Petin vaimoani, sain klamydian ja

se on tarttunut vaimooni

Tapahtui tuossa n. 1 kk sitten. Olin kavereideni kanssa mökkeilemässä Kalajoella. Juopoteltiin päivä ja naapurimökistä tuli jossain vaiheessa naisseurue kyläilemään meidän mökille. Eräs naisista liittyi seuraani. Keskustelimme koko illan juoden samalla. Jossain vaiheessa yötä löysin itseni petihommista tämän naisen kanssa.

Eilen iski pettämismorkkiksen lisäksi sellainen morkkis jota en haluaisi pahimmalle vihamiehellenikään. Sain eilen testituloksen virtsatestistä ja siinä oli todettu klamydia.

Mitä v..... mä teen, vaimoki on varmaan saanu tartunnan, koska on ihmetelly kutinaa alapäässä.

Ollaan oltu naimisissa 2 vuotta ja meillä on 1 vuoden ikäinen lapsi. Vaimo ei kestäisi tietoa pettämisestä. En uskaltaisi kertoa vaimolle, mutta jotenkinhan sen tauti ois hoidettava. Auttakaa....

82

26730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi

      Pitikö olla hoppu, nyt se on leikin loppu!!

    • Cosmo

      nimittäin silloin minullakin varmaan olisi se kamala klamydia.......

    • ammattilainen

      1. Käy lekurissa ja sano että ei auttanut eka lääkekuuri ja saat uudet lääkkeet, sitten jauhat tabletit jauheeksi ja teet naisellesi ruokaa jonka sekaan sotket jauheen, toimii varmasti vaikka ei uskoisi!

      2. sano naisellesi että sulla on ollut se piilevänä ilman oireita, se on tosi yleistä miehillä!

      3. kaikki taudithan aina saadaan saunanlauteilta!

      • Sandra

        EKA vaihtoehto EI ainakaan toimi! Jos meet lääkäriin ja sanot, et eka kuuri ei "toiminu" niin ne ottaa uudestaan testin, et silleen! Miks et suoraan pyydä kahta kuuria eli naiselles kanssa??? Tietääkseni lääkäri määrää myös kaksi kuuria jos kertoo, että se on kumppanillakin. Sitäpaitsi kaikkein reiluinta olis et kertoisit vaimolles totuuden!


      • juupasjaapas3

        sotke lääkkeet puuroon ja syötä sille salaa... toimiiko tama oikeasti, meinaan mulla on sama tilanne (olen itse nainen) ja pelkaan etta olen tartuttanut mieheni, mutta pelkaan etta han tartuttaisi minulle oman tautini takaisin.

        Ajattelin syottaa laakkeet ruuan mukana, mutta hmm... maistuukohan se ruuassa? Pitaako ne kaikki laittaa samaan aikaan?

        Miten suomessa, saako laakkeet itse hakea apteekista, meinaan ulkomailla laake tulee syoda hoitajan edessa... vahan huono siina on kielen alle piilotella, ku ne sulaa. hehe.


      • toimi...

        Mulla oli aikanaan klamydia, ja voin taata että niitä lääkkeitä ei voi syödä huomaamatta. Ainakin ne mitä mulle määrättiin oli älyttömän vahvoja, ja piti ottaa vielä useampi antibiootti päivässä, vatsa tuli monesti niin ärtyneeksi ja kipeäksi että oksensin. Jos vaimollesi tulee tälläisiä oireita, hän menee varmasti lääkäriin ja kappas, sieltä löytyy klamydia.

        Ja kuka uskoo internetin ihmeaikana mitään selityksiä tarkastamatta faktaa.

        Tunnusta vaan suoraan, kadu, ole pahoillasi, älä selittele. Ja mahdollisimman nopeasi!


      • Siitä sait

        Voi tuota lapsellisuutta kertoilla satuja ja selityksiä kun oma tyhmyys on pysäyttänyt. Selitykset ei auta. Totuus on kerrottava puolisolle ja jos tulee turpaan oma on vikas!


      • grgng
        juupasjaapas3 kirjoitti:

        sotke lääkkeet puuroon ja syötä sille salaa... toimiiko tama oikeasti, meinaan mulla on sama tilanne (olen itse nainen) ja pelkaan etta olen tartuttanut mieheni, mutta pelkaan etta han tartuttaisi minulle oman tautini takaisin.

        Ajattelin syottaa laakkeet ruuan mukana, mutta hmm... maistuukohan se ruuassa? Pitaako ne kaikki laittaa samaan aikaan?

        Miten suomessa, saako laakkeet itse hakea apteekista, meinaan ulkomailla laake tulee syoda hoitajan edessa... vahan huono siina on kielen alle piilotella, ku ne sulaa. hehe.

        Haloo ne on antibiootteja. Moni on allerginen osalle antibiooteista, niistä voi tulla vähintään muillekin vatsaoireita, lisäksi osaa ei saa ottaa yhtä aikaa muiden lääkkeiden tai tiettyjen ruokien kanssa jne.

        Pakko tunnustaa vaimolle asia. Lisäksi jos ei tunnusta, säilyttää loppuelämänsä salaisuutta ja luultavasti paljastaa sen myöhemmin. joku kaunis päivä kun ap on humalassa eikä kontrolli pelaa niin hyvin kuin selvänä, hän tulee livauttaneeksi asian suustaan, tai unissaan tms. Sellainen salaisuus on raskas kantaa ja lyö peruuttamattoman kiilan väliinne. ja kun se paljastuu myöhemmin, olet lisäksi paitsi pettänyt, myös paljastunut elämäntapavalehtelijaksi, john ei voi luottaa enää koskaan missään asiassa.

        Ainoa mitä voi tehdä on olla rehellinen, katua aidosti ja jättää ryyppääminen ja parantaa tapansa.


      • Taudinsaanutjoskus

        Toivon kaikille taudin naisellensa antaneille hyvää eroa. Yksin jäätte lopulta itkemään. Sen jälkeen voitte paneskella niin paljon kuin sielu sietää ilman kortonkia :-)


      • Taudinsaanutjoskus

        Kondylooma se pahempi on kuin klamydia. Veressä on aina vaikka se olisi hoidettu. Aiheuttaa lapsettomuutta ja kohdunkaulan syöpää. Että näin mukavaa.


      • Aivan_oikein
        Siitä sait kirjoitti:

        Voi tuota lapsellisuutta kertoilla satuja ja selityksiä kun oma tyhmyys on pysäyttänyt. Selitykset ei auta. Totuus on kerrottava puolisolle ja jos tulee turpaan oma on vikas!

        Juuri näin. Ottakoot vastuun omista tekosistaan. Jos ei ole järjen jättiläinen voi olla sen verran selkärankaa että tunnustaa tekonsa. Järki päähän ajoissa ja omaa puolisoa kunnioittaa. Se on vakavampi asia kuin tyhmät käsittää.


    • gem

      muistaakseni klamydia pitkään pesiessään naisen kropassa voi olla täysin oireeton mutta tukkia munatorvet.... joka siis tarkoittaa, että vaimosi ei saa enää ikinä lapsia. Sehän olisikin reilu temppu.

      Eli valinnan ei pitäisi olla vaikea sinulle jos omaat edes jonkinlaisen selkärangan tyyppisen...

      • Oletko iloinen

        Niin hän ei saa siis lapsia UUDEN miehensä kanssa. Sinut voidaan kyllä tässä jo ohittaa ...


    • been there

      olen ollut vastaavassa tilanteessa. Sepitin tarinan, että ex muijalla on todettu klamydia ja että lääkärit oli kertonu sille, että se voi olla vuosikausia oireeton-mikä on totta! Sanoin exän kertoneen, että lääkäri oli suositellu entisille partnereille testejä...

      • kumiukko

        ei kannata myöntää mitään, vaikka jäisi rysän päältä kiinni.Mä olin saanutkerran joltain huoralta visvasyylät,valehtelin muijalle että kävin paskalla jossain bensiksellä ja munan pää hipas pöntön reunaa,ja pöpö tarttu.Hyvin meni läpi,yhdessä mentiin käsi kädessä penslaukseen ja asia unohtui.


      • jep

        ... ja jos sun muijas on niin tyhmä että uskoo sun saaneen klamydian saunan lauteista tai pöntön reunasta niin vaihda ihmeessä eukkoa! Eihän niin sinisilmäisen pösilön kanssa kukaan voi elää.

        Toivon kuitenkin että kikkelisi surkastuu ja syöpyy rusinaksi, kutiaa irti tai jotain muuta kaunista pel(k)uri.


      • Itse on viaton
        kumiukko kirjoitti:

        ei kannata myöntää mitään, vaikka jäisi rysän päältä kiinni.Mä olin saanutkerran joltain huoralta visvasyylät,valehtelin muijalle että kävin paskalla jossain bensiksellä ja munan pää hipas pöntön reunaa,ja pöpö tarttu.Hyvin meni läpi,yhdessä mentiin käsi kädessä penslaukseen ja asia unohtui.

        Kumi-ukko et sä saanut sitä visvasyylää keltään huoralta.Sait sen aiheesta
        ja välinpitämättömyydestä omaa itsesäsi ja vakisuhdettasi kohtaan .
        Aikuinen ihminen vastaa itsestään joka tapauksessa .Taasen yksi munaton
        mies joka siirtää vastuun toisille.Kumen käyttö tai käyttäminen on aina
        ja vain itsestä kiinni.Yleensä ns.maksulliset naiset huolehtivat suojaamisen.
        Kasva aikuiseksi niin sanoissa kuin teoissakin.


      • Kumi kiitos
        jep kirjoitti:

        ... ja jos sun muijas on niin tyhmä että uskoo sun saaneen klamydian saunan lauteista tai pöntön reunasta niin vaihda ihmeessä eukkoa! Eihän niin sinisilmäisen pösilön kanssa kukaan voi elää.

        Toivon kuitenkin että kikkelisi surkastuu ja syöpyy rusinaksi, kutiaa irti tai jotain muuta kaunista pel(k)uri.

        Repesin. Ja komppaan täysin! Mahtavaa artikulointia...


    • JUST JOO

      sitä saa mitä tilaa, eli mitä helevettiä menit muhinoimaan toisen ämmän kans??? "olin niin kaljoissa että..." ja selityksiähän riittää...
      ja muille tiedoiksi: taudit ei tartu pöntöistä ja turha selitellä et se on vuosia oireeton.. mitäs jos akkas käyki salaa testeissä??? niin teen minäkin, joka vuosi testissä... siihen on syy, tutkitaan lapsettomuutta (kiitos entisen ukon, sain klamydian ja lapsettomuuden, venäjällä käyny huoris...). ja ukolle ei mitään. itselle ja nykyiselle ei lapsia.. eli miettikääs te äidin hameissa kasvaneet ns. aikuiset lapset -> lue miehet! mitä toiselle voitte aiheuttaa...

      GROW UP!

    • Tomppa

      Mäkin haluaisin klamydian joltain ihanalta naiselta. Enkä onneksi ole naimisissa joten saisin kärsiä siitä ihan itse. Se olisi vain mukava muisto yhteisestä hetkestä!

    • Klamy

      Tapahtui tuossa n. 1 kk sitten. Olin kavereideni kanssa mökkeilemässä Kalajoella. Naukkailtiin viiniä päivä ja naapurimökistä tuli jossain vaiheessa miesseurue kyläilemään meidän mökille. Eräs miehistä liittyi seuraani. Keskustelimme koko illan juoden samalla. Jossain vaiheessa yötä löysin itseni petihommista tämän miehen kanssa.

      Eilen iski pettämismorkkiksen lisäksi sellainen morkkis jota en haluaisi pahimmalle vihamiehellenikään. Sain eilen testituloksen virtsatestistä ja siinä oli todettu klamydia.

      Mitä v..... mä teen, mieskin on varmaan saanu tartunnan, koska on ihmetelly kirvelyä virtsatessa.

      Ollaan oltu naimisissa 2 vuotta ja meillä on 1 vuoden ikäinen lapsi. Mieheni ei kestäisi tietoa pettämisestä. En uskaltaisi kertoa miehelle, mutta jotenkinhan sen tauti ois hoidettava. Auttakaa....


      niin se vaan on että jos nainen kirjoittaisi näin
      niin eivät olisi vastaukset linjaa...
      valehtele miehellesi..
      sano, että miehesi on tartuttanut sinut..
      pöntöstä poiminut..

      vaan HUORA, LUMPPU, MITÄS PETIT, IHAN OIKEIN..
      että sillä tavalla...

      • koodakoo

        Ei nyt ehkä kannatta tehdä tästä(kin) mies-naissotaa, vaikka niinhän teillä naistutkimuksen opiskelijoilla on tapana. Nähdäkseni tässäkin ketjussa suurin osa viesteistä sanoo aloittajan olevan munaton jne. ja suurin osa valehtelemaan kehoittavista viesteistäkin on kirjoitettu kieliposkella, vaikka sitä sinä tuskin tajuat.

        Että sillä tavalla.


      • 20+17
        koodakoo kirjoitti:

        Ei nyt ehkä kannatta tehdä tästä(kin) mies-naissotaa, vaikka niinhän teillä naistutkimuksen opiskelijoilla on tapana. Nähdäkseni tässäkin ketjussa suurin osa viesteistä sanoo aloittajan olevan munaton jne. ja suurin osa valehtelemaan kehoittavista viesteistäkin on kirjoitettu kieliposkella, vaikka sitä sinä tuskin tajuat.

        Että sillä tavalla.

        Ei kannata tosiaan käyttää sarkasmia tai huumoria naistutkimuksen opiskelijoihin, ei toimi. Kumma juttu, että kyseiset henkilöt saavat kaikesta mies-nais-sodan, vaikka tässäki suurin osa tosissaan vastanneista on sanonut aloittajaa munattomaksi...


    • Pinja

      Mun kaverin mies petti sitä ja sai myös klamydian. Ei kertonut mun kaverille siitä. ystäväni meni rutiini käynnille gynegologille ja lääkäri totesi että hänellä on klamydia -oli ollut jo useamman kuukauden. Selvisivät tästä seuranneesta kriisistä, mutta mies petti uudestaa ja mun kaveri jätti sen. Nyt uuden miehen kanssa ovat yrittäneet lasta, mutta ei ole onnistunut...Klamydiahan (voi) aiheuttaa lapsettomuutta!!!!

      • gbgbgf n

        Naisethan käyvät yleensä kerran vuodessa gynekologilla, joten hän tietää varsin hyvin, ettei ole ollut aikaisemmin klamydioita. Lisäksi kun hän menee gynelle seuraavan kerran, hän kysyy lääkäriltä, voiko mies olla saanut sen vessanpöntöstä. Lääkäri sanoo, että ei ole mahdollista. End of story.


      • Anonyymi
        gbgbgf n kirjoitti:

        Naisethan käyvät yleensä kerran vuodessa gynekologilla, joten hän tietää varsin hyvin, ettei ole ollut aikaisemmin klamydioita. Lisäksi kun hän menee gynelle seuraavan kerran, hän kysyy lääkäriltä, voiko mies olla saanut sen vessanpöntöstä. Lääkäri sanoo, että ei ole mahdollista. End of story.

        Gynekologi ei ota mitään testejä. Saat sukupuolitestit molemmille netistä. Tette ne heti ja sit jatkotutkimuksiin.


    • Minä

      Älä nyt ainakaan mee sanomaan että olet saanut sen yleisestä vessasta tai saunasta. Tyhmempikin tajuaa että sitä kautta klamydian saaminen on aika epätodennäköistä

    • testi

      Käy uudelleen testeissä (kannattaa vaatia, yleensä suostuvat), nimittäin on tapahtunut aikasemminkin sellaista että tulos onkin todellisuudessa negatiivinen. Virtsanäytteet otetaan kolmen päivän ajan ja tulokset saa seuraavalla viikolla. Näin kävi itselläni ja säikähdys oli melkoinen kun kuulin että sellainen tauti olisi :-( mutta onneksi ei !

    • sanna

      Ihan oikein et sait tartunnan,mitäs menit pettää,mutta sulla on velvollisuus kertoo vaimolles jotta hänkin pääsee hoitoon.Klamydia on vaarallinen tauti naisilla et oleppa nyt mies ja kerro asioiden oikea laita.Jos susta on enää miestä yhtään jäljellä..

    • juristi

      Jo lapsikin ymmärtää syy-seuraussuhteet. Vastuuta pitää kantaa. Olen pahoillani puolestasi, koska tohon sun ongelmaan ei löydä apua edes maailman paras juristi, koska tuomioistuimen ainoa tuomari on sun vaimos.

      Kerro siis koko tarina vaimollesi ja kanna seuraukset. Voi hyvinkin olla, että jatkossa opit käyttämään kumia seikkailuissasi.

      • Juristin tytär

        ...jopa olemaan seikkailematta!!

        Lapsettomuus on nykyään monen parin ongelma ja musta on uskomatonta kuulla että aikuinan (?) mies edes harkitsee lisäävänsä tämän vaivan todennäköisyyttä vaimolleen, jota hän rakastaa, tai ainakin kuuluisi rakastaa!


    • ei pettäjä

      Syötä eka omat lääkkees vaimolle ja käy uudestaan testeissä... ja hups sulle todetaan klamydia ja saat itselle uudet...

      • Topaz

        Niin, sotke lääkkeet puuroon ja syötä sille salaa... just. Eihän ne sun lääkkeet välttämättä vaimolles sovi vaikka kuin ois sama tauti. Päin vastoin terveydentila saattaa vaikka pahentua.


    • tosimies

      vittu et oot ääliö!!!!!!!.. mitä enää parut ,olisit miettiny aikasemmin!!!..kerro HETI muijalles (toivottavasti saat ansiosi mukaan) , nokkaan tommosia äijiä pitäis laittaa, muijas hyväuskoisena ei varmaan edes osaa epäillä kantavansa tartuttamaasi tautia, vitun I D I O O T T I ! ! !

    • klamydia

      ...JOTEN TOIVOTTAVASTI KUOLISIT JA KÄRSISIT MAHDOLLISIMMAN PALJON PETTURIHOMO!

      • kati

        Vaikka en olekaan pettäjien puolella, niin c'mon, kenenkään kuolemaa ei tarvitse tässäkään asiassa toivoa. Sitäpaitsi pahat asiat joita muille toivoo kalahtaa yleensä omaan nilkkaan ;)


      • Anonyymi

        no vittu sä oot tyhmä, seksiähän se vaan on… ihmisen yks perustarpeista ja vaistoista, mutta minä se poika nusasin just äidiltäs aivot pellolle, siitäpähän sai, mokoma akka


    • Rosaliina

      Aiheeseen liittyen... Itse olen kohta 2 v tytön äiti ja toinen tulossa. Viikko sitten sain tietää mieheltä et hänellä on klamydia, kuten myös minulla... olin jo epäillyt pettämistä, eipä se olisi ensimmäinen kerta... ja vielä oikean henkilön kans... syytinkin monesti mut tunnustusta ei tullut kun vasta nyt kun oli pakko... Tämä toinen nainen oli naapurin jakorasia, kaksnaamasin ihminen jonka tunnen..
      Nuo kaksi paskaa, varsinkin mieheni saattoi miedän vauvan vaaraan... klamydia voi käynnistää synnytyksen ym... minkä kanssa minulla jo muutenkin ollut hankalaa...
      en ymmärrä miten ihminen; tässä tapauksessa minä, voi kerta toisensa jälkeen antaa anteeksi.. vaikka tietää että se tapahtuu uudelleen... inhoan itseäni siitä... mutta se on nyt ohi, tämä oli jo ihan liikaa...
      onneksi sain hoidettua sen pois ja yritän jatkaa elämää. kaks kuukautta laskettuun aikaan vielä...

    • Topaz

      Tuohon nyt ei voi sanoa oikein muuta kuin että sun on kestettävä seuraukset jotka hölmöilysi aiheutti. Jos rakastat vaimoasi, kerrot sille tapahtuneesta koska täytyyhän sun ajatella vaimosi terveyttä! Toisaalta jos rakastat vaimoasi, et ehkä olisi pettänyt häntä. Et sinä vaimos klamydiaa saa mitenkään salassa hoidettua, jos niin luulet, eikä sitä hoitamatta kannata jättää koska se voi aiheuttaa lapsettomuutta.
      VOI VOI.

    • Jani

      Eräs urheilumaailman julkkis on selittänyt vaimolleen sukupuolitaudin saunan lauteilla.
      Hän hankki "lääkärintodistuksen" siitä kuinka tauti voi tarttua lauteiden välityksellä. Oli kuulemma menny läpi.
      Ainahan voit syyttää vaimoa tartunnan aiheuttajaksi. Kannattaa kokeilla!!!

    • M.T.B

      Jos tuo mitä kirjotat on totta, oot kyllä aivan uskomattoman tyhmä ihiminen. Yksinkertaisuuessaan tuo sana tyhmä käsittää kaiken sen, mitä sinusta voi hyvässäkään mielessä sanoa. Ole mies ja kerro vaimollesi, mikä on homman nimi ja seiso tekojesi takana. Oot just semmonen perusnilkki, joka kyllä tekee, muttei tajua mitä tekee. Mikä lie miehesä vikana, kun järki ja kyrpä seisoo yhtä aikaa?

    • mitä tilaa

      Olisiko kannattanut ajatella aiemmin?

    • marjo

      no se olisi ehkä parasta kuitenkin kertoa,mitä tuli tehtyä..kestä ne seuraukset..voi olla että tulee ero,mutta siitä olet itsekkin tietoinen!:o(

    • 2222

      Tuota, tuota.. vaikea tilanne. Aika moni sanoo sitä, että se voi muhia oireettomana pitkäänkin. Hmm.. toi voisi mennä läpi, jos vaimosi tosiaan luottaa sinuun eikä epäile pettämistä.

      Voisit myös kertoa, että sulla on joku mikrobin aiheuttama tulehdus (et muista nimeä), johon lääkäri määräsi antibiootin ja samalla kuurin myös partnerille. Voi mennä läpi, jos vaimo luottaa sinuun eikä epäile pettämistä. Pyydä lääkärin kirjoittamaan siihen lääkepakkauksen ohjeeseen, että mikrobin aiheuttaman tulehduksen hoitoon. Voihan klamydialääkettä syödä muihinkin infektioihin!

      Mulle kävi niin, että oli klamydia. Ukko oli varmasti ollut uskoton, mutta popsinut pillerit aiemmin, joten klamydiatesti oli puhdas. Niinpä sitten ainoa syyllinen olinkin sitten minä, jolla muka olisi ollut klamydiainfektio jo pitkäänkin hoitamattomana. Ihme vaan kun ukkokulta ei sitä siinäkään tapauksessa ollut saanut. No..ukko on nyt pistetty pihalle, mutta silloin kun tuo tapahtui, niin uskoin sitä! Ihminen voi olla sokea.

    • käry kävi

      Petit vaimoasti ja sait klamydian. Käy kävi, se on karu totuus!

      Olet todennäköisesti amatööri, koska sinut sain noin helposti satimeen ilman kondomia. Pelimiehelle noin ei kävisi.

      Otahan poika opiksi!

      Ja nyt selvität asian suoraan ja kiertelemättä vaimollesi.
      Kurjat seuraukset, mutta olet kyllä nyt selkä seinää vasten.

    • sdad

      Kerro testin tuloksesta rehellisesti, mutta syytä vaimoasi taudin aiheuttajaksi. Vaihtoehtoisesti hoida oma tautisi ja kehoita vaimoasi käymään testeissä kutinan vuoksi ja syytä sitten vaimoasi!

      So simple!

      • ujtiit

        Eiköhän se ämmäkii oo jo kahdeksassa vuodessa sen hoksannu..


    • olerehellinen

      välillä kyllä joutuu miettimään että mitä helvettiä ihmisten päässä liikku.

      ihan oikein että sulle tuli klamydia! toivottavasti jäät kiinni ja toivottavasti sun vaimo tajuaa että se ansaitsee paljon parempaa!
      Vaimo ei kestäisi tietoa vai sinä et kestäisi että vaimo jättää?

    • sdgshh

      Ei sulla oikeasti ole muuta vaihtoehtoa kun mennä ja kertoa! Tuo sukupuolitauti ON hoidettava!

      Voi luoja että pettävät ihmiset tajuaisivat todella sen että kun suhteessa on, niin sitä on vastuussa toisen ihmisen hyvinvoinnista ja siitä TERVEYDESTÄ!

      Nyt otat ittees niskasta kiinni ja hoidat homman.
      Koita korjata se minkä olet rikkonutkin!!

    • Jukka__

      Klamydia on yleisin seksitauti. Mutta voi sulla olla HIV! Kannattaa päästellä ilman kortsua, vitun iditootit.

      • Kyllä on typerää...

        Veit sanat suustani... Jos mies toisi kotiin jonkun seksitaudin, niin puoli vuotta saisi olla ilman seksiä - sen aikaa menee varmistaa, ettei hiv-tartuntaa tullut.


      • meee2

        mutta klamydiankin voi olla tuskanen tauti... sain mieheltäni pari vuotta sitten,,, en tietenkään tiennyt et mulla mitään on,,, se kerkes muhiin useamman kuukauden,, ja oireet tuli hiljalleen,, loppujen lopux mun maha oli niin kipeä et hyvä et pystyin oleen seisoma asennos,, ja perä vuosi jotain ihan hirveetä,, yök. se siitä sain hoidettua mutta lapsien tekoa en ole vielä kokeillut kuinka tää klamydia teki siihen sit vaikeuksia,,, klamydia ei ole pikkutauti jos sitä ei hoida pois,,, !!!!


      • nainennnnnn35.
        Kyllä on typerää... kirjoitti:

        Veit sanat suustani... Jos mies toisi kotiin jonkun seksitaudin, niin puoli vuotta saisi olla ilman seksiä - sen aikaa menee varmistaa, ettei hiv-tartuntaa tullut.

        Hmm... olen vaatinut itse kortsun käyttöä...silloin miehet katsovat minua ihmeissään ja kysyvät, onko minulla tauti!!!


      • yksi nainen kans...
        nainennnnnn35. kirjoitti:

        Hmm... olen vaatinut itse kortsun käyttöä...silloin miehet katsovat minua ihmeissään ja kysyvät, onko minulla tauti!!!

        Just tota sarjaa!

        Mulla oli joskus yhdenillanjuttu. Viimeinen yhdenillanjuttuni. Kysyin kans mieheltä kumia, että ilman ei onnistu. Kävi jostain lopulta hakemassa, kun oli ensin ihan hämmästyneenä takellellut, että ei tarvi... No jossain kohtaa sit huomasin, että äijä oli poistanut kumin! Sain aika sätkyn, mies vaan toteaa että ei hän päästä sisälle!

        Voi luoja, kamala painajainen että mitä sillä ääliöllä oli tarjottavana kun niin väkisin ja salaa piti paljaalla panna. Seuraavina päivinä lääkäriin, selitin tilanteen ja sain ilman labrakokeita lääkeet varmuuden vuoksi. Myöhemmin kävin testaamassa ison litanian kaikkia testattavia sukupuolitauteja, eikä onneksi löytynyt mitään!

        Nainen on aika turvaton tollasessa tapauksessa. Toiminta siirtyy raiskaukseksi hyvin nopeasti.


    • 2+7

      on tää hienoa, kun tällasia kaheksan vuotta vanhoja ketjuja nostellaan.

    • katsoja

      no miten siinä kävi lopulta kävi, kerroitko vai syötitkö puuron. Jatko-osa please. Muuten hyvä pätkä, jos noi moralisoijat olisi pysyneet pois.

    • pilleritpeliin

      Mikähän siinä on että varsin asialliseen kysymykseen tulee aina muutama idiottivastaus ja joka kerta tämä mies-nais asetelma.

      Aivan sama kuka kävi vieraissa,tauti on ja pitää hoitaa.
      Hoitoalan ammttilainen pystyisi hoitamaan kumppanin syöttämällä salaa tälle lääkkeitä kuten viestissä ehdotettiinkin ja temppu on jopa onnistunut.

      Moralisoijia on aina,osa uskovaisia hörhöjä mutta myös näitä omasta mielestään täydellisiä joiden mokatessa vahingonilo onkin moninverroin makeampaa !

      • 20+7

        Vaikka onkin vanha viesti, niin tosi sairaita on noi jutut lääkkeitten syöttämisestä salaa??? Ei kyllä täysillä mennä, päässä kusi virtaa ja paska tekee patoja.


    • kanna vastuu!!!!

      No en usko et se sun nainen halus klamydiaa ittelleen, joten kasva aikuseksi ja kanna vastuusi kun olet viattoman osapuolen tartuttanut! pistää niin v****aan ku ensi pettää ja sit ei osaa olla reilu ja kantaa vastuutaan, varsinkin kun vielä viattoman pistää kärsimää!!!, ainoa oikea teko on kertoa totuus et hän sais oikeet lääkkeet mahd. pian! Vai meinasitko vaan ittes hoitaa kuntoon ja sit valheilla pistää naisesi syyksi?

      Jos se sun naises olis pyytäny sua pettämään ja tartuttamaan, niin sit asia olis eri.

    • juu1

      mene terveyskeskukseen sairaanhoitajan luo ja kerro asia antavat lääkkeen, en minäkään kertonut kumppanille.

      • kutikuti

        Nii siin on vaan se, et jos nait sitä kumppaniis niin saat klamydian siltä takas


      • ghmg vngh

        Oletkos vähän pipo? Vuosia vanhaan viestiin vastaat ja käsket menee terkkarii? hahahahahahaaaaa Olet tosi toope. Eiköhän näitten vuosien aikana kaveri ole keksinyt mitä klamylle tekee heheheheheee


    • Vastuu on otettava

      Turha selitellä yhtään mitään satuja, niillä ei saa kuin epäilyksen heräämään. Kerrot ja otat riskin miten käy. itse olet probleeman kehittänyt

      Tuo tartuttaja nainen ei ollut ensi kertaa asialla, saattaa kostaa omalle kohdelleen tullutta asiaa.
      Siis viina ja vieraat naiset, silloin ei olla oikeilla poluilla. Pitää jättää viinä pois, että osaa ajatella ei voi tulla hyväksikäytetyksi.

      Vaimosi pitää saada tarkistus ja lääkkeet, muutoinhan se on kohta lapsessakin,

    • kuka näitä kaivaa

      Kai huomasitte, että aika vanhaa juttua kommentoitte. Aloittaja varmaan kuollu jo kuppaan :D

    • BastaAine

      Jos joku epäilee että puoliso on salaa syöttänyt pillerit niin lekurilta lähete vasta-ainetesteihin. Vaikka tauti olisi hoidettu pois niin tämä testi paljastaa onko teillä ollut ko. tautia. Vasta-aineet kun pysyy iäti kropassa.

    • eiootodellistaei
    • kerro_naisellesi

      Et ole kumista kuullut...niin säästyy ikäyyksiltä. En koskaan vehtais ilman suojaa vieraan kanssa, elämä opettaa.

      • Hyi.helvetti

        Ei kannattaisi vehdata vieraan kanssa kuminkaan kanssa, senkin sairas pervo. Toivottavasti kuolet kuppaan vitun kiimainen huoripukki.

        Vihaan sinua, ja toivon sinulle vilpittömästi kaikkea pahaa.


    • exänkiusaajatry

      Tuo vilpitön pahan toivominen vie sydämeni. Jotenkin ihana lause. Hyvin rehellistä.

    • kylänpelimies

      Kondylooma ei edes parane ikinä

    • Näinonnäppylät

      Miehet ne on niin vietävissä, niin vietävissä…aivot jää jonnekin viivalle kun naisen pimpsloorasta on kyse. Sitten itketään jälkeenpäin. Älkää hyvät miehet ruvetko vakavaan parisuhteeseen ja vielä lapsiakin värkkäämään kun ette ole edes rakastuneita naiseenne. Kun jotain TODELLA rakastaa, ei edes tartte miettiä pettääkö.

    • Ykköseltäkakkoselle

      Laitoin ukon testeihin kun jäi kiinni pettämisestä. Se on kuulkaa kaikkien kannalta paras että hoitaa pois.

      • järkikäteen

        Kun käyttää kumia ei tartuta mitään tai saa itse, käytän aina vieraan kanssa suojaa voi sitten huoletta panna vaimoa paljaalla.


    • kumihanseunohtui

      Minäkin petin vaimoani kostean illan päätteeksi, typerää kun ilman kumia naitiin mutta en saanut mitään, kävin jälki käteen testeissä ihan mielenrauhan takeeksi. Sitten taas rauhassa vaimoa hoitelemaan.

    • Jeenusca

      Nyt selkärankaa mies! Nainen ei ole tyhmä- kyllä klamydian nainen tunnistaa ihan varmasti ennen pitkää kun gynegologille menee ja testit tekee. Parempi myöntää heti. Raivoa tulee ja muutakin mutta anna hänelle aikaa. Myönnä virheesi ja tekosi. Jos antaa anteeksi niin hyvä mutta jos ei, luottamus on mennyt ja suhde siinä samassa. Valitettavasti.

    • Joopo
    • Anonyymi

      Salaamallako yrität tekosi karvautta piilottaa. Mies saa tekojensa mukaan vaimot ei ole tyhmiä. Jos vaimosi eroaa porsaasta se on sinulle oikein.
      Sairastiedoissasi tulee aina näkymään testit ja hoidot, myös kun lääkettä on saanut vaimosikin. Siinä taas yksi tyhmä jota taas kerran järjen puuttuessa muna vei.
      Halvoista leikeistä saa kovan lopputuloksen. Se voi olla elämän pituinen kipu.

    • Anonyymi

      Kerrot sille voit saada syytteet jos et kerro klamydia aiheuttaa etenevää tulehdusta ja siihen voi kuolla ja lapsettomuutta kans. Usko!!!

    • Anonyymi

      Hahhah.

    • Anonyymi

      Niin? Ja ruikuttamisen aihe oli??

    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe