Ihmettelen todella paljon sitä, kun media kirjoit
taa vain Kristiina Elstelästä, että nimenomaan
hänen poikansa kuoli, ihan kuin Kasimirilla ei oli
si isää ollutkaan,
hänellähän on hyvin tunnettu,arvostettu isä eli
kaikkien tuntema Jotaarkka Pennanen, hävetkää
lehdet, olisi alusta asti pitänyt myös mainita
että Jotaarkka Pennasen poika on kuollut !!!
Joten otan osaa ,J.Pennanen poikasi kuoleman joh-
dosta, ja voimia !!!
Jotaarkka Pennanen
5
7611
Vastaukset
- öhm öhm
onko pojan isä ollut julkisuudessa lähiaikoina?
ei - ja on se niin
Äidin menetys nyt vain on suurempi. Yleensä.
- Suomalaisia kulttuurisukuja
Jotaarkka Pennasen isä oli kirjailija Jarno Pennanen, äiti runoilija Anja Vammelvuo. Kirjailija Jarno Pennasen äiti oli kirjailija Ain'Elisabeth Pennanen ja isä näyttelijä ja teatterinjohtaja Aarne Orjatsalo.
Kristiina Elstelän isä oli Punainen Mylly -nimisen varieteeteatterin johtaja Ossi Elstelä. Sisar Riitta on myös näyttelijä. Veli, ohjaaja Esko Elstelän puoliso on (oli?) kirjailija Satu Waltari. Satu Waltari on Mika Walterin tytär.
Jotaarkka Pennanen on kirjailija Annika Idströmin tyttären, Tyyne Pennasen isä. Tyyne Pennanen on mukana ykkösteeveen kulttuuriohjlemassa K-rappu. Annika Idströmin äiti oli legendaarinen radiotoimittaja, henkevä ja sivistynyt Cay Idström. Dramaturgi Tove Idström on myös Cay Idströmin tytär.
Jotaarkka P. asuu Tampereella näyttelija Aliisa Pulkkisen (?) elämänkumppanina. - kunnioita
yksityisyyttä. Pennanentotesi heti onnettomuuden jälkeen ilmestyneessä lehdessä, että hän suree yksityisesti ja että suru on syvin mahdollinen. Tätä toivetta ovat lehdet ilmeisesti kunnioittaneet.
- Anni
ja arvostan huomattavasti enemmän kuin pojan äidin suhtautumista asiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161