Mies on sika

Se on miehen vika

Kuinka ihmeessä joku voi löytää itselleen miehen sättäilyn kautta?
Siel on kaikki miehet vaan sitä yhtä ja samaa vailla.
Onko kaikki miehet samanlaisia? Vai sattuuko tällaiset "kipeet" ainoastaan chattiin?
Vastatkaa ihmeessä jos joku tietää! Onko tää normaalia miesten touhua? Jos on niin onko niitä epänormaaleja olemassakaan!!!!!

10

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luke67

...taidan sellanen epänormaalin normaali olla.

• jatkoa edelliseen

Jatkan vielä. Olis kiva joskus vaan keskustella "jonkun" kanssa. Ehkäpä tutustua jne...mut jutut alkaa äijien puolelta menemään aina siihen, kuinka housussa pullottaa ja mitä ne haluis tehdä naiselle.Usein vielä irstaimman kautta. Mua ei todellakaan kiinnosta montako senttiä siellä housuissa löytyy tai onko tippa päässä vai ei! Mä olen kyllä niitä senttejä ja tippoja elämäni aikana ihan tarpeeksi nähnyt! Eikö täältä maailmasta enää ihmistä löydy?Ja eikö naiseen voisi tutustua hieman kauniimmin?

• Brune...ejk...

on hyvin hellyyttävä eläin.... Tääl meijän nurkil on sellainen kotieläinpuisto ja siel minipossu nimeltä terttu... Ihana otus...
      Miehiä täytyy sen verran puolustaa että löytyy niitä mukaviakin... eikä me kaikki naisetkaan aina niin ihania olla....:)

• nylkkäri

pimppi aina ole mielessä.
      Mullaki oli sen aikaa pois mielestä ku katolta putosin.

• SONJA

Sika on siisti ja aktiivinenkin "seksissä", älä vertaa miestä noin somaan ja puhtaaseen eläimeen.Kyllä sika suuttuisi jos saisi tietää mihin sikaa vertaat.

• Nylkkäri

varallisuus.Ei sitä ihan pelkästä halusta viitsi
      panna kunnon työstä kunnon korvaus..

• ..onhan mullakin se yks iänikuinen mutta aina niin kiva juttu mielessä.. en vain ole törkeä ja chatissa vinkumassa.. se on vähän hölmöö..

mutta jos se vain on mielessä niin ehkä olen porsas mäkin.. sika pienoinen.. elikä siisti suomalainen mies..

• Nylkkäri

ole sika VAAN KARJU.

• quistis

Sikojako kaikki..Ihan röhköjäkö?? Ilmankos en chattailystä tykkääkkään;o))
      Huuhaamiehet sensijaan oikein ihania:o)))

• yksitypy evk

minä yksitypy haen miehistä vain "sitä" :=)))
      Mutta hitsi kun olen ollut täällä kohta kaks vuotta jo, eikä kukaan ole sitä mulle vielä tarjonnut.
      Enkä jaksais tuolta livestäkään lähteä etsimään sitä. Sen verran laiska oon :=))))

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe