jonna tervomaa, tykkään susta

jonna

Miten menee jonna tervomaan biisin tykkään susta sanat siinä kohtaa kun se laulaa, että " sä samaa koulutietä kanssani käyt ja samat ilta paikat ????? ???"

Tarvis nopeen vastauksen!

9

3624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustakissa

      sitä oon iteki miettiny....

    • Anonyymi

      Niin miten se menee??? Kukaan ei tiiä.

      • Sä samaa koulutietä kanssani käyt
        Ja samat iltapaikat näyt
        Sä joskus kanssain jutella saatatkin
        Mutta aina lausein puolinaisin
        Ja toiselle mä nään sun hymyilevän
        Kuin oisi sulle ehkä tärkeä hän
        En mielestäin saa koskaan sitä pois
        Sä mikset muakin hualia vois

        kertosäe:
        Tykkään susta
        Tuot maailmaani tarkoitusta
        Tykkään susta
        Mä paljon enemmän kuin nyt kaikista muista
        Tykkään susta
        Et edes sitä huomaa musta
        Sut unessa nään
        Kun tyynylle pään painan iltaisin

        Kun yksin oon niin sua mä aattelen vain
        Se näkyy päiväkirjaa laatiessain
        Mä joka päivä liikkeelle lähden vaan
        Nyt että vain ees nähdä sut saan
        Jos mukaan joskus ees vain pyytäisit mun
        Niin hyppäisin kai oitis kaulaasi sun
        Mä illat katson koulukuviain
        Ja etsin niistä sinua vain

        kertosäe


    • Anonyymi

      Kiitos, mutta tuosta puuttuu jotain:
      Ja samat iltapaikat _______ näyt. Youtubessa on video tästä kappaleesta sanoilla, " kiusapaikat ____ näyt". Tuossa on jokin sana välissä.
      Kiitos kuitenkin, kun vaivauduit vastaamaan.

      • Kuuntelin kappaletta ja tosiaan kuulostaisi siltä että jotain on välissä, kuulostaa sanalta "vakava" mutta sellainen lause ei ole järkevää suomenkieltä. Voi olla jotain murretta joka ei ole minulle tuttu.


    • Anonyymi

      Voisi olla "stalkkaavan" tai "valkkaavan", mutta ei sellasia sanoja käytetty tuohon aikaan.

    • Anonyymi

      Sä samaa koulutietä kanssani käyt
      Ja samat iltapaikat VALKKAAVAN näyt
      Sä joskus kanssain jutella saatatkin
      Mutta aina lausein puolinaisin
      Ja toiselle mä nään sun hymyilevän
      Kuin oisi sulle ehkä tärkeä hän
      En mielestäin saa koskaan sitä pois
      Sä mikset muakin hualia vois

      kertosäe:
      Tykkään susta
      Tuot maailmaani tarkoitusta
      Tykkään susta
      Mä paljon enemmän kuin nyt kaikista muista
      Tykkään susta
      Et edes sitä huomaa musta
      Sut unessa nään
      Kun tyynylle pään painan iltaisin

      Kun yksin oon niin sua mä aattelen vain
      Se näkyy päiväkirjaa laatiessain
      Mä joka päivä liikkeelle lähden vaan
      Nyt että vain ees nähdä sut saan
      Jos mukaan joskus ees vain pyytäisit mun
      Niin hyppäisin kai oitis kaulaasi sun
      Mä illat katson koulukuviain
      Ja etsin niistä sinua vain

      kertosäe

      • Anonyymi

        * Sana hualia pitäisi siis olla huolia hehee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe