Miksette voi kritisoida JT-uskontoa ilman, että tarjotatte jotain muuta uskontoa (helluntailaisuus tms.) tilalle?
En minä ainakaan halua toista uskonnollista avaimet käteen -ratkaisua, kun olen yhdestä eroon päässyt.
Onko se niin vaikeaa tehdä yksi artikkeli/kirja jehovantodistajien virheistä, ja toinen sitten sitä varten, että saa julistaa omaa uskoaan, jos siihen kerran on pakottava tarve?
JT-kritiikin uskottavuus kärsii, jos siihen sekoitetaan toisen uskonnon mainostamista.
Uskonnon tuputtaminen JT:n tilalle
ärsyttää!
1
256
Vastaukset
Itse en kokenut Pasi Turusen kirjan luettuani joutuneeni minkään uskonnon tuputuksen kohteeksi. Ainoastaan raamatullisen vertailun kohteeksi, jossa vertailukohtana olivat vartiotorniseura ja raamattu.
Vartiotorniseuraa on kuitenkin vaikea lähteä tarkastelemaan ilman raamattua koska oppinsa perustuvat heidän mukaan siihen. Uskoi raamattuun tahi ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651