Sain YLE:n viisuvastaavalta ensi vuoden karsintoihin osallistuvien savonlinnalaisbändien kappaleet:
1. Gay and the Homosexuals - Hard Cock Hallelujah
2. KirkaRULES - Varresta virtaa
3. ManowarBoy - Animal
4. Liperin kastraattikuoro - Kallavesj!
Jokaisen yhtyeen vastuuhenkilöksi oli kuitenkin ilmoittautunut sama, vuonna 1969 syntynyt, savonlinnalainen mies! YLE pohtiikin nyt, saako hän esittää kaikki neljä kappalettaan, sillä yhtye on jokaisen kappaleen kohdalla eri.
Mitä mieltä palstalaiset ovat asiasta?
Savonlinnan Euroviisu-karsinnat!
7
545
Vastaukset
Olemme sitä mieltä että sinä Osccar olet lataamon tarpeessa.
Tämänkertainen ällöviestisi oli suorastaan luvattoman heikkotasoinen esitys. Jos aiot jatkaa Savonlinnapalstan saastuttamista tuollatapaa niin kehoitan sinua lopettamaan ajoissa.
Listaan voisi muuten lisätä sinun suosikkibiisisi
5. Eläkeläiset - Nuohoojan eläkepäivät
6. Stevie Wonder - Linssisopassa löytyy
7. POPEDA - Lorotin mä muuntajaan
8. Heinolan marttakuoro - Balladi Olavista Linnassa- osccar
Varo pumppuasi. Työttömillä miehillä on tuossa iässä jo korkea kuolleisuus.
- vain
Ei saa esittää yhtään kappaletta, koska kyseinen mies ei osaa edes äidin 7 vuoden opastuksen jälkeenkään pomputtaa rantapalloa 5 centtiä korkeammalle.
- Rrrrrreiska
Neuroviisut meni jo, eikö hämeentollo tajua?
Luulet olevasi vitsikäs, mutta kun ei. Ota mallia SR:n vastauksesta niin opit sinäkin jotain.- osccar
Ai ensi vuoden Euroviisut menivät jo =))))
Muista SavoRULES se tautologia.
- ja poikarakkaus
tuota se teettää, täytyy ymmärtää.
On täällä pari muutakin lukiolaispoikaa
heilumassa kikatellen, joten kyllähän
yksi osku/ville/mike/venlaliisukka sekaan
mahtuu.
Sopu sitä antaa, sanoo vanha väki.- osccar
Viittaat poikarakkaudella viestissäni esiintyneeseen termiin Manowar?
Et erehdy ollenkaan, sillä Manowar on tunnetusti homojen erityissuosiossa =) . Itse en kuitenkaan kyseistä yhtyettä kuuntele, mutta ehkä faneja kuitenkin liikuskelee näilläkin palstoilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574