viimeistään vuonna 2034 alkaa uuden asiainjärjestelmän alku, Harmagedon tai 1000-vuotinen paratiisi maan päällä. Kristushan tuli jo 1914, jolloin pakanainajat päättyivät.
Ellei ala, on JT:lla taas uutta keksittävänään.
Aniharva ihminen elää yli 120 vuotiaaksi
9
941
Vastaukset
- timotei
laskelmia on suorittanut korkeampaa matematiikkaa opiskelleet. Siinähän tulikin sopivasti kaksimerkityksinen sana.
Otetaan taas sitten tarvittaessa taskulamppu esiin ja ryhdytään räknäämään uudelleen vuosia. Mielestäni on rienaamista kaikki ennustukset. Nehän on oikeastaan raamatussa kielletty. Asin tietää raamatun mukaan yksin jumala, ei edes Jeesus. - tutkimuksiinsa
vedoten että herra oli noussut kuninkaaksi jo 1874 tai jotain sinneppäin.
Joukot alkoivat odottaa suuria puhdistuksia ja järjestelivät elämäänsä sen mukaan.
Kaiken piti olla valmiina 1914 mutta kun herra oli eri mieltä täytyi Russellin siirtää kaiken loppua ainakin ensihätään vuodella eteenpäin. Sekään ei herralle sopinut vaan vieläkin odotellaan kaiken loppua vaikka välillä ob suuria odotuksia ollutkin.
Olkaamme kärsivällisiä ja odottakaamme kuin viisaat neitsyet ylkäänsä lamput täynnä oljyä.
Herra tulee aikanaan kun kaikki on valmiiksi katettu herran pöydässä. - Lähimmäinen
Taas lisää "vuosilukuluopioita" vain Jehova tietää koska loppu tulee, tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!
" tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!"
Onko tuo suosittu ajattelutapa omassa seurakunnassasi? Kai olet muille todistajille kertonut oman mielipiteesi asiasta.
Millaista loppua sinä muuten odotat tulevaksi, odotatko Jeesuksen tulevan enkeliarmeijoineen ja tappavan suurimman osan ihmiskunnasta koska eivät uskoneet jehovantodistajien sanomaa?- aikanaan
Helmisen_Viljo kirjoitti:
" tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!"
Onko tuo suosittu ajattelutapa omassa seurakunnassasi? Kai olet muille todistajille kertonut oman mielipiteesi asiasta.
Millaista loppua sinä muuten odotat tulevaksi, odotatko Jeesuksen tulevan enkeliarmeijoineen ja tappavan suurimman osan ihmiskunnasta koska eivät uskoneet jehovantodistajien sanomaa?Kun sydän pysähtyy lakkaa elämä ja muutumme maaksi jälleen.
Siinä sitä on maailmanloppua oikein kunnolla.
Sadan vuoden kuluttua koko väki täällä maassa on kohdannut maailmanloppunsa. Niin myös tuhannet julistajat jotka tahtoisivat kaikkien yhtäaikaa lähtevän jonnekin tuntemattomaan.
Herra kuitenkin kutsuu luokseen väkeä pikkuhiljaa ja eri aikaan.Niin on ollut ja tulee olemaan ajan hämärään asti. - Nimetön
On käsittääkseni tieteellinen tosiasia että loppu tulee joskus. Tämä maapallo ei ole ikuinen ja aurinko "sammuu" joskus.
Maailmanlopulla ja uskonnollisessa maailmanlopulla on suuri ero, Jt edustavat jälkimmäistä.Kun loppu tulee,niin sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä Jehovan kanssa. Puhumattakaan että maapallo luotaisiin paratiisiksi silloin. - Lähimmäinen
Helmisen_Viljo kirjoitti:
" tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!"
Onko tuo suosittu ajattelutapa omassa seurakunnassasi? Kai olet muille todistajille kertonut oman mielipiteesi asiasta.
Millaista loppua sinä muuten odotat tulevaksi, odotatko Jeesuksen tulevan enkeliarmeijoineen ja tappavan suurimman osan ihmiskunnasta koska eivät uskoneet jehovantodistajien sanomaa?Uskon siihen mitä Raamattu sanoo Harmagedonista!
- Kotipesällä
Lue se itse Matteus 24 luvusta. Kas tässä:
http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.24.html#32
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504