Ajattelinpa tuossa vaihtaa nikkiäni, koska tämä nykyinen oli vaan yhtä projektia varten. Noh, se on vaan seurannut mukana nyt jo aika pitkään! Ei kai tuossa nyt mitään vikaa ole, mutta jotenkin tuntuu vaan siltä, että vaihtoon. Onko päätös hätiköity ja annetaanko entisen olla?
Ajattelin uudeksi nikiksi jotain sellaista, kuin "puusta pudonnu", "latva laho", "kipusikapusiputosi". Tai vastaavaa. Otan ehdotuksia mahdollisesta uudesta nikistä vastaan.
Pidänkö entisen, vai laitanko uutta kehiin? :o|
Uusi nikkikö?
6
325
Vastaukset
- kippari
meen vaihtaan nikiä toi on ihan jees ja sillä sut tunnetaan;=)No nyt tää dorka yrittää lähtee koisaamaan eli öitä sulle myös:=)
- varatartsan
Näinhän se saattaa olla! Jos minä en ole ihan Weismyllerin näköinen, ei kipparillakaan tarvitse olla silmälappua ja puujalkaa! Ja sitä härskiä papukaijaa olalla! vai mitä?
- kippari
varatartsan kirjoitti:
Näinhän se saattaa olla! Jos minä en ole ihan Weismyllerin näköinen, ei kipparillakaan tarvitse olla silmälappua ja puujalkaa! Ja sitä härskiä papukaijaa olalla! vai mitä?
olet ollaan sellaisia kuin ollaan ja muuta ei voida;=))
- on hyvä
se kipusikapusiputosi
..tuohon sanois.. itse en vaihtaisi koska valittu mika valittu.. ja ellei ittees häirii.. nikissä pitää olla jytyä ja vaihtoehdoistasi tuo varatartsan on jytevin..
sama kun mä alkaisin pervokista, vinttihirmuks, perunapojaks tai kellarimöröks.. EI TOIMI..- varatartsan
me olemme selviä, selvä!
vt sitten pysyy ja paranee. :o|
Kiitän kannanotoistanne! JIiiaaaaaaoooooooo!!!! Tulihan se iltahuuto sieltä!
Nyt kiipeän yöpuulle. Öitä koko poppoo! :o\
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490