...rahtarin ketjun kunniaks ottaa huurteiset jääkaapist...)) kyl tuoremehu eetvarttia...))))
nyt sopiikin...
46
994
Vastaukset
- Doe-01
Sen kunniaksi,kun sinä ja rina laitoitte viimeiset viestit:))
- Sydän.Ystävä
vaan ja aamuja ;))
Ollaampa sitä virkeitä tänään ;)) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
vaan ja aamuja ;))
Ollaampa sitä virkeitä tänään ;))Sinäkin ehdit sentään huuhailemaan:))Tuleeko Savossa vettä?Täällä on pilvistä,ja 17 lämmintä.
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Sinäkin ehdit sentään huuhailemaan:))Tuleeko Savossa vettä?Täällä on pilvistä,ja 17 lämmintä.
aina välistä,ei tätä passaa unohtaa,vaikka pitkä tauko tuleekin kohta :(
Ei sada ei,pilivistä on :)) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
aina välistä,ei tätä passaa unohtaa,vaikka pitkä tauko tuleekin kohta :(
Ei sada ei,pilivistä on :))taukoa välttämättä tule:))Etkö muista viimeksi..sillä koneella siellä,missä olit..:)
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
taukoa välttämättä tule:))Etkö muista viimeksi..sillä koneella siellä,missä olit..:)
Se menee sitten yömatkustamiseksi viikonpäästä ;))
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Se menee sitten yömatkustamiseksi viikonpäästä ;))
Kiva,että olet jo varma asiasta:=)))
Ja onhan siellä yömatkan päässäkin toimiva tietokone..ei huuhaasta pääse eroon missään:)) - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Kiva,että olet jo varma asiasta:=)))
Ja onhan siellä yömatkan päässäkin toimiva tietokone..ei huuhaasta pääse eroon missään:))ajatellut tehdä ja koneitahan löytyy varmaan ;)))
Mitäs tälle päivälle suunnitelmissa? - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
ajatellut tehdä ja koneitahan löytyy varmaan ;)))
Mitäs tälle päivälle suunnitelmissa?Aika rankka viikko on takana,joten noudatan Take it Easy-neuvoa,ja laiskottelen vain:)
Ehkä laitan illalla taas saunan ja mietin asioita jalat katossa..kunnes käteni osuu äkkiä kovaan...
löylykauhan varteen,ja kissautan taas kipollisen vettä kiukaalle:=))) - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Aika rankka viikko on takana,joten noudatan Take it Easy-neuvoa,ja laiskottelen vain:)
Ehkä laitan illalla taas saunan ja mietin asioita jalat katossa..kunnes käteni osuu äkkiä kovaan...
löylykauhan varteen,ja kissautan taas kipollisen vettä kiukaalle:=)))sinä jotta jaksat taas pakertaa viikon :))
Rennosti aattelin ottaa minäkin tän päivän ja saunaa tietty illalla.
Vai vettä kipolla viskelet ;)))) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
sinä jotta jaksat taas pakertaa viikon :))
Rennosti aattelin ottaa minäkin tän päivän ja saunaa tietty illalla.
Vai vettä kipolla viskelet ;))))sitä mintuntuoksua löylyveteen,ja aika mukavan hajun antoi koko saunapuolelle.Tuli ostettua tuoksukynttilöitäkin:))
Kelpaa täällä lekotella,ja ootella jos vaikka vieraita tulis lähiaikoina;=))) - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
sitä mintuntuoksua löylyveteen,ja aika mukavan hajun antoi koko saunapuolelle.Tuli ostettua tuoksukynttilöitäkin:))
Kelpaa täällä lekotella,ja ootella jos vaikka vieraita tulis lähiaikoina;=)))niitä sydämen muotoisia kynttilöitä ;))
Eihän sitä koskaan tiedä kuka tulee käymään :) - Doe-01 evk
Sydän.Ystävä kirjoitti:
niitä sydämen muotoisia kynttilöitä ;))
Eihän sitä koskaan tiedä kuka tulee käymään :)mutta aika erikoisia muuten.
Viikon päästä kai pitäis alkaa kuulostelemaan ovikellon soittoa....;)Nyt häivyn syömään ja päikkäreille:))
sitten olvia,kun tuo raittiuskeskustelu tuli täyteen
ritaa ne on hehkuttanut jo monta päivää,milloin se nyt iskee sinne texasiin?
Man-of-Mystery kirjoitti:
toi linkittäminen oikein onnistuu,kun en ite osaa,onko vaikeeta?
- Doe-01
Man-of-Mystery kirjoitti:
Olikos tuo alempi viestiketju huuhaan ennätys?Tarkoitan siis ketju neljässä tunnissa täyteen:)?
manxman kirjoitti:
toi linkittäminen oikein onnistuu,kun en ite osaa,onko vaikeeta?
näin se menee:
- vie hiiren kursori osoiteriville, anna olla sen siinä
- klikkaa hiiren VASEMMALLA korvalla, niin sivun osoite muuttuu tummansiniseksi
- osoitteen ollessa sinisenä klikkaa hiiren OIKEALLA korvalla ja valitse valikosta "Kopioi" - sitten liität sen esim. viestiisi linkiksi.
Terveisin, MM.Doe-01 kirjoitti:
Olikos tuo alempi viestiketju huuhaan ennätys?Tarkoitan siis ketju neljässä tunnissa täyteen:)?
muutenhan punaiseen täppään on jo totuttu tällä palstalla............!
T. MM.Man-of-Mystery kirjoitti:
näin se menee:
- vie hiiren kursori osoiteriville, anna olla sen siinä
- klikkaa hiiren VASEMMALLA korvalla, niin sivun osoite muuttuu tummansiniseksi
- osoitteen ollessa sinisenä klikkaa hiiren OIKEALLA korvalla ja valitse valikosta "Kopioi" - sitten liität sen esim. viestiisi linkiksi.
Terveisin, MM.täytyy treenaa
- Doe-01
manxman kirjoitti:
täytyy treenaa
Teet avoimesta sivusta kirjanmerkin sinne vasempaan reunaan,ja haluamasi kohtaan klikkaat luotua osoitetta oikealla ja valitset KOPIOI.Sitten laitat hiiren haluamaasi linkityskohtaan,ja taas oikealla,LIITÄ.Haluamasi osoite ilmestyy siihen.
- Sydän.Ystävä
vitsit ku ootta ollut virkeitä tänä aamuna,mikä teitä oikeen vaivaa ;))))
Mie vasta silimiän raottelen ;)- leidi_10
Miten näin pitkään voi nukkua? :))) Mä oon kiusannu tota Doea tyhmillä kysymyksillä koko aamun..;) Niin,huomenta vaan sullekin!
- Sydän.Ystävä
leidi_10 kirjoitti:
Miten näin pitkään voi nukkua? :))) Mä oon kiusannu tota Doea tyhmillä kysymyksillä koko aamun..;) Niin,huomenta vaan sullekin!
Kyllä se tahtoo nukuttaa,jos yön valvoo ;))
Doe muuten tykkää kun sitä kiusataan,oon huomannut sen :)) - leidi_10
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Kyllä se tahtoo nukuttaa,jos yön valvoo ;))
Doe muuten tykkää kun sitä kiusataan,oon huomannut sen :))valvonu yön..;) En mä Doea kiusannu muuten ku kyselin vaan noit nettijuttuja,ku ne mulle outoja..
- Sydän.Ystävä
leidi_10 kirjoitti:
valvonu yön..;) En mä Doea kiusannu muuten ku kyselin vaan noit nettijuttuja,ku ne mulle outoja..
valvottaa vaan kummasti :))
Minä oon kans aika tumpelo tään koneen kanssa,hyvä että täällä osaa käydä ;))) - AMR-52
...sillon joku jos virkeenä aamul on..)))) takakesä tääl yllätti. muuttuu koivunlehetkin takas vihreeks. ja pääskyset tekee kässärikäännöksen,koht taas katon alle pesimäs...)))
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...sillon joku jos virkeenä aamul on..)))) takakesä tääl yllätti. muuttuu koivunlehetkin takas vihreeks. ja pääskyset tekee kässärikäännöksen,koht taas katon alle pesimäs...)))
No lämmintä on tiälläi,hiki valluu ku imurinvarres heelluu :))
ompas sulla siellä erikoisia pääskysiä,kun käsäreitä tekevät ;DDDDD - AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
No lämmintä on tiälläi,hiki valluu ku imurinvarres heelluu :))
ompas sulla siellä erikoisia pääskysiä,kun käsäreitä tekevät ;DDDDD...pääskyi savolaisittain...))))) ei vainkaan. mut lämmin on tosiaan ko kesäl..joutunee sittenkin viel ruohonleikkuuseen tänä vuon.((
tulis vaa kerral se talvi,ettei loskakelei,miul saappais reikä...(( - Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...pääskyi savolaisittain...))))) ei vainkaan. mut lämmin on tosiaan ko kesäl..joutunee sittenkin viel ruohonleikkuuseen tänä vuon.((
tulis vaa kerral se talvi,ettei loskakelei,miul saappais reikä...((paikka siihen kumppariin,niin passaa porskutella loskassakin ;))
- AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
paikka siihen kumppariin,niin passaa porskutella loskassakin ;))
...sit laitan jalkaa ne,ko ainoon reiän tilkitsen...))))) hei,mut tien kalossit niist,reikä kyl vähä alempan,mut menee tossujen pääl hyvin. koko on 47,siis kalossien..)))
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...sit laitan jalkaa ne,ko ainoon reiän tilkitsen...))))) hei,mut tien kalossit niist,reikä kyl vähä alempan,mut menee tossujen pääl hyvin. koko on 47,siis kalossien..)))
oesit het sanonna,että se niin iso reikä ;))
- AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
oesit het sanonna,että se niin iso reikä ;))
...miul turvasaappaat,kunhan riskistyn,et jaksaa niihe kans lontostaa...))) ehjät viel kaikin puolin..))
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...miul turvasaappaat,kunhan riskistyn,et jaksaa niihe kans lontostaa...))) ehjät viel kaikin puolin..))
painavat,itsellänikin ollut sellaset,vaan eipä satu kavion hipasukkaan niitte läpi :))
etkös sie jo oo riskissäkunnossa, ku jatkuvaan lenkilläkkii painelet lintan kaa ;)) - AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
painavat,itsellänikin ollut sellaset,vaan eipä satu kavion hipasukkaan niitte läpi :))
etkös sie jo oo riskissäkunnossa, ku jatkuvaan lenkilläkkii painelet lintan kaa ;))...on kyl kohallaan,mut syysmyrskyt tulloo,ei tarvis kivilöi taskuu,et läskin kulutusta lisättävä rutkasti ruokavalios..)))))
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...on kyl kohallaan,mut syysmyrskyt tulloo,ei tarvis kivilöi taskuu,et läskin kulutusta lisättävä rutkasti ruokavalios..)))))
vaan tirripaistia tekemään ja pottulaatikkoo kera läskisiivujen ;))
- LonesomeMan
Minä join puoli purkkia piimää. Tuleekohan tupla, hyvin tässä ehtii sen verran hätäseen tuli toi viestiketju täyteen.
..noh huurteinen limu kyllä maistuis myöskin.. mjaa ohrapirtelöks mennee..
- LonesomeMan
Kuulin juoruja tuo raittius seurassa ettö oot viikonloppuisin koomassa, mutta ihan virkeen oloinen kaveri siinä on! Mites muuten menee =)
LonesomeMan kirjoitti:
Kuulin juoruja tuo raittius seurassa ettö oot viikonloppuisin koomassa, mutta ihan virkeen oloinen kaveri siinä on! Mites muuten menee =)
..huuhailun alkuaikoina.. se koomailu.. nykyään menee rennommin.. kyllä silti aion muutamalle lähtee stadiin ja vähän kauppojakin kiertää.. siellä kun on myös mun sosiaalinen elämä..
sitä mehua kiits....=:0))
- AMR-52
...partsil,mie sinkoon täält yhen tetrallisen meuhuu...tulee lounaan suunnalt,silmä tarkkana..)))
AMR-52 kirjoitti:
...partsil,mie sinkoon täält yhen tetrallisen meuhuu...tulee lounaan suunnalt,silmä tarkkana..)))
oliki karmee jano....=:0))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
oliki karmee jano....=:0))
...hyvä..))) vilkasin siu prof.sivul. herttilee,ko oot sulosen tuumivaisen näkönen..))) kukahan siin mahtaa siult textarin saada...)))
AMR-52 kirjoitti:
...hyvä..))) vilkasin siu prof.sivul. herttilee,ko oot sulosen tuumivaisen näkönen..))) kukahan siin mahtaa siult textarin saada...)))
jaa en muista....kuka lie....=:0))
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2014281Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583052Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891658Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181296Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121284Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi81076Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231067- 481028
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2371024- 49956