http://testit.mine.nu/TestaaMinut
Minä sain vastaukseksi 34v.
http://testit.mine.nu/MJJ/IkaTesti.nsf/558a7d6d0945df53c2256b17002e98f0?OpenForm&ParentUNID=FF55E386AC430BF9C225710C003F6425
Tämä tulos ihmetyttää minua todella paljon, sillä jostain syystä monet naiset ovat pitäneet minua lapsellisena.
Alan pikku hiljaa tulla siihen tulokseen, että naiset ovat yksinkertaisesti tyhmiä.
Mikä on henkinen ikäsi?
34
2174
Vastaukset
- Jep.
Nytkö vasta huomasit?
- mutta
vastausta ei vaan kuulunut(en jaksanu odottaa).
- -N22-
mun henkinen ikä olisi testin mukaan 29v...
en kyllä koe olevani vielä ihan noin vanha :)- hone-y
Olen tehnyt aiemmin vastaavan testin ja minäkin olen henkisesti 29-vuotias ja fyysisesti 23-vuotias. Mielenkiintoista =)
- 25 v.
Tulos oli 23-vuotta. Eikä kyllä vanhempi kiinnosta ollakaan ;)
- nainen 22 vee
Testissä siis 34 vee, mikä ei yllättänyt.
- Nainen 24
Arvasin, ja siltähän se on tuntunut.
- xor
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. :'-) Sain 43 vuotta vaikka ikäni on 29. No, jotain poikkeava kyllä osasin odottaa. Taidan itkeä, sillä ei tuossa tuloksessa mitään positiivista ole. Pyäähhh... :'-(
- ja..
fyysinen ikä 29 vuotta. Olen kasvanut, koska viimeksi sain tulokseksi henkinen ikä 14 vuotta :)
- Serpico
Henkinen ikä oli 31. Kaksi vuotta sitten se oli lähempänä viittäkymmpiä!! I'm going down.
- ikinuori sinkkuäiti
Olen 36v ja sain tulokseksi: 27v on henkinen ikä.
Pitää paikkansa hyvin monella tapaa.
Nyt ymmärrän miksi minua on katsottu ja katsotaan edelleen vinoon kun " uskallan " erottua muista äideistä heittäytymällä lapseni kanssa mitä kummallisimpiin tempauksiin kiitos elastissen mielenlaadun. :)
Henkinen jähmettyminen on pahinta mitä tiedän muuten elinpiiri kutistuu kodin ja kaupan välille siksi taistelen sitä vastaan.
Pieni epäsovinnaisuus ei olisi pahitteeksi, ainakin se estää samojen kaavojen noudattamista elämässä yleensäkin. - kohdalla
oikea ikä on 21v ja henkinen tuon testin mukaan 29v.
- ööö
Henkinen ikäsi on 43 vuotta.
- ööö
oikea ikä on 21...
- Voivoivoi
Henkinen ikä 29v, oikea ikä 28v. Olin henkisesti
samanikäinen jo muutamia vuosia sitten, kun tein
testin ensimmäistä kertaa. Henkinen kehitykseni on
siis pysähtynyt :( Homeria lainatakseni 'Doh!
Edellisen kerran se oli 37 ja nyt 18. Keskiarvona menee kohtuullisen hyvin mut hajontaahan noissa on aika paljon. Tai mie loysin sen nuoruuden lahten- tollasia tuloksia?
Noin korkea henkinen ikä? Saan aina teinilukemia. Johtuuko se sitten siitä, että minulla on pari lävistystä ja tatuointia ja taatusti jos jossain odotushuoneen pöydällä lojuu Myrkky, niin luen ennemmin sitä kuin jotain tylsää naistenlehteä.
Enkä tietenkään ota testiä vakavasti! ;D Mut ilmeisesti harrastukseni ja mieltymykseni sitten ovat niin lapsellisia, että olen henkisesti teini-ikäinen :D- NoJust
Sauvakävelystä saa roimasti vuosia lisää, tatskat ja lävärit laskevat kunnolla. Myrkyllä on myös vaikutusta. Kun ei sinkulla muutakaan tekemistä ole, niin pitää testailla eri variantteja... ;-)
- m 21v
minun henkinen ikä on 4o. Jotkut on kyllä siitä erimieltä
- Gabriel00
En tehnyt testiä, mutta luulenpa henisen ikäni olevan rippikoulun seudulla, fyysinen on 34 v. Että näin.
- ja olen 29
Aika lähelle meni.
- hep hep
Mies 27v fyysisesti, henkisesti 34v.
- SiniT.
Mä sain tulokseksi 25 ja olen 33.
Mun työkaveri on about saman ikänen ja hän sai iäkseen 61 vuotta. Siis järkkyy!! Mun piti ihan tehdä testi uudelleen ja vastata mahdollisimman vanhoillisesti ja siltikin sain iäksi 58. Outoo. Täytyy ruveta välttelemään mun duunikaveriani ;) kävin saman testin läpi.Fyysinen ikäni 40v.Henkinen:51v
- oikea ikä 20
En todellakaan enää ihmettele miksen löydä miestä..
- Camilla
...kronologinen ikäni on kuitenkin 43. Tämänikäinen nainen ei kuitenkaan kelpaa alle kolmikymppiselle miehelle, vaikken ulkoisestikaan ole erityisen rapistunut. Samanikäisten miesten kanssa tunnen kuin olisin faijani kanssa- eli siis EVVVK!
- NoJust
37 tällä kertaa. Ekan kerran kun tein kyseisen testin, oli tulos peräti 54! Seuraavalla kerralla näytti oikeaa eli 27:ää ja nyt kun on taas aikaa vierähtänyt on kymmenen vuotta tullut lisää ihan pikakelauksella...
Aloittajalle sanoisin, että älä nyt turhaan vedä liikaa johtopäätöksiä tästä testistä naisten tyhmyyteen :-) Ihminen voi muuttua tilanteen, paikan ja seuran mukaan radikaalistikin. - mies 27
Että näin..:)
- Pöllölauma
........................
- N27
Mun henkine ikä 54v, mite voi ol mahollist???
- Pinguru
Totanoin, mitenkähän tääki pitäs ottaa... Henkinen ikäni olisi 23... Mie OON 23... Kivaa tietysti, ku on henkisesti ja fyysisesti saman ikänen:)
Tosin, tos taannoin joku sanoi minua pikkulapseksi... Ja sellaseks mie itteni toisinaan tunnenki:) - Henkinen ikä 18
Ja kun oikea ikä on 34... ;DD
Ilmankos miehet sanoo että vaikutan ikäistäni nuoremmalta! - n 82
henkinen ikäni oli testin mukaan 27, oikeasti olen 23... pitää varmaan juosta seuraavan kerran ne liukuportaat väärään suuntaan, vaikka metroasemalla missä ne on korkeemmat jos se vaikka nuorentaisi lisää!
- påsan
37 ja oikea ikä 18. Hmm pitäiskö huolestua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078