Lordille lähtee tästä perheestä 3 ääntä.
Älkää ihmiset ottako elämää liian vakavasti.
Ääneni menee Lordille
7
321
Vastaukset
- lähtee
2 ääntä. Äiti 49v ja poika 14v ;)
- Guildo
Olet tietenkin kuunnellut ja katsellut kaikki etukäteen? Pyrin antamaan vielä finaalissa mahdollisuuden vakuuttaa minut ja sen mahdollisuuden annan kaikille esiintyjille. Tosin on minullakin etukäteissuosikit, olenhan kaikki nähnyt ja kuullut, mutta moni on voinut muuttaa, hioa ja sovittaa uusiksi esitystä ja jopa koko kappaletta. Meille voi olla tarjolla aikamoisia yllätyksiä, ainakin toivon niin.
Täältä Sawosta lähtee minun tuttavapiiristä tänä iltana 18 ääntä Lordille.
Iltaan mennessä niitä ääniä voi olla jo n. 30 kunhan vähän tässä ehdin mainostelemaan.- Guildo
Ja sillä ei ole väliä vaikka pitäisivät Lordin esitystä huonona? Olet hyvä lobbaaja.
Guildo kirjoitti:
Ja sillä ei ole väliä vaikka pitäisivät Lordin esitystä huonona? Olet hyvä lobbaaja.
Totta helvetissä olen, haluan Lordin Neuroviisuihin.
- ääntä
Lordille, tottakai. Melkein kaikki karsinnat olen kattonu, vanhempani (äiti 56 ja iskä 58) ovat kattoneet kaikki karsinnat, ja koko perhe äänestää Lordia. Hard Rock Hallelujah Suomen edustajaksi, saisivat kerrankin humppamummot nenilleen. xD
Hard Rock Hallelujah! JAU! \,,/- Guildo
"vanhempani (äiti 56 ja iskä 58)"
Nykyään ei voida kenenkään esiintyjän kohdalla näemmä sanoa varmasti, mitkä ikäryhmät äänestää ketäkin. Itse tiedän nuoria iskelmämusiikin kuuntelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419