kova

nainennn

miten rakastamani nainen voi olla näin kova ja julma minua kohtaan. Seurusteltiin noin vuosi. Rakkautta mielestäni oli ja hän itsekkin sanoi ettei ole koskaan tuntenut oloaan niin hyväksi kenenkään kanssa, suuniteltiin jo lapsen tekoa ja perheen perustamista. Itse tiedän että en ole koskaan rakastanut ketään niin paljon. Seksi toimi hyvin, panetti joka päivä hänen kanssaan. Omituista tässä suhteessa oli, että hänelle tuli aina silloin tällöin pakonomainen tarve päästä minusta eroon. Erottiin ja palattiin taas parinpäivän jälkeen yhteen useita kertoja suhteen aikana. Tämä raastoi minua sisältä, koska ei tiennyt millon taas erotaan. Nyt vielä viikko sitten hän oli onnellinen kanssani ja kaikki oli mielestäni hyvin. Sitten perjantaina halusi taas eroon. Oli viikolloppuna pannut toisen miehen kanssa ja oli levitellyt kavereilleen minusta valheita ympäri kyliä. Luulin että tunsin tämän ihmisen, mutta olin rakastanut jotain aivan eri ihmistä. Rakkauteni mureni.

5

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei..

ole vielä paljoa ja sitten vielä noi puheet penskoista.. anna horatsun mennä ja olla omissa oloissaan kyllä se elämä vielä sitä opettaa.. koita löytää mukava tyttö jostain.

• hoivaus

äläkä taaksesi katso.Ei ollut sinun arvoisesi.Löydät vielä paremman ja aidomman ihmisen itsellesi,kunhan uskot.

• ...mennä,mutta älä ota takaisin,jos joskus kehtaa näyttää naamaansa.Ainakin itte sulkisin oven lopullisesti, mutta ei se ehkä kuitenkaan niin helppoa ole. Vaikea tilanne.

• ihmeellisiä

en tiiä leikkiikö vaa mun tunteilla vai mitä..en oo koko viikkoon vastannu sen puheluihin enkä textaillu..ja eile tuli taas viestii..oltas kuulema vielä yhes jos en ois joskus leikillää sanonu yhtä juttuu, mikä ei ees pitäny paikkasa..nyt jos alkaa haikailee mun perään, niinku kaikki exät ennenki, nii saa kyl tehä aika paljon töitä sen eteen..onko hyviä vinkkejä miten kiduttaa

• Piinis
        ihmeellisiä kirjoitti:

en tiiä leikkiikö vaa mun tunteilla vai mitä..en oo koko viikkoon vastannu sen puheluihin enkä textaillu..ja eile tuli taas viestii..oltas kuulema vielä yhes jos en ois joskus leikillää sanonu yhtä juttuu, mikä ei ees pitäny paikkasa..nyt jos alkaa haikailee mun perään, niinku kaikki exät ennenki, nii saa kyl tehä aika paljon töitä sen eteen..onko hyviä vinkkejä miten kiduttaa

Parasta kidutusta on, kun et ota yhteyttä ja pidät hauskaa. Näytät yhteisille tutuille iloista hymynaamaa ja suret kotona. Käväiset joskus treffeillä ja teet vapaa-ajalla kaikkea kivaa. Kumma, jos ei naisella rupea potuttaan.

Käänteispsykologia tehoaa aina! Ei valitusta ja takertumista siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3022
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2641
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2594
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      104
      2277
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2104
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1228
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe