Yhtään väitettä ei ole todistettu oikeaksi. Kaikki mustamaalaus on ollut vain panettelua ilman totuuden häiväkään. Kukaan ei voi todistaa adventistien yhdenkään opin olevan epäraamatullinen, sillä se on mahdotonta. Tämä foorumi ei ole tarjonnut vastustajien taholta mitään uutta, ainaostaan samoja vanhoja jaarituksia. Totuuden julistus adventistien taholta tulee siis jatkumaan, eikä se voi loppuakaan, sillä totuus ei vaikene, eikä sitä voi saatanan juonet vahingoittaa.
Kaikki on harhaa
12
532
Vastaukset
Kiitos Sinulle
Oli mukava tekstiä.
Olen samaa mieltä, enkä ole muuta luullutkaan.
Samaa jaaritusta, ja perustelemattomia syytöksiä.
Siunausta
jari laurilaSiinähän sitä taas vannottiin uskovien eksyttämisen jatkamista.
Raamattu varoittaa adventisteista sanoen:
"Olkaa raittiit, valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele, käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien, kenen hän saisi niellä." (1Piet 5:8)
Tuo karjunta kuului Todistuksia-hahmonkin viestistä.- elämässäni
Kun minua sanotaan perkeleeksi.
MINULLA ON LÄHEINEN SUHDE
JEESUKSEEN,
ei perkeleeseen.
Oikein naurattaa :) - kolme enkeliä
Tällä hemmolla on oma maailma. Siinä adventistit ovat vihollisia joita kaikkien tulee varoa. No jokainen lukija voi tehdä omat johtopäätöksensä siitä onko asia niin kuin uskova_1 olettaa ja luulee.
- on oma.......
kolme enkeliä kirjoitti:
Tällä hemmolla on oma maailma. Siinä adventistit ovat vihollisia joita kaikkien tulee varoa. No jokainen lukija voi tehdä omat johtopäätöksensä siitä onko asia niin kuin uskova_1 olettaa ja luulee.
salaseuransa jossa on pienen ryhmän pienet säännöt.
Väki vähenee ja jostain pitäis saara maksukykysiä jäseniä. elämässäni kirjoitti:
Kun minua sanotaan perkeleeksi.
MINULLA ON LÄHEINEN SUHDE
JEESUKSEEN,
ei perkeleeseen.
Oikein naurattaa :)Älä teeskentele. Jos olet vähänkään lukenut Raamattua, niin tiedät, ettei ihminen voi olla perkele. Niinpä en minäkään ole sanonut ketään adventistia perkeleeksi, vaan olen sanonut, että perkele vaikutti Ellen Whiten kautta ja vaikuttaa yhäkin hänen opetuksiensa ja seuraajiensa kautta.
Huomioi myös se, että adventistit ovat kylläkin minua sanoneet antikristukseksi ja saatanaksi, joten voit heittää roskikseen tuon nokkaa nostavan uhrin roolisi.kolme enkeliä kirjoitti:
Adventistit ovat sinun vihollisiasi, koska haluat pidättää heidät Ellenissä. Minun vihollisiani adventistit taas eivät ole. Haluan, että jokainen adventisti, myös sinä, vapautuisi tuosta tajuntaansa, ja mikä vielä pahempaa alitajuntaansa, levinneestä eksytyksen vaikutuksesta ja pääsisi Kristuksen vapauteen.
Vihaat myös muita ihmisiä ja varsinkin uskovia, joita haluat vetää tuohon Ellen Whiten eksytykseen. Minä en vihaa heitäkään, vaan yritän varoittaa vaarasta, ennenkuin on liian myöhäistä ja tartunta on saatu.- kolmem enkeliä
uskova_1 kirjoitti:
Adventistit ovat sinun vihollisiasi, koska haluat pidättää heidät Ellenissä. Minun vihollisiani adventistit taas eivät ole. Haluan, että jokainen adventisti, myös sinä, vapautuisi tuosta tajuntaansa, ja mikä vielä pahempaa alitajuntaansa, levinneestä eksytyksen vaikutuksesta ja pääsisi Kristuksen vapauteen.
Vihaat myös muita ihmisiä ja varsinkin uskovia, joita haluat vetää tuohon Ellen Whiten eksytykseen. Minä en vihaa heitäkään, vaan yritän varoittaa vaarasta, ennenkuin on liian myöhäistä ja tartunta on saatu.Todellinen Jumalan lapsi, joka on Jumalalle kuuliainen, vaeltaa Pyhän hengen johdossa. Ellen White korotti vain Jeesusta ja hänen kirjoituksistansa paistaa Pyhän Hengen kirkkaus. Pyhä henki kirkastaa totuutta. Joka suullaan puhuu Jumalan lakia vastaan, ei voi olla Pyhän Hengen johdossa. Totuus vapauttaa ja miljoonat ihmiset saavat kuulla vapauttavaa totuuden sanomaa ympäri maailman.
Ennen kuin adventistien julistus saa täyden voiman taivaasta on paholainen saava aikaan valheherätyksen luopuneissa kirkkokunnissa jota he pitävät Pyhän Hengen suurena vuodatuksena. Mutta Jumala voi vuodattaa Henkensä vain niihin jotka ovat kuuliaisia totuudelle ja Jumalan kaikille käskyille ja joilla on profetian henki=Jeesuksen todistus seurakunnalle (inhimilisen välikappaleen kautta) sekä joila on julistettavana kolmen enkelin sanoma hukkuvalle maailmalle. - hela tron
kolmem enkeliä kirjoitti:
Todellinen Jumalan lapsi, joka on Jumalalle kuuliainen, vaeltaa Pyhän hengen johdossa. Ellen White korotti vain Jeesusta ja hänen kirjoituksistansa paistaa Pyhän Hengen kirkkaus. Pyhä henki kirkastaa totuutta. Joka suullaan puhuu Jumalan lakia vastaan, ei voi olla Pyhän Hengen johdossa. Totuus vapauttaa ja miljoonat ihmiset saavat kuulla vapauttavaa totuuden sanomaa ympäri maailman.
Ennen kuin adventistien julistus saa täyden voiman taivaasta on paholainen saava aikaan valheherätyksen luopuneissa kirkkokunnissa jota he pitävät Pyhän Hengen suurena vuodatuksena. Mutta Jumala voi vuodattaa Henkensä vain niihin jotka ovat kuuliaisia totuudelle ja Jumalan kaikille käskyille ja joilla on profetian henki=Jeesuksen todistus seurakunnalle (inhimilisen välikappaleen kautta) sekä joila on julistettavana kolmen enkelin sanoma hukkuvalle maailmalle.Room.3:21." Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia. "
Nyt...................ja nyt. - kirjoitettu on
hela tron kirjoitti:
Room.3:21." Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia. "
Nyt...................ja nyt.Jeesus sanoi eräälle nuorukaiselle, joka kyseli miten voi pelastua, että pidä kaikki käskyt(kymmenen käskyä). Idea onkin siinä että rakastamme Jumalaa yli kaiken (4 ens. käskyä) ja lähimmäistä niinkuin itseämme (6 seuraavaa käskyä). Kuka näin haluaa tehdä? Se joka on uudestisyntynyt, hänelle tulee halu olla kuuliainen Jumalalle. Sillä usko ilman tekoja on kuollut. Ei hän noudata lakia pelastuakseen, vaan koska on pelastettu.
- sini-silmänen
kirjoitettu on kirjoitti:
Jeesus sanoi eräälle nuorukaiselle, joka kyseli miten voi pelastua, että pidä kaikki käskyt(kymmenen käskyä). Idea onkin siinä että rakastamme Jumalaa yli kaiken (4 ens. käskyä) ja lähimmäistä niinkuin itseämme (6 seuraavaa käskyä). Kuka näin haluaa tehdä? Se joka on uudestisyntynyt, hänelle tulee halu olla kuuliainen Jumalalle. Sillä usko ilman tekoja on kuollut. Ei hän noudata lakia pelastuakseen, vaan koska on pelastettu.
Gal.2:15. Me olemme luonnostamme juutalaisia, emmekä pakanasyntisiä;
16. mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
17. Mutta jos meidät itsemmekin, pyrkiessämme vanhurskautumaan Kristuksessa, on havaittu syntisiksi, onko sitten Kristus synnin palvelija? Pois se!
18. Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
19. Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
20. ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
21. En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.
- tuo
lahkolaisten riitely keskenään.
Eikös kaikki Palvele samaa Jumalaa?
Uhkailette toisianne että kuka ei oe pilkun päälle oikeassa on jo joutumassa helvetin tuleen?
Asiahan on niin että kukaan ei ole oikeassa, vain Jumala. Niin että voitte lopettaa kaiken riitelyn ja ruveta katselemaan riitelyn sijaan omia virheitänne. Uskoisin että se olisi Jumalankin mieleen enemmän kuin kaikki kovat sanat ja helvetillä uhkailut.
Ajatelkaa vaikka näin Jumala on armollinen ja antaa anteeksi sellaisetkin erehdykset jotka on hyvässä uskossa tehty vaikka ne eivät oikein olisikaan. Taivas osuus tulee vain armosta - jos hakee ikuista elämää Jeesuksen uhrin kautta sen myös saa. Siitä päättää Jeesus eikä KUKAAN MUU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916