelukumppanin iskemiseen tarvittavat välineet ovat perskännit meluisassa baarissa, tyhmän rohkeat iskurepliikit ja jatkuva itsensä tyrkyttäminen ja takapuolien puristelu ja lääppiminen?

24

9042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chantilly26

No heti ensimmäisenä pisti silmään yksi karsiva tekijä: ainakaan itse en kauaa katselisi ihmistä joka noin aukottomasti pitää itseään muita parempana ihmisenä, jopa siinä määrin ettei voi käsittää miksi heillä on suhteet mutta itsellä ei (vaikka olisi NIIN paljon parempaa seuraa). Ja jos mies vielä puhuu näin omista kavereistaan, ei voi kun kuvitella miten hän suhtautuu vieraisiin ihmisiin. Luotaantyöntävä piirre, kertakaikkiaan.

Ehkä kaikki kaverisi todella ovat perskännisiä pepunpuristelijoita, jotka puhuvat rivoja ja esineellistävät naisiaan - ehkä silloin kannattaisi yleensäkin vaihtaa seuraa, niin se nainenkin löytyisi helpommin?

• Nainen_tku

"Onko todella niin, että parhaat seurustelukumppanin iskemiseen tarvittavat välineet ovat perskännit meluisassa baarissa, tyhmän rohkeat iskurepliikit ja jatkuva itsensä tyrkyttäminen ja takapuolien puristelu ja lääppiminen?"

Jaa-a, eipä ainakaan minua ole koskaan näillä ominaisuuksilla varustettu mies kyennyt iskemään ja tuskin pätisi tuollaiset temput kehenkään ystävistänikään.

Onnistunut isku on mielestäni sellainen, joka saa hyvälle tuulelle ja minut kiinnostumaan vastapuolesta. Ainahan nämä iskut eivät voi tuottaa tuloksenaan seurustelua tai edes lähempää tutustumista, koska silloinhan minun tarvitsisi olla vaihtamassa siippaa säännöllisin väliajoin.

Minua on siis omilla kriteereilläni "onnistuneesti" isketty useinmiten työ- tai harrastuspiireissä. Vastapuoli on osoittanut kiinnostusta tekemisiäni tai persoonaani kohtaan, saattanut ohimennen kehua, hymyillä valloittavasti, pitää silmäpeliä, kysellä ulos syömään tai työpäivän jälkeen kaljalle, pyytää kaveriksi leffaan tai johonkin tapahtumaan.

Täytyy myös pitää mielessä, etteivät yllä olevat keinot ole aina todellakaan iskemistä. Joten naiselle täytyy jossakin vaiheessa tuoda aikeitaan vähän selkeämmin esille keskustelussa tai vaikka kukkakimpulla. Jos nainen osoittaa myös kiinnostusta, siihen kannattaa tarttua rakentavassa hengessä. Vaikeasti tavoiteltavaa ei kannata liiaksi leikkiä.

Onnistunut valloitus on useimmiten vähän pitemmän kaavan mukainen, jolloin kiinnostus saa tilaa kasvaa todelliseksi ihastukseksi. Mutta tilanne on otettava huomioon, esim. festareilla eivät aikaresurssit riitä viikkojen teerenpeliin.

Yleensä miehet aloittavat keskustelun lomaan sijoitetuilla vihjaavilla heitoilla, joilla tarkastavat miten nainen niihin reagoi, jos reaktiot ovat kovinkin kylmiä ja huumoria ei oteta vastaan - ei juttua kannata sen pitemmälle viedä.

• Mies

Juuri sun kaltaset passiiviset tylsimykset kierrän kaukaa. :)

• Nainen_tku
        Mies kirjoitti:

Juuri sun kaltaset passiiviset tylsimykset kierrän kaukaa. :)

Jos kysyjä etsii vinkkejä siihen miten saisi ITSE NAISEN ISKETTYÄ, niin miksi esittelisin omia iskutapojani? Kyllä meillä naisilla on sitten ihan omat temppumme, mutta niitä kysyjä ei tainnut tiedustella ;) Turhahan sitä on miestä neuvoa, että jää vaan odottamaan, kyllä se siltä tulee...

• kesis

Alku oli ihan hyvä, mutta loppu ihan kamalaa luettavaa, sorry. Kirjoitit, että ei kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja festareilla aika on liian lyhyt. Heh, todellakin varteenotettavan miehen kohdalla pitää leikkiä vaikeastiotettavaa, jos itsekin on kaverista kiinnostunut ja sitapaitsi toinen on jo ihastunut, kun aloittaa tekemään lähempää tuttavuutta, joten keskustelun myötä herää enempi kiinnostus tai päinvastoin. Jos mies on oieasti kiinnosyunut, tekee hän kaikkensa ja hän myös pitää "saalistamisesta."

• Nainen_tku
        kesis kirjoitti:

Alku oli ihan hyvä, mutta loppu ihan kamalaa luettavaa, sorry. Kirjoitit, että ei kannata leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa ja festareilla aika on liian lyhyt. Heh, todellakin varteenotettavan miehen kohdalla pitää leikkiä vaikeastiotettavaa, jos itsekin on kaverista kiinnostunut ja sitapaitsi toinen on jo ihastunut, kun aloittaa tekemään lähempää tuttavuutta, joten keskustelun myötä herää enempi kiinnostus tai päinvastoin. Jos mies on oieasti kiinnosyunut, tekee hän kaikkensa ja hän myös pitää "saalistamisesta."

Ohjeet olivat miehelle! Siinähän luki, että jos NAINEN osoittaa kiinnostusta, on MIEHEN turha lähteä leikkimään mitään vaikeasti tavoiteltavaa ;)...Oli laitettu vähän niinkuin kevennykseksi :)
        Naisenhan on hyvä aina olla vähän haastavaa purtavaa...

• Mies
        Nainen_tku kirjoitti:

Ohjeet olivat miehelle! Siinähän luki, että jos NAINEN osoittaa kiinnostusta, on MIEHEN turha lähteä leikkimään mitään vaikeasti tavoiteltavaa ;)...Oli laitettu vähän niinkuin kevennykseksi :)
        Naisenhan on hyvä aina olla vähän haastavaa purtavaa...

"Naisenhan on hyvä aina olla vähän haastavaa purtavaa..."

Juuri tuollaiset naiset ei mua tai kavereitani kiinnosta yhtään. Naisen täytyy olla aktiivinen, aloitteellinen ja rehti, eikä mikään pissapäinen idioottiprinsessa. Sori vaan. :)

• Nainen_tku
        Mies kirjoitti:

"Naisenhan on hyvä aina olla vähän haastavaa purtavaa..."

Juuri tuollaiset naiset ei mua tai kavereitani kiinnosta yhtään. Naisen täytyy olla aktiivinen, aloitteellinen ja rehti, eikä mikään pissapäinen idioottiprinsessa. Sori vaan. :)

Aika himmee toi sun käsitys passiivisista naisista. Mielestäni naisella kuuluu olla vähän pelisilmää eli kyky heittää ns. vastapalloa (olla haastava). Oletko kuullut koskaan flirtistä??? Itse haluan, että miehellä on kyky laskea leikkiä. Tylsimyksen kanssa, kun en jaksaisi iltojani viettää.

Kiukuttelijat ovat ihan asia erikseen, hekään eivät ole passiivisia. Passiivisia ovat näin naisnäkökulmasta katsoen naiset, jotka istua murjottavat, ujona ihmettelevät tai nokka pystyssä niskojaan nakkelevat. Siskollani on miesten iskutapa, joka perustuu ihan fyysisesti paikallaan oloon, mutta aktiviiseen silmäpeliin, todella tehokas! Ulkopuolisesta saattaa näyttää todella passiiviselta, koska hän ei miesten perässä roiku, mutta tulokset puhuvat puolestaan.

Itsellä on aina vauhti päällä :), joka kyllä tehoaa miehiin myös kiitettävästi, mutta pilkettä pitää olla silmäkulmassa - muutoinhan minusta tulee vain "hyvä jätkä".

Pissapäiset idiottiprinsessat eivät ole tuttu genre, eivät ainakaan omassa ystäväpiirisssäni. Sen sijaan ääliöt, paskaa jauhavat, todella humalaiset pyllyn puristelija miehet ovat tulleet valitettavasti tutuiksi tuolla iltaelämässä. Kärjistetysti öykkäreihin verrattuna kaikki normaalit miehet näyttävät olevan passiivisia, mutta itselle ei tulisi mieleenkään käyttää heitä mittatikkuna, ehkä sinun tulisi silloin myös luopua tuosta pissis-idiootti yleistyksestä.

• ongelmaa

Ei pitäisi olla ongelmia jos sinulla on vaki työpaikka, oma asunto ja osaat puhua normaalisti.

• Mies

Siinähän se jo tulikin. Näin se menee. Ne muut naiset, jotka eivät pelimiehistä perusta ovatkin sitten yleensä estoisia ja ylikilttejä tylsimyksiä, joiden kanssa seurustelu on todella haukotuttavaa. Jos haluaa suhteen, missä on kipinää, täytyy ottaa itselleen joku niistä baarissa hilluvista pelinaisista. Tässä tulee vain miinuksena se, että jossain vaiheessa suhde menee poikki, koska olet munaton ja tylsä mies tai sitten nainen pettää joko eksänsä tai jonkun toisen miehen kanssa.

• Leena

kun en itse seurustele! Sen vaan sanon,että rakkaus ei tule kello kaulassa...

• sunlainen

mies olis minun makuuni!!! siis alkuperäinen.

• yyyyyy

Kyllä se niin vaan on, että ujous on yksi miehen huonoimmista mahdollisista ominaisuuksista naisen iskemisen kannalta... Ei auta, vaikka olisit komea, "mukava", älykäs jne., mutta jos supliikki puuttuu, niin heikoilla kantimilla ollaan.

Pieni "röyhkeys" on usein eduksi naisen iskemisessä. Naista ei pidä lähteä "anteeksi pyydellen" iskemään, tosin sun kannalta olisi hyvä asia, että yleensä uskaltaisit lähteä naisia iskemään, ihan millä tyylillä vaan näin aluksi...

• valido

minua ei ainakaan kiinnosta mies joka etsii jatkuvasti seurustelukumppania en myöskään halua että mies tinkii omista kriteereistään naista kohtaan jotta "pääsisi" seurustelemaan.. Jotenkin sen vain huomaa päältäpäin milloin mies on epätoivoisena etsimässä elämänkumppania esim. baarista. Omat asiat kuntoon ja ihmisten lmoille ilman jatkuvaa silmäilyä : "josko tuota yrittäisin,, tai sitten tuota toista.. jaa tuolla menee taas yksi potentiaalinen seurustelukumppani.."
      ensin pitää ihastua, ja vasta sen jälkeen yrittää lähestyä, ei niinpäin että ensin aletaan seurustella ja sen jälkeen toivotaan ihastuvansa!

• mies

Baarissa iskevä mies on aina liikkeellä "josko tota yrittäisi"-asenteella. Pelkän ulkonäön perusteellahan sitä siellä toimitaan. Sun järkeilyllä baarista ei voi löytää seuraa.

• anneli

Samoin, en minäkään jaksa kiinnostua miehistä, joilla selvä kiilto silmissä iskemässä naisia. Sellaiset kaverit haistaa jo kaukaa ja kierränkin ne kaukaa. Yrittävät kaikkia mahdollisia tapauksia iskeä, aika mautonta touhua ja jollain tapaa säälittävää.

• Yks sinkkumies

Et sinä näköjään ymmärrä naisten sielunmaailmaa yhtään.
      Millä sinä luulisit esim. Joonas Hytösen iskeneen Carita tuomolan? Fiksuudellako?

Alkaako jo valkenemaan vai jatkanko vielä?

Kyllä sinäkin alat naisia saamaan kunhan ensin lihotat itsesi elefantiksi, ajat pääsi kaljuksi, otat tatuointeja ja laitat korvikset korviin ja mikä tärkeintä; alat vittuilemaan kaikille ja esiintymään äänekkäästi kuin Euroopan omistaja.
      Pitää kato olla "tosimies".

• nainen

Ehkä jonkun harrastuksen kautta voisi jonkun "bongata" jos työpaikalla ei ole lähtenyt sujumaan. Ei kuitenkaan kannata ottaa sellaista joka ei oikein "nappaa" ettei tule ero heti muutaman viikon päästä, vain sen takia, että on joku. Löydettiin kyllä toisemme mieheni kanssa baarista, mutta olimme kummatkin selvinpäin joten ei sekään ole aivan huonopaikka "iskemiseen". Jos on kerta, niin hyvä yksilö tuntuu jotenkin hassulta, että et ole partneria löytänyt. Eihän rimasi vain ole tyyliin jossain Pamela Anderssonissa?? Monesti kyllä ne jotka lukeutuu näihin "ujoihin" sukupuolesta riippumatta on niitä seinäruusuja. Kyllähän monet miehetkin haluaa sen kauneimman ja "kovaäänisemmän" joka pitää melua itsestään. Vaikka sukupuolesta riippumatta ei olisi kaunein/komein, niin mielestäni nämä tavikset on "luotettavampia". Joku tähän nyt vois lohkaista, että kai ne on luotettavampia ,kun kukaan ei huoli, mutta kyllä kamalammallakin tyypillä on vientiä ainakin yhden yön juttuihin... Olen monesti huomannut miten juuri joku komea "pelimies" muuttuu "kamalan näköiseksi", kun se avaa suunsa ja päästelee sitä paskaa ja itsekehua, mutta vaatimattomampikin kaveri "komistuu" silmissä, kun on tunneälyä, taitoa kuunneella ja kohdella ihmisiä hyvin. Itse en kyllä alkaisi kuitenkaan suhteeseen juuri sellaisen miehen kanssa joka on tyyliltään "anteeksi, että olen olemassa" tai ei olisi omia mielipiteitä.

Ehkä et ole vielä ihastunut, niin että aivosi olisi sumentuneet ja suustasi olisi lipsahtanut joku treffi kutsu naiselle? Sitä ei koskaan tiedä missä sen kumppanin tapaa...

• ...

Neuvoja en osaa antaa. En suoraan sanottuna ole koskaan tosielämässä tavannut ujoa miestä, joka olisi itselleen iskenyt naisen. Kyllä nainen on aina iskenyt itselleen sen ujon miehen. :) Mutta haluanpa silti kirjoittaa mielipiteeni.

Itselläni on ujo mies. Vaikka hän oli ensimmäisten kuukausien ajan hiljainen ja varautunut, näki hänestä kuitenkin mikä hän on miehiään. Ihmisen olemuksesta kuitenkin aina henkii jotain siitä todellisesta, joka pinnan alla lymyää. Muistat vain aina olla oma itsesi, vaikka se sitten olisikin se ujo sinä. Kyllä joku näkee mikä olet miehiäsi, ja naisten on syytä muistaa, että ujous karisee kun toisesta tulee tutumpi. Meillä ainakin se on ukko joka määrää... Tai siis, luulee määräävänsä. ;)

• ehkä vähän ujo

toivottavasti et ole vaimoni, fludssa kun on kummallakin

no joo, tuo kirjoitus oli viisas, otapa (se alkuperänen) siitä oppia

• nainen62

Kuule ne kerskailijat on saaneet niitä yhden illan seksikokemuksia baareista. Sen sijaan sinä kuulostat sellaiselta joka kyllä vielä löytää itselleen kumppanin. Kun vain ensin ihastut johonkin naiseen niin ota härkää sarvista ja ehdota treffejä.

• marika75

Hei!

Juttusi kuulosti aika erilaiselta,mitä yleensä:) Mä olen kohta 30v ja olen täysin kyllästynyt näihin miehiin jotka heti ensimmäisen tanssin aikana, yrittää iskeä sänkyyn.Aivan kun mitään muuta ei olisi maailmassa? Mä koen että asioilla on jokin järjestys?

Minä olen pohjalainen keski-suomen maisemissa ja olen kyllä jyrännyt sanoillani aika paljon.En ole löytänyt samanhenkistä ja en anna periksi siinä ettenkö löytäisi ihanne prinssiäni:)

Mä tiiän mitä haluan ja ainakin mitä en halua.Nykyaika on täynnä sitä mitä EN halua!Käyn tansssilavoilla ja siellä on sellasta normaalia touhua, mutta moni keskittyy vaan tanssitaitonsa esittelyyn, että muuta ei siellä tahdo syntyä:), mutta kiva jos kirjottelisit takaisin.Voitas vaihtaa ajatuksia:)

• elitisti

Kuulostat tylsältä sälliltä.. :(
      Et voi puhua noin kavereistasi tai muistakaan. Harva älykäs nainen haluaa kaltaisesi "miehen", joka on noin paljon muita ylempänä ;)

• Mörri, koviakin kokenut täti

Itse olisin ihan varteenotettava ja ihmisystävällinen, kauniiksi mainittu ja kauan yksinäinen. Asiallinen seura olisi kelvannut monta kertaa, mutta ne ihme iskijät vaan huomaa eikä ketkään asialliset. Kaikenlaista yhden yön saalistajaa ja pettäjää yms. on nähty, siitä jo pieni terve varovaisuus vieraitten seurassa, ymmärrettävästi. Kunnon vaihtoehdot onkin aina olleet ison kiven takana.

Nykyisin olen kuitenkin varattu, omasta aloitteesta lähti, uskaltauduin juttelemaan mukavan näköisen miehen kanssa. Oma-aloitteisuus kannattaa varmasti. Juttelemaan vaan siellä missä liikut, ei vaan baareissa, mutta niissäkin, siellähän muutkin liikkuu ja eikö se ole sopivaa maastoa, julkista tilaa.

Ei se ole sulta pois, jos pakit tulee vaikka toisenkin kerran, kun joku on vaikka varattu tai muuten sopimaton.Eihän sullekaan kuka vaan kelpaisi, mutta kysyä kannattaa. Ja muutaman kerran jälkeen ei sitä ota nin vakavasti ja sitten voi jo käydä parempi viuhka. Kuka huomiosta suuttuu eikä ihmisistä voi tietää mitä ne haluaa kuin kysymällä ja alun hämmästyksestä selvinnette. Ei kai sen ole pakko mennä niin, että heti suostutaan mihin vaan, pitää tunnustella ensin molemmin puolin. Huonotapaisten reaktioista ei kannata katkeroitua.

Voisitko ehdottaa jotain mukavaa ja asiallista, taidenäyttelyä, luontoretkeä, kävelyä tms. Kannattaa näyttää, että olet kiinnostunut seurastasi ja miettiä, mikä olisi hauskaa molemmille ja sopivaan aikaan. Ja alussa varovasti, ilman vaatimuksia, meille tai teille tai riitaa -systeemejä ( niin tavallisia). Ja naisetkin kannattaa ottaa ihmisinä kaikenlaisista poikkeustapauksista välittämättä, jos haet vakavampaakin seuraa. Ja naisena myös tietysti.

Turhien pelien pelailua ja odotuttamista välttäisin. Kannattaa silti näyttää, että on tosissaan ja valmis tekemään jotain sen eteen. Painostamisesta on vaan vahinkoa, mutta kannattaa kysyä toisenkin kerran kauniisti eikä suuttua turhista, selvää mutta ilmeisesti käytännössä erittäin vaikeaa...

Toimintasuunnitelma voisi kannattaa: mieti mitä todella haluat ja miten sen voisi parhaiten saavuttaa. Viestistäsi päätellen perusasiat on paremmin kuin hyvin. Kaikki eivät kehuskele saaliillaan eikä edes sotkeennu sellaseen. Arvokkaammista asioista puhutaan ihan muulla tavalla tai sitten on muita paineita.

Yritystä & onnea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      85
      5422
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      43
      3601
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2975
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2181
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1946
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      294
      1783
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1606
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1441
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1333
    Aihe