Sairas ateismi

linda evankelista

Väkivalta on yleistä ateistien keskuudessa, he johtavat rikostilastoja verrattuna uskonlahkojen jäseniin. Ateisteilla ei ole usein perusarvot kunnossa ja perheet ovat hajanaisia ja onnettomia.
Monet ateistit ovat sortuneet huumeisiin ja viinan väärinkäyttö on yleistä ateistien keskuudessa.

Ateismi on sairas lahko. Ateisti tarvitsee tukeasi.

17

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provo...

Asteikolla 4-10 annan 5. Sekin siksi koska satun olemaan hyvällä tuulella.

• lammas.paimen

Ateismi on itse asiassa uskonto,joka on saanut paljon pahaa aikaa.Myös ateismista toipuva tarvitsee tukea,siihen taitaa olla paras paikka olla seurakunta.

• Mä taas täällä ...

-Suhteutettuna yhdysvaltojen väestöön, uskonnollisten ihmisten lukumäärä vankilassa on yli 40-kertainen, verrattuna ateistien määrään.

-G-7 maiden (eli maailman kehittyneimpien valtioiden) keskeisessä vertailussa on todettu että usko korreloi positiivisesti rikollisuuden määrään kanssa.

-Toisen maailmansodan jälkeen niissä maissa rikollisuus on vähentynyt eniten, missä uskon rooli on laskenut vahvimmin.

-Uudesti syntyneiden kristittyjen avioeroprosentti on 27 %, vastaavan ollessa tavallisilla kristityillä 24 % ja ateisteilla ainoastaan 21 %.

-Ateistit ja agnostikot auttavat hätää kärsiviä todennäköisemmin, kuin että vahvasti uskonnolliset tekevät sen.

Te uskikset olette säälittäviä paskanjauhajia.

• järjestelmineen

ovat ihmiskunnan suurimpia tappajia, varsinkin käytettyyn aikaan suhteutettuna

• Poison
        järjestelmineen kirjoitti:

Minkään muun uskonnon/aatteen nimissä ei ole tapettu niin paljon ihmisiä kuin kristinuskon. Ja tapettaisiin tänäkin päivänä jos suurin osa kansasta ja päättäjistä olisi kristittyjä.

• Poison kirjoitti:

Minkään muun uskonnon/aatteen nimissä ei ole tapettu niin paljon ihmisiä kuin kristinuskon. Ja tapettaisiin tänäkin päivänä jos suurin osa kansasta ja päättäjistä olisi kristittyjä.

toi on potaskaa ja voin heti ottaa hyllyltä Kommunismin mustan kirjan joka todistaa tuon bullsihitiksi.

• "-suhteutettuna yhdysvaltojen väestöön, uskonnollisten ihmisten lukumäärä vankilassa on yli 40-kertainen verrattuna ateistien määrään"

Kertooko tutkimus kuinka moni on ollut uskonnollinen rikoksen teko hetkellä?
        Muutenkin kun katsoo noita väitteitä ei tuo tutkimus ihan pätevältä vaikuta.

• ...
        järjestelmineen kirjoitti:

MITKÄ JOHTAJAT!?!?!?!?!? NIMEÄISITKÖ YHDENKIN?

• ...

MITÄ VITTUA???

• järkyttynyt

Ateisti kieltäytyy itse tunnustamasta yhtään uskontoa. Kuitenkin hyväksyen uskonnot toisten harjoittamina.

Jos te hyvät ihmiset ottaisitte selvää ennenkuin puhutte.

• ...
        järkyttynyt kirjoitti:

Ateisti kieltäytyy itse tunnustamasta yhtään uskontoa. Kuitenkin hyväksyen uskonnot toisten harjoittamina.

Jos te hyvät ihmiset ottaisitte selvää ennenkuin puhutte.

NII JUST. PITÄKÄÄ TURPANNE KIINNI KUN ETTE ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ!!!

• AnKKa
        ... kirjoitti:

NII JUST. PITÄKÄÄ TURPANNE KIINNI KUN ETTE ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ!!!

Miks tästä pitää vielä jauhaa???
        Kai se on kaikkien oma asia, mihin kuuluu ja mitä tekee. Lakatkaa vittu vahtaamasta ihmisten tekemisiä.

Ja ateismi ei todellakaan ole uskonto.

Kiitos ja näkemiin.Tai sitten ei!

• Dr,nacho

Ateismi on hyvä juttu ja eikä se tarkoita sitä että vaikka ei olisi missään uskossa niin että heti sortuu viinaan ja huumeisiin! Ateismi on kyllä Hyvä! Emmä tiiä se vaan on! Hi hi hii!

• ...

HAISTA SINÄ LINDA PASKA!!!

• Mulperi

Olet selvästi asennevammainen uskonkiihkossa elävä idiootti. Et selvästokään ole perehtynyt asiaan kun olet moisen pädön suustasi (siis ilmeisesti päästäsi) ulos päästänyt. Uskon, että alkoholismi ei ole ateistien keskuudessa laisinkaan sen yleisempää kuin teidän "oikeiden ihmisten". Kyllä usein kaupungillakin tulee vastaan hallelujaa julistavia puliukkoja, viinaan sortuneita _USKOVAISIA_. Ja mikä sinä olet sanomaan kenenkään perhearvoista. Onhan se hieno ja ylentävä tunne varmaan väittää olevansa oikeassa kyytiessä lapsiaan sunnuntaina kirkkoon ja ostaessa lisää ikoneita kotinsa seinään.

Mistä sitäpaitsi tiedät yhtään mitään ateistien väkivaltaisuudesta. Älä kuule ala väittämään, että ateismi näkyy ulospäin. Ainoa tunnusmerkki saattaa olla Prometheus-koru, ja jopa jotkut _USKOVAISET_ ovat käyneet protu-leirin.

Ateismi ei myöskään ole lahko. Turha väittää kaikista uskonnoista kieltäytyvää yhteisöä LAHKOKSI. Emme myöskään tarvitse tukeanne. Menkää vain sunnuntaina kirkkoon kuuntelemaan korruptoituneen pappinne saarnaa ja liikuttamaan itsenne kyyneliin keksityn romaanin sanan edessä.

Tässä käytännöllinen vinkki: KÄYTÄ GOOGLEA!

• Samaa maata

Asiaa olen samaa mieltä tuossa asiassa koska kaikki äskeinen oli täyttä......... TOTTA!!!

• Don Fiasko

Jumalallekiitos, että olen ateisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe