Miten saada Mies laihtumaan??

Viivi

Mieheni on koko puolivuotisen seurustelumme ajan puhellut laihduttamisesta, ja muutamaan otteeseen sitä yrittänytkin(mut vaan hetken)!
Kilot on vaan noussu ylöspäin, eikä maha ole enää mitään kovin mukavaa kateltavaa..
Nyttenki se on hirveesti käyny Hesellä ja syöny muuta roskaruokaa.

Miten siis voisin sille asiasta vihjaista ilman ettei se loukkaantuis ym.??

9

1006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipuli

sinä voi häntä siihen pakottaa tms.

Tietysti voit hieno varaisesti mainita itsensä kunnossa pidossa tai muuta mutta siihen se jääkin.

Tai ehdota jotain harrasta, menkää vaikka yhdessä kuntosalille =).

• asdfghjkkllöqwedfhj

Sano, että aletaan yhdessä syömään terveellisesti. Ole itse hommassa mukana. Tehkää yhdessä ruokaa vaikka esileikkinä ja jälkkäriksi on sitten... Seksikin kuluttaa kaloreita. Yhteinen iltalenkki on terapiaa parisuhteelle, joten ala pyytää häntä kävelylle kanssasi ja samalla voitte jutella ja kattella luontoa... Meillä ainakin onnistui. 10 kg mieheltä lähti painoa pois. Itselläni ei ollut tarve laihtua, mutta kuntoni kohentui kuitenkin. Tuota ei saa lopettaa vaan siitä pitää tulla elämäntapa, ettei kilot tule takaisin.

• Viivi

Puoli vuotta sitten ehdotin että syötäis molemmat terveellisemmin. Mutta nyt puoli vuotta myöhemmin ite oon vaan laihtunu ja mieheni päinvastoin.
        Lenkeille se ei suostu tulee =(

• Jallu

Minullakin on vähän ylipainoa, josta pitäisi päästä eroon.

Huumorintajua pitää miehellä olla. Olen monesti kertonut, kun takavuosilla muuan kuntoiluguru sanoi vatsaani osoittaen, että tuo pitää saada pois. Vastasin, että kyllä saan pituuteni mukaan painaa sen minkä silloin painoin. - Niin saisit, jos sinulla olisi lihaksia, vastasi guru. - Niitä kun sinulla ei ole, niin vatsasta ylimääräinen pois.

• mun mieheen

Viime kesänä sain inspiksen alkaa käymään lenkillä ja pyöräilemässä. Mies jäi aina kotiin kaikenlaisin tekosyin ja minä annoin hänen olla. Lopulta en enää pyytänyt mukaanikaan, huusin vaan heipat ovelta ja toteutin itseäni itsenäisesti.
      Syksyllä mies osoitti merkkejä turhautumisesta kun meikän into ei lopahtanutkaan vaan jatkoin reippailua ja sen tulokset alkoivat jo näkyä kropassakin.
      Minä kuuntelin hänen valitustaan, mutten ottanut kantaa suuntaan enkä toiseen, joten hän joutui itse päättämään mitä tekisi omalle tilanteelleen.

Talvella hän sitten ehdotti, että mentäis hiihtämään yhdessä. Niin tehtiin ja minä annoin hänen määrätä vauhdin. Lenkin jälkeen kiittelin häntä hyvästä ideasta ja mukavasta seurasta yms. Parin päivän päästä hän ehdotti kävelylenkkiä ja niin sitä taas mentiin.
      Ja hyvin on innostusta riittänyt siitä lähtien, molemmilla.

Mieheni ei ole yhtä kurinalainen kuntoilija kuin minä ja kaipaa kovasti vaihtelua lajien suhteen. Ei se mitään, pääasia, että tykkää nyt liikkua eikä löhötä sohvalla niin kuin ennen.
      Painoakin on pudonnut jo näkyvästi ja toivon mukaan tästä liikkumisesta tulee pysyvä elämäntapa hällekin.

Että tällanen tarina täältä meiltä päin. : )

• juuhikyuk

munki poikaystävä vaan kittaa kaljaa..ja mitäs siitä syntyykään kaljamaha tietenki!!! Enkä tykkää semmosesta ollenkaan..!! Ite sanoin sille että kaljasta tulee vaan kaljamaha ja se huomas heti vihjailuni..mutta laiskuuden vuoksi ei aijo asialle sen kummempaa tehdä =(

• teit

kun et tuputtanut asiaa..ei kukaan kaupasta osta kamaa jota oikein tuputetaan..varsinkin jos ostos edellyttää liikuntaa, eli itse pitää asia mieltää..

• Kyllä

se sitten siitä, kun älyää katsoa niihin sopivalla hetkellä..tai sitten on tosi itseriittoinen tyyppi.
      Ja aina voi sanoa että..hei sulla roikkuu jotain "tuolla"..saattaa jopa katsoa sinne ja jos näkee ilman peiliä, huolehdit turhaan..

• ainakaan sillä,että koko ajan toitotat toiselle tätä "Laihduta, Laihduta" virttä.Ehkä kannattaisi antaa toisen olla sellainen kun on tai sitten vaihdat ukkoa jos vanha ei kiinnosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5449
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      48
      3615
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2985
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2191
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1966
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      295
      1825
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1481
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1386
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1333
    Aihe