Aniharva ihminen elää yli 120 vuotiaaksi

Tarkoittaako se, että ..

viimeistään vuonna 2034 alkaa uuden asiainjärjestelmän alku, Harmagedon tai 1000-vuotinen paratiisi maan päällä. Kristushan tuli jo 1914, jolloin pakanainajat päättyivät.

Ellei ala, on JT:lla taas uutta keksittävänään.

9

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timotei

      laskelmia on suorittanut korkeampaa matematiikkaa opiskelleet. Siinähän tulikin sopivasti kaksimerkityksinen sana.

      Otetaan taas sitten tarvittaessa taskulamppu esiin ja ryhdytään räknäämään uudelleen vuosia. Mielestäni on rienaamista kaikki ennustukset. Nehän on oikeastaan raamatussa kielletty. Asin tietää raamatun mukaan yksin jumala, ei edes Jeesus.

    • tutkimuksiinsa

      vedoten että herra oli noussut kuninkaaksi jo 1874 tai jotain sinneppäin.
      Joukot alkoivat odottaa suuria puhdistuksia ja järjestelivät elämäänsä sen mukaan.
      Kaiken piti olla valmiina 1914 mutta kun herra oli eri mieltä täytyi Russellin siirtää kaiken loppua ainakin ensihätään vuodella eteenpäin. Sekään ei herralle sopinut vaan vieläkin odotellaan kaiken loppua vaikka välillä ob suuria odotuksia ollutkin.
      Olkaamme kärsivällisiä ja odottakaamme kuin viisaat neitsyet ylkäänsä lamput täynnä oljyä.

      Herra tulee aikanaan kun kaikki on valmiiksi katettu herran pöydässä.

    • Lähimmäinen

      Taas lisää "vuosilukuluopioita" vain Jehova tietää koska loppu tulee, tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!

      • " tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!"

        Onko tuo suosittu ajattelutapa omassa seurakunnassasi? Kai olet muille todistajille kertonut oman mielipiteesi asiasta.

        Millaista loppua sinä muuten odotat tulevaksi, odotatko Jeesuksen tulevan enkeliarmeijoineen ja tappavan suurimman osan ihmiskunnasta koska eivät uskoneet jehovantodistajien sanomaa?


      • aikanaan
        Helmisen_Viljo kirjoitti:

        " tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!"

        Onko tuo suosittu ajattelutapa omassa seurakunnassasi? Kai olet muille todistajille kertonut oman mielipiteesi asiasta.

        Millaista loppua sinä muuten odotat tulevaksi, odotatko Jeesuksen tulevan enkeliarmeijoineen ja tappavan suurimman osan ihmiskunnasta koska eivät uskoneet jehovantodistajien sanomaa?

        Kun sydän pysähtyy lakkaa elämä ja muutumme maaksi jälleen.
        Siinä sitä on maailmanloppua oikein kunnolla.
        Sadan vuoden kuluttua koko väki täällä maassa on kohdannut maailmanloppunsa. Niin myös tuhannet julistajat jotka tahtoisivat kaikkien yhtäaikaa lähtevän jonnekin tuntemattomaan.
        Herra kuitenkin kutsuu luokseen väkeä pikkuhiljaa ja eri aikaan.Niin on ollut ja tulee olemaan ajan hämärään asti.


      • Nimetön

        On käsittääkseni tieteellinen tosiasia että loppu tulee joskus. Tämä maapallo ei ole ikuinen ja aurinko "sammuu" joskus.
        Maailmanlopulla ja uskonnollisessa maailmanlopulla on suuri ero, Jt edustavat jälkimmäistä.Kun loppu tulee,niin sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä Jehovan kanssa. Puhumattakaan että maapallo luotaisiin paratiisiksi silloin.


      • Lähimmäinen
        Helmisen_Viljo kirjoitti:

        " tuleeko se 1v päästä tai 100v päästä on yhdentekevää se tulee kuitenkin varmasti!"

        Onko tuo suosittu ajattelutapa omassa seurakunnassasi? Kai olet muille todistajille kertonut oman mielipiteesi asiasta.

        Millaista loppua sinä muuten odotat tulevaksi, odotatko Jeesuksen tulevan enkeliarmeijoineen ja tappavan suurimman osan ihmiskunnasta koska eivät uskoneet jehovantodistajien sanomaa?

        Uskon siihen mitä Raamattu sanoo Harmagedonista!


      • Vuosilukuihmiset=Jehovan todistajain hallintoelin


    • Kotipesällä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe