http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011129538
no voisitko sitten tehdä niin kuin olet tuolla sanonut ja poistaa nää kaikki turhat aloitukset tämä mukaan lukien kun olet katsonut=)KIITOS!!!
cesar
8
529
Vastaukset
Juuri tässä heräilin ja melkoinen nippu taas lähti kun viestit selailin. Tässä vaan joutuu aina hieman miettimään mihin sen rajan vetää... Välillä kyllä on fiilis ettei tiedä itkeäkkö vaiko nauraakko. Jääköön tämä viesti nyt tänne muita asiasta muistuttamaaan.
- Little Brother
jo on ihmeellistä sensurointia. miksi poistit topicin bb-kokoelmalevystä? vai etkö seuraa maailman tilannetta ja tiennyt sellaisen olemassaolosta?
- mävaan
kun tää on jo sellainen sekasotku koko palsta ettei oikein meinaa ottaa selvää eikä jaksaa lukea kun kaikissa on aina tiputa se ja se..=)ei saa mitään asiallista keskustelua aikaiseksi=)
Little Brother kirjoitti:
jo on ihmeellistä sensurointia. miksi poistit topicin bb-kokoelmalevystä? vai etkö seuraa maailman tilannetta ja tiennyt sellaisen olemassaolosta?
Poistin viestin koska se oli loukkaaava. Olet ahkera palstalle kirjoittaja ja se on mukava asia. Useat viestisi vain on poistettava koska ilmaiset itseäsi liian kärkevästi. Jos vähän malttaisit kirjoittaa maltillisemmin, niin mielipiteesi / havaintosi herättäisivät varmasti enemmän keskustelua. Mm tuo CD avaus oli aiheltaan mielenkiintoinen... Laita vaan uusiksi mutta älä tällä kertaa vertaa palstan lukijoita vähä-älyisiksi pullonkerääjiksi :)
- Claypool
Little Brother kirjoitti:
jo on ihmeellistä sensurointia. miksi poistit topicin bb-kokoelmalevystä? vai etkö seuraa maailman tilannetta ja tiennyt sellaisen olemassaolosta?
Jopa MÄ tiedän, et sen cd:n saa ärrältä, eli kyllä se olemassa. Ja kuinkas moni olis halunnut vetää Timoa turpaan, hyvät keskustelut poistit!
- Claypool
Cesar kirjoitti:
Poistin viestin koska se oli loukkaaava. Olet ahkera palstalle kirjoittaja ja se on mukava asia. Useat viestisi vain on poistettava koska ilmaiset itseäsi liian kärkevästi. Jos vähän malttaisit kirjoittaa maltillisemmin, niin mielipiteesi / havaintosi herättäisivät varmasti enemmän keskustelua. Mm tuo CD avaus oli aiheltaan mielenkiintoinen... Laita vaan uusiksi mutta älä tällä kertaa vertaa palstan lukijoita vähä-älyisiksi pullonkerääjiksi :)
Vaan ne, ketä sen cd:n ostaa.
- tyttö 75
Jos huomaa jälkeenpäin tehneensä kirjoitus virheen otsikkoon pystyykö sitä korjaamaan mitenkään sieltä päin??esim:muokkaamaan
em=Ei muuta (eli viestiä ei kannata avata koska mitään viestiä ei ole, vaan koko sisältö otsikossa. Paitsi nyt tässä viestissä sisältöä niille jotka eivät vielä tienneet tuollaista näppärää tapaa ilmaista asia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592