Pitäisi tarkistaa itse laatimani englanninkielinen työhakemus (1 sivu) CV (2 sivua).
Onnistuuko palvelun osto josstin näin yksityishenkilönä? y-tunnusta kun mulla ei ole. Suht hyvin englantia osaan, mutta aina parempi vaikutelma, jos mahdollisen kömpelön kielenkäytön saa poistettua. Aina parempi, jos kohtuuhinta ja nopea palvelu.
Mistään isosta projektista siis ei kyse.
CV:n + työhakemuksen kielentarkistus (English)
3
736
Vastaukset 3
- näkyville,
niin eiköhän kääntäjätarjokkaita löydy. Minä voisin tehdä ihan huviksenikin, mutta tulos saattaisi olla hintansa arvoinen:)
Työhakemuksen ja CV:n pitäisi toki kertoa sinusta, ei kielentarkistajasta. Jos ne antavat liian hyvän kuvan englannin taidostasi, miten käy, jos pääset haastatteluun? Ulkomaalaiselle on todennäköisesti joka tapauksessa jonkinasteinen järkytys, että suomalainen puhuu ja ymmärtää englantia huonommin kuin kirjoittaa; tätä ei kannata enää pahentaa liioittelemalla kirjallista englannintaitoaan. Ja jos saisit työpaikan, olisi varsin hankalaa, jos työnantaja pian huomaisi, että olit antanut kirjallisesta kielitaidostasi yliampuvan kuvan.
Luonnollisestikin sinun kannattaa itsesi tarkistaa, mitä olet kirjoittanut. Tekstinkäsittelyohjelman oikolukutoiminnosta voi olla apua. Tämä ei vielä ole kielitaidon liioittelua vaan normaalia huolellisuutta; jokainen ymmärtänee, etteivät ihmiset yleensä kirjoita niin huolitellusta kuin työhakemuksissaan.- Kauhiast hämmästyny
Kunpa työpaikkahakemusten suomen kieleen kiinnitettäisiin enemmän huomiota. Jos sivulta löytyy kymmenisen kielivirhettä, niin toivottomalta se hakemus tuntuu. Työnantajat toivovat työntekijöiltä hyvää äidinkielen taitoa, uskokaa tai älkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.782480Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32837
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33472