Saatuani jo muutaman kerran repiä työpaikkani vessan seiniltä Suomen Sisun kustantamia tarroja, on kyseinen ilmaisu- ja lehdistönvapauden airut tullut minulle tutuksi.
Säilytin irrottamani tarrat. Tällaisia ne olivat:
"EUROPE AWAKE! (punapohjainen tarra, jossa musta kotka, natsi-Saksan standaari, katsoo länteen. Yksi musta hakaristi ja kaksi kertaa teksti "WHITE POWER".
"WHITE POWER" (punapohjainen tarra, kaksi hakaristiä)
"FIGHT FOR WHITE RIGHTS! (mustapohjainen tarra, johon on kuvattu ristiä polttava valkohuppupäinen KuKluxKlanilainen. Yhteystietona: Box 17. SF-00531 Helsinki)
Suomensisun todelliset kasvot
7
1338
Vastaukset
- mennä aamukahvit
väärään kurkkuun, kun uusi lipunkantaja on valkoisen naisen rotupuhdas äärioikeistolainen prototyyppi, joka kantaa käsivarsillaan puoliveristä tytärtään.
- alffaomega
Niinpä.kyllä kansallismielisyys kertoo kannattajistaan.Viha ja itsekkyys joka monen asian takana on näkyvissä.Saatana on tullut tuhoamaan ja tappamaan ja eksyttää jos mahdollista valitutkin.
"tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua."2 Tes 2:9-10 - agares
Sekin kuuluu sanavapauden piiriin. Tarroja saa painaa niin paljon kuin huvittaa. Järkevää ei ehkä ole liimailla niitä mihin sattuu.
- Eivät nuo
ole Suomen Sisun raooja. Pysy edes totuudessa!
Tiedän millaisia sisun tarrat ovat olen nähnyt valikoiman.
Nuo ovat ihan jonkun muun puljun tarroja.Jonkun natsipoppoon.- !!!
Kaikkeen sinäkin alennut, kunnianloukkaukseen viattomia kansalaisia vastaan. Suomensisu EI levitä noita tarroja, ne ovat jonkun skiniporukan.
- vallu
Miksi skiniporukan? Ennemmin uus-natsien
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960