ilkeä aviomies

minä

Menin nuorena naimisiin ja sain kaksi lasta.Mieheni alisti minua koko ajan,mutta en tajunnut sitä.Nykyään mieheni omistaa firman eikä anna perheen menoihin rahaa kun kiroilemalla ja huutamalla.Verottaja kuulemma iskee.Yritän esittää vahvaa kahden teini-ikäisen ja 7-vuotiaan puolesta.Tyhmää?En osaa kuulemma hoitaa 5-henkisen perheen raha-asioita,hän ei anna rahaa kuin viime kädessä.1700e:n tulot pitäisi kattaa 2600e:n kulut lasten tarvitsemat asiat.Kyllä minä olen huono äiti kun en tästä selviydy.Hän haluaa aina eron kännipäissään ja vika on minun kun myönnän vaikeudet mutta en tuo papereita hänen eteensä,huono ihminen kun olen.

7

2778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänet jätät

Hän huomaa, mitä on menettänyt. Kyllä miehen pitäisi osallistua yhteisiin menoihin.

• K.Runner

laittaisin ne eropaperit liitetiedostona meilin kanssa sille töihin..

• takuuvarmasti

P****a joltain sihteeriltä töissä. Kostaa sitten sulle oman syyllisyytensä.

• kuinka paljon miehesi joutuisi maksamaan elatusmaksuja, jos eroaisitte. Ehdotan, että seuraavan kerran raha-asioista riidellessänne kerrot tiedon hänellekin. Ehkä asioiden suhteuttaminen voisi auttaa häntäkin tarkastelemaan asiaa vähemmän itsekkäästä näkökulmasta.

Toivottavasti et kuulu siihen kilttien aviovaimojen joukkoon, joka joutuu käyttämään kaikki tulonsa perheen hyväksi samaan aikaan kun miehen tulot jäävät täysin hänen omaan käyttöönsä. Tiedän tapauksia, joissa mies on käyttänyt tilannetta hyväkseen ja onnistunut kiristämään rahattomalta eroon haluavalta vaimoltaan pitkänkin jatkoajan sietämättömissä oloissa.

• katso veroilmoitukset

Olen nähnyt perheitä, jossa avioparin taloudellinen asemassa on ollut hirveä eriarvoisuus. Mies elää palkallaan, vaimo omallaan. Mies ei kerro nettopalkkaansa vaimolle. Vaimo ei tiedä miehen tuloja.
        Lapset ovat äidin, miehellä on omat menonsa, kuten auto. Siihen uppoaa aina suuria summia, huoltoon ja vakuutusmaksuihin, aina juuri sillä hetkellä, kun lapsilta puuttuu vaatetta tai ruokakaappi tyhjenee.
        Kerran vuodessa jokainen joutuu tekemään tiliä tienesteistään. Kehottaisin lannistettuja vaimoja tutustumaan miehen veroilmoitukseen.

Miehellä on moottoripyörä tai vene, hyvä auto, kallis penkkiurheiluharrastus, jokaviikkoiset tapaamiset oman porukan kanssa jne.
        Vaimo hoitaa kodin maksut ja lasten menot.

Mitenkä asiat ovatkin menneet tähän niin monissa perheissä? Eivätkö ihmiset tiedä miten avioliiton raha-asioita tulisi hoitaa, vai mikä on syynä?

• Akkandalen

Mitä hemmetissä teen, kun meillä 2 lasta, tyttö 2 vee ja poika n4kk ja mies JUO!???Juo silloin kun tulee töistä kotiin ja tulee joka pvä, en tiedä minkä verran kiskoo työaikana tai päivisin..??Mieletön morkkis silloin harvoin kun itse otan alkoholia, n 3-4x vuodessa.. Mies ei yhtään PAHA, ellei juo kirkkaita. Koskaan ei ole lyönyt tms. ainoastaan kännissä ja TODELLA typerä!!! Paskanjauhantaa ja inttämistä, v***uilua myös! muuten puhutaan paljon,ollaan "Parhaat ystävät"! Kuinka kauan odotan selväpäisyyttää;kk,vuosi,10v...?

• Paha nainen

Viestisi kuulosti minun elämältäni. Minäkin olin mennyt 17-vuotiaana naimisiin ja mies muuttui pikkuhiljaa ilkeäksi minua kohtaan. Juuri mainitsemallasi tavalla, en muka osannut koskaan tehdä mitään oikein, hänen piti kohdella minua alistavasti koska muutenhan olisin hyppinyt hänen nenilleen, olin tyhmä, minulla oli huono maku erilaisissa asioissa ym pientä ivaa koko ajan. Siihen jotenkin tottui vuosien saatossa. Tiesin kyllä itse että olin arvokas ihminen, vaikka mieheni yritti muuta väittää.

Vasta erottuani olen ymmärtänyt kuinka alistavasti hän oikeasti minua kohteli. On suuri helpotus olla lopultakin oma itsensä. Suosittelen lämpimästi. Tulet yllättymään kuinka elämä vapaana on helppoa. Etsiköön miehesi jonkun muun kiukuttelunsa kohteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe