Niitten pitää valmistella tunnin mittainen radiolähetys joka tulee ulos keskiviikkona klo 21-22.
Hieno
14
1572
Vastaukset
- lue_ensin
Ai sehän lukee tossa alla.
- heh_heh_
Kunnon urpo seriffi poistaa aiemman ketjun. Kirjoita nyt se sitten ite uudestaan.
heh_heh_ kirjoitti:
Kunnon urpo seriffi poistaa aiemman ketjun. Kirjoita nyt se sitten ite uudestaan.
Että ihan sama oli kumman ottaa pois. Itseasiassa kummassakaan ei oikein kunnon otsikkoa sinänsä ollut...Olisi ollut parempi että suoraan otsikossa olisi mainittu mikä on se viikkotehtävä
- nopea_hauki
Cesar kirjoitti:
Että ihan sama oli kumman ottaa pois. Itseasiassa kummassakaan ei oikein kunnon otsikkoa sinänsä ollut...Olisi ollut parempi että suoraan otsikossa olisi mainittu mikä on se viikkotehtävä
13:04 != 13:05
- radiolähetyksessä
Juontajapari: Lintsi ja Tiina
Vieras: Perttu
Tuottaja: Antti
Musiikkivastaava: Timo
Uutisvastaava: Terhi
Lähetys tulee suorana ke klo 21-22, varmaankin Novasta. - prosentti
80%
- viikkotehtävästä
Tosi kiva äänestyksen kannalta.
Terhi suunnittelee sääuutisointia:
"Eilen satoi golfpalloja." Aika hyvin! - BB:n juttusilta
Tuottajan ominaisuudessa Antti on yhteyshenkilö BB:n päin.
luulen että radioshow menee aika realistisissa merkeissä. Esim uutiset on oikeita uutisia ja biisit ohjelmaan valitaan Novan oikealta soittolistalta. Mainoksia tulee normaalisti. Vierasosuuson ainoa missä saavat soveltaa jotain hauskaa.
Nyt kun aloin tehtävää pohtimaan, niin mitä tässä oikeastaan on katsottavaa? Meneekö alkuviikko nyt tässä kun porukka istuu pöydän ääressä ja pohtii pohtimistaan. Missä on toiminnallisuus?
Jotenkin tässä tulee taas ohjelman kaupallisuus esiin; Novallekkin annettiin oma siivunsa ohjelmaa. Voihan olla että saavat myydä ihan erikseen mainoksia tähän tuntiin ihan erillisille hinnastolla. Ja ohjelman sponssaajatkin varmaan saavat oman minuuttiinsa radioaalloille.- kaivoon!
BB:n tarkoitus on varmaan ensin näyttää kilpailijoiden pohdintoja miten lähetys voisi mennä. Sitten antaa ohjeet. En usko että ohjelmasta tulee ollenkaa tylsä. Toivon ettet ole oikeassa.. Mutta katsotaan.
- tepi88
että se lähetys tulis novalta...
- toivottavasti
Tiina ei ala laulaa siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465