Miten menee jonna tervomaan biisin tykkään susta sanat siinä kohtaa kun se laulaa, että " sä samaa koulutietä kanssani käyt ja samat ilta paikat ????? ???"
Tarvis nopeen vastauksen!
jonna tervomaa, tykkään susta
9
3624
Vastaukset
- mustakissa
sitä oon iteki miettiny....
- Anonyymi
Niin miten se menee??? Kukaan ei tiiä.
Sä samaa koulutietä kanssani käyt
Ja samat iltapaikat näyt
Sä joskus kanssain jutella saatatkin
Mutta aina lausein puolinaisin
Ja toiselle mä nään sun hymyilevän
Kuin oisi sulle ehkä tärkeä hän
En mielestäin saa koskaan sitä pois
Sä mikset muakin hualia vois
kertosäe:
Tykkään susta
Tuot maailmaani tarkoitusta
Tykkään susta
Mä paljon enemmän kuin nyt kaikista muista
Tykkään susta
Et edes sitä huomaa musta
Sut unessa nään
Kun tyynylle pään painan iltaisin
Kun yksin oon niin sua mä aattelen vain
Se näkyy päiväkirjaa laatiessain
Mä joka päivä liikkeelle lähden vaan
Nyt että vain ees nähdä sut saan
Jos mukaan joskus ees vain pyytäisit mun
Niin hyppäisin kai oitis kaulaasi sun
Mä illat katson koulukuviain
Ja etsin niistä sinua vain
kertosäe
- Anonyymi
Kiitos, mutta tuosta puuttuu jotain:
Ja samat iltapaikat _______ näyt. Youtubessa on video tästä kappaleesta sanoilla, " kiusapaikat ____ näyt". Tuossa on jokin sana välissä.
Kiitos kuitenkin, kun vaivauduit vastaamaan.Kuuntelin kappaletta ja tosiaan kuulostaisi siltä että jotain on välissä, kuulostaa sanalta "vakava" mutta sellainen lause ei ole järkevää suomenkieltä. Voi olla jotain murretta joka ei ole minulle tuttu.
- Anonyymi
Voisi olla "stalkkaavan" tai "valkkaavan", mutta ei sellasia sanoja käytetty tuohon aikaan.
- Anonyymi
Sä samaa koulutietä kanssani käyt
Ja samat iltapaikat VALKKAAVAN näyt
Sä joskus kanssain jutella saatatkin
Mutta aina lausein puolinaisin
Ja toiselle mä nään sun hymyilevän
Kuin oisi sulle ehkä tärkeä hän
En mielestäin saa koskaan sitä pois
Sä mikset muakin hualia vois
kertosäe:
Tykkään susta
Tuot maailmaani tarkoitusta
Tykkään susta
Mä paljon enemmän kuin nyt kaikista muista
Tykkään susta
Et edes sitä huomaa musta
Sut unessa nään
Kun tyynylle pään painan iltaisin
Kun yksin oon niin sua mä aattelen vain
Se näkyy päiväkirjaa laatiessain
Mä joka päivä liikkeelle lähden vaan
Nyt että vain ees nähdä sut saan
Jos mukaan joskus ees vain pyytäisit mun
Niin hyppäisin kai oitis kaulaasi sun
Mä illat katson koulukuviain
Ja etsin niistä sinua vain
kertosäe- Anonyymi
* Sana hualia pitäisi siis olla huolia hehee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466