Kuka on vastuussa?

totuuden_torvi

Kuka on vastuussa Linuxista? Tämä kysymys tuli mieleen katseltuani Linuxin puolueettomassa testissä hajoittamien laitteiden röykkiötä. Kuka on vastuussa Linuxin bugeista? Kenelle voin lähettää reklamaation?

13

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai elä sittenkään

      sinun ei varmaan kannata laittaa osoitettasi julkiseksi kaiken sen provoilun jälkeen. Voipi nimittäin nokka kohdata hitausvomia. Ihan vaan arvaisin näin olevan.

    • äijänkäppänä

      "totuuden torvesta"

      Ottasit edes ton ensimmäisen sanan pois
      nimimerkistäsi.

    • vastaa

      windowsin käytössä rikkoutuneista laitteista?
      Häh?
      Jos on ilmanen tai halapa, niin on turha huudella vastuiden perään, kun hintavillakaan ei ole mitään vastuuta jos olet lukenut paketeista... ei vastaa mistään...

    • -RE-

      Sinä.

    • voin ottaa ne "rikkoutuneet" laitteet vastaan, voin tulla jopa hakemaan ne luotasi... Mutta EN VASTAA GNU/Linuxin "vioista"...
      Ai niin ja winukan uptime tällä hetkellä?
      :-P

      • puusilimä

        "Ai niin ja winukan uptime tällä hetkellä?"

        eihän tuota woi windowsilla edes mitata kun heti ekan 3kt päivityksen jälkeen se reboot on pakollinen :D
        vmwareen asensin windowsin ja lähinnä nauratti se käynnistelyrumba.. ja kaikenlisäk siihen tuli 3 eri pöpöä vaikka oli palomuurit ja tutkat asennettu :D


      • puusilimä kirjoitti:

        "Ai niin ja winukan uptime tällä hetkellä?"

        eihän tuota woi windowsilla edes mitata kun heti ekan 3kt päivityksen jälkeen se reboot on pakollinen :D
        vmwareen asensin windowsin ja lähinnä nauratti se käynnistelyrumba.. ja kaikenlisäk siihen tuli 3 eri pöpöä vaikka oli palomuurit ja tutkat asennettu :D

        mutta kysyppä toi TT:lta... Huomaan että sulta on jäänyt monet naurut väliin, kun hän on sitä "puolueetonta" testiään mainostanut, joka on edelleenkin kesken!
        :-D


      • Pentti Nelonen
        djmosse kirjoitti:

        mutta kysyppä toi TT:lta... Huomaan että sulta on jäänyt monet naurut väliin, kun hän on sitä "puolueetonta" testiään mainostanut, joka on edelleenkin kesken!
        :-D

        Totuus on se, jonka lähes kaikki tietääkin, että TT:llä ei ole mitään testiä. Jätkä puhuu paskaa minkä ehtii...ja silloin kun tänne yleensä pääsee. Onneksi hän on nykyään niin usein bannissa.


    • linux hardware

      Pistä reklamaatio täydellisine yhteystietoineen tänne: [email protected], niin tehdään pakettiratkaisu, joka varmasti tyydyttää useimpia.

    • jonnelby

      Missä tuommoinen testi on ollut?

      • Pentti Nelonen

        Sitä totuuden torven paljon puhumaa testiä ei ole olemassakaan. Jätkä koittaa vedättää linux-porukkaa 6-0, tosin eipä mene vedätys läpi.


    • on vastuussa

      mikki$otkun tuotteista? Lueppas se EULA uudestaan.

      • ottaen

        >...EULA uudestaan.

        Siellä lukee näin:

        "...YOU ARE NOT ENTITLED TO ANY DAMAGES, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO CONSEQUENTIAL DAMAGES..."

        Eli jos tuon allekirjoitettuaan vielä olisi uhkarohkeutta edes vaatia jostain korvauksia niin vastassa on armeija mikkiksen käyttäjien itsensä maksamia huippupalkkaisia juristeja. Sopii arvata miten siinä "taistelussa" käy. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe