huuhaalaisille tasapuolisesti,onko kaamos? hakkaako pajavasara päähän? onko yrjö tulossa kylään? tarviiko otsanne kylmän pyyhkeen ja purkillisen tabuja? tästä syystä plen juomatta kun nämä oireet iski minuun aina nyt on taas akussa virtaa vaikka muille jakaa,siis en ole juonut ,mikä luojan lykky säästyinpäs taa karmeelta aamulta
hyvää lauantaiaamua kaikille
55
995
Vastaukset
- perskuti
Ollaanko sitä ajoon lähdössä?
- rahtari1
tänäviikonloppuna vaan vähän huolletaan autoa,siis tielle taas maanantaina aamuyöstä
- AMR-52
...tääl rahtari..))) huomenta,ehtii tän laittaan,ennenko proxy alkaa "töihin". palaillaan tuol aamupäiväl....
- rahtari1
ilmottaudun teidän sissikomppaniaan kolmanneksi jäseneksi ,ajattelin että minusta tulee singon käyttäjä,siis olen käytettävissänne
- LonesomeMan
...ja huomenta!! Taitaa olla vahdinvaihto kohta, piti mennä nukkuun jo yli tunti sitten mutta alkoi jutun ja sätkänvääntö sekä kahvinjuonti. Yrjön vierestä en minäkään herää. Prikaati on koossa onko aamuhuudon aika!!!!
- rahtari1
että olen käytettävissänne ja mielellään singon kera ja huomenta samalla,nyt on aamuhuudon aika,anna mennä herätys
- perskuti
rahtari1 kirjoitti:
että olen käytettävissänne ja mielellään singon kera ja huomenta samalla,nyt on aamuhuudon aika,anna mennä herätys
Niitä sinkoja on kahdenlaisia, on se raskas ja stten se he*vetin raskas ja yleensä vaikeakulkuisessa maastossa.
Rahtari,..eiköhän mennä vara-asemaan tupakalle? - rahtari1
perskuti kirjoitti:
Niitä sinkoja on kahdenlaisia, on se raskas ja stten se he*vetin raskas ja yleensä vaikeakulkuisessa maastossa.
Rahtari,..eiköhän mennä vara-asemaan tupakalle?pidetään pieni sätkätauko,kyllä noi muut hoitaa homma kotiin sillä aikaa
senkin,senkin rahtari taas niin reippaana taidat olla oikea ristoreipas
- rahtari1
ja huomenta vaan,meniks sulla viemärit tukkoon ,kun odotin suo pultistatuntii,meseen,no mä voin tuoda tunnyreit sulle ens hätään
rahtari1 kirjoitti:
ja huomenta vaan,meniks sulla viemärit tukkoon ,kun odotin suo pultistatuntii,meseen,no mä voin tuoda tunnyreit sulle ens hätään
kun katoin peiliä muistutin bil heiliä,pyykit laitoin koneeseen ,viikon sängen ajoin,meneehän sitä aikaa,ei sitä aina voi koneella olla;)
- rahtari1
manxman kirjoitti:
kun katoin peiliä muistutin bil heiliä,pyykit laitoin koneeseen ,viikon sängen ajoin,meneehän sitä aikaa,ei sitä aina voi koneella olla;)
kaiken,sähän oot ollu jo tänään ahkera
Rahtari.... Eips ole ainakaan kauheaa kankusta....=:0))
- rahtari1
ja huomenta samalla ,no semmonen kohtalainen sallitaan mut mul ei ollenkaan,oota brune sammutan koneen ja käynnistän heti uudestaa ,alko sekoilee kone
rahtari1 kirjoitti:
ja huomenta samalla ,no semmonen kohtalainen sallitaan mut mul ei ollenkaan,oota brune sammutan koneen ja käynnistän heti uudestaa ,alko sekoilee kone
masiina...Mulla tää aina sekoilee...Ja Samperi toi mesekin jo temppuileee......Aaargh...
rahtari1 kirjoitti:
tietotoimisto ilmoittaa:mese ei futaa
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
masiina...Mulla tää aina sekoilee...Ja Samperi toi mesekin jo temppuileee......Aaargh...
mul just koneen sekasin pistikin, olin manxmanin kanssa samaa aikaa meses kuulokkeilla kun tänne kirjottelen
- rahtari1
manxman kirjoitti:
tietotoimisto ilmoittaa:mese ei futaa
tuu nyt samalla meseen vaik kirjottelen täällä,mulla ainakin nyt mese futaa
rahtari1 kirjoitti:
mul just koneen sekasin pistikin, olin manxmanin kanssa samaa aikaa meses kuulokkeilla kun tänne kirjottelen
aukase mulla taas mesee... Tosin aamul aukas mut nyt...Jummi ku hermo menee......
- uudestaan
BBrunetti kirjoitti:
aukase mulla taas mesee... Tosin aamul aukas mut nyt...Jummi ku hermo menee......
ei se ole maailmanloppu
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
brune mesen toimii
rahtari1 kirjoitti:
brune mesen toimii
ei toimi...Mut tossa jo joku kommentoi ettei se ole maailmanloppu.... heh...=:0))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
ei toimi...Mut tossa jo joku kommentoi ettei se ole maailmanloppu.... heh...=:0))
meiän sissikomppaniaan muonittajaks,ku mä taas ehdotin lonelle et se vois testaa kaikki naiset kommpanian puuvarastossa höyläpenkillä ,mut se ei oikein lämmenny ajatuksest ja sano et antaa ton proxy errorin hoitaa homma
rahtari1 kirjoitti:
meiän sissikomppaniaan muonittajaks,ku mä taas ehdotin lonelle et se vois testaa kaikki naiset kommpanian puuvarastossa höyläpenkillä ,mut se ei oikein lämmenny ajatuksest ja sano et antaa ton proxy errorin hoitaa homma
saatan mie tullakin.....=;0))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
saatan mie tullakin.....=;0))
niin mielelläni katselen ja koittelen myös noita kauniita naisia,heh,heh
rahtari1 kirjoitti:
niin mielelläni katselen ja koittelen myös noita kauniita naisia,heh,heh
meinisko niiku tissistä puristaa ja silleen...heh.....=;0))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
meinisko niiku tissistä puristaa ja silleen...heh.....=;0))
siin sivussa muitten tärkeämpien hommien yhteydessä
rahtari1 kirjoitti:
siin sivussa muitten tärkeämpien hommien yhteydessä
Mitä niitä tärkeimpiä hommia on....=;0))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
Mitä niitä tärkeimpiä hommia on....=;0))
autotallissa höyläsin yhen naisen tol mun lenkkihöylällä ihan uuteen uskoon,noin ohimennen vaan
rahtari1 kirjoitti:
autotallissa höyläsin yhen naisen tol mun lenkkihöylällä ihan uuteen uskoon,noin ohimennen vaan
sellainen höylääjä......=;0))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
sellainen höylääjä......=;0))
kyllä vähänniinkun kaks ammattii mut toisesta mä saan vaan palkan,mut kerran olin henry saaren kanssa samassa alastonkuvissa lehdessä nimeltä kirkko ja kaupunki
rahtari1 kirjoitti:
kyllä vähänniinkun kaks ammattii mut toisesta mä saan vaan palkan,mut kerran olin henry saaren kanssa samassa alastonkuvissa lehdessä nimeltä kirkko ja kaupunki
Henry ihan kade sulle....hih...
tuuks sää mutkin höylää ku kerta kehut siin....=;0))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
Henry ihan kade sulle....hih...
tuuks sää mutkin höylää ku kerta kehut siin....=;0))tuun sillon varmaan lahteen niin kyllä siinä ohimennen yhet höyläyksetkin hoidetaan samalla puudutuksella
- leidi_10
Tääl on ainakin kaamos! Sataa rakeita!! Eikä oo ykä tulossa kylään.. :)))
- rahtari1
ja huomenta, no onks sitä pajavasaraa näkyny tai niit pyyhkeit,ai niin mut niit pyyhkeit tuskin vielä tarvii eihän se luke oo kerenny viel ees mitään touhuukaan
- leidi_10
rahtari1 kirjoitti:
ja huomenta, no onks sitä pajavasaraa näkyny tai niit pyyhkeit,ai niin mut niit pyyhkeit tuskin vielä tarvii eihän se luke oo kerenny viel ees mitään touhuukaan
ei pajavasaraa.. mistäs sä tiiät mitä luke on kerenny touhuu..? ;)))
- rahtari1
leidi_10 kirjoitti:
ei pajavasaraa.. mistäs sä tiiät mitä luke on kerenny touhuu..? ;)))
jo tänään saanu autotallissa aikaan höyläpenkissä
- leidi_10
rahtari1 kirjoitti:
jo tänään saanu autotallissa aikaan höyläpenkissä
ihmeessä! Mä en tiiä mitä höyläpenkissä tehdään..
- rahtari1
leidi_10 kirjoitti:
ihmeessä! Mä en tiiä mitä höyläpenkissä tehdään..
juttuu en kyllä täällä uskalla kertoa mut päättele sana höylä ja nainen siihen yhdistettynä niin mitä siit tulee ,tarttee varoo toi sheriffi pistää mut vielä rautoihin
Jeps...Tuus ens viikol...niin höylätään...=;0))
- rahtari1
raput alas? minkäskonen höylä otetaan mukaan ,pannaanko suoraan suurimmalla
rahtari1 kirjoitti:
raput alas? minkäskonen höylä otetaan mukaan ,pannaanko suoraan suurimmalla
pikkuhöyliä...Kunnon vehkeet heti vaan..... jos kerta höylätään höylätään isoilla....=;0))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
pikkuhöyliä...Kunnon vehkeet heti vaan..... jos kerta höylätään höylätään isoilla....=;0))
sitte isoimmalla mut se on sit kun palorisku kun se höyläys saadaan päätökseen
rahtari1 kirjoitti:
sitte isoimmalla mut se on sit kun palorisku kun se höyläys saadaan päätökseen
mitä sitä turhaan pienillä....=;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mitä sitä turhaan pienillä....=;))
tykkäätsä tommosest itsemurhamusiikista kun yö, eppu normaali anssi kela
rahtari1 kirjoitti:
tykkäätsä tommosest itsemurhamusiikista kun yö, eppu normaali anssi kela
yö ja eput... Nyt laitoin tohon klamydiaa soimaan...Musiikin suhteen oon kaikkiruokainen....=;0))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
yö ja eput... Nyt laitoin tohon klamydiaa soimaan...Musiikin suhteen oon kaikkiruokainen....=;0))
noi brittiläiset vanhat rock bändit
rahtari1 kirjoitti:
noi brittiläiset vanhat rock bändit
Beach boys.... on kans ihan ok....muutama elviksenki levy löytyy.... :))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
Beach boys.... on kans ihan ok....muutama elviksenki levy löytyy.... :))
1500 lp levyä ja joku 1000 cdeetä
rahtari1 kirjoitti:
1500 lp levyä ja joku 1000 cdeetä
kokoelmat musiikkia...=:)) Mulla ei aina niin aikaa kuunnella ku on typy....
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
kokoelmat musiikkia...=:)) Mulla ei aina niin aikaa kuunnella ku on typy....
mut vapaaaikanani mul on aina musa päällä esim, kun oon huuhaassa niin sillonkin soi musa
rahtari1 kirjoitti:
mut vapaaaikanani mul on aina musa päällä esim, kun oon huuhaassa niin sillonkin soi musa
kiskalta tossa välis suklaata nam nam ja tupakkaa hakeen.... Meinasin jos ottais sellaiset piristävät torkut.....orkut....
Mut palataan astialle.....=;0))- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
kiskalta tossa välis suklaata nam nam ja tupakkaa hakeen.... Meinasin jos ottais sellaiset piristävät torkut.....orkut....
Mut palataan astialle.....=;0))orkut,palataan astialle
..päätäni ei pajasepät hakkaa.. ei huomennakaan vaikka tänään on menoo.. kutsu kävi.. boolitarjoilu.. miten voin kieltäytyy?..
- rahtari1
sovi kieltäytyä mut juo ku kunnon suomalain mies,eli juo suoraan siit poolimaljasta
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623