Misoot?
Pervokkiii
7
313
Vastaukset
- raikas
vaan olisin kysellyt, että miten kotisivuhommelit menee?
Löysin muutamia juttuja asiaan liittyen, jotka 'muka' katsoin hyviksi.. en tiedä miten aiot tehdä kun nyt on monenlaisia vaihtoehtoja mutta kuiteski... kun lupasinkin:
http://wwwfi.com kotisivutilaa, ilmainen, mutta mainosbanneria täytyy sietää, sen paikan saa kuitenkin valita
http://www.elkoo.net/html/index.php ohjeita kotisivujen tekoon html kielellä ja muutakin
http://koti.mbnet.fi/ff-faq/nvu/index.shtml hyvältä näyttävä html-editori ellet halua koodata sivuja suoraan html:llä
Onnea ja tsemppiä :) Nyt pitää lähtee reissuun taas...aika huonosti..ei ymmärrä.. oon yrittänyt yahoon geocities.. mut nähtävästi tarvitaan kuitenkin jonkun viisaan apua kun mun aivot on tainnut jo homehtua niin etten ymmärrä.. huokaus sentään.. kuvat sain liitettyy..mut jostain syystä näkyy kauhean pieninä vaikka yritin suurentaa niitä eri ohjelmilla.. aina sama juttu ja galleria sivulla näkyy vaan yks kuva ja sekään ei oo se mikä pitäis..
luovutan..- yksi n
pervokki kirjoitti:
..aika huonosti..ei ymmärrä.. oon yrittänyt yahoon geocities.. mut nähtävästi tarvitaan kuitenkin jonkun viisaan apua kun mun aivot on tainnut jo homehtua niin etten ymmärrä.. huokaus sentään.. kuvat sain liitettyy..mut jostain syystä näkyy kauhean pieninä vaikka yritin suurentaa niitä eri ohjelmilla.. aina sama juttu ja galleria sivulla näkyy vaan yks kuva ja sekään ei oo se mikä pitäis..
luovutan..sekaan heitän sulle kysymyksen.Mites se "luottokumppanin"etsintä sujuu?
Ilma ainakin on mitä ihanin. yksi n kirjoitti:
sekaan heitän sulle kysymyksen.Mites se "luottokumppanin"etsintä sujuu?
Ilma ainakin on mitä ihanin...on päällä muttei vielä oo löytynyt.. huokaus..
- yksi n
pervokki kirjoitti:
..on päällä muttei vielä oo löytynyt.. huokaus..
muistanut kulkea silmät ja mieli avoinna ulkona liikkuessasi?
yksi n kirjoitti:
muistanut kulkea silmät ja mieli avoinna ulkona liikkuessasi?
..en ole tällä viikolla pahemmin liikkunut missään..kotona hommaillut projekteja.. meinaan tilaustyötä.. mutta ulkona liikkuessani silmät auki tietenkin ja ehdottomasti mieli avoinna..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..aika huonosti..ei ymmärrä.. oon yrittänyt yahoon geocities.. mut nähtävästi tarvitaan kuitenkin jonkun viisaan apua kun mun aivot on tainnut jo homehtua niin etten ymmärrä.. huokaus sentään.. kuvat sain liitettyy..mut jostain syystä näkyy kauhean pieninä vaikka yritin suurentaa niitä eri ohjelmilla.. aina sama juttu ja galleria sivulla näkyy vaan yks kuva ja sekään ei oo se mikä pitäis..
luovutan..vielä luovuta. Ei ne aivot oo homehtunu, luulet vaan, semmosta se on näiden koneiden ja softien kans. Ajattele, jotkut joutuu tekemään tätä työkseen! Sitä paitsi aivot kehittyy kun niitä vaivaa.
Onko ne kuvien polut oikein siellä, siis tuliko ne sinne oikeaan paikkaan lähetettyä? Jos noi oli jotain esikatselukuvia.. en tiedä, en oikein tunne tuota yahoota...
Nuku hyvin ja yritä uudestaan, mulla ainakin auttaa se yleensä vaivaan ku vaivaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554