Joitakin ID-linkkejä:
http://www.patmos.fi/uskonpuolesta/id_linkkej%E4.htm
Joku
Linkkejä!
6
338
Vastaukset
- Päivän huumoriannoksesta
Sain hyvät naurut!!
- Gandalf
ID on uskontoa, ei tiedettä, vääntelevät kreationistit sitä miten päin tahansa. Ainoat syyt minkä vuoksi kristilliset konservatiivit painottavat ID:n tieteellisyyttä ovat syyt saada ID kouluihin.
Nuo kaikki linkit ovat asiallisia, tuntuvat hyvin rakennetuilta mutta sisältävät itsensä pussittavia väittämiä ja huonoja selityksiä. Miten esimerkiksi sivulla jonka piti vain antaa esimerkit miten ID-väitettä voitaisiin testata, alettiin vyöryttämään lukijan eteen otteita Darwins Black Box -kirjasta, joitakin sitaatteja, ennakkoluuloja ja selitystä mihin Id oikeastaan pyrkii? Missä ne ennustukset ja testattavuudet ovat? Ilmeisesti koko teksti (hulppean kokoinen muuten) oli kirjoitettu siinä uskossa että lukija unohtaa mistä oli alunperin kysymys.
Viimeistään ID kärähtää sivulla "Miksi darwinistit pelkäävät ID-teoriaa", kun kirjoittaja vahingossa tokaisee "Even though ID relies not at all on the Bible, it does leave open the conclusion that the designer is the biblical God." Ja PAM! Se siitä.
Mutta nämäkin linkit iskevät joihinkin ja kuten valehtelulla uskovaiset ovat aina pärjänneet, valehtelulla he tulevat nytkin saamaan lisää kannattajia. - Olly
...että tieteen arvoa epäilevät ne, jotka perustavat uskonsa 1700 vuotta vanhaan romaaniin.
- Mikä oivallus
Tuo on niin hyvä että pittää lisätä omaan sloganiarsenaaliini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556526Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394281- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151139- 241074
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969