Minkä kuvan annatte meistä maailmalle valitsemalla tuollaisen euroviisuehdokkaan? Vaikka muissa maissa oltaisiin sitä mieltä, että Lordi on hyvä, niin ollaan me edes järkeviä. Onko pakko mennä massan mukana? Tuollainen musiikki on pahasta niin isommille kuin pienemmillekin. Paha olo tulee niistä sanoista. Pienemmät varmasti pelkää ulkoasuakin. Silloin täytyy olla huolissaan, jos eivät pelkää. Tuollaisten asioiden ylistys ja palvonta, jota kappaleessa on, ei ole hyvästä. Se on paholaisen palvontaa.
Herätkää suomalaiset!
8
865
Vastaukset
- Pettynyt
kirjoittamalla kommenttisi YLEen osoitteella:
[email protected]
Kiitos jo etukäteen.- seeeeeeee
hyödyttää sinne ylelle lähettää postia. Ei ne sitä minun mielestä valinneet.
- lastenohjelma muka?
Mistä lähtien euroviisut on ollut lasten ohjelma? Ei nykyajan nuoria tunnu nämä viisut kiinnostavan tippaakaan. On aikansa elänyt kisa. Suomalaisilla nahjuksilla menee aika tyhjänpäiväsyyksiä hävetessä.
Minua hävettää suomalaisuudessa vain toisten heikko itsetunto. - todellisuuteen!
Minä en tiedä minkälaisessa fantasiamaailmassa sinä elät, mutta meillä pidettiin Lordista ilman mitään paholaisten palvomisia.
Lordi oli ihan loistava ja sopii nykyisiin Euroviisuihin, joissa ei ole enää aikoihin pärjätty pelkällä laulutaidolla ja musiikilla. Kyse on enemmän show'sta ja sen Lordi osasi kaikkein parhaiten! - Ilmari
Kuka sitä pelkää, sinä vai?
Omat lapseni eivät ainakaan.
Hyvä erottuva kappale,
kerrankin mielenkiintoa euroviisuihin. Musiikkitietoutesi on noin nolla.
Herää itse ja pujota nuppisi vessanpyttyyn ja vedä pari kertaa.- .....
Mistäs lähtien ihmisten täytyy olla samaa mieltä musiikista? Noudata vain itse omaa neuvoasi...
- Hoitoon2
sillä sitä todella tarvitset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419