Oikein hyvää huomenta, Huuhaa.
Odotus on nyt sitten päättymässä. Ensimmäinen Huuhis-lehti on tullut juuri painosta ulos ja odottaa nyt lähettämistä eteenpäin. Tai varsinaisesti kyseessä on sellainen "tiedusteleva" extra-lehti, jolla on tarkoitus kartoittaa mahdollista kiinnostusta asiakkaitteni, siis Teidän, keskuudessanne.
Olen käynyt tutustumassa palstalla ilmestyvään SumppiSanomat-nimiseen julkaisuun ja ajattelin mennä hieman pidemmälle oman lehteni suhteen. SumppiSanomat on mainio julkaisu kaikenkaikkiaan, mutta en halunnut alkaa kopioida tähtitoimittajan tapaa julkaista uutisiaan vaan keksiä jotain omaperäisempää. Vaihtoehtoja olisi ollut useampia ja kaikki ihan hyviä, mutta ottaen huomioon resurssini päädyin pian kuulemaanne vaihtoehtoon.
Nyt Sinulla, arvon lukijani, on ainutlaatuinen tilaisuus saada Huuhaan historian (ja kenties koko Suomi24-palstan) ENSIMMÄINEN TÄYSIN NELIVÄRINEN virtuaalijulkaisu itsellesi - ja ihan ilmaiseksi, SUORAAN SÄHKÖPOSTIISI! Tätä extra-julkaisua ei voi saada mistään muualta! Tarkoitukseni oli alunperin laittaa lehti jokaisen sitä haluavan saataville, mutta teknisistä syistä se ei ole mahdollista, ainakaan vielä. Mietin kuumeisesti toisenlaisia vaihtoehtoja ja kanavia lehtemme levittämiseen, mutta toistaiseksi tämä tuntuu olevan ainoa ja paras vaihtoehto.
Joten jos haluat saada tämän harvinaisen keräilykappaleen itsellesi ja olla samalla osa Huuhaan historiaa, PYYDÄN SINUA LÄHETTÄMÄÄN SÄHKÖPOSTIOSOITTEESI toimitukseen, jotta voin lähettää lehden Sinulle, arvon lukijani.
-------------------------------------------------- HUOMIO! -----------------------------------------------------
KAIKKI NE, JOTKA OVAT LÄHETTÄNEET MINULLE POSTIA, SAAVAT LEHDEN AUTOMAATTISESTI!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Extra-Huuhis lähetetään pdf-muodossa, joten tarvitset sen katselemiseen Adobe Readerin. Mikäli Sinulla ei sellaista ole, voit imuroida sen osoitteesta http://www.adobe.com
Mikäli et tiedä, mikä Adobe Reader on, kannattaa kysyä neuvoa joltakin sellaiselta, joka sen käytön hallitsee. Luultavasti täältä huuhaaltakin saa apua tarvittaessa. Nyt jos koskaan tuo tuikitärkeä ilmainen ohjelma kannattaa asentaa koneelle.
Lehden postittaminen alkaa iltapäivällä ja kaikki, jotka sähköpostiosoitteensa ilmoittavat klo 13.00 mennessä, saavat Huuhis-extran iltapäivän aikana.
J. Toimittaja
Huuhis-lehden toimittaja/päätoimittaja
[email protected]
Huuhis Extra ilmestynyt!!
46
1915
Vastaukset
- yksitypy evk
Sinulla on erittäin suuria suunnitelmia :=))
Olet tosiaankin perehtynyt ja käyttänyt varmaan valtavasti aikaasi lehden suunnitteluun.
Mutta kyllä se kaks-värinenkin lehti olis ollut ihan riittävä. Ehkä kivempi olis katsella ja lukea lehteä kaksvärisenä, kun monivärinen kuva haalistuu helpommin. Niin tuleva sukupolvi ei saa niistä kuvista mitään selvää enää vuosien saatossa, vaikka on kait se nykytekniikka tietenkin kehittynyt.
Ja tähän mennessä juorusi ovat olleet aika vähäpätöisiä, ettei ne ole jaksneet kiinnostaa.
Mutta olethan vasta aloittelemassa lehden julkaisua, että kyllä se varmaan siitä hyvin lähtee käyntiin.
Lähetän sen sähkäriosoitteen varmasti, kun alkaa kunnon juoruja ilmaantumaa. Nyt on ollut vähän laimeaa tuo juoruilu.
Mutta toivon lehdellesi oikein hyvää tulevaisuutta :=)))Huomenta vain sinullekin.
Niin, voidaan sanoa että juorut ovat juuri niin laimeita kuin ovat niiden kohteetkin. En ole ihan varma, mitä tarkoitat halutessasi "kunnon juoruja" mutta nehän syntyvät vain niin, että joku antaa niihin aihetta.
Huuhaalla ei tapahdu ihan samalla lailla kuin esim. kahvikeskusteluissa, joissa kävin nuuskimassa tämän tähtitoimittajan puuhia. Siellä ihmiset keskustelevat huomattavasti laajemmalla rintamalla ja hyvinkin erilaisista asioista, joten tässä mielessä tähtitoimittajalla on helpompi työsarka kynnettävänään. Jos keskustelut rajoittuvat hyvän huomenen toivotuksiin ja säästä puhumiseen, on juorujen saaminen todella hankalaa, kuten arvon neiti varmaan ymmärtää.
Mutta nähtäväksi jää, miten tämä Huuhis Extra otetaan vastaan. Kenties lehteä kannattaa edelleen kehittää ja panostaa siihen nykyistä enemmän. Tämä ensimmäinen numero on, kuten totesinkin, kokeiluluontoinen julkaisu. Mutta lehden tulevaisuus ja kehityskaari on ihan Teistä lukijoista kiinni.
Suurimmat juorulehdetkin tarvitsevat vihjeitä hyvien juttujensa lähteeksi ja toistaiseksi saamani vihjeet ovat olleet aika kesyjä. Mikäli haluatte kunnon juoruja ja skandaalinkäryisiä juttuja, niin informoikaa minua niistä ja antakaa vihjeitä. Valvova silmäni ei ennätä kaikkialle... :D
J. Toimittaja
[email protected]- Nimetön
Juorutoimittaja kirjoitti:
Huomenta vain sinullekin.
Niin, voidaan sanoa että juorut ovat juuri niin laimeita kuin ovat niiden kohteetkin. En ole ihan varma, mitä tarkoitat halutessasi "kunnon juoruja" mutta nehän syntyvät vain niin, että joku antaa niihin aihetta.
Huuhaalla ei tapahdu ihan samalla lailla kuin esim. kahvikeskusteluissa, joissa kävin nuuskimassa tämän tähtitoimittajan puuhia. Siellä ihmiset keskustelevat huomattavasti laajemmalla rintamalla ja hyvinkin erilaisista asioista, joten tässä mielessä tähtitoimittajalla on helpompi työsarka kynnettävänään. Jos keskustelut rajoittuvat hyvän huomenen toivotuksiin ja säästä puhumiseen, on juorujen saaminen todella hankalaa, kuten arvon neiti varmaan ymmärtää.
Mutta nähtäväksi jää, miten tämä Huuhis Extra otetaan vastaan. Kenties lehteä kannattaa edelleen kehittää ja panostaa siihen nykyistä enemmän. Tämä ensimmäinen numero on, kuten totesinkin, kokeiluluontoinen julkaisu. Mutta lehden tulevaisuus ja kehityskaari on ihan Teistä lukijoista kiinni.
Suurimmat juorulehdetkin tarvitsevat vihjeitä hyvien juttujensa lähteeksi ja toistaiseksi saamani vihjeet ovat olleet aika kesyjä. Mikäli haluatte kunnon juoruja ja skandaalinkäryisiä juttuja, niin informoikaa minua niistä ja antakaa vihjeitä. Valvova silmäni ei ennätä kaikkialle... :D
J. Toimittaja
[email protected]tästä lähtien omasta puolestani antaa aika muhkeita juoruja lehteesi.
Olen toki niitä antanutkin silloin Ilokadulla pyörittämäni bisneksen aikana, jonka lopetin kun sain käärittyä siitä rahat loppuelämääni varten :=))
Mutta jos tässä jotain vielä keksis.
Mutta nyt raikkaasseen ilmaan aamulenkille.
Paltaan JT. taas :=)))) - yksitypy evk
Nimetön kirjoitti:
tästä lähtien omasta puolestani antaa aika muhkeita juoruja lehteesi.
Olen toki niitä antanutkin silloin Ilokadulla pyörittämäni bisneksen aikana, jonka lopetin kun sain käärittyä siitä rahat loppuelämääni varten :=))
Mutta jos tässä jotain vielä keksis.
Mutta nyt raikkaasseen ilmaan aamulenkille.
Paltaan JT. taas :=))))jolla taipumus töppäilyyn kuten näet :=))))
yksitypy evk kirjoitti:
jolla taipumus töppäilyyn kuten näet :=))))
Töppäile rauhassa, ystäväni. Jos sinä kääritkin aikoinaan sillä iloisella talollasi hyvät rahat, niin toivon että minä käärin hyvät rahat sinulla ja kommelluksillasi.
Ei liene yllättävää kuulla, että Sinutkin mainitaan tässä ensimmäisessä Huuhis Extrassa ;)- iräkklyn
Huomenta vain sinullekin.
J. Toimittaja
[email protected]niin kuin minä niin ei tule juoruja.
onhan minusta kirjoitettu mm että minulla on lapsi joka kylässä.täyttä valhetta kaikki ,sillä pihtiputaalla ei minulla pitäisi olla jälkeläistä. iräkklyn kirjoitti:
niin kuin minä niin ei tule juoruja.
onhan minusta kirjoitettu mm että minulla on lapsi joka kylässä.täyttä valhetta kaikki ,sillä pihtiputaalla ei minulla pitäisi olla jälkeläistä.Jos kaikki alkavat elää nuhteettomasti, loppuu tämäkin lehti ennenkuin se kunnolla pääsee edes alkuunsa.
Nuhteeton elämä voi suojella juoruilta, mutta tekee elämästä myös aika tylsän, kun joutuu koko ajan varomaan tekemisiään ja sanojaan.
- Dr.Swan
Koneeni on vaan niin järkyttävää luxus mallia että voikohan siihen tuollaisia Abeibe Readereita edes ladata...no yrittänyttä ei laiteta,pista postia tulemaan!Juorut kiinnostaa aina!
maybeliine@suomi24....ööö...äh...miten se nyt meni toi loppu osa....???Hyvää huomenta, tohtori
Nimenne on nyt lisätty postitustietokantaani (kuulostaapa hienolta), joten läpyskä saapunee koneellesi iltapäivän aikana.
Oikein mukavaa torstai-päivän jatkoa tohtorille...- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
sitä ollaan oltu eilen viihteellä....
Pikkulinnut lauloi...
Hei kahvila avoinna....=;8)))eikä tuo ole edes ensimmäinen kerta tänään!Kävin jo nähkääs aiemmin katsastamassa ulko-ovesi mutta itse emäntä ei suvainnut olla paikalla!
Toinen yritys!
Juorujakin on...ja puhelin on pöllitty...et viitsis rimpauttaa siihen nyt heti??? Dr.Swan kirjoitti:
eikä tuo ole edes ensimmäinen kerta tänään!Kävin jo nähkääs aiemmin katsastamassa ulko-ovesi mutta itse emäntä ei suvainnut olla paikalla!
Toinen yritys!
Juorujakin on...ja puhelin on pöllitty...et viitsis rimpauttaa siihen nyt heti???nyt saada yhteyttä....."On tainut puoskarin puh.elin todella hukkua...
Mut tuuuuu vaan kotona ollaan....=:0)))- Dr.Swan
Hyvää huomenta, tohtori
Nimenne on nyt lisätty postitustietokantaani (kuulostaapa hienolta), joten läpyskä saapunee koneellesi iltapäivän aikana.
Oikein mukavaa torstai-päivän jatkoa tohtorille......kuin kuuta nousevaa!!!
Miten on?Vieläkö olet aikeissa haastatella minua lehteesi?Olen sulatellut tuota ikävää tosi asiaa että Rahtari pääsee siis kansikuvaan rekkansa kanssa,kova iskuhan se oli minulle mutta olen päätynyt siihen tulokseen että taka-kansikin kelpaa minulle tähän hätään...ehkäpä keskiaukeamalla olisi tilaa??
Milloin on siis haastattelu?Onhan kuvat hyvällä maulla tehtyjä?...ei sillä että sillä nyt mitään väliä olisi mutta tiedän sitten miten pukeutua.
Oikein hyvää päivän jatkoa myös sinulle! Dr.Swan kirjoitti:
...kuin kuuta nousevaa!!!
Miten on?Vieläkö olet aikeissa haastatella minua lehteesi?Olen sulatellut tuota ikävää tosi asiaa että Rahtari pääsee siis kansikuvaan rekkansa kanssa,kova iskuhan se oli minulle mutta olen päätynyt siihen tulokseen että taka-kansikin kelpaa minulle tähän hätään...ehkäpä keskiaukeamalla olisi tilaa??
Milloin on siis haastattelu?Onhan kuvat hyvällä maulla tehtyjä?...ei sillä että sillä nyt mitään väliä olisi mutta tiedän sitten miten pukeutua.
Oikein hyvää päivän jatkoa myös sinulle!Voisin lähettää sarjan kysymyksiä sinulle sähköpostitse, ja vastattuasi niihin lähettäisit meilin takaisin toimitukseen? Muokkaisin haastattelun siltä pohjalta seuraavaan ilmestyvään lehteen? Miltä kuulostaa?
Olen edelleen, ja varmasti moni muukin huuhaalainen, kiinnostunut tohtorin toimintatavoista ja hoitometodeista ja tietysti myös valloittavasta persoonastasi.
Mikäli järjestely sopii tohtorille, niin lähetän lähitulevaisuudessa (tämän vuoden puolella) kysymykset vastattavaksesi.
J. Toimittaja
saankos miekin moisen lehden....?..=:8))
Oikein hyvää huomenta...
Mitä lehteen tulee, niin tottahan toki myös Sinä saat sellaisen. Sinähän olit minulla töissäkin muutaman tunnin lehtemme alkutaipaleella ja teit noinkin vähäisessä ajassa lähtemättömän vaikutuksen ammattitaidollasi.
Pistän myös sinulle postia tulemaan...Juorutoimittaja kirjoitti:
Oikein hyvää huomenta...
Mitä lehteen tulee, niin tottahan toki myös Sinä saat sellaisen. Sinähän olit minulla töissäkin muutaman tunnin lehtemme alkutaipaleella ja teit noinkin vähäisessä ajassa lähtemättömän vaikutuksen ammattitaidollasi.
Pistän myös sinulle postia tulemaan...enkat...Muutaman tunnin...
Mut kiits lehdestä...Mielenkiinnolla odotan sitä...Tai niitä juoruja...=:0))BBrunetti kirjoitti:
enkat...Muutaman tunnin...
Mut kiits lehdestä...Mielenkiinnolla odotan sitä...Tai niitä juoruja...=:0))... on muutakin kuin vain juoruja :)
Kuten yksitypylle mainitsinkin, juoruja on kantautunut korviini kovin vähänlaisesti, ja nekin ovat olleet hieman "kesyhköjä" joten joudun ehkä laajentamaan uutisaiheitani myös ns. kunnon uutisiin.
Näinkin alas voi juorutoimittaja joutua vajoamaan ;)Juorutoimittaja kirjoitti:
... on muutakin kuin vain juoruja :)
Kuten yksitypylle mainitsinkin, juoruja on kantautunut korviini kovin vähänlaisesti, ja nekin ovat olleet hieman "kesyhköjä" joten joudun ehkä laajentamaan uutisaiheitani myös ns. kunnon uutisiin.
Näinkin alas voi juorutoimittaja joutua vajoamaan ;)hitto.....
Me puoskarin kanssa järjestetään perjantai yöllä sulle kunnon juorut....
Varoitan et ehkä pysty kaikkea julkaisemaan...heh...=:8)))))BBrunetti kirjoitti:
hitto.....
Me puoskarin kanssa järjestetään perjantai yöllä sulle kunnon juorut....
Varoitan et ehkä pysty kaikkea julkaisemaan...heh...=:8)))))Julkaisukynnykseni on todella matala, joten lähes mikä tahansa törky pääsee lehteen :)
Mielenkiinnolla odotan tuota lupaamaasi yötä. Ja voithan toki, ammattikuvaajana, ottaa muutaman kuvankin mikäli vain mahdollista ja lähettää minulle. Lupaan etten sensuroi :)Juorutoimittaja kirjoitti:
Julkaisukynnykseni on todella matala, joten lähes mikä tahansa törky pääsee lehteen :)
Mielenkiinnolla odotan tuota lupaamaasi yötä. Ja voithan toki, ammattikuvaajana, ottaa muutaman kuvankin mikäli vain mahdollista ja lähettää minulle. Lupaan etten sensuroi :)lauantaina....Brunen ja puoskarin seikkailuista postia...Heh... jopa kuvien kera....=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
lauantaina....Brunen ja puoskarin seikkailuista postia...Heh... jopa kuvien kera....=:0)))
Tuohan kuulostaa lupaavalta. Tiesin että neiti BBrunettiin voi luottaa :)
Mahtaa olla etusivun kamaa. Ja muistathan, mitä törkeämpää, sen parempaa (= lukijoihin vetoavaa).
Mikään törky ei ole niin törkeää, etteikö sitä voisi julkaista Huuhiksessa.Juorutoimittaja kirjoitti:
Tuohan kuulostaa lupaavalta. Tiesin että neiti BBrunettiin voi luottaa :)
Mahtaa olla etusivun kamaa. Ja muistathan, mitä törkeämpää, sen parempaa (= lukijoihin vetoavaa).
Mikään törky ei ole niin törkeää, etteikö sitä voisi julkaista Huuhiksessa.kahtellaan..... Tiedä mitä me keksitään....=:0)))
Päivän jatkoo toimittaja.....
Ja eikös sen lehden jo kohta pitäis alkaa ilmestyy.......=:0))BBrunetti kirjoitti:
kahtellaan..... Tiedä mitä me keksitään....=:0)))
Päivän jatkoo toimittaja.....
Ja eikös sen lehden jo kohta pitäis alkaa ilmestyy.......=:0))H-hetki lähestyy uhkaavasti... Olisikohan tässä nyt se oikea hetki kertoa, että kaikki onkin ollut vain pilaa? :DDDD
Heh heh, ei vaiskaan! Huuhis Extra lähtee ajallaan. Mietin vaan, että olenkohan luvannut liikaa? Kaikki odottavat jotain muhkeaa lehteä ja lähetänkin vain piskuisen näytenumeron? :D
Noh, pääasia että syntyy keskustelua...Juorutoimittaja kirjoitti:
H-hetki lähestyy uhkaavasti... Olisikohan tässä nyt se oikea hetki kertoa, että kaikki onkin ollut vain pilaa? :DDDD
Heh heh, ei vaiskaan! Huuhis Extra lähtee ajallaan. Mietin vaan, että olenkohan luvannut liikaa? Kaikki odottavat jotain muhkeaa lehteä ja lähetänkin vain piskuisen näytenumeron? :D
Noh, pääasia että syntyy keskustelua...Pääasia et syntyy mukavia keskusteluja....
Niin ja eipäs pilailla et varmaan saa edes juorun juorua....Kjäh...
Nyt kahvitauko..... Kahvituttaa...Maistuisko toimittajalle...Ei muuten oo ku korvapuusteja...=:0))))
- Mirkku
....hirmu mielelläni saada kyseisen julkaisun, vaikka olenkin tällainen huuhaan "uusio-jäsen", enkä ole vielä joutanut, tai rohjennut paljoakaan viesteihin vastaamaan, tai kommentoimaan, odottakahan, kun pääsen vauhtiin!
Olet siis uusi jäsen täällä? Tervetuloa joukkoon kirjavaan, kyllä tänne hyvin mahtuu. Äläkä suotta ujostele kirjoituksissasi, rohkeasti vaan mukaan juttelemaan. Sitäkauttahan täältä ystäviä saa.
Mutta mikäli Huuhis Extran haluat, niin voin lähettää sen vain siinä tapauksessa, että tiedän sähköpostiosoitteesi. Voit antaa sen tänne tai lähettää viestin omaan meiliini, jolloin saan osoitteesi privana.
Vielä kerran, tervetuloa.
J. Toimittaja
[email protected]- Mirkku
Olet siis uusi jäsen täällä? Tervetuloa joukkoon kirjavaan, kyllä tänne hyvin mahtuu. Äläkä suotta ujostele kirjoituksissasi, rohkeasti vaan mukaan juttelemaan. Sitäkauttahan täältä ystäviä saa.
Mutta mikäli Huuhis Extran haluat, niin voin lähettää sen vain siinä tapauksessa, että tiedän sähköpostiosoitteesi. Voit antaa sen tänne tai lähettää viestin omaan meiliini, jolloin saan osoitteesi privana.
Vielä kerran, tervetuloa.
J. Toimittaja
[email protected]...uusi ja ujonpuoleinen....!!!!Tajusin jo itsekin, että tarvitset sähköpostiosoitteeni ja joudin sen jo sinulle lähettämäänkin, niin, että nyt jään innolla odottamaan tulevaa postia!Kiitos!!!!
..kraapps kraaps.. perskuls jospa mäkin.. vaik en yleensä noista juorulehdistä välitä.. keräilyharvinaisuus vai.. nooh tuossa on osote.. [email protected]..
Huomentapäivää, herra p.
Myös sinun yhteystietosi on lisätty postituslistalle ja läpyskä lähtee joskus klo 13.00 jälkeen tulemaan.
Kiitos tilauksestasi :)
- Juorukello1
Voi olla että olet kiinostunut seuraavanlaisesta jymy uutisesta..........
SIISPÄ! Huuhaan omaksi Matiksi ja Merviksi on valittu:
TA-DAA....
EIJARIINA sekä NYLKYNEN !- söör itse
muuta yhteistä Nykäsen kanssa kuin sama harrastus nuoruusvuosilta(mäenlasku)
En koskaan riitele enkä ainakaan lyö naista
Minun elintasoni on niin kokeaa luokkaa että en kaipaa kyseenalaista julkisuutta
Vetovoimaani naisia kohtaan en voi itse mitään
se on minun osani ja se minun on kannetava.
SYDÄNTEN SÄRKIJÄ RAKASTAJA-NYLKYNEN
- Mirkku
luettua tuli historiallinen Huuhiksen eka numero ja aivan kelpo tavaraahan tuo oli!Eikun etiäpäin ja kokoamaan uutta materiaalia seuraavaa numeroa varten!
Oletkin elävä esimerkki siitä, että Huuhis ei ole vain rekisteröityneitä varten, vaan sen voi tilata myös rekisteröitymättä!
Tämä kommentti ihan vaan kaikille niille, jotka kenties epäilevät ettei ei-rekisteröityneille lähetetä Huuhista :)
Mukava kuulla että kelpasi.- Mirkku
Oletkin elävä esimerkki siitä, että Huuhis ei ole vain rekisteröityneitä varten, vaan sen voi tilata myös rekisteröitymättä!
Tämä kommentti ihan vaan kaikille niille, jotka kenties epäilevät ettei ei-rekisteröityneille lähetetä Huuhista :)
Mukava kuulla että kelpasi....että minäkin voin olla esimerkkinä edes jossain asiassa, kovin monessa asiassa minusta ei siihen olekaan...!!!!!!!!!
- Hesperian puiston Kreivitär
arvon toimittaja tanssiaisiini! Sieltä saat aina
takuulla kunnon aiheita lehteesi!Kerkesin tuossa jo Rinalle kertoa, että otan loppupäivän vapaata. Mutta kerro ihmeessä, missä tanssiaiset pidetään? Ja keitä kaikkia on tulossa paikalle? Pitääkö pukeutua jonkin teeman mukaan vai voiko tulla pukeutumatta? ;)
Tottakai tanssiaiset kiinnostavat.- Hesperian puiston Kreivitär
Kerkesin tuossa jo Rinalle kertoa, että otan loppupäivän vapaata. Mutta kerro ihmeessä, missä tanssiaiset pidetään? Ja keitä kaikkia on tulossa paikalle? Pitääkö pukeutua jonkin teeman mukaan vai voiko tulla pukeutumatta? ;)
Tottakai tanssiaiset kiinnostavat.Minulla on ilo kutsua Teidät tanssiaisiini tänä iltana
klo 20 alkaen Hesperian puiston linnaani, jossa on
myös residenttini.
Asu on vapaa ja tämä kutsu koskee myös avec.
Ystävällisesti
HPK
Tanssiaisiin on kutsuttuna myös Henrik VII sekä Matti ja Mervi.
Olen lähettänyt Matille ja Merville henkilökohtaisen
kutsun, vaikkeivat he täytäkään aatelisten tunnusmerkkejä.
Mutta seurapiirini kaipaavat välillä piristysruisketta ja
onhan Matti sitä paitsi kuitenkin alansa aatelistoa. Hesperian puiston Kreivitär kirjoitti:
Minulla on ilo kutsua Teidät tanssiaisiini tänä iltana
myös residenttini.
Ystävällisesti
HPK
onhan Matti sitä paitsi kuitenkin alansa aatelistoa.tanssiaiset, vain viisi henkilöä. No, ainakin tanssilattialla on tilaa eikä tarvitse pelätä, että tönii muita tilanahtauden takia.
Avecia ei minulla ole, ellei sellaiseksi lasketa kameraa ja nauhuria :)- Dr.Swan
Hesperian puiston Kreivitär kirjoitti:
Minulla on ilo kutsua Teidät tanssiaisiini tänä iltana
myös residenttini.
Ystävällisesti
HPK
onhan Matti sitä paitsi kuitenkin alansa aatelistoa.Täten olisin enemmän kuin otettu jos saisin kutsun minäkin!
Voisin samalla tarkistaa Matin terveyden tilan näin vankilasta vapautumisen jälkeen ja kannattaa varautua siihen että lähellä on lääkäri silloin kun M&M pääsevät vauhtiin... - Hesperian puiston Kreivitär
tanssiaiset, vain viisi henkilöä. No, ainakin tanssilattialla on tilaa eikä tarvitse pelätä, että tönii muita tilanahtauden takia.
Avecia ei minulla ole, ellei sellaiseksi lasketa kameraa ja nauhuria :)Eipäs ruveta nenäkkääksi! Tuossa oli vain maininta
muutamista kutsutuista, loput saat sitten itse tavata ja todeta!
- nylkkis
että nylkysen nimi pannaan vainajien osastoon
ja annetaan rauha.En voi julkaista kenenkään kuolinilmoitusta vain siksi, että "vainaja" niin haluaa. Tarvitsen kuolintodistuksen kelpo tohtoriltamme, Dr. Swanilta. Mikäli tohtori suuressa viisaudessaan toteaa sinut yhtä kuolleeksi kuin itse toteat, niin sitten asia on selvä.
Ja muistathan, ettei kuolema ole hyvä syy perua lehden tilaus?- Dr.Swan
En voi julkaista kenenkään kuolinilmoitusta vain siksi, että "vainaja" niin haluaa. Tarvitsen kuolintodistuksen kelpo tohtoriltamme, Dr. Swanilta. Mikäli tohtori suuressa viisaudessaan toteaa sinut yhtä kuolleeksi kuin itse toteat, niin sitten asia on selvä.
Ja muistathan, ettei kuolema ole hyvä syy perua lehden tilaus?Toki olen kirjoitellut tässä urani varrella jos jonkinmoisia todistuksia....mutta että kuolin todistus matka-rakastaja Nylkyselle...hmmm....
Ehkäpä jään odottamaan itse vainajan yhteyden ottoa ennenkuin ryhdyn kirjoittelemaan moisia lippuja ja lappuja.
Kunnioittaen vainajan muistoa,
Dr.Swan - nylkkis
Dr.Swan kirjoitti:
Toki olen kirjoitellut tässä urani varrella jos jonkinmoisia todistuksia....mutta että kuolin todistus matka-rakastaja Nylkyselle...hmmm....
Ehkäpä jään odottamaan itse vainajan yhteyden ottoa ennenkuin ryhdyn kirjoittelemaan moisia lippuja ja lappuja.
Kunnioittaen vainajan muistoa,
Dr.Swanmeillä on hyvät säpinät neitsyt maritan kanssa
teihin voin yhtyä myöhemmin
- porumies
huuhaalle on ilmeisesti pesiytynyt mustamakkaramies. lähde: jutila.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505