Terveisin
Jan Hus
Jättäkää Hynde jo rauhaan!
18
1897
Vastaukset
- vl-lukija
Minusta Hynde voisi itse tehdä viisaan eleen ja vetäytyä rauhaan näiltä sivuilta.
Hänen kommenttinsa tämän tästä saavat karvat nousemaan pystyyn jopa meiltä vanhoillislestadiolaisilta. Ajoittain tulee väkisin mieleen, että Hynde ei voi olla vl juuri noiden kommenttien fanaattisuuden ja yksioikoisuuden ja rakkaudettomuuden vuoksi.
Mutta enpä minä halua Hyndeäkään tuomita. Jos hän kuitenkin jatkaa linjaansa, itse saa ottaa syyt niskoilleen omista sopimattomista lauseistaan.
Minkähän takia sinä JanHus puolustat nimenomaan Hyndeä? Voisitko sanoa samaa esim. Mar_ia:sta? Häntäkin aika ajoin moititaan suruttomasti. - pakkula
Olen täsmälleen samaa mieltä
- mitäkähän
Hynde itse tähän sanoo?
Siis Hynde on edesvastuuton ja hänen sanomisiaan ei saa ottaa todesta (pitää kyllä ajoittain paikkaansa). Antakaa mennä toisesta korvasta ulos.
Tätäkö ajat takaa?- monta muutakin
jättää rauhaan
Oliskohan niin, että metttään on menty, jos tällasia sivuääniä alkaa kuulumaan. Ja tämä ei ole enää keskustelua vanhoillislestaadiolisuudes-
ta, jos aletaan toisia syytteleen. Vedetään nikit esiin ja nimet yms.
Oliskohan palstalla olis hyvä olla parempi kontrolli mitä puhuuu ja mitä ei? - se sieltä
monta muutakin kirjoitti:
jättää rauhaan
Oliskohan niin, että metttään on menty, jos tällasia sivuääniä alkaa kuulumaan. Ja tämä ei ole enää keskustelua vanhoillislestaadiolisuudes-
ta, jos aletaan toisia syytteleen. Vedetään nikit esiin ja nimet yms.
Oliskohan palstalla olis hyvä olla parempi kontrolli mitä puhuuu ja mitä ei?Olisitko sinä kicki kenties halukas astumaan sheriffin saappaisiin? Moden vikominen taitaa olla lempiharrastuksesi.
- sitähän
se sieltä kirjoitti:
Olisitko sinä kicki kenties halukas astumaan sheriffin saappaisiin? Moden vikominen taitaa olla lempiharrastuksesi.
hän on halunnut koko ajan!
- vl:läinen
Hynde itse kerjää verta nenäänsä kirjoituksillaan. Jokainen vastatkoon sanoistaan tai poistukoon palstalta.
Hynde voisi vallan hyvin vähentää kirjoitteluaan.- vapaa maa
ainakin siitä päätellen,mitä täällä on kirjoiteltu näinä päivinä. Sananvapautta kaikille. Hyndellä on yhtä suuri vapaus kirjoittaa kuin muillakin,esim. sinulla!
juuri Hynden kirjoitukset ovat paljon antaneet. Hynde voisi vähän enempikin kirjoitella, kun perin vähän kirjoittelee...
- antihynde
.......on oikea.
Kaveri on härski feikki.
Ei siis meitsi.
Sen näkee ihan selvästi.
Jätkä varmaan nauraa mahansa kipeäksi aina kirjoittaessaan kuista pajunköyttään palstalle, ja täydestä menee
Mutta ei mene enää.
Provokaatioita suoltava meitsien mustaaja.- veeällä
Minäkin olen ihan varma, ettei Hynde ole vl. Olen sentään itse ikäni ollut, eikä tuollaista kiivailijaa ole vielä vastaan tullut. Ja jos olisi, kyllähän tuollaiset puheet olisi synniksikin saarnattu.
Pahinta Hyndessä on se, että hän hämää taitavasti ulkopuolisia. Hän feikkaa juuri siten, miten voisi kuvitella oikein negatiivisissa mielikuvissa veeällän ajattelevan. Siis pelkästään kiivaillen kireästi elämäntavoista, ilman rakkautta ja raamatallisuutta, Raamattua TODELLA valikoivasti omaan tarpeeseensa tulkiten, asioita ihan hölmösti sekoittaen. Ja sopivasti ylimielisiä ilkeyksiä sekaan heitellen.
Mutta me, jotka oikeasti elämme vl-yhteisössä, tiedämme, ettei asioista noin puhuta. Ero on ihan selvä.
Hynden kaltainen feikkaaja saa paljon pahaa aikaan ja siksi toivoisin, että hän ymmärtäisi toimintansa moraalittomuuden ja lopettaisi. Me vl:t emme ole ansainneet turhaa mustamaalaamista. veeällä kirjoitti:
Minäkin olen ihan varma, ettei Hynde ole vl. Olen sentään itse ikäni ollut, eikä tuollaista kiivailijaa ole vielä vastaan tullut. Ja jos olisi, kyllähän tuollaiset puheet olisi synniksikin saarnattu.
Pahinta Hyndessä on se, että hän hämää taitavasti ulkopuolisia. Hän feikkaa juuri siten, miten voisi kuvitella oikein negatiivisissa mielikuvissa veeällän ajattelevan. Siis pelkästään kiivaillen kireästi elämäntavoista, ilman rakkautta ja raamatallisuutta, Raamattua TODELLA valikoivasti omaan tarpeeseensa tulkiten, asioita ihan hölmösti sekoittaen. Ja sopivasti ylimielisiä ilkeyksiä sekaan heitellen.
Mutta me, jotka oikeasti elämme vl-yhteisössä, tiedämme, ettei asioista noin puhuta. Ero on ihan selvä.
Hynden kaltainen feikkaaja saa paljon pahaa aikaan ja siksi toivoisin, että hän ymmärtäisi toimintansa moraalittomuuden ja lopettaisi. Me vl:t emme ole ansainneet turhaa mustamaalaamista.jos jos maailma meitä kiittäisi, kuinka huono olisikaan tilamme.
- sanottuna...
weha kirjoitti:
jos jos maailma meitä kiittäisi, kuinka huono olisikaan tilamme.
Mitä enemmän "Jumalan valtakunnassa" todetaan asioiden olevan päin mäntyä, sen parempi? Kyllä on upeat kriteerit käytössä vaihteeksi.
sanottuna... kirjoitti:
Mitä enemmän "Jumalan valtakunnassa" todetaan asioiden olevan päin mäntyä, sen parempi? Kyllä on upeat kriteerit käytössä vaihteeksi.
epäuskoiset meitä kiittäisi? Tämä on ihan Raamatussa oleva asia, että luopumus vain lisääntyy ja on vain harvoja jotka ovat kaidalla tiellä, sillä Jeesus sanoo: "Löytäneekö hän uskoa maanpäältä kun hän tulee".
- tyy.
weha kirjoitti:
epäuskoiset meitä kiittäisi? Tämä on ihan Raamatussa oleva asia, että luopumus vain lisääntyy ja on vain harvoja jotka ovat kaidalla tiellä, sillä Jeesus sanoo: "Löytäneekö hän uskoa maanpäältä kun hän tulee".
Eli toisin sanottuna voitte alkaa esim. raiskaamaan sukulaisianne ihan rauhassa, koska siitä ei tule teille maailmalta kiitosta: Sanotaanhan näin Raamatussakin. Jotain rajaa älyttömille perusteluillekin.
- sanositte myös
että jättäkää Kicki rauhaan aivan yleisesti! Tässä on niin paljon ihmeellistä, että tätä pitäis seurata.
- pohdiskelija
Täällä on aiemminkin esitetty toivotus Hyndelle, että hän rekisteröityisi. Toistan pyynnön tässä.
Hynden nimimerkin alla kirjoitellaan monenlaista, osa tuntuu ihan oikealta, mutta osa tuntuu mahdottomalta uskovaisen kirjoittamaksi ja uskonkin, että sieltä löytyy myös feikkien tekosia.
Rekisteröityminen ainakin antaisi selkeämmän kuvan oikean Hynden ajatusmaailmasta.- niin..
Ja ei pitäisi ottaa jotain nimimerkkiä, jos sitä ei ole rekattu miksikään yhdeksi nikiksi. Voi olla että usea kirjoittaa Hyndellä, jolloin ei voi sanoa, että nimimerkillä Hynde kirjoittava on sellainen ja sellainen... Koska osa voi olla feikattua ja osa taas ei. Itse hänet jonkin verran aikaisemmin tunteneenä voin sanoa, että hänellä on uskostamme ihan ok käsitykset. Elikkä ei ehkäisyä jne.. Joku mahdollisesti kärjistää, tosin en epäilisi etteikö Hyndellä joskus huumori lentäisi vaikkapa juuri näitä tupakka-asioilla kiihkoilijoita kohtaan. Ja jos muistelee Hynden omalaatuista tyyliä kirjoittaa, sillä voi jo pitkälle päätellä onko kyseessä oikea Hynde vaiko feikki sellainen. Tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893774- 252126
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871594PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3491508Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151149- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926