MUISTAKAA LORDI!

minä

Uskokaa jo Lordi on kaikkein paras euroviisuedustaja! Erikoisuus herättää huomion viisuissa eikä mikää iskelmä siellä pärjää! Eläkeläiset ei äänestä lordia mutta nyt meidän kaikkien nuoren pitäs äänestää lordi voittajaksi tai muuten joku iskelmä pääsee taas edustaa suomea :(

LEVITTÄKÄÄ SANAA! ÄÄNESTÄKÄÄ LORDIA - TAI MUUTEN SUOMI EI MENESTY VIISUISSA!

MUISTAKAA LORDI! Laittakaa pystyyn tekstiviesti-kiertokirje lordin äänestämiseksi! :D

10

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JA HALLELUUJAA

      aamen:)

    • Merja

      joku pelko häviämisestä? Se on kyllä aiheellinen...

      • niin kule halleluuja

        totta hitossa me hävitään!!


      • Merja
        niin kule halleluuja kirjoitti:

        totta hitossa me hävitään!!

        Tarkoitin että onko joku pelko siitä että lordi ei voitakaan? Se on hyvin aiheellinen pelko.


      • Supermonstar
        Merja kirjoitti:

        Tarkoitin että onko joku pelko siitä että lordi ei voitakaan? Se on hyvin aiheellinen pelko.

        ...nimittäin sen takia että Suomi on täynnä niitä kukkamekkoeläkeläisiä jotka eivät suostu tajuamaan että se mikä heidän nuoruudessaan oli suosittua ei ole sitä enää. Vuosi toisensa perään äänestetään joku iskelmä"tähti" viisuihin ja aina tulee takkiin.


      • Merja kirjoitti:

        Tarkoitin että onko joku pelko siitä että lordi ei voitakaan? Se on hyvin aiheellinen pelko.

        Eihän sen tarvitse per#ele voittaakaan. Kunhan selviää edes jatkoon johon ei tantat ja sillanpäät kykene.

        Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Suomi on hevistään kuulu, täällä tehdään sanoisin jopa Maailman paras hevimusa!!!

        Käytetään sitä hyväksemme, ei sinne tarvitse noita itkijämummoja lähettää heittämään jotain helevetin Vera Teleniuksen Miljoonia ruusuja.


    • me....

      Vanhemmatkin ihmiset tajutaan ,että erillaisuus voi olla valttia. Olen kohta eläkeiässä mutta äänestän silti lordia (o;=

    • eläkeläinen ainakin

      äänestää Lordia!

      • viisufani

        voipi tulla viisuhistorian mieleenpainuvin. Sillä toivon että Lordi voittaisi. Olen kans 40-kymppinen äitee ja koko pesue meillä liputtaa Lordin puolesta. Hevi on nyt kova sana ulkomailla, eritoten suomalainen metalli on pinnalla. Joten uskalletaan tehdä kerrankin jotakin erilaista ja lähettää huomiotaherättävä edustaja viisuihin. Kyllä pärjää! Taannoin Nighwish oli myös karsinnoissa eikä päässyt, ei enää moista mokaa! Halleluja ja amen!


    • candy

      Tovottavasti Lordi Voittaa se on ainoa hyvä ja niillä on ulkomaistakin fanikuntaa! Erilaisuus on valttia. Lordi voittoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe