bb on raaka

pettynyt

lintsille tupakka oikeus takas ja heti, aika törkeetä että yhtä rangaistaan

11

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä se perttukin

      joutui tupakki lakkoon....

      • Sisko

        Saattaa olla tekemistä Subin tupakanvastaisen viikon kanssa joka on parhaillaan käynnissä.


      • Sari
        Sisko kirjoitti:

        Saattaa olla tekemistä Subin tupakanvastaisen viikon kanssa joka on parhaillaan käynnissä.

        ..siinä kampanjassa.Mua ei haittaa kun lopetin tupakanpolton muutama viikko sitten kun Perttu silloin aloitti lakon.


      • tiinuli

        penaltya pojille se tupakkalakko, vaan subtv:n joku tupakanvastainen kampanja. Mut ois kyllä voinut sen pojillekin kertoa...


      • hieman liikaa
        Sari kirjoitti:

        ..siinä kampanjassa.Mua ei haittaa kun lopetin tupakanpolton muutama viikko sitten kun Perttu silloin aloitti lakon.

        noissa perttu illuusioissa?


    • kapo

      Ihan oikein, että kielsivät röökin ja voisivat samaan syssyyn kieltää kiroilemisenkin. Saatais kunnon ohjelmaa ja draamaa.Noista jätkistä ei kukaan ansaitse voittoa.

      • ....

        varmaan luuli et sen alotteesta tupakka lakko etti viikko budjetista osteta tupakkaa, ku sitä märisi pk huoneessa!!


    • tupakkaa

      Jos Mikalta EI olisi kielletty tupakointia, vaikka onkin tämä teema viikko, joku olisi täällä ihan varmasti kommentoinut että "SubTV voisi kieltää Mikalta tupakoinnin Big Brotherissa, kun on tämä teema viikko" Että plus miinus nolla mitä ne siellä päättää, joku täällä ulkona ei kuitenkaan ole onnellinen.

      • BBBBBB

        Olisivat jättäneet tupakanpoltot kuvaamatta...


    • C83

      Tosi törkeä veto kieltää tupakointi. Asia, joka ei kosketa tyttöjä ja Anttia millään lailla. Vaikka olis mikä tahansa teemaviikko, niin ei tollasta pitäis tehdä. Voi vaikuttaa aika lailla mielialoihin ja sitä kautta koko kilpailun lopputuloksiin, jos esim. Mika on ärtyneempi kuin yleensä ja tytöt sit valittaa, et "Lintsi on mököttäny koko viikon" etc. Aika lailla pelin hengen vastainen veto, koska Mika ja Perttu ei oo itse mitenkään ansainneet moista rangaistusta.
      PS. Niin ja itse en tupakoi, joten tämä on objektiivinen mielipide

    • Vaikka olisi millainen kamppanja tv-yhtiöllä päällä niin ei siihen pitäisi ketään pakolla mukaan laittaa. Varsinkin kun on kilpailutilanne ja se vaikuttaa oikeastaan vain yhteen kilpailijaan. Tämä haastava tilanne tekee tosin Mikasta vieläkin ansioituneemman kilpailijan jos ja kun tuosta selviää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe