Tästä on vaiettu

Pärsereikä

Oheinen jo vanha uutinen osoittanee että tämän palstan käyttäjät ovat linuxisteja sillä muutenhan takerrutte kaikkeen mahdolliseen windowstauhkaan ja samat windowsuutiset esitetään peräperää kiljuen useammassakin threadissa. Tässä kuitenkin pala oikeata elämää josta ette rummuttaneet tai en ainakaan ole sitä huomannut;

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=26147

17

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauanpa siihen meni!

      Windows-palvelinten siirtymistä markkinoiden kärkeen on ennustettu jo 90-luvulta lähtien.


      Mutta missä ovat M$ main frame koneissa?

      Linux onkin jatkanut kiivasta kasvuaan ja kiilannut jo markkinoiden kolmoseksi (5,3 miljardia dollaria).

      • Pärsereikä

        Kuin linuxien pitkään ennustettu nousu varteenotettavaksi vaihtoehdoksi työpöytäkäytössä.
        Tätä ei kuitenkaan pidä ymmärtää niin että näkisin linuxin nousun jotenkin pahana, päinvastoin, vaikka esitänkin kritiikkiä tavallisen pulliaisen näkökulmasta.


    • mitattuna

      No jo kriteeri.

      • Pärsereikä

      • mitattuna
        Pärsereikä kirjoitti:

        Näin näytä näreet olevan perskutirallaa.. nykyajan mittoja ovat kappalemäärä, metri, raha ja huhu.

        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=26256

        Tuo aloituksesi on jo palstan kuvauksen ulkopuolella.
        "Mikä käyttöjärjestelmä on paras". Eli siis PARAS, ei TUOTTAVIN. Sitäpaitsi nehän ovat kaksi täysin eri asiaa. Voihan sitä myydä mitä tahansa moskaa, vaikka se ei olisikaan parasta.


      • Pärsereikä
        mitattuna kirjoitti:

        Tuo aloituksesi on jo palstan kuvauksen ulkopuolella.
        "Mikä käyttöjärjestelmä on paras". Eli siis PARAS, ei TUOTTAVIN. Sitäpaitsi nehän ovat kaksi täysin eri asiaa. Voihan sitä myydä mitä tahansa moskaa, vaikka se ei olisikaan parasta.

        Kieltämättä se on ainakin tarkasti ottaen palstan aiheen ulkopuolella mutta jos tarkoiksi ruvetaan niin noin puolet aloituksista menee ohi kuvauksen. Esimerkiksi omasta mielestäni 'mikkiksen työntekijöiden suhtautuminen pomoihinsa' ja 'windowsin serveriosuuden kasvattaminen' ovat melkein yhtä lähellä palstan kuvausta paitsi että 'osuuden kasvattaminen' vastaa suosituimmuudessa parasta. Eihän parasta käyttöjärjestelmää pysty oikeasti edes nimeämään ja jos palstan Sefu käyttäisi raskaasti "jumalan kättä" niin eipä täällä paljoakaan olisi luettavaa. Kiitos sefu että annat meidän repostella mitättömyyksiä (lipslips) hehheh..


    • minä

      "samat windowsuutiset esitetään peräperää kiljuen useammassakin threadissa."

      Entäs se kun Windows fanaatikot kiljuu kuukausitolkulla vauhkoina ja kurkkusuorana miten Linuxissa on reikä, kun reikä on PHPBB:ssä?

      • Pärsereikä

        No eihän siihen voi muuta todeta kuin että tolkuttoman typerää, yritän itse olla syyllistymättä samaan. Jokaisen pitäisi ymmärtää sen verran että käyttöjärjestelmä EI OLE vastuussa ohjelmiston munauksista. Tietenkin sen verran voi todeta windowsin puolesta että se osaa kertoa jos joidenkin tärkeiden ohjelmien päivityksiä ei ole aikoihin näkynyt, ei kuitenkaan kaikkien ohjelmien.


    • ksym_

      Suurin osa Linuxin käyttäjistä on salavihkaa Unix-skeneen lipsahtaneita wannabe-hakkereita, joilta puuttuu se oikea tietotaito.

      Hävettää sanoa, mutta Unixin lopullinen tuho saattaa seurata Linuxin myötä, kun lahjattomat Linux-luuserit a) mustaavat Unixin maineen b) tuottavat paskaa purkkakoodia c) tuhoavat viimeisetkin standardien rippeet mitä meillä on ...

      Eli siis ... kirveelle olisi käyttöä.

      • hohoo

        Katsoppa ksymi peiliin ja pohdi hetki...


      • c=3

        Eiköhän tuota "paskaa purkkakoodia" tuoteta jokaiseen käyttöjärjestelmään, ei se ole Linuxin yksinoikeus.
        Luulisin että lopulta nämä epävakaista Linux-jakeluista kehitetyt karkkikuorrutteiset helppokäyttö Linuxit (mm. *ubuntu, pclos) ovat niitä joiden takia maine menee, jos menee.


      • ksym_
        c=3 kirjoitti:

        Eiköhän tuota "paskaa purkkakoodia" tuoteta jokaiseen käyttöjärjestelmään, ei se ole Linuxin yksinoikeus.
        Luulisin että lopulta nämä epävakaista Linux-jakeluista kehitetyt karkkikuorrutteiset helppokäyttö Linuxit (mm. *ubuntu, pclos) ovat niitä joiden takia maine menee, jos menee.

        Olet oikeassa sikäli ...

        GNU/Linux OpenSource skenessä keskitytään liikaa karkkipaskan tuottamiseen, eikä oteta kunnollista kantaa kernelin tai userlandin standardoimiseen.

        Eikä edes YRITETÄ kehittää kunnollista rajapinnoiltaan vakaata alustaa. Riittää, että hienon värisiä karkkinappeja pyörii ruudulla.

        Vittu on kyllä harvinaisen perseellään prioriteetit GNU/Linsux kehittäjillä. Kuten sanoin, kirveelle käyttöä ...


      • vaihteeksi
        ksym_ kirjoitti:

        Olet oikeassa sikäli ...

        GNU/Linux OpenSource skenessä keskitytään liikaa karkkipaskan tuottamiseen, eikä oteta kunnollista kantaa kernelin tai userlandin standardoimiseen.

        Eikä edes YRITETÄ kehittää kunnollista rajapinnoiltaan vakaata alustaa. Riittää, että hienon värisiä karkkinappeja pyörii ruudulla.

        Vittu on kyllä harvinaisen perseellään prioriteetit GNU/Linsux kehittäjillä. Kuten sanoin, kirveelle käyttöä ...

        Tuottaisit sinäkin joskus jotain muuta kuin karkkipaskaitkua.


      • ruikutusta
        ksym_ kirjoitti:

        Olet oikeassa sikäli ...

        GNU/Linux OpenSource skenessä keskitytään liikaa karkkipaskan tuottamiseen, eikä oteta kunnollista kantaa kernelin tai userlandin standardoimiseen.

        Eikä edes YRITETÄ kehittää kunnollista rajapinnoiltaan vakaata alustaa. Riittää, että hienon värisiä karkkinappeja pyörii ruudulla.

        Vittu on kyllä harvinaisen perseellään prioriteetit GNU/Linsux kehittäjillä. Kuten sanoin, kirveelle käyttöä ...

        Istuppa nyt alas ja noin viisaana sällinä tekaset sen maailman parhaan käyttiksen. Siis ilman mitään purkkaa tai karkkia. Olisit sinäkin lopulta tyytyväinen, eikä tarttis täällä jatkuvasti ruikuttaa.


    • get the facts(tm)

      varmaan täysin mikkiksen get the facts(tm) kampanjan tulosta. Harmi että harhaanjohtavaan mainontaan ei puututa kaikkialla.

      Mutta määrällisesti taitaa olla kärjessä ihan muut käyttikset. Ilmaisia kun ovat lisensseiltään niin niitä ei oikein voi rahallisesti mitata.

    • kokeilee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe